شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۴۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 18 فروردین 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 فروردین 1399 دیار میرزا 2 فروردین 1399 دیار میرزا 3 فروردین 1399 دیار میرزا 4 فروردین 1399 دیار میرزا 5 فروردین 1399 دیار میرزا 6 فروردین 1399 دیار میرزا 7 فروردین 1399 دیار میرزا 8 فروردین 1399 دیار میرزا 9 فروردین 1399 دیار میرزا 10 فروردین 1399 دیار میرزا 11 فروردین 1399 دیار میرزا 12 فروردین 1399 دیار میرزا 13 فروردین 1399 دیار میرزا 14 فروردین 1399 دیار میرزا 15 فروردین 1399 دیار میرزا 16 فروردین 1399 دیار میرزا 17 فروردین 1399 دیار میرزا 18 فروردین 1399 دیار میرزا 19 فروردین 1399 دیار میرزا 20 فروردین 1399 دیار میرزا 21 فروردین 1399 دیار میرزا 22 فروردین 1399 دیار میرزا 23 فروردین 1399 دیار میرزا 24 فروردین 1399 دیار میرزا 25 فروردین 1399 دیار میرزا 26 فروردین 1399 دیار میرزا 27 فروردین 1399 دیار میرزا 28 فروردین 1399 دیار میرزا 29 فروردین 1399 دیار میرزا 30 فروردین 1399 دیار میرزا 31 فروردین 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۸    
با صدور حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، منصور هادی پور به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۳    
کیانوش جهانپور اظهار داشت: تاکنون 67 هزار و 286 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 121 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 4003 نفر رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
جهان آرای از اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار به سرانه بهداشتی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: قبل از شروع کلاس تمامی مدارس ضدعفونی خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۳    
در حالی که واکنش ها به نقد جهانپور بر گزارش های غلط چینی ها درباره کرونا ادامه دارد، حمید سوری عضو ستاد کنترل اپیدمی کرونا می گوید هرچه جلوتر رفتیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی در تشریح جزئیات وام یک میلیون تومانی به خانوارهای یارانه بگیر گفت: این وام به 23میلیون خانوار یارانه بگیر با نرخ 12درصد و بازپرداخت 24ماهه با تنفس 4ماهه پرداخت می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۸    
وزیر سابق بهداشت همزمان با روز جهانی بهداشت، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه بهداشتی کشور، بهورزها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
متخصص بیماری های عفونی گفت: همه گروه های خونی و همه افراد از نوزاد تا مسن به کرونا مبتلا می شوند، اما 80 درصد مبتلایان فرم سبک آن را می گیرند و به آسانی خوب می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۳    
بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۸    
طبق تصیم گیری انجام شده، بناست ادامه فصل ششم مجموعه پایتخت در 4 قسمت و 160 دقیقه ساخته شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۸    
امام جمعه کومله گفت: چشم انداز و آینده این شهر با این روند همکاری شورا و شهرداری، روشن و امیدوار کننده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۸    
محسن رفیق دوست درباره ماجرای اعدام امیرعباس گفت: ما هم هنوز نفهمدیم اعدام هویدا کار چه کسی بود. هر چند بعید نیست کار آقای غفاری باشد اما قاطعانه هم نمی توانم بگویم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۳    
معاون نظارت بانک مرکزی گفت: افرادی که اقساط وام قرض الحسنه از حساب شان کسر شده، در سایت بانک مرکزی شکایت و اعتراض خود را ثبت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۳    
یک پژوهشگر اجتماعی، گفت: ادامه مشکلات 98 در سال 99 شاید بتواند فرصتی باشد برای اینکه جامعه به این نتیجه برسد که اقدامی برای خروج از این وضعیت صورت دهد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با بحران زا خواندن عادی سازی شرایط برای مردم در واکنش به باز شدن مراکز اقتصادی در روزهای آینده گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۸    
ای برادران و خواهرانِ دل نگران در صدا و سیما و توابع! لطفاً در خلوت خویش این زنهار منسوب به مولانا را زمزمه کنید که می گوید: ای که مسجد می روی بهر سجود ؛ سر بجنبد، دل نجنبد این چه سود؟!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با انتقاد از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی واحدهای آموزشی، این تصمیم را فاجعه بار و برابر با نخبه کشی برشمرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۸    
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم ابلاغ عناوین دقیق مشاغل و کسب وکارهای پر خطر و رصد ممنوعیت فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی، گفت: براساس نوع مشاغل موجود در استان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۸    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای بررسی کم و کیف ادامه آموزش دروس و برگزاری امتحانات، مقرر شد که جلسه فوق العاده شورای عالی در هفته آینده برگزار شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری زوج سارق با 7 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۸    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد که علیه حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۳    
مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفای گیلان رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران صنعت آب و برق گیلان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۳    
سید حجت مهدوی سعیدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، با بیان اینکه به منظور کاهش آثار منفی ناشی از گسترش ویروس کرونا بر مشاغل سطح منطقه، کارگران بیکار شده از بیمه بیکاری برخوردار می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۳    
از سوی شرکت صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب (گروه صنعتی دکتر برق لامع)، بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات بیمارستانی به بیمارستان های شهدای رضوانشهر و امام خمینی صومعه سرا اهدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۳    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروتکل های بهداشتی اصناف برای بازگشایی ابلاغ شده است و با اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی 5200 صنف و کارگاه باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه جایگزینی برای حفظ سلامت جامعه وجود ندارد، گفت: این تصور که اولویت ها درحال تغییر است، درست نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۸    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تمام تلاش ما این بوده که سلامت را به سیاست پیوند نزنیم و حوزه سلامت رنگ و بوی سیاسی به خود نگیرد که این به معنی بلد نبودن سیاست نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۳    
پیش از ظهر امروز، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، اهدا خون جامعه ورزش و جوانان استان گیلان به همت سازمان انتقال خون و همچنین اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۴    
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس اعتقاد دارد قوه مقننه نمی تواند مطابق اصل 79 قانون اساسی به موضوع تعطیلی کشور به مدت مشخص وارد شود و شورای نگهبان نیز به دلیل مغایرت با قانون اساسی این امر را رد خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه 31 بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد 19 نفر ترخیص شده اند که یک زن 94 ساله و یک مرد 85 ساله در میان ترخیص شدگان بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۹    
طی احکامی جداگانه از سوی ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فیروز نصیرزاده، زهره تیموری و مازیار محمدی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پست گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۴    
به گفته وزیر ارتباطات، افزایش چهار برابری سرعت اینترنت خانگی گفت با تبدیل ADSL به VDSL با افزایش قیمت همراه نیست و تنها درصورت افزایش حجم مصرف و یا تغییر مودم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
سازمان قضائی نیروهای مسلح ادعای دیروز یک نماینده مجلس را تکذیب و اعلام کرد: برخلاف ادعای این نماینده، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: مرحله دوم بسته معیشتی آخر فروردین پرداخت می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۴    
رییس جمهور در حکمی، کریم همتی را برای مدت 4 سال به عنوان رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، نباید در محل کار حاضر شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
در ارزیابی سدها کم کاری شده است و برخلاف دیگر کشورها که ده ها جلد کتاب درباره ارزیابی سدها تدوین شده است، این اطلاعات در اختیار محققان ایرانی قرار نگرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
در تاریخ 17 فروردین 1399، تعداد 90 دست لباس گان، 10 دست لباس ایزوله، 60 جفت دستکش ایزوله و 20 عدد ماسک فیلتردار و سه لایه به ریاست بیمارستان رازی تحویل داده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
پیرو نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مقام معظم رهبری؛ جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا شهید راه خدمت خوانده می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
بر اساس سازوکار توزیع 10 هزار میلیارد تومان منابع همسان سازی، حقوق بازنشستگان بیش از 4 میلیون تومان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
اکبر ترکان می گوید: ما الان با 2 ویروس طرف هستیم، یک ویروس کرونا است و یک ویروس تیرانا است که پایتخت آلبانی است و در انجا هزار و 500 منافق در اردوگاه هایی هستند که برای اینها سالنهایی را تجهیز کرده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۴    
1000بسته بهداشتی بین 1000خانواده در مناطق محروم شهرستان رشت توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان توزیع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۴    
از همان روزهای ابتدایی بحران کرونا در گیلان، گروه های جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور فعالی داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی با بیان اینکه لیست واحدهای صنفی که امکان فعالیت در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی را دارند، در حال نهایی شدن است ...