جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1400 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 31 فروردین 1400 دیار آفتاب 31 خرداد 1400 دیار آفتاب 31 تیر 1400 دیار آفتاب 31 مرداد 1400 دیار آفتاب 31 شهریور 1400 دیار آفتاب 30 مهر 1400 دیار آفتاب 30 آبان 1400 دیار آفتاب 30 آذر 1400 دیار آفتاب 30 دی 1400 دیار آفتاب 30 بهمن 1400 دیار آفتاب 29 اسفند 1400 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1400 
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه حاج قاسم شخصیتی فراجناحی بود، گفت: حاج قاسم نه تنها یک مجاهد برجسته بلکه دیپلماتی کارکشته بود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی جزئیات جعل جداول بودجه با هدف اتهام زنی به مجلس مبنی بر دستکاری در بودجه مصوب سال 1400 را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۲    
محسن هاشمی گفت: آنچه در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان بود، البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را به عنوان یک گزینه مصوب کردند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۲    
کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه کاهش 3 درصدی قیمت مسکن در فروردین ماه 1400 ناشی از شرایط بازارا است نه اقدامات دولت ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه فایل صوتی ظریف با هدف دوگانگی بین مردم و کسب آبرو برای برجام منتشر شد، گفت: ظریف می خواست دوگانگی کاذبی ایجاد کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حاج قاسم این هنر را داشت که دیپلماسی را در خدمت میدان آورد گفت: او می توانست اجماع بسازد، ائتلاف ایجاد کند و در عین حال برای دیپلماسی نیز قدرت بسازد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۲    
1400 نفر از فعالان دانشجویی از آیت الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی از اقامه نماز جمعه 10 اردیبهشت در 7 شهر استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: فلسطین در برابر جنایات و توطئه ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی جنایتکار سر فرود نیاورده و تسلیم جنایات دشمن نشده و روز به روز زنده تر و قوی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۲    
وزیر اسبق اقتصاد و نماینده مجلس شورای اسلامی، با شرح سابقه و فرآیند تصویب دو قانون ملی در کشورمان برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۲    
10 نفر از تروریست های تکفیری وضد انقلاب در تور سربازان گمنام امام زمان استان کرمان گرفتار شدند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: صادرات استان در فروردین سال جاری به حدود 70 میلیون دلار رسید.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا در حکمی امیر سرتیپ قادر رحیم زاده را به فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء صلی الله علیه وآله منصوب کردند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سردار سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود به تبیین محورهای وحدت ملی اشاره می کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۲    
در حالی که رهبرمعظم انقلاب اسلامی خط و مشی کلی نظام در خصوص مذاکرات وین را لغو تمامی تحریم ها به طور یکجا دانسته اند، برخی در تلاش برای تکرار برجام تلخ و مذاکرات عجله ای در 100 روز پایان دولت هستند
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۷    
رئیس هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فراهان گفت: صلاحیت 80 درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها در سه شهر فرمهین، خنجین و تلخاب احراز شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
هشت سال معطل کردن تمامی امور به برجام، آن هم با نگاه به خارج، نان کارگران را آجر کرد. در این مدت مسئولان نه تنها قانون کار را اصلاح نکردند، که برای رفع مشکلات آن هم قدمی برنداشتند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۷    
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه حاج قاسم قهرمان ملی ماست، تصریح کرد: ما حتی حاضر نیستیم یک خط کوچک بر سیمای درخشان این عزیز وارد شود؛ این برای ما سخت و سنگین و غیرقابل تحمل است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۷    
با گذشت سالها از شروع راه اندازی پروژه موتور جستجو شواهد نشان می دهد که دولت های یازدهم و دوازدهم اهتمام کافی برای تحقق این پروژه به خرج ندادند و جویشگر ملی راه به جایی نبرد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۷    
مؤسسه خاورمیانه می نویسد: رویکرد چین در قبال ایران با رویکرد فشارمحور آمریکا تفاوت دارد و احتمالاً جامع تر است و مسیر تازه ای پیش پای تهران می گذارد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در طول 42 سال گذشته همه راهبردهای دشمنان در حوزه های نظامی، امنیتی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۷    
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین جهت بهره برداری از طرح های صنعتی و عمرانی شهرک صنعتی کاوه راهی ساوه شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۲    
روزنامه اورشلیم پست اسرائیل در مطلبی پیرامون فایل صوتی منتشرشده ظریف نوشت: ایران یک کشور و رژیم خبره ای است. برخلاف ترکیه که یک رژیم استبدادی بالا به پایین و از نوع فاشیستی می باشد ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
رعیتی گفت: امروز طرح شهید کریمی جلوه ای از تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید است که می تواند امید آفرینی در جامعه را تقویت و توسعه دهد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۲    
محققان جوان دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) در یک کار گروهی موفق به اختراع محصولی شدند که می توان از طریق آن بیماران مشکوک به کرونا را شناسایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
واردکنندگان نهاده های دامی خواستار رفع تبعیض در اجرای قوانین میان شرکت پشتیبانی امور دام با بخش خصوصی شده و اعلام کردند تبعیض در اجرای قانون منجر به متروکه شدن نهاده های دامی می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور گفت: فایل صوتی ظریف توسط کثیف ترین برنامه و شبکه ای که سراسرش ضداسلام و ضدایران است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین بصیری همزمان با ولادت امام حسن (ع)، از سیره رفتاری ایشان در زمان حیاتشان گفت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در توقیف و بازرسی یک دستگاه خودروی سواری، تعداد دو دستگاه فلزیاب قاچاق کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهر ساروق برگزار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک به مناسبت ولادت امام حسن به تعداد 350 بسته معیشتی برگزار شد
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام رفیعی از کارشناسان مذهبی با انتقاد از کمرنگ شدن فریضتین "امر به معروف و نهی از منکر" گفته: برای متخلفان و خطاکاران حاشیه امن ایجاد شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
یکی از تهیه کنندگانی که شهرت حرفه ای و رسانه ای خود را مدیون تلویزیون بوده و به عنوان پرکارترین تهیه کننده سیما از او یاد می شود، در اقدامی عجیب در رسانه تحت مالکیت و سردبیری خود ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
"حاء سین نون" داستانی از بی وفایی هاست. داستانی از آدم هایی که شک و یقینشان درهم پیچیده و قوه ادراکشان نسبت به ولایت و معیت، ولی خشکیده، سر بر گریبان خفت فرو برده و گوش به جهالت می دهند...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
با حکم فرمانده معظم کل قوا نشان درجه یک فتح به امیر سرتیپ کیومرث حیدری اعطا شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: امیدواریم که اطلاع رسانی ها بهتر، جامع تر و سریع تر انجام گیرد تا بتوانیم جمعیت 4 هزار نفره سالمندان مناطق شهری و روستایی اراک و مابقی سالمندان تابع دانشگاه علوم ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
آنقی ازافزایش 104 درصدی پرونده های کلاهبرداری سایبری در سال گذشته دراستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: 50 درصد این جرایم سایبری مربوط به سایت دیوار بوده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
مدیرتوزیع برق شهرستان خمین از تعمیر و بهینه سازی 317کیلومتر شبکه برق این شهرستان طی یکسال اخیر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷    
از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم های خوشه طلایی ثنا ساوه و سپاهان اصفهان پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید چمران ساوه مقابل هم صف آرایی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنداب گفت:بازدید میدانی و برآورد خسارت سرمازدگی در سطح باغات شهرستان صورت گرفته و طبق آخرین برآوردها بیش از 450 میلیارد ریال خسارت به محصولات زراعی و باغی کشاورزان خنداب ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۲    
به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) پویش کمک مومنانه در مسجد ابوذر شهرک ولیعصر (عج) شهر اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۲    
مرحله یازدهم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع 350 بسته معیشتی در بخش ساروق شهرستان اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۲    
خدایا، در این ماه فرمانبرداری فروتنان را نصیبم کن و سینه ام را برای انابه همانند بازگشت خاضعان باز کن، به امان دادنت ای امان ده هراسندگان.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.