پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 6 آبان 1397 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 24 فروردین 1397 دیوان اقتصاد 11 اردیبهشت 1397 دیوان اقتصاد 25 خرداد 1397 دیوان اقتصاد 21 تیر 1397 دیوان اقتصاد 19 مرداد 1397 دیوان اقتصاد 14 شهریور 1397 دیوان اقتصاد 13 مهر 1397 دیوان اقتصاد 1 آبان 1397 دیوان اقتصاد 2 آبان 1397 دیوان اقتصاد 3 آبان 1397 دیوان اقتصاد 4 آبان 1397 دیوان اقتصاد 5 آبان 1397 دیوان اقتصاد 6 آبان 1397 دیوان اقتصاد 7 آبان 1397 دیوان اقتصاد 8 آبان 1397 دیوان اقتصاد 9 آبان 1397 دیوان اقتصاد 10 آبان 1397 دیوان اقتصاد 11 آبان 1397 دیوان اقتصاد 12 آبان 1397 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۸    
دستگاه تحریک کننده الکتریکی شنوایی برای نخستین بار در ایران توسط شرکت دانش بنیان طنین پرداز پاسارگاد زیرمجموعه شرکت شناسا- تولید و پروانه ساخت آن صادر شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۴    
در سفر اخیر مدیر امور شعب استانهای بانک از مشتریان برتر استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد تجلیل شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۴    
رزازان، معاون مالی بانک تجارت خبر داد: رشد 14 هزار میلیارد ریالی درآمد تسهیلات، رشد 105 درصدی کارمزد عملیات قرض الحسنه، 184 درصدی سود فروش املاک مازاد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۰    
سرویس یادآوری موعد سررسید چک برای دارندگان حساب جاری (اشخاص حقیقی و حقوقی) در راستای نیاز مشتریان و کمک به پیشگیری از حجم چک های برگشتی، در سیستم پیام رسان چاپار راه اندازی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۵    
موکب بیمه آسیا برای دومین سال متوالی میزبان عاشقان زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست شورای عالی کار در هفته آینده خبر داد و گفت: نیمی از جمعیت ایران از بسته حمایتی دولت بهره مند می شوند و اطلاعات لازم برای توزیع بسته های حمایتی احصا شده ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس اتاق بازرگانی تهران طی حکمی، محمد لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران را به عنوان نماینده تام الاختیار اتاق بازرگانی تهران و رئیس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه تهران منصوب کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با مدیران ارشد شرکت هاکوپیان دیدار و گفت و گو کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
شعب بانک توسعه صادرات ایران در سراسر کشور، سپرده گذاری مدت دار ارزی با منشا اسکناس افتتاح می کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
امروز یک میلیون نفت خام سبک ایران برای اولین بار در بورس انرژی عرضه شد و در نهایت پس از رقابت سه خریدار، قیمت نفت در هر بشکه 74 دلار و 85 سنت داد و ستد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
با توجه به اطلاع رسانی قبلی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهلت زمانی اجرای فاز دوم طرح صیاد از ابتدای امروز یکشنبه 6 آبان به پایان رسید .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
سامانه ارائه خدمات بانکی نابینایان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان نابینا و سهولت بهره مندی این قشر از خدمات بانکی، در شعبه طالقانی بانک قرض الحسنه مهرایران افتتاح شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
مردم امروز (یکشنبه) می توانستند با مراجعه به شعب ارزی بانک ها، دلار خود را تا 10 هزار و 710 تومان و یورو را تا 12 هزار و 206 تومان بفروشند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس اتاق مشترک ایران و قطر گفت: کانال مالی، عکس العمل حداقلی ایران و اروپا در قبال خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تحریم هاست و با هدف تسهیل تجارت بین ایران و اروپا ایجاد می شود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی از آغاز عرضه نفت خام برای اولین بار در بورس انرژی خبر داد و گفت: چهار خریدار برای رقابت در معاملات این محصول، 10 درصد از مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده اند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
وزیر اقتصاد از تهیه بسته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: آمریکا تحریمی را که می خواهد در 13 آبان اعلام کند، قبلا اجرایی کرده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
در راستای اجرای فاز دوم سامانه طرح صیاد در شبکه بانکی کشور، پذیرش و تبادل کلیه برگه چک های طرح قدیمی(غیرصیادی) در سامانه چکاوک میسر نخواهد بود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۳    
شریعتمداری در نخستین روز کاری خود به عنوان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به بررسی مشکلات حوزه روابط کار با حضور تشکل های کارگری و کارفرمایی پرداخت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با انتقاد از روند کند اختصاص ارز نیما به شرکت های هواپیمایی، گفت: تاکنون 5 شرکت هواپیمایی موفق به دریافت ارز سامانه نیما شده اند اما روند اختصاص بسیار کند است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از استقرار کارگزاری در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس با هدف سهولت و تسریع در کار متقاضیان خبر داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو اعلام کرد که خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرارداد آنها امکان صلح وجود ندارد غیر قانونی است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح دو دلیل افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه، گفت: با مدیریت تحریم ها کمترین آسیب متوجه کشور و مردم خواهد شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
کشتی آرای از حباب 300 هزار تومانی سکه خبر داد و گفت: سکه از صبح دیروز تا الان بیش از 300 هزار تومان گران شده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۵    
عضو هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا اظهار کرد: یکی از پیگیری های بانک مرکزی در دولت یازدهم این بود که بانک مشترک یا تعطیل شود یا به اهداف اولیه خود برسد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
جستجوی کلمه بیت کوین در ایران افزایش داشته که نشان از افزایش درخواست مردم برای آگاهی و همچنین هشداری در زمینه افزایش تعداد قربانیان استخراج رمز ارز آلوده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
همزمان با پایان یافتن مهلت تعویض و کارسازی چک های طرح قدیم با دسته چک های صیادی، مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
عضو سابق هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است که یکی از مهمترین اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید فعالیت ها باید خصوصی سازی و واگذاری شرکت های دولتی باشد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
با رسیدن به بهترین سال درآمدی گمرک در نیمه نخست سال جاری، رکورد درآمد گمرکی در ایران شکست.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
بانک مرکزی شایعه حذف سامانه نیما را تکذیب کرد و از فعال و پویا بودن آن خبر داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 از تاریخ 30 مهر تا 3 آبان ماه 1397 با حضور شرکت های ایرانی و بین المللی بانک، بورس، بیمه و سرمایه گذاری، شرکت های دانش بنیان ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با اختصاص 306 هزار صندلی برای جابجایی زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی، امسال در مقایسه با سال گذشته 38 درصد ظرفیت قطارهای مسافری افزایش یافته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی روز سوم آبان ماه سال جاری توسط مدیریت های آموزش و امور اداری در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
رییس حوزه خوزستان بانک شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین و تاکنون بیش از 20 هزار تراکنش با خودپردازهای این بانک از سوی زائران حسینی در مرز های چذابه و شلمچه صورت گرفته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای حساب های بانکی ایرانیان مقیم عمان بوجود نیامده است ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵    
از امروز، ششم آبان ماه چک های قدیمی در بانک ها پذیرش نمی شوند، مگر بانک صادرکننده دسته چک .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و صورت های مالی بانکها، تأمین نرخ سود بالا از توان بانک ها خارج است، مگر اینکه سرمایه شان را به بازارهای دلالی سکه و دلار ببرند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۵    
بانک ملی ایران طی اطلاعیه ای درخصوص کلاهبرداری افراد سودجو از طریق ارسال پیامک های مشکوک با مضامین اعلام شماره حساب یا کارت بانکی و درخواست واریز وجه هشدار داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رییس کانون بانک های خصوصی بااشاره به پیش بینی اخیر صندوق بین المللی پول از اقتصادایران خواستار اتخاذ تصمیمات منسجم تر شد و گفت: امکان تغییر پیش بینی های اقتصادی با توجه به ظرفیت های کشور وجود دارد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حکم انتصاب چهار وزیر جدید کابینه را صادر کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۰    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) توصیه های جدیدی را درباره حمایت از طراحی و اجرای ریسک های مرتبط با پولشویی و تامین مالی تروریسم در فروش بیمه های زندگی منتشر کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: در صورتی که زائرین اربعین به هر دلیلی از دریافت ارز منصرف شوند، مطمئن باشند پس از برگزاری مراسم، وجه ریال پرداختی عودت داده می شود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۰    
یک مقام مسئول در سازمان بورس با اشاره به اینکه تا کنون دو خریدار برای حضور در عرضه امروز نفت خام در بورس انرژی، اسناد را دریافت کرده اند، گفت: عرضه در تالار مجازی بورس انرژی انجام خواهد شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل بورس انرژی با بیان جزییات عرضه نفت در روز جاری با بیان این که معامله نفت در بورس انرژی فیزیکی است اعلام کرد مشارکت خارجی ها در معامله نفت بورس انرژی ممنوع نیست .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۵    
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از 4.5 میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۵    
شاخص بهای اجاره مسکن در مناطق شهری ایران در سه ماهه دوم سال 1397 به عدد 118.8 رسید که نسبت به سه ماهه قبل معادل 3.6 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 11.8 درصد افزایش یافت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۴    
پس از بحث و بررسی های فراوان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با 200 رای موافق، به وزارت فرهاد دژپسند آری گفتند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق بین دولت و مجلس برای مهار نرخ تورم در کوتاه مدت و تخلیه کامل حباب تورمی در درازمدت خبر داد .