شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۴۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 7 اردیبهشت 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
اجتماع بزرگ مداحان استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای تغییر شرایط فسخ نکاح به منظور تحکیم بنیان خانواده تدوین کرده که آماده ارائه به هیات رئیسه مجلس است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۰    
امام جمعه رشت با بیان اینکه اهل سنت و شیعه منطقه تالش از هزاز سال گذشته در کنار همدیگر زندگی می کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۰    
خانواده جهاد کشاورزی از مجمع نمایندگان گیلان بر ضرورت توجه به کمبود نیروی انسانی، حمایت از چای، توجه به بهداشت در دامپزشکی و هم چنین مقوله کاداستر اراضی ملی تأکید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه شورای اقتصاد با نگاه غلط و ظالمانه خود نرخ هزار و 800 تومانی برای خرید چای تعیین می کند خاطرنشان کرد: نرخ مذکور بسیار ظالمانه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۵    
نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با مدیران اقتصادی برگزار شد و مسئولان با اشاره به اوضاع نامطلوب اقتصادی بانک های کشور، نرخ بالای سود بانکی را مانع رونق اشتغال عنوان کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۰    
گفته می شود، تنها هزینه ای که بابت تولید محتوا به تیم مذکور داده شده، رقمی بالغ بر 500 هزار دلار است که جمع این عدد در کنار هزینه های سایر تشکیلات رسانه و تیم های تولید محتوا برای گروه اقدام علیه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۰    
پیش از آغاز پخش مسابقات استعدادیابی در شبکه های مختلف سیما، در یک مکاتبه به ضرورت طراحی محتوایی و اثرات جانبی و ناخواسته این برنامه ها اشاره شده و خواستار بررسی طرح برنامه های مذکور در شورای نظارت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه مراکز این کانون در استان باید به پاتوق های فرهنگی تبدیل شود، گفت: با معرفی شخصیت های برجسته فرهنگی برای نسل جوان جامعه الگوسازی می کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پیگیری شد که این دیدار با پیروزی 3 بر یک صنعت نفت آبادان به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
وزیر راه از عملیاتی شدن کارت اعتباری مسالح ساختمانی خبر داد و با اشاره به این که وظیفه ما تعادل بخشی به بازار مسکن است، گفت: راه خانه دار شدن پس انداز است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۰    
خبر رسید محمد روحانی، پسر دکتر روحانی نایب رییس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی در اثر حادثه ای فوت کرده است. با ایشان صحبت کردم. خیلی متاثر بود و گفت، دیشب در خانه با گلوله ای کشته شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۵    
در چند هفته گذشته شاهد کاهش قیمت ها در محصولات فناوری بوده ایم، این کاهش قیمت در بازار تلفن های هوشمند نیز به چشم آمد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
تیم فوتبال شهرداری آستارا به سرمربیگری حسن اشجاری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از 25 بازی با 17 برد و 8 مساوی بدون باخت با 58 امتیاز قهرمان گروه اول لیگ دسته سوم کشور شد و به لیگ دسته دوم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
شیرزاد اظهار کرد: نخستین دبیرخانه ساماندهی زرجوب، گوهررود و تالاب عینک رشت با رویکرد احیا و مشارکت متخصصین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 تا 14 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۰    
ایرانی ها هشتیمن ملیتی هستند که در سال 2018 بیشترین تعداد پناهندگی را از کشورهای عضو اتحادیه اروپا دریافت کردند. 3 درصد از کل 333 هزار و 400 نفر یعنی بیش از 10 هزار نفر ایرانی ها بوده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
علی کریمی، سرمربی و مالک سابق سپیدرود رشت معتقد است که بعضی ها از اینکه این تیم هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد، ناراحت هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
هادی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه سرانه استفاده از دوچرخه در رشت، بسیار پایین است در این پویش سعی بر آن است تا با ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل شخصی ضمن تلاش در کاهش هدر رفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان 290 کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 5 استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
فرماندار رودسر از وضعیت نامطلوب در منطقه سیل زده کاکرود بعد از یکسال گلایه کرد و خواستار پاسخگوی مسئولان برای عدم انجام اقدامات مناسب و سازنده برای حل مشکلات مردم این منطقه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
نماینده رشت با اشاره به بودجه سال 98 اظهار کرد: در بودجه سال 98 به دولت اجازه دادیم که 14 میلیارد دلار با نرخ 4200 کالاهای اساسی را با نرخ پایین به دست مردم برساند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
یک شبکه خبری آمریکایی اعلام کرد به اسناد و مدارکی از جلسات محاکمه تعدادی از متهمان بزرگترین اعدام دسته جمعی تاریخ عربستان دست یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۰    
نسخه های فارسی تلگرام در حالی پس از فیلترینگ این پیام رسان مشغول فعالیت بودند که ظاهرا اکنون گوگل پلی به دلایل امنیتی این برنامه ها را از فروشگاه خود حذف کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۵    
با تصمیم اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار عرضه اقلام اساسی در دو سطح صورت خواهد گرفت و کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، روغن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
تخریب یک ویلای جنجالی دیگر در لواسانات که 25 دی ماه از کمیسیون ماده 100 شهرداری این شهر حکم تخریب گرفته بود با شکایت مالک در انتظار نظر نهایی دیوان عدالت اداری برای تخریب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
علی خدایی با اشاره به اینکه قرار است 131 نفر از افراد بومی گیلان در راه آهن رشت جذب شوند افزود: این افراد با توجه به رشته های تحصیلی در مشاغل مختلف جذب خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۴    
تخت سرمربیگری تیم ملی ایران، همچنان منتظر جلوس آن تک سوار از ره رسیده ای است که بناست ما را به آرزوهایمان برساند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان بر لزوم کنترل رسوبات ورودی به تالاب انزلی تأکید کرد و گفت: کاهش عمق تالاب انزلی معضلات زیست محیطی زیادی را در این منطقه به بار آورده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه فرایندی به نام استخدام نخبگان نداریم، از اشتغال 15 درصد نیروی کار در بخش عمومی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
کلبه عزیز، مردی که در گیلان به جنگل نشینی و غار نشینی معروف است دیشب بر اثر آتش سوزی تخریب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن برشمردن تخلفات وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی در بروز سیل اخیر، از شکایت مجلس نسبت به وزارتخانه های متخلف در این زمینه به قوه قضائیه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل بانک صادرات از دسته بندی بانک ها از سوی بانک مرکزی برای کمک به رونق تولید در سال جاری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۹    
برغم تمام مشکلاتی که اکنون دولت به عنوان یکی از بدشانس ترین دولت ها از نظر وقوع زمانی با آن روبرو و آنچه مهم است اینکه دولت دوازدهم و مردانش تا سال 1400بر اساس قانون باید سکاندار مدیریت اجرایی و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
ارزش زمانی پول بیان می کند که با گذشت زمان چه بلایی ممکن است بر سر پول شما بیاید؟!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۴    
قتل حمید حاجیان، وکیل سابق حسین هدایتی، متهم پرونده فساد بانک سرمایه، آن هم تنها چند روز پس از آنکه نام او در دادگاه مطرح شد، عجیب به نظر می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۴    
اگر جواب این سوال مثبت است، نتیجه این می شود که رئیس رسانه ملی از سواد دینی بی بهره و فاقد اساسی ترین شرط حضور در این مسئولیت مهم است.