شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 23 اردیبهشت 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
باند شرارت به سرکردگی ابراهیم محمدیان که ارتباط نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشتند و در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می کشیدند توسط وزارت اطلاعات منهدم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به کشف سازه های زیرزمینی دست کن در زیر شهر کنونی جیرنده رودبار، گفت: نظر قطعی در زمینه کشف شهر زیر زمینی در رودبار منوط به تکمیل بررسی ها است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد بهنام صفوی روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از مقابل خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول ساختمان خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
عادل فردوسی پور در بخشی از صحبت هایش با جمله ای طعنه آمیز گفت: آقای صالحی امیری بهتر است میز برنامه نود را از هندوانه فروش بخریم و آن را در موزه ورزش نگهداری کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان به خوش درخشیدن جمعیت هلال احمر در کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: جمعیت مردم نهاد هلال احمر برگرفته از دل مردم است و مسئولان وظیفه دارند از آن حمایت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۰    
تاجزاده گفت: ما شرایط حساسی در ایران داریم. رهبری هم مخالف جنگ است و به نظر من ترامپ هم نمی خواهد جنگ شود اما جنگ دست این دو نیست و ممکن است اتفاقاتی بیافتد که جنگ رخ دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
بمناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی ، نمایش آئینی (آفتاب خواهی و باران خواهی) کترا گیشه با همکاری گروه پژوهشی، فرهنگی و هنری نارنگی برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
فرماندار شفت با اشاره به ابلاغ اعتبارات ملی برای اجرای طرح آبخیزداری در 76 هزار هکتار از اراضی گیلان خواستار اجرای این طرح در چندین روستای شفت برای جلوگیری از بروز سیلاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ویرانگری بعضی ها که مسئولیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در نظام اسلامی را به عهده دارند بیش از اصلاحات آنهاست و متاسفانه عده ای دنبال رو این افراد هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۵    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم تا نظام توزیع را به گونه ای طراحی و مدیریت کنند تا از همه ظرفیت های توزیع استفاده شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
استاندار گیلان گفت: اگر مردم در بیان نظرات و پیشنهادات، آزادی انتقاد و گلایه مندی داشته باشند باعث می شود تا جهت گیری های جامعه به سمتی که مورد انتظار و مطالبه آنان است هدایت شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
احمد سیاوش پور اظهار داشت: کندی در بررسی پرونده های مربوط به تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی مجرایی برای فساد و انجام کار های غیرقانونی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۵    
مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات گفت: در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و در راستای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
خاکزاد ضمن اشاره به اینکه ایرادات جدی در آموزش حقوق در بسیاری از دانشگاههای خلق الساعه اخیر در کشور وجود دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
یاسین رامین، همسر مهناز افشار، نامه ای سرگشاده به سیدغفار دریاباری، روحانی جوان بابلی را که از این بازیگر شکایت کرده است، منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
طرح پیشنهادی راه اندازی خیابان غذا شامل 30 عدد کانکس سیار خوراک و فرهنگی با حداکثر مساحت 3 مترمربع در مسیر سعدی به شهرداری و احداث محل غذا در سبزه میدان اعلام وصول شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با 400 تومان افزایش 3400 تومان تعیین کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
پدر علم آب و هواشناسی سینوپتیک گفت: نباید به شروع ترسالی امیدوار باشیم چون سیل های اخیر نتیجه فرآیند تغییر اقلیم است، ما باید منتظر سیل های بیشتر و عمیق تر باشیم و خود را برای وقوع آنها آماده کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
در راستای پیگیری وقایع حادث شده در دیدار پلی آف لیگ دسته دو، روز گذشته (یکشنبه) جلسه ای با حضور مهدی تاج در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای این فدراسیون بر به وقوع پیوستن اشتباهات تاثیر گذار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
تجمع امروز تعدادی از دانشجویان در دانشگاه تهران موجب شد برای ساعاتی فضای این دانشگاه ملتهب شود اما با حضور به موقع و گسترده سایر اساتید و دانشجویان این دانشگاه این تجمع در حال حاضر خاتمه یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به چالش های امنیتی اروپا در صورت تضعیف برجام می گوید: تضعیف برجام منجر به شکسته شدن خط مبارزه با مواد مخدر و تروریسم و همچنین گسترش مهاجرت به اروپا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
آیا همخوانی دانش آموزان در ورزش صبحگاهی و شادمانی دختران در برنامه های هنری، جرم به شمار می رود یا نیاز طبیعی دوران نوجوانی است؟ به رسمیت شناختن شادی و لذت بردن از فعالیت های هنری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
سفیر انگلیس در تهران در صفحه توئیترش در واکنش به برگزاری مراسم افطار در سفارتخانه این کشور خبرنگاران منتقد را به افطار دعوت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
کش و قوسهای صورت گرفته و تصمیمات دیرهنگام فرمانداری رشت درحالی صورت می گیرد که صبر رانندگان تاکسی نیز به سر آمده و آنها تصمیم گرفته اند سرخود دست به افزایش نرخ کرایه ها بزنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از افزایش بازه سن جوانی به 18 تا 35 سال خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
این موسسه طی سال های 1385 تا 1386 نسبت به دریافت تسهیلاتی از محل حساب ذخیره ارزی اقدام کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
زانیار خسروی با اشاره به روحیه خوب بهنام صفوی حتی در زمان بیماری اش، تاکید کرد افرادی که بدترین کارها را در حق او کردند بیشتر از همه برایش گریه می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک جاسوس ایرانی به دلیل همکاری با انگلیس به 10 سال حبس محکوم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
ظهر دیروز 22 اردیبهشت ماه هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا برگزار شد. در این جلسه رئیس کمیسیون بودجه اظهار داشت: لوایح ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
علیرضا غیاثی معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر رشت با هدف جمع آوری فاضلاب 2840 واحد از منازل مسکونی در حال ساخت فاز 2 مسکن مهر رشت و انتقال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۵    
بعد از انتشار تصاویر این 2 خودروی دانگ فنگ AX3 و AX4 در محوطه ایران خودرو گمانه زنی هایی مبنی بر همکاری بیشتر این خودروساز چینی با ایران خودرو و مونتاژ این دو محصول جدید در ایران قوت گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
سه فوتبالیست گیلانی برای حضور در مسابقات چهار جانبه روسیه ، به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
با توجه به احداث پل جدید بر روی پل آبنمای انتهای خیابان جمهوری اسلامی تالش توسط شهرداری این شهر و برخورد سازه پل با خط انتقال چاه گمانه فلمن تغییر مسیر خط مذکور انجام گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
رسانه های فوتبالی در بلژیک از نهایی شدن پیوستن مارک ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران با 1.5 میلیون دلار خبر دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل راه آهن شمال 2 بهره برداری از ظرفیت های توریستی در مسیر ریلی قزوین به رشت را مورد تأکید قرار داد و گفت: تورهای گردشگری در محور قزوین به رشت راه اندازی می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
بهنام صفوی (خواننده موسیقی پاپ) پس از مدت ها دست وپنجه نرم کردن با بیماری سرطان در 36 سالگی از دنیا رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۵    
ماجرای درگیری کریستیانو رونالدو با فلورنزی بازیکن رم و تمسخر فلورنزی توسط رونالدو باعث شده ستاره بزرگ یوونتوس بار دیگر به شکلی منفی در معرض توجه افکار عمومی قرار بگیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۰    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طی یک دهه اخیر، بیش از هفت هزار نفر بر اثر تصادفات جاده ای در استان جان خود را از دست داده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با نمایندگان مجلس نسبت به کنترل و مدیریت قیمت خودرو تا سه ماه آینده قول داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
پژوهشگر و باستان شناس با اشاره به مشاهده نمونه چندین تونل در نقاط مختلف جیرنده گفت: چند تونل در نقاط مختلف شهر کشف شده که احتمال ارتباط این تونل ها به هم و درنتیجه وجود شهر زیرزمینی در جیرنده می رود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۵    
شرایط فروش فوری ایران خودرو در بیست و سومین روز اردیبهشت اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرماندار سابق سراوان به جرم دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۰    
سید عباس موسوی با اشاره به تاثیر منفی این حوادث بر سلامت کشتیرانی و امنیت عبور و مرور دریایی نسبت به هرگونه دسیسه از سوی بدخواهان جهت برهم زدن ثبات و امنیت در منطقه هشدار داد و خواهان هوشیاری کشورهای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
مجموعه های تلویزیونی امسال شبکه ها هرچند از عوالم خواب و خیال و جن و پری خارج شده اند ولی به دنیای عشق مجازی و امور سطحی قدم گذاشته اند که هیچ تناسبی با معنویات ماه رمضان ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۵    
در مراسم افطار 98/2/21 رئیس جمهوری با جمعی از فعالان سیاسی کشور، آقای روحانی نکات مهمی را در پاسخ به اصولگرایانی که مسأله کشور را فقط معیشت مردم می دانستند و مسئول آن را دولت قلمداد می کردند ...