پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 9 آبان 1397 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 24 فروردین 1397 دیوان اقتصاد 11 اردیبهشت 1397 دیوان اقتصاد 25 خرداد 1397 دیوان اقتصاد 21 تیر 1397 دیوان اقتصاد 19 مرداد 1397 دیوان اقتصاد 14 شهریور 1397 دیوان اقتصاد 13 مهر 1397 دیوان اقتصاد 1 آبان 1397 دیوان اقتصاد 2 آبان 1397 دیوان اقتصاد 3 آبان 1397 دیوان اقتصاد 4 آبان 1397 دیوان اقتصاد 5 آبان 1397 دیوان اقتصاد 6 آبان 1397 دیوان اقتصاد 7 آبان 1397 دیوان اقتصاد 8 آبان 1397 دیوان اقتصاد 9 آبان 1397 دیوان اقتصاد 10 آبان 1397 دیوان اقتصاد 11 آبان 1397 دیوان اقتصاد 12 آبان 1397 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۱    
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین به نقش حیاتی بنگاه های کوچک و متوسط در اقتصاد کشور تاکید کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۸    
بیمه گذاران بیمه های ثالث و بدنه سامان که در گروه کم ریسک قرار دارند از خدمات ویژه بیمه سامان بهره مند خواهند شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۸    
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، رتبه بندی نمایندگان بر اساس الگو و شیوه جدید را مورد تاکید قرار داد و نقش شبکه فروش را در توانمندی شرکت های بیمه بسیار مهم قلمداد کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۶    
سقف اعتبارات هزینه ای سال 98 بدون در نظر گرفتن ردیف متفرقه و استانی 285 هزار و 692 میلیارد تومان پیش بینی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: مقرر شده است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست های دریافتی از آن ها در اسرع وقت مورد بررسی و از محل منابع ارزی بانک مرکزی و یا هماهنگی انجام شده از طریق سامانه نظام یکپارچه ارزی ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۵    
وزیر نفت درباره ورود روسیه به موضوع فروش نفت ایران، گفت: این ادعاهایی را که رویترز و برخی خبرگزاری ها مطرح کرده اند، تکذیب می کنم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه روند کاهش زیان عملکردی بانک با همت کارکنان، بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با عمل به برنامه ریزی ها ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: گوشی هایی که اکنون در بازار به صورت محدود توزیع می شوند، ارتباطی با گوشی های ثبت سفارش شده قبلی که توقیف شده ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۵    
بررسی های اخیر نشان می دهد مجموع ثروت میلیاردرهای جهان در سال 2017 میلای با 20 درصد رشد به 8.9 تریلیون دلار رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشتر کشورها، در مقاطعی از تاریخ ، بحران های سیاسی، اقتصادی و فراز و فرودهای اقتصادی را تجربه می کنند ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
موسسه توسعه به عنوان بیست و پنجمین بانک وموسسه کشور به خانواده پات اضافه شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
مدیر عامل بانک مسکن مکانیزم واگذاری اموال مازاد بانک مسکن را دردو محور واگذاری دارایی های شرکتی ، مطالبات مشکوک الوصول و دارایی مسکونی و شعب مازاد بانک مسکن تشریح کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۰    
مدرسه هشت کلاسه شهدای بانک ملی ایران در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار با اشاره به شناسایی حدود 50 کاریابی الکترونیکی مجاز، از اعمال جریمه نقدی5 تا 40میلیون تومانی برای مالکان کاریابی های الکترونیکی غیرمجاز خبرداد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۵    
بر اساس گزارش عملکرد سامانه نیما، حدود 4 میلیارد یورو انواع ارز صادراتی، از نیمه مرداد ماه توسط واردکنندگان از صرفان خریداری شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۵    
روسیه نسبت به توجه اعضای گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، برای کنترل مبادلات ارزهای دیجیتال در راستای اجرای سیاست های مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تاکید کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۴    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کار و طرح های اشتغال زا، تعداد 676 فقره تسهیلات طی شش ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۴    
اسعدی سامانی با بیان اینکه نرخ های قبلی پروازهای داخلی بر مبنای دلار 8 هزار تومانی بود، گفت: دریافت ارز از سامانه نیما کند است یا با قیمت تمام شده 10 هزار تومان به دست شرکت ها می رسد بنابراین نرخ ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۹    
بر اساس اعلام گمرک، در 7ماهه نخست سال 27 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی صورت گرفته و عراق با 5 میلیارد و 730 میلیون دلار در صدر کشورهای واردکننده کالا از ایران قرار گرفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۴    
یک کارشناس تحلیل بازار ارزهای رمزنگار معتقد است که میلیاردر شدن یک شبه از طریق بیت کوین و ترید یک توهم است و 95 درصد بازیگران ترید محکوم به شکست هستند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۴    
بالغ بر 53 هزار و 182 میلیارد ریال افزایش سرمایه از ابتدای امسال در بورس اوراق بهادار انجام شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۴    
دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی گفت: در نشستی که با بانک مرکزی داشتیم، قرار شد مطالبات وزارت نیرو از عراق بابت فروش برق به این کشور، با بدهی ایرلاین ها به فرودگاه نجف تهاتر شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۹    
اعطای اختیار به بانک مرکزی برای عزل و نصب مدیران بانکی در حالی مطرح شده که اکنون نیز بانک مرکزی مسئول تایید صلاحیت حرفه ای مدیران نظام بانکی است و هیچ مدیری بدون مجوز این بانک حق فعالیت در سمت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سرمایه گذار خارجی در جزیره در گذشته حضور نداشته و الان هم نیست، گفت: با وجود تمام این تحولات اقتصادی در تابستان امسال 12.5 درصد افزایش گردشگر و 4 ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
با نزدیک شدن نرخ ارز چین به نرخ مقاومت فنی آن، بانک های دولتی بزرگ چینی در حال سوآپ یوآن با دلار به صورت پیش خرید دیده شده اند، هرچند هیچ شواهدی از فروش دلار در بازارهای نقدی دیده نشده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
بانک های انگلیسی به خاطر ترس از تحریم ها و اقداماتی که آمریکا ممکن است علیه آنان انجام دهد، خواستار تجارت با ایران نیستند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی به همراه معاونان خود برای شرکت در اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول به آمریکا سفر می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
7 سند همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا با حضور رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر ایتالیا بین مقامات دو کشور به امضا رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس کل گمرک ایران گفت: با اقدامات انجام شده، میانگین مدت زمان ترخیص کالا در گمرک از 26 روز به سه روز کاهش پیدا کرده که در نتیجه به 280 هزار میلیارد ریال صرفه جویی منجر شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مدیر عامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ( سمگا ) معرفی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
بیمه مرکزی بعنوان ارگان حمایتی نظارتی بیش از چند دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و دررشته بیمه هایی های که قدمت طولانی دارند پایه های استواری دارد و به یمن و برکت تجارب مکتسبه در این سنوات ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از برگزاری همایش سراسری معاونین و روسای ادارات امور شعب استان های این بانک خبر داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، مهم ترین اهداف، برنامه ها و سیاست های راهبردی این شرکت در سال جدید را تشریح کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مسائل و مشکلات حوزه تولید در سال های گذشته به کلاف سردرگمی تبدیل شده که روز به روز بر گره های کور آن افزوده می شود ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یک مؤسسه مطالعاتی با معرفی 5 بانک بزرگ منطقه خلیج فارس اعلام کرد بانک ملی ایران با دارایی 51.706 میلیارد دلاری در رتبه چهارم از این نظر قرار گرفته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ایران و قزاقستان رسیدن به حجم تجاری یک میلیارد دلاری میان
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه چند تن از معاونین، مدیران ارشد و برخی روسای سازمانها و نهادهای تابعه این وزارتخانه، عصر چهارشنبه هفته جاری به کرمان سفر می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو از امضای تفاهمنامه همکاری بین ایران و ایتالیا برای ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر به ظرفیت 500 مگاوات در کشورمان در پنج سال آینده خبر داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
عضو هیات رییسه مجلس در توضیح مصوبه امروز مجلس درباره هدفمندی رایانه ها گفت: فقط یارانه خانواده هایی که سرپرست آنها بیش از سه میلیون تومان ماهیانه درآمد دارد، حذف خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
یک موسسه انگلیسی با ترسیم چشم انداز نظام بانکی ایران در دوران پسا تحریم هشدار داد ایران به جای رشد بخش بانکی، ممکن است با یک بحران بزرگ بانکی در طی 3 تا 4 سال آینده مواجه شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مشاور سابق بانک مرکزی ایران گفت جایگزینی دلار آمریکا با ارزهای ملی در تراکنش های دوجانبه ایران و ترکیه به ثبات پولی دو کشور منجر خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
جمعی از بانکداران ایتالیا در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی، با تاکید بر تقویت روابط بانکی بین دو کشور از برقراری روابط کارگزاری بین برخی از بانک های ایران و ایتالیا خبر دادند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم ها علیه ایران، توسعه مناسبات تجاری را در پی خواهد داشت، گفت: شاید برخی نگرانی ها از سوی بخش مالی وجود داشته باشد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مدیرعامل شرکت توتال فرانسه گاز و پتروشیمی را اولویت های این شرکت برای همکاری با ایران دانست و گفت: توتال تاکنون هیچ قراردادی را با ایران امضا نکرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از برقراری پروازهای ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از یکشنبه هفته آینده (29 فروردین) و پروازهای کی ال ام در مسیر آمستردام- تهران از 12 اردیبهشت خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
معاون پارلمانی سازمان مدیریت با بیان اینکه یارانه ماهیانه نقدی باید 20 هزار تومان باشد نه 45 هزار تومان، گفت: یارانه نقدی 33 درصد معترضان برگشت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی خواستار گسترش همکاری های بانکی ایران با قزاقستان و افتتاح شعب بانک های ایرانی و قزاقستانی در دو کشور شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۹    
کارشناسان معتقدند افزایش تولید و عرضه مسکن و همچنین مقابله با سوداگران بازار از طریق تکمیل سامانه املاک و وضع مالیات برعایدی مسکن می تواند راه نجات بازار مسکن از شرایط فعلی باشد.