جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۳۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1400 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 31 فروردین 1400 دیار آفتاب 31 خرداد 1400 دیار آفتاب 31 تیر 1400 دیار آفتاب 31 مرداد 1400 دیار آفتاب 31 شهریور 1400 دیار آفتاب 30 مهر 1400 دیار آفتاب 30 آبان 1400 دیار آفتاب 30 آذر 1400 دیار آفتاب 30 دی 1400 دیار آفتاب 30 بهمن 1400 دیار آفتاب 29 اسفند 1400 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1400 
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۴:۵۹    
یکی از مسائلی که شاید برای همه ما سؤال باشد، مدت زمان گوارش و یا هضم غذاست.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
فرض کنیم یک مربی فوتبال در نهایت ادب و احترام و حتی با عرض دستبوسی نسبت به رئیس محترم صداوسیما خواهان اعاده حق پخش تلویزیونی شود ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۷    
معاون وزیر امور خارجه گفت: اکنون می توانیم بگوییم که یک چارچوب و ساختار توافق مشخص شده است و درخصوص بسیاری از بند های توافق در حال مذاکره هستیم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۲    
با آماده شدن آرایه برنامه های انتخاباتی نامزدها، رسانه ملی آرایش انتخاباتی گرفت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۷    
چهارمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات های ایران و کشور های 1+4 در وین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز روند کاهشی در پیش گرفت و نرخ هر سکه طرح قدیم به 9میلیون و 950 هزار تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امروز صبح و بعدازظهر جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان را داشتیم و با توجه به گزارش های کارشناسی و دقت اعضای محترم، بررسی ها ادامه دارد و ما به جمع بندی نهایی نرسیدیم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
حاجی میرزایی حمایت از دانش آموزان و توجه به آینده آنان را از دلایل حضوری برگزار کردن امتحانات دو پایه نهم و دوازدهم دانست و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور اسبق آمریکا درگیری های فعلی میان گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی را نتیجه نفوذ ایران توصیف کرده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
سردار سلامی گفت: پس از خرابکاری هسته ای، کارخانه موشک سازی رژیم صهیونیستی با انفجاری مهیب روبرو شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی آنها به نام رافائل دچار آتش سوزی شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در لبنان حضور دارد، شامگاه چهارشنبه تأکید کرد: مردم فلسطین و مقاومت این روزها رژیم صهیونیستی را در بزرگترین بحران هفت دهه اخیرش پس از یوم النکبه (اشغال فلسطین) ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
"لیلا امیری" مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۷    
حجت الاسلام ترکاشوند گفت: گروه های احیاگر تخصصی امربه معروف و نهی از منکر در کشور شناسایی و مجوز آنها در استان های کشور صادرشده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۲    
تقابل آلومینیوم اراک- تراکتورسازی تبریز در یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری 2 بر صفر نماینده اراک به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
مردم انقلابی شهر اراک عصر چهارشنبه با تجمع در پیاده راه امیرکبیر این کلانشهر، اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کردند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری آلومینیوم اراک مقابل تراکتورسازی تبریز به پایان رسید. ولی این بازی حاشیه های زیادی داشت که شما را به دیدن آن ها دعوت می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع بندی نرسیم، دوره 5 روزه تمدید خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
دولت روحانی طرح های مقابله با بحران آب به ویژه در بخش کشاورزی را اجرا نکرد تا اکنون کاهش بارش ها تهدید جدی بر امنیت غذایی کشور به حساب آید.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص ثبت نام اینترنتی متولدین سال 1325 و قبل از آن که هنوز علیه کووید 19 واکسینه نشده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
مردم شهر اراک با تجمع ضد صهیونیستی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میدان شهدای این شهر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور آلومینیوم اراک موفق شد با دو گل از سد تراکتور تبریز مدافع عنوان قهرمانی عبور کند و خود را به جمع 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برساند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
امام جمعه اراک گفت: امروز دنیای اسلام با اقتدار اعلام می کند در برابر ملت مظلوم فلسطین و آرمان های اسلام و جبهه مقاومت آماده هرگونه مجاهدت و فداکاری است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
تجردگرایی موضوعی که این روز ها گریبان زندگی دختران و پسران کشور را گرفته است، جوانانی که تا پایان عمر به فکر تشکیل زندگی مشترک نخواهند بود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس 137مورد جدید ابتلا در 24 ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به 59241نفر ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
در ایران زیبای ما نقاطی وجود دارد که از قدیم الایام قصه ها، افسانه ها و داستا های عجیب و غریبی راجع به آن ها گفته شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
گودرزی گفت: فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است و امروز باید برای گرامیداشت این ایام از همه توان استفاده و حماسه های انجام شده در آن ایام را به خوبی به نسل جوان منتقل کنیم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
محمدی گفت: آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
کریمی گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله سوم خرداد بیش از 200 برنامه تاکنون پیش بینی شده که توسط ادارات ، نهادها و سازمان ها در سطح استان برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: واکسن کادر آموزشی و معلمان در مرداد ماه 1400 انجام می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
کریمی گفت: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام سوم خردادماه محوریت برنامه های سوم خرداد خدمت رسانی به مناطق محروم است که در قالب گروه های جهادی و نهضت کمک مؤمنانه رقم می خورد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
آدینه گفت: آزادسازی خرمشهر بار دیگر برتری قدرت خداوند و اراده الهی در برابر زورگویان را به اثبات رساند و اینکه حضرت امام(ره) می فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشان از این مسئله دارد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از سفر معاونین وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی جهت بررسی طرح های جامع آشتیان و اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
رسانه های صهیونیستی خبر دادند که این رژیم طی هفته گذشته دو بار در ترور فرمانده گردان های القسام شکست خورده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۲    
برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون در اتوبان ساوه-تهران، یک کشته بر جای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
بعد از ظهر امروز تجمع ضد صهیونیستی با رعایت پروتکل بهداشتی در میدان شهدای اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس مجلس در تماس تلفنی با رئیس مجلس امت دولت کویت؛ گفت: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را بر نمی تابد و ضرورت دارد تا همه مسلمانان جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
مواجهه فعالانه و مبتکرانه در عرصه فضای مجازی از مطالبات مقام معظم رهبری است که در حکم ابلاغی معظم له به اعضای شورای عالی فضای مجازی بدان اشاره شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
نگاهی به روند درگیری ها در غزه و استراتژی جدید فلسطینی ها در میان هشدار کارشناسان صهیونیست درباره فروپاشی قریب الوقوع این رژیم، تغییر موازنه های وحشت به نفع مقاومت را صراحتا روشن می کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
فرانتزمن در روزنامه اورشلیم پست نوشت: حمله سنگین موشکی به اسرائیل ممکن است با هشدار ایران مبنی بر یک عملیات بزرگ ارتباط داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
فخرالاسلام سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی از مشخص شدن 12 عضو معتمد شورای وحدت استان از بین 300 نفر از فعالان سیاسی و نخبگان شهر اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک به پویش رای مرکزی پیوستند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی گفت: راهکار حل مشکلات حضور باشکوه و انتخاب صحیح در انتخابات است و اگر می خواهیم به وصیت نامه حضرت امام(ره) و شهدا عمل کنیم و اگر می خواهیم به وظیفه دینی وانقلابی خودعمل ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه اراک گفت: دولت های حامی رژیم منحوس صهیونیستی امروز با افراطی گری علیه بشریت جنایت های بزرگی انجام می دهند و جنایت های آنها علیه مسلمانان در طول تاریخ بی سابقه است و امت اسلامی تا نابودی این ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری، کاربران توئیتر شهرستان خنداب به پویش #رای- مرکزی پیوستند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۷    
رشد جمعیتی دهه شصت باعث شد تا به مرور زمان سیاست فرزند کمتر زندگی بهتر از سوی نهاد های رسمی و غیررسمی شکل بگیرد و به تدریج از شیب پر سرعت افزایش جمعیت کاسته شود تا جایی که آخرین آمار ها از صفر شدن ...