پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۳۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1400 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 31 فروردین 1400 دیار آفتاب 31 خرداد 1400 دیار آفتاب 31 تیر 1400 دیار آفتاب 31 مرداد 1400 دیار آفتاب 31 شهریور 1400 دیار آفتاب 30 مهر 1400 دیار آفتاب 30 آبان 1400 دیار آفتاب 30 آذر 1400 دیار آفتاب 30 دی 1400 دیار آفتاب 30 بهمن 1400 دیار آفتاب 29 اسفند 1400 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1400 
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۷    
فاز دوم واکسیناسیون کرونا از امروز در تبریز و به طور همزمان در سراسر کشور با واکسیناسیون افراد 80 سال به بالا آغاز می شود
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
ساکی درباره روند برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان باتوجه به شرایط کرونا توضیح داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: آقای ظریف در مصاحبه ای که فایلش منتشر شده مطالبی را مطرح می کند که گویا فراموش کرده وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با نمایش نمی توان کشور را اداره کرد بلکه باید کشور را بر اساس واقعیت ها اداره کرد و اگر خدای ناکرده فرهنگِ نمایش در بخش های قوای مختلف تجلی یابد ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
جمال عرف گفت: دولت و وزارت کشور برنامه ای برای تعویق انتخابات ندارند و انتخابات طبق زمان بندی اعلام شده در 28 خردادماه برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان این آمادگی را دارد تا از ظرفیت دانشجویان خارج از کشور در هیئت های نظارت و اجرایی برای برگزاری فرآیند انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در دیگر کشور ها استفاده کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
به نظر می رسد پس از ریاست رئیس جمهور بر ستاد ملی مقابله با کرونا آنگونه که از اظهار نظر های قاطبه پزشکان و متخصصان علوم پزشکی و سایر مسئولان بر می آید ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
سردار نقدی در مراسم رونمایی از کتاب سماع شن ها در خبرگزاری تسنیم گفت: چهل سال است که آمریکا در برابر ایران شکست خورده اما عجیب است که درس عبرت نمی گیرند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
بیاتیان گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای تکمیل پنج تقاطع غیر هم سطح و بخشی از منطقه گردشگری گردوی اراک در نظر گرفته شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
به رغم ادعاهای وزارت خارجه، بحث دیکته شدن متن توافق و از پیش تدوین شدن آن مبتنی بر دعاوی فِرِد کاپلان، مقالات منتشر شده توسط اعضای گروه بین المللی بحران و اظهارات حمید بعیدی نژاد بوده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
آیا واقعاً برای جلوگیری از اثرات سوء هواداری راهکاری وجود دارد؟ آیا صرفاً اعمال محدودیت می تواند راهگشا باشد یا باید با زبان و ادبیات نسل جدید با آن ها وارد تعامل شد؟
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
یک فایل محرمانه که به شکلی مشکوک از وزارت خارجه دولت آقای روحانی به دست رسانه سعودی رسیده است به نوعی حکایت از یک نفوذ سازمان یافته در دستگاه دیپلماسی کشور دارد که یک مصاحبه داخلی وزیر خارجه از رسانه ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
دنیای ورزش خصوصا فوتبال علاوه بر جذابیت های خود، نکات منفی مانند خرافات را نیز در خود جای داده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
کریمی گفت: بیش از 42 تشکل دفاع مقدس به شکل مردمی در سطح استان مرکزی فعالیت می کنند که استان مرکزی در سال گذشته استان مرکزی توانست رتبه های خوبی در اولین جشنواره تشکل ها کسب کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
محمدی گفت: در طی یک سال گذشته بیش از 161 یادواره و آبروی محله در سطح استان برگزار شد که با ابتکارات بسیجیان در شرایط کرونایی بازتاب خوبی به همراه داشت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که تحریم ها و تروریسم پزشکی ایالات متحده علیه ایران مانع از واکسیناسیون جهانی برای مهار کرونا شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
رژیم صهیونیستی اعلام کرده که با شلیک یک یا دو تیر موشک پاتریوت سعی در رهگیری و نابودی موشک اس 200 سرگردان سوری داشته، اما تمامی این تلاشها در مقابل یک موشک 60 ساله روسی، شکست خورده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
محمد دوست گفت: در استان مرکزی طی روزهای آینده واکسیناسیون عمومی مردم آغاز خواهد شد که روز سه شنبه افراد بالای 85 سال واکسینه می شوند و بسیج جامعه پزشکی در کنار دانشگاه به واکسیناسیون عمومی کمک خواهد ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
گودرزی گفت: در سطح استان 12 نقاهتگاه به همت بسیجیان و مشارکت سپاه و ارتش راه اندازی شده که بیش از 700 گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نیز فعالیت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
امینی گفت: همچنین 80 نفر از دانشجویان بسیجی رشته های پزشکی و پرستاری برای اداره کردن نقاهتگاه ها فعالیت میکنند که هم اکنون 2 نقاهتگاه در 2 نقطه شهر اراک با ظرفیت 150 تخت فعال هستند که تا ظرفیت 360 ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۵    
کریمی گفت: در مجموع بیش 207 میلیارد تومان در قالب قرارگاه کمک مومنانه که شامل بسته های معیشتی، جهیزیه، لوازم التحریر، کارت هدیه، بسته بهداشتی، گوشت، مرغ، تبلت، گوشی، ساخت و تعمیر منازل محرومین ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
یک مقام مسئول با بیان اینکه اگر کارتخوان ها کرایه داده شده و حساب پشتیبان آن تغییر کند، اطلاعات مغایر با موارد ثبت شده در شاپرک خواهد بود، گفت: در این صورت، ترمینال پذیرنده غیرفعال خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:درباره صعود تیم ما از انرژی خوب هواداران که همیشه همراه ما بودند تشکر می کنم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته در ستاد کرونا، مراسم شب های قدر در سراسر استان در فضای باز برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 55 هزار و 300 دلار ارز و 8 دستگاه گوشی همراه هوشمند قاچاق به ارزش تقریبی14 میلیارد و 325 میلیون ریال درعملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی نوشت که حمله موشکی به تاسیسات هسته ای دیمونا نشان از ضعف این رژیم در مقابله با ایران دارد و گنبد آهنین آنها ابریشمی عمل کرده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
میقانی مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه روزانه بین صد تا صد و پنجاه بیمار کرونایی در سالن ورزشی دانشگاه پذیرش می شوند ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
سرمازدگی فروردین ماه سال جاری 450 میلیار ریال خسارت به کشاورزان خنداب وارد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک از توقیف 9 دستگاه خودروی شوتی حامل، سه میلیارد ریال در علمیات پلیس این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 9 تن و 540 کیلوگرم روغن نباتی نیمه جامد قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
براساس اطلاعات دریافت شده از سامانه پایش کیفی هوای کشور، کیفیت هوای اراک در ساعت 10 صبح روز جاری با شاخص 101 و شازند با شاخص 126در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب از تمنّای زنان اردوگاه چپ برای پذیرش "پست معاون اولی" در دولت احتمالی اصلاح طلب یا اعتدالی آینده سخن گفته است!
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۷    
کارشناسان بازار سرمایه و مسائل بانکی درباره نحوه اثرگذاری سیاست های بانک مرکزی بر ریزش های بازار سرمایه توضیح می دهند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص به مصوبه مجلس بعد از اظهار نظر شورای نگهبان پذیرفتنی نیست گفت ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
تحریم به مهمترین ابزار سیاست خارجی آمریکا در سال های اخیر تبدیل شده است زیرا این کشور با استفاده از این ابزار بدون ایجاد تلفات انسانی و بدون ایجاد حساسیت در افکار عمومی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، یک نماینده ایران در صدر جدول گروه خود جای دارد و دو نماینده دیگر کشورمان در جایگاه دوم جداول گروه های خود ایستاده اند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
اصلانی با بیان اینکه دین مبین اسلام روزه داری را اسباب سلامت جسم و روح انسان بیان داشته است، گفت: روزه در آموزه های اسلامی ویژگی هایی دارد که از جمله سلامتی و تندرستی می باشد ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۷    
کریمی نماینده اراک گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت تولید خوبی که در شرکت هپکو وجود دارد باز کردن بازارهای کشور به روی واردات خارجی قطعاً بر ضد تولید و برخلاف مصالح کشور است و قطعاً این موضوع ا در ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.