پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۲۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 فروردین 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 فروردین 1399 دیار میرزا 2 فروردین 1399 دیار میرزا 3 فروردین 1399 دیار میرزا 4 فروردین 1399 دیار میرزا 5 فروردین 1399 دیار میرزا 6 فروردین 1399 دیار میرزا 7 فروردین 1399 دیار میرزا 8 فروردین 1399 دیار میرزا 9 فروردین 1399 دیار میرزا 10 فروردین 1399 دیار میرزا 11 فروردین 1399 دیار میرزا 12 فروردین 1399 دیار میرزا 13 فروردین 1399 دیار میرزا 14 فروردین 1399 دیار میرزا 15 فروردین 1399 دیار میرزا 16 فروردین 1399 دیار میرزا 17 فروردین 1399 دیار میرزا 18 فروردین 1399 دیار میرزا 19 فروردین 1399 دیار میرزا 20 فروردین 1399 دیار میرزا 21 فروردین 1399 دیار میرزا 22 فروردین 1399 دیار میرزا 23 فروردین 1399 دیار میرزا 24 فروردین 1399 دیار میرزا 25 فروردین 1399 دیار میرزا 26 فروردین 1399 دیار میرزا 27 فروردین 1399 دیار میرزا 28 فروردین 1399 دیار میرزا 29 فروردین 1399 دیار میرزا 30 فروردین 1399 دیار میرزا 31 فروردین 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۳    
معاون اداره کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از برنامه این سازمان برای مساعدت در دریافت لیست و حق بیمه 10 رسته فعالیت اقتصادی آسیب پذیر از کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۸    
حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: تصادف 2 دستگاه خودرو نیسان و کامیون ایسوزو در محدوده روستای صیادلر در محور آستارا به اردبیل، سه مصدوم بر جا گذاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گو با پایگاه خبری وبدا گیلان، حل معضلات و مشکلات اساسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و افزایش ارتقای توان این مجموعه در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۳    
حسین اسمعیل پور اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط زمین و تسهیلات لازم برای ساماندهی 16 خانوار آسیب دیده از سیل و رانش زمین فراهم است اما شهرستان با مانع تراشی و ممانعت آب منطقه ای روبرو است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۸    
خزانه دار فدراسیون فوتبال می گوید فیفا حقوق باقی مانده و پاداش کی روش و همچنین دستیارانش را از محل پاداش ایران برای صعود به جام جهانی روسیه واریز کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۳    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: امیدواریم از محل یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی کشور که با اجازه رهبری صورت گرفته است نیز سهم ویژه ای برای گیلان لحاظ شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 3 میلیون و 800 هزار نفر از دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی تا کنون در شبکه آموزشی شاد خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۳    
اکبری مقدم اظهار کرد: بر اساس حکمی که دادستان شهرستان انزلی داده اند، شهردار انزلی از سمت خود تعلیق شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای دستور جمع آوری و حذف تمامی فرآورده های رانیتیدین بازار دارویی کشور را از تاریخ 24 فروردین صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
کریم همتی گفت: در حال حاضر 1241 نیروی عملیاتی در این جمعیت دارای پست سازمانی پایگاه هستند اما این جمعیت برای تکمیل نیروی کادر پایگاه های خود 4100 نیروی دیگر نیاز دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۸    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی ربیعی امروز (دوشنبه) در نشستی خبری با تاکید بر اینکه هرگونه سیاست در بازگشایی ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
حضرت آیت الله علوی گرگانی در پاسخ به استفتایی پیرامون وام 1 میلیونی دولت با سود 12 درصد گفت: چون این وام به عنوان بهبود وضعیت معیشتی مردم است، لذا در قالب عقود مضاربه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
شاید بتوان گفت در این مدت کوتاه، راه اندازی اپلیکیشن سامانه ضدکرونا ac19، شاه کلید ستاد ملی مدیریت بحران کرونا در آمایش سرزمینی دقیق مبتلایان به کروناویروس بود که با کمک مردم و این وزارت خانه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: هیچ کشوری نمی داند که آینده ویروس کرونا چگونه خواهد بود و اگر به رییس سازمان جهانی بهداشت هم بگویید وضعیت کرونا در ماه آینده چگونه است، به شما می گوید که اصلا قابل پیش بینی نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۸    
نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر تهیه طرح تفضیلی برای شهرها، گفت: محدودیت های مالی شهرداری ها نباید مانع توسعه شهرها شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پایان کرونا را نامعلوم دانست و گفت: مردم طی دو ماه اخیر حفاظت فردی را تمرین کرده اند و اکنون آمادگی دارند همچنان به رعایت این نکات پایبند باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
دکتر مصطفی جلالی فخر، پزشک بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد: کامبوزیا پرتوی نویسنده و کارگردان سینما به علت سکته وسیع مغزی و علائم مشکوک به کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۳    
معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه سد پلرود بیش از 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اتمام و بهره برداری این سد به بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۸    
سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو پارس با خودرو پژو 405 در محور دستک به کیاشهر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۸    
دهقان کیا گفت: در کمیسیون تلفیق اعلام شد که حقوق بازنشسته ها از 2 میلیون و 800 هزار تومان نباید کمتر باشد و بخشی از بدهی دولت که 50 هزار میلیارد تومان است که اگر پرداخت کند تامین اجتماعی می تواند 30 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: اگر این ذهنیت وجود داشته باشد که بعد از 31 فروردین و با آزاد شدن ترددها همه چیز تمام شده کاملا اشتباه خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۸    
نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح اینکه کمبودی در حوزه اقلام ضروری در استان وجود ندارد، گفت: سامانه خرید اینترنتی با عنوان بومی بیهین که طراحی شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
سیما سادات لاری گفت: تا وقتی که انتقال ویروس کرونا به زیر یک برسد می توانیم دانشگاه ها و خوابگاه ها را باز کرد و اکنون اصراری به بازگشایی دانشگاه ها نیست البته تمهیدات در نظر گرفته شده و باید پروتکل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۳    
بهمن داراب زاده سرپرست شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان که توسط استانداری گیلان انجام می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۸    
سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، خبرداد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۳    
رییس شورای اسلامی شهر رشت ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) از زحمات و تلاش های بی وقفه پرستاران و پزشکان در روزهای سخت و نفس گیر بحران کرونا تشکر نمود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۳    
با بالا گرفتن انتقادها نسبت به تعیین دستمزد 99 کارگران، جلسات بازنگری با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این خصوص شروع شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: آئین نامه اداره موزه میراث روستایی به صورت هیات امنایی در جلسه هیات وزیران تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۸    
با حکمی از سوی فرماندهی سپاه قدس گیلان، سرهنگ جاوید فلاح به عنوان معاون اجتماعی این نهاد منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۸    
محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از برخی اقدامات ضعیف در حوزه خدمات شهری اذعان داشت: متاسفانه شاهد اتفاقاتی در این حوزه هستیم که نشان از عملکرد ضعیف در این مجموعه دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳    
وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به (سحر تبر) علت به مرخصی نرفتن موکلش را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ستاد ملی کرونا مصوب کردیم، بیمارانی که در قرنطینه ها هستند تحت پوشش یک بیمارستان حامی قرار گیرند و اسناد آنها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه هایی جداگانه به معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام خسارت بیش از 976 میلیارد تومانی کرونا به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: تاکسیرانان در این کلانشهر باید تنها 2 مسافر در عقب تاکسی سوار کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۳    
معاون آماد و پشتیبانی نزاجا با اشاره به آغاز طرح جدید فاصله گذاری گفت: ارتش در 29 فروردین امسال به جای رژه نظامی، رژه خدمت را جایگزین کرده و به خدمت کادر سلامت خواهد شتافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۸    
محمد حسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: پروتکل های بهداشتی در گیلان پلکانی اجرایی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۸    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من را به منظور ثبت حماسه سازی جهاد گران عرصه سلامت کشور برگزار می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تجدیدنظر در تعیین میزان حداقل حقوق دستمزد کارگران در سالجاری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۳    
در ادامه طرح بازدید از موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد محلات و همیاری با آنها در امر خدمات رسانی به خانواده های تحت پوشش و متأثر از بحران کرونا، سید مهدی رجایی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۸    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگر کشور تعطیل نشود بیماری کرونا به صورت مزمن در خواهد آمد، تاکید کرد: ضمن تامین معاش مردم با تعطیلی سه ماه کشور می توان از شر این ویروس خلاص شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۸    
اعلام حساب مالی فدراسیون فوتبال نزد فیفا نشان می دهد که بخشی از پاداش حضور ایران در جام جهانی 2018 چگونه به خلاف قرارداد به کی روش داده شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۳    
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بازگرداندن اصناف کم ریسک به چرخه فعالیت، به معنای رفع خطر شیوع بیماری نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳    
یک کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به اثرات شیوع ویروس کرونا بر مناسبات نظام بین الملل در عرصه های مختلف گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۸    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: نهادهای حاکمیتی معاف از مالیات برای کمک به افزایش درآمدهای دولت در راستای مقابله با کرونا، در سال جاری داوطلبانه مالیات پرداخت کنند.