شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 17 اردیبهشت 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
استاندار گیلان با بیان اینکه در گزارشات مربوط به انحرافات و تفریغ بودجه نمی توان جناحی و سیاسی عمل کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از همکاران در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما می خواهم تا در رسانه ملی مطالبی عنوان شود که نشاط اجتماعی ایجاد می کند. پخش ربنای شجریان می تواند به این موضوع کمک کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱    
علی رغم اعام پخش برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری از شبکه سه سیما، معاون سیما مانع حضور این خواننده به عنوان مجری در تلویزیون شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۱    
حجت الاسلام و المسلمین محسن مقدس زاده با انتشار پستی در فضای مجازی درباره عکس حاشیه ساز خود هنگام رؤیت ماه، توضیحاتی ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در سفر هفتگی خود به شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: کمیته شان بناهای تاریخی، کاخ سردار امجد را برای تاسیس موزه تالش مناسب ارزیابی کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
ژاله حساس خواه، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان اظهار داشت: نمایشگاه اسناد و همایش تجلیل از حامیان میراث مکتوب استان گیلان برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۱    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت آموزش عمومی و اختصاصی برای رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی دستور داد لایحه جامع حقوق شهروندی را با بهره مندی از تجربیات گذشته و در نظر گرفتن مفاهیم و مصادیق جدید تهیه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت امروز با بیان اینکه این ویلای بزرگ به صورت غیرمجاز در زمین کشاورزی ساخته شده بود گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۶    
سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از غرق شدن یک مرد 33 ساله در رودخانه سپیدرود بخش کیاشهر این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
رمضان شریف با بیان اینکه فکر می کنم امروز دشمن دو فشار اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد، یادآور شد: یکی فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و در تگنا قرار دادن انها است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
نمایندگان مجلس به منظور جلوگیری از اقدام خودسرانه دولت برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، به دنبال تصویب طرح 2 فوریتی در خصوص ممنوعیت افزایش قیمت بنزین وگازوییل در سال 98 هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، گفت: بدون شک همسر محسن فروزان یک موسسه شرط بندی داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
اوستا حسین تفنگ ساز آخرین بازمانده 5 نسل این خاندان است که همگی در حرفه تفنگ سازی مشغول بوده اند و امروز تنها خاطراتشان مانده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
همایش پیاده روی نشاط و سلامت موسسه آموزش عالی کوشیار رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
سازمان اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی خان و محمد سرافراز رئیس سابق صدا و سیما را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
تصویر منتشر شده از جوراب متفاوت وزیر خارجه آمریکا سوژه رسانه های غربی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
در حالی که برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان از کاهش قیمت خودرو در بازار، رد پی حذف قیمت گذاری سایت ها خبر می دهند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: در حال حاضر پرونده کشتی کرگانرود به همراه مستندات مربوطه به شورای ثبت آثار ارسال گردیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اجرای استانی شدن انتخابات در این شرایط شتابزده است و باید تبدیل به طرحی پخته و قابل اجرا شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
نمایش شهرزاد به نویسندگی ناتاشا محرم زاده، کارگردانی امیر جادو سخن و تهیه کنندگی آرش انتظامی از 21 اردیبهشت در تماشاخانه هامون آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
وزیر علوم می گوید برخی مراکز پژوهشی در گذشته، مدارک الکی و تقلبی و بدون آزمون به افراد دادند که پرونده تک تک آنها در حال بررسی است و مدرک آنها باطل می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
الکسی یاتسنکو رئیس سازمان ACA روسیه با انتشار بیانیه ای رسما از غیرقانونی بودن قرارداد امیر علی اکبری و سازمان UFC خبر داد!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
اسماعیلی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که اخیراً یک سلبریتی در توییتش محتویاتی درباره قتل طلبه همدانی داشته آیا قوه قضائیه به آن ورود کرده است؟ گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به پخش موسیقی های غیرمجاز در مدارس واکنش نشان داد و تاکید کرد که شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
علی نصیریان بیان اینکه من تجربه حضور در سریال میوه ممنوعه را داشتم، بیان کرد: تجربه خیلی خوبی بود به خصوص که در ماه رمضان مردم دوست دارند بعد از افطار کار های نمایشی تماشا کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
مدیربرنامه های بهنام صفوی بار دیگر از بستری شدن این خواننده در بیمارستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به پرتاب پاره سنگ های آجر از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان، گفت: پاره سنگی که به فیروز کریمی اصابت کرد، می توانست باعث قتل این مربی قدیمی کشورمان شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
تبلت های مختلف با امکاناتی فراوان از جمله تجهیز شدن به قلم مخصوص یا کیبورد، تولید می شوند تا نیاز کاربران را رفع کنند. در دو هفته اخیر وضعیت بازار تبلت ها آرام بوده و تغییرات قیمتی خاصی رخ نداده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اظهار بی اطلاعی از روند استخدام پذیرفته شدگان آزمون سال 96 قوه قضائیه تاکیدکرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
ایران به زودی اجرای تعهدات هسته ای خود که در سه سال گذشته با تایید آژانس بین المللی انرژی اتمی به طور دقیق انجام داده است را در واکنش به خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
سیامک ره پیک، رئیس پژوهشکده شورای نگهبان از درخواست وزارت کشور از این شورا برای برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۶    
بگومگوی داوری و حامیان احمدی نژاد با برخی اصولگرایان و چهره های ارزشی بر سر انتشار این ویدئو، از روز گذشته در شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر داغ شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۶    
وجه شباهت آن با خانم مهناز افشار خیلی واضح است. تحرک سیاسی ایشون... بنده پناه می برم از اینکه نسبت فحشا بدهم به یک خانم. چه مجرد، چه متاهل.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۱    
رسیدگی به این پرونده از یک سال پیش به دنبال کشف جسد زن جوانی به نام رویا در آپارتمان خواهر شوهرش در کرج کلید خورد.