پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 2 آبان 1397 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 24 فروردین 1397 دیوان اقتصاد 11 اردیبهشت 1397 دیوان اقتصاد 25 خرداد 1397 دیوان اقتصاد 21 تیر 1397 دیوان اقتصاد 19 مرداد 1397 دیوان اقتصاد 14 شهریور 1397 دیوان اقتصاد 13 مهر 1397 دیوان اقتصاد 1 آبان 1397 دیوان اقتصاد 2 آبان 1397 دیوان اقتصاد 3 آبان 1397 دیوان اقتصاد 4 آبان 1397 دیوان اقتصاد 5 آبان 1397 دیوان اقتصاد 6 آبان 1397 دیوان اقتصاد 7 آبان 1397 دیوان اقتصاد 8 آبان 1397 دیوان اقتصاد 9 آبان 1397 دیوان اقتصاد 10 آبان 1397 دیوان اقتصاد 11 آبان 1397 دیوان اقتصاد 12 آبان 1397 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس یک فوریت طرحی را در دنبال می کنند که طی آن با استناد به مستثنی بودن وزرا و معاونانشان از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، شهردار تهران نیز از این قانون مستثنی شود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۹    
پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی روز سی ام مهر ماه جاری در جزیره کیش آغاز بکار کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۹    
دولت با تعیین برخی اولویت ها مانند حفظ ذخایر ارزی کشور، اعمال سیاست های مهار نرخ تورم و رکود، استفاده از فرصت تحریم ها و ... بخشنامه بودجه سال 98 را تدوین و ابلاغ کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۶    
در پی اعزام گروهی از کارکنان بانک ملی ایران در منطقه مرزی مهران برای کمک به تحویل ارز و افزایش تعداد باجه ها، زائران به صورت روان تر ارز خود را تحویل می گیرند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۶    
بانک حکمت ایرانیان در ادامه حرکت خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی، این بار با تجهیز دو مدرسه در خرمشهر، فضای مطلوب و با کیفیت جهت تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم را به ایشان هدیه کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مدیر عامل بانک صادرات گفت:در شرایط فعلی (در یک بازه 10ساله) مخالف بازنگری قوانین بانکی هستم چرا که ابزاری شده است تا به کارهای اجرایی و اصلی نپردازیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۷    
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری اتاق تهران با تشریح راهکارهای بخش خصوصی در جذب سرمایه گذاری خارجی، گفت: باید برای بهبود آزادی اقتصادی تلاش کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۷    
بیمه میهن پس از سالها دوری از نمایشگاه ها و محافل تخصصی و اقتصادی کشور ،در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۲    
گروه جاوید (کارگزار تامین سرمایه بازار املاک و مستغلات)" فاقد مجوز فعالیت از بانک مرکزی در حوزه تامین مالی خرید مسکن است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۶    
نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه کیش با نام Kish Invex 2018 روز، 30مهرماه، ساعت 18 افتتاح شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۶    
اسامی برندگان خوش شانس دارنده کارت شتابی موسسه اعتباری کوثر که از پایانه های فروش این موسسه خرید نموده اند، اعلام شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۱    
شرکت بیمه پاسارگاد در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که از 30 مهر تا 3 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود، حضور فعال دارد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۱    
تیم های ویژه خسارت سیار شرکت سهامی بیمه ایران با بدرقه رسمی از مقابل ساختمان مرکزی این شرکت عازم مناطق مرزی غربی کشور و مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی(ع) شدند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر یزد با اشاره به خسارت بیش از نیم میلیارد تومانی عرضه سکه تقلبی در بازار طلای یزد، از شهروندان خواست تا به هیچ وجه سکه و طلای آب شده خریداری نکنند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: برای مردمی کردن اقتصاد، چاره ای نداریم جز اینکه با اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی زمینه مردمی کردن اقتصاد نیز فراهم شود و اگر این مقوله را حل کنیم حتی در مدیریت سهام ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مسعود خاتونی با بیان آخرین وضعیت پرداخت و محدودیت های ارائه ارز در کشور عراق گفت: تا این لحظه 162 هزار نفر ثبت نام کرده و 21 هزار نفر ارز خود را دریافت کرده اند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
به دنبال انتشار گزارش هایی مبنی بر بالا رفتن نرخ بلیت در بازار پروازهای اربعین و شکل گیری یک بازار سیاه جدید در این پروازها، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی این اتفاق را تکذیب کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۵    
بانک تجارت طی شش ماه نخست سال 1397 با پرداخت نزدیک به دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و تخصیص بیش از پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو و کالای ایرانی از تولید و رونق این ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتصابات جدید مدیریتی در این بانک سبب ایجاد انگیزه و موجب تقویت سازمان است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
بانک توسعه صادرات به همراه شرکتهای تابعه در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه درکیش (اینوکس 2018) حضور یافت .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت تعاونی های اعتبار باید دوباره از سر گرفته شود و در همه هم این نوع فعالیت انجام می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
اقدامات بانک تجارت در حمایت از فعالان اقتصادی از سوی استاندار مرکزی تقدیر شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی معتقد است که این وزارتخانه برای رسیدن به اهداف خود باید مسائلی هچون اولویت بندی پروژه ها ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۴    
بانک سامان در شش ماهه نخست امسال هزینه جراحی و درمان 33 کودک بی بضاعت موسسه خیریه زنجیره امید را تقبل کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه برای تحویل ارز اربعین زائران در کشور عراق تابع مقررات بانک مرکزی این کشور هستیم ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۴    
رییس دفتر رییس جمهور از تصویب بسته حمایتی دولت از اقشار ضعیف خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا فشار مشکلات اقتصادی برای طبقه مردمی که گرانی به آن ها فشار می آورد را کاهش دهیم .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش بیش از 38 درصدی حجم پرداخت تسهیلات تازه در بخش مسکن در 6 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: 9هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن پرداخت شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۹    
در پی واکنش برخی از شهروندان به دلیل مسدود شدن حساب بانکی آنها به دلیل مغایرت شناسنامه ای،سخنگوی سازمان ثبت احوال اعلام کرد که این موضوع به دلیل عدم استعلام آنلاین برای احراز هویت توسط بانک ها است و ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۹    
دولت برنامه اصلی خود در حوزه ارزی در سال آینده را حفظ ذخایر ارزی از طریق مدیریت مصارف ارزی به کمک اولویت بندی مصارف و همچنین برخورد جدی با قاچاق کالا، ارز و واردات غیررسمی تعیین کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۹    
وزیر پیشنهادی صمت در جمع فعالان بخش خصوصی، رونق تولید به ویژه تولید مولد در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی را راهکار اصلی حل مشکلات کشور دانست .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۹    
شرکت ها با حضور در نمایشگاه ها می توانند با بهره مندی از ظرفیت های داخلی و خارجی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور نقش موثری را ایفا کنند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۴    
کارشناسان و فعالان اقتصادی معتقدند با راه اندازی سامانه جایگزین سوئیفت، به طور حتم محدودیت های بین المللی ایران رفع و معاملات با دلار نیز کمرنگ خواهد شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۹    
رییس اتاق تعاون ایران اظهار امیدواری کرد با فعالیت وزرای جدید اقتصادی دولت، تضاد سیاست گذاری ها با تسهیل فضای کسب و کار از بین برود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۴    
با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران،همایش بررسی عملکرد واحدهای این بانک طی شش ماهه اول سال 97در تهران آغاز به کار کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۴    
بخشنامه بودجه سال 1398 کل کشور از سوی رییس جمهور به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۴    
اگرچه در کارنامه نظام بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات در نیمه اول امسال، سهم بسیاری از بخش های تولیدی و بازرگانی به شدت کاهش یافته اما جذابیت خرید ملک، سهم وام مسکن را 51 درصد افزایش داده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح طرح قانون بانکداری به صورت اصل 85 (بررسی در کمیسیون به جای صحن علنی) مخالفت کردند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۹    
نایب رئیس اتحادیه طلا، جواهر و سکه از شناسایی باند توزیع طلای آبشده تقلبی در تهران خبر داد و به مردم توصیه کرد به بهانه نپرداختن مالیات بر ارزش افزوده، به هیچ عنوان به سمت خرید طلای آبشده نروند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۹    
صادرات ایران به کره جنوبی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 61 درصد و صادرات به ترکیه در مدت مشابه 21 درصد کاهش یافته است .