پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۲۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 26 فروردین 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 فروردین 1399 دیار میرزا 2 فروردین 1399 دیار میرزا 3 فروردین 1399 دیار میرزا 4 فروردین 1399 دیار میرزا 5 فروردین 1399 دیار میرزا 6 فروردین 1399 دیار میرزا 7 فروردین 1399 دیار میرزا 8 فروردین 1399 دیار میرزا 9 فروردین 1399 دیار میرزا 10 فروردین 1399 دیار میرزا 11 فروردین 1399 دیار میرزا 12 فروردین 1399 دیار میرزا 13 فروردین 1399 دیار میرزا 14 فروردین 1399 دیار میرزا 15 فروردین 1399 دیار میرزا 16 فروردین 1399 دیار میرزا 17 فروردین 1399 دیار میرزا 18 فروردین 1399 دیار میرزا 19 فروردین 1399 دیار میرزا 20 فروردین 1399 دیار میرزا 21 فروردین 1399 دیار میرزا 22 فروردین 1399 دیار میرزا 23 فروردین 1399 دیار میرزا 24 فروردین 1399 دیار میرزا 25 فروردین 1399 دیار میرزا 26 فروردین 1399 دیار میرزا 27 فروردین 1399 دیار میرزا 28 فروردین 1399 دیار میرزا 29 فروردین 1399 دیار میرزا 30 فروردین 1399 دیار میرزا 31 فروردین 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۳    
فیلمنامه ای که نام موقت آن ساعت 12 ظهر نام دارد به کارگردانی ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی ساخته خواهد شد و قرار است به مسائل و مصائب یک مقام مسئول در کشور بپردازد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه آستارا گفت: خیران این شهرستان در نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۳    
مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه تصمیم گیری درباره پایان سال تحصیلی با ستاد ملی مبارزه با کروناست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۸    
هرچه ویروس کرونا بیشتر در کشور می ماند، پیامدهای منفی اقتصادی اش هم بیشتر می شود و اکنون شرایطی به وجود آمده است که از کارگران تا کارفرماها از آینده اقتصادی زندگی خود اطمینان ندارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۷:۵۸    
اکبر شیرمحمدی، مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام سال 1399 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۴۳    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۳    
میرسلیم می گوید: ان شاءالله اعتبارنامۀ نمایندگانی که در هنگام انتخابات دچار خطا شده اند، بدون ساخت و پاخت که متأسفانه در خیلی از موارد رایج بوده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۸    
ولی پور گفت: تعدادی از خانواده ها و هم استانی هایمان تحت هیچ نهاد حمایتی نبوده و بر همین اساس جمعیت هلال احمر استان گیلان با ایجاد کد دستوری #13*112* و شماره کارت 6104337523357083 و یا شماره حساب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۳    
عبداله غلامپور افزود: سطح زیرکشت گل گاوزبان 476 هکتار است و4500 نفر در این راستا مشغول به کار هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از کانون های فرهنگی دعوت می شود که برای روز پنج شنبه از ساعت 4 در جلسه ای که با حضور مسئولین سازمان استخدامی و وزارت آموزش و پرورش ترتیب خواهیم داد شرکت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس ساز و کاری که در ستاد اجرایی دولت تعریف شده هیچ سایتی برای دریافت وام یک میلیونی یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است و همه آنها پیامکی انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۸    
شریعتمداری مصوبه شورای عالی کار درباره تعیین حداقل مزد کارگران در سال 99 را به کلیه کارفرمایان و کارگاه های مشمول قانون کار ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۸    
اسماعیل حاجی پور در خصوص کاهش اضافه کار پرسنل شهرداری تصریح کرد: کاهش اضافه کار پرسنل شهرداری با هدف تقلیل هزینه های شهرداری اصلا معقول نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۳    
جهت ادای احترام به کادر درمان و به پاس تلاش های شبانه روزی و ایثارگونه پزشکان و پرستاران در بحران شیوع ویروس کرونا و تلاش آنان برای نجات جان بیماران ساعت 10 صبح امروز (26 فروردین ماه) و همزمان با ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۸    
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: با سامانه ی پارازیت GPS نزدیک بود یک هواپیما سقوط کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتبال نیمه اردیبهشت ماه تصمیم خواهیم گرفت چرا که هر تیم برای آمادگی مجدد برای حضور در مسابقات نیاز به 15 روز تمرین آمادگی دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۳    
بهمن داراب زاده، سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار داشت: خط 230 کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی-سیمان سبز 1و2 برقدار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۸    
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1399در کاروانهای اعزامی را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۳    
سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در بخش حویق و جان باختن 2 تن در این حادثه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به اتفاق فرماندار رشت از مشکلات آب کشاورزی و آب آشامیدنی روستای سیاه اسطلخ بخش مرکزی رشت بازدید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۸    
سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از فوت یک مرد 38 ساله بر اثر غرق شدن در رودخانه یکی از روستاهای بخش کیاشهر این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: فوت حتی یک نفر برای ما سنگین است، اما امروز اولین روزی است که بعد از روزهای ابتلای به ویروس کرونا، تعداد فوت های ناشی از این ویروس در کشور دو رقمی شد و امروز به 98 فوتی رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۳    
وقوع آتش سوزی در یک واحد تجاری در بندرانزلی موجب سرایت شعله های آتش به ساختمان هتل گل سنگ انزلی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه گروهی ویژه از سوی وزارت بهداشت به صورت نامحسوس برای بررسی موضوع شیوع ویروس کرونا از سوی مدرسین چینی به استان سفر کردند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۸    
در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، اولین نشست ستاد اربعین استان به ریاست نماینده عالی دولت در گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۸    
شادنوش گفت: دستورالعملی برای مراکز دندانپزشکی ابلاغ شده و کارهای اورژانس دندانپزشکی در کلینیک های منتخب ارائه می شود، اما مطب های شخصی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-19 در کشور، از دو رقمی شدن مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین بار طی مدت اخیر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۳    
علی خدایی نماینده کارگران در شورایعالی کار در واکنش به اظهارات حمیدرضا سیفی گفت: گروه کارگری برای مذاکره مجدد آماده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، کشندگی ویروس کرونا 10 برابر بیشتر از آنفلوآنزای خوکی است که در سالهای 2009 تا 2010 شایع بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بتدریج طی روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه وزش باد جنوبی (در بعضی نقاط شدید) همراه با افزایش نسبی دمای 4 تا 8 درجه ای دما در استان گیلان رخ می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۳    
حسن روحانی، رییس جمهوری از تبدیل تسهیلات یک میلیون تومانی به وام قرض الحسنه خبر داد و گفت: این وام روزهای اولیه اردیبهشت در اختیار مردم قرار می گیرد و دولت سود این وام را پرداخت می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
سارا بهمنیار گفت: در خصوص وضعیت تمریناتش با توجه به شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: متاسفانه هم اینک همه مردم جهان درگیر بیماری کرونا هستند و من نیز تمریناتم را در خانه انجام می دهم تا از فرم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
طی ابلاغی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر روشن عاشوری به عنوان سرپرست مدیریت مرکز دانشگاهی رازی رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: مرخصی های استحقاقی نمایندگان تا اطلاع ثانوی لغو شده و حضور آنها در جلسات علنی الزامی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۳    
سردار “عزیزاله ملکی” گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این که دو شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی در شهرستان رشت اقدام به احتکار مواد ضدعفونی کننده کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۳    
نماینده رشت اظهار کرد: در مورد وام یک میلیون تومانی مجلس فقط می تواند توصیه و یا درخواست از دولت داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
علیرضا قانع، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از اجرا و برگزاری موزیک های شاد و مورد علاقه مردم در روزهای کرونایی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گزارش تفریغ بودجه سال 97 گفت: در بررسی حقوق های نجومی در سال 97 و بعد از بررسی دیوان محاسبات مشخص شد که یکی از مدیران دولتی 53 میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت کرده که ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از بهبود وضعیت جسمی علی لاریجانی پس از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
ساسان اکبری پور اظهار داشت: سه قطعه پرنده حمایت شده فلامینگو در یکی از منازل مسکونی شهرستان رشت کشف و ضبط شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۸    
گزارش وزارت بهداشت و درمان درباره تحلیل احتمالی وضعیت منحنی اپیدمی اخیر، استان ها را به سه بخش استان های با میزان بروز بالا، متوسط و کم دسته بندی کرده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳    
حاجیه خانم مریم بانو فروتن مادر شهید والامقام حسین محمدیان چاخانسر، بانو لیلا حاج آقایی مادر شهید والامقام ایرج بخشی پور و پدر شهید والامقام اسماعیل رحیمی دارفانی را وداع گفتند و به خیل فرزند شهیدشان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۸    
تغییر سبک زندگی و چگونگی تعامل با این شرایط جدید را متخصصان و روشنفکران جامعه می توانند به بهترین نحوه مدیریت و در جامعه تسری بخشند و به کمک دولت برخیزد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: با راه اندازی پرتال اطلاع رسانی کسب و کارهای اینترنتی، بستر امنی برای خرید اینترنتی مردم از منزل و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در گیلان فراهم می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۸    
خداجو با بیان اینکه کومله در حال تبدیل به شهری زیبا و ایده آل است، افزود: از زمانیکه که دکتر مهدی پور سکان هدایت شهردار کومله را به دست گرفته شاهد شکوفایی این شهر گردشگری که معروف به شهر شکوفه های ...