دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 4 مهر 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 مهر 1400 دیار میرزا 2 مهر 1400 دیار میرزا 3 مهر 1400 دیار میرزا 4 مهر 1400 دیار میرزا 5 مهر 1400 دیار میرزا 6 مهر 1400 دیار میرزا 7 مهر 1400 دیار میرزا 8 مهر 1400 دیار میرزا 9 مهر 1400 دیار میرزا 10 مهر 1400 دیار میرزا 11 مهر 1400 دیار میرزا 12 مهر 1400 دیار میرزا 13 مهر 1400 دیار میرزا 14 مهر 1400 دیار میرزا 15 مهر 1400 دیار میرزا 16 مهر 1400 دیار میرزا 17 مهر 1400 دیار میرزا 18 مهر 1400 دیار میرزا 19 مهر 1400 دیار میرزا 20 مهر 1400 دیار میرزا 21 مهر 1400 دیار میرزا 22 مهر 1400 دیار میرزا 23 مهر 1400 دیار میرزا 24 مهر 1400 دیار میرزا 25 مهر 1400 دیار میرزا 26 مهر 1400 دیار میرزا 27 مهر 1400 دیار میرزا 28 مهر 1400 دیار میرزا 29 مهر 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۹    
اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه تحویل پرونده و مدارک تحصیلی دانش آموز به والدین یا سرپرست قانونی وی با تشخیص مدیر را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۵    
دومین سوگواره جاماندگان حرم عشق با برپایی موکب اربعین 1443 و ارائه خدمات فرهنگی، هنری، سلامت و پذیرایی به همراه برگزاری مراسم عزاداری و همچنین پرده خوانی و روایتگری به مناسبت هفته دفاع مقدس از شنبه 3 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۵    
با استفاده صحیح و اصولی از چند راهی های برق می توانیم از وقوع و تکرار حوادث ناگوار جلوگیری نمائیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۵    
در ماه های اخیر و پس از گذشت حدود دو سال از همه گیری کرونا، مطالب مختلفی درباره عوارض ابتلا به کووید-19 منتشر شده و یکی از موضوعات مهم آن کاهش قدرت باروری در مردان مبتلا به ویروس کرونا بوده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۰    
مسعود نصرتی، جانشین رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: جنس شهرداری ها و دهیاری با دیگر دستگاه های اجرایی متفاوت است لذا باید نحوه مدیریت آن نیز متفاوت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه جشنواره میراث ناملموس باید به یک فرهنگ در این استان تبدیل شود، گفت: برای رسیدن به این نقطه نیازمند تداوم برگزاری این جشنواره هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۰    
سید حسن حسینی بلخابی روایت خود را از وضعیت اقتصادی، سیاسی و شیعیان در افعانستان را بیان کرد و گفت: طالبان به شیعیان امتیاز نخواهند داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۰    
برگزاری نشست اربیل با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پس تلاش های این رژیم برای گسترش سیاست عادی سازی روابط پس ناکامی طرح جدایی اقلیم کردستان از عراق اتفاق می افتد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۰    
اخلاقی شبکه شاد را یکی از مدعیان اصلی بحث آموزش در فضای مجازی خواند و عنوان کرد: نسخه ای که سال گذشته از آن استفاده می شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با افتتاح مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت، امکان دریافت واکسن کووید 19 درمرکز استان، 24 ساعته شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۵    
بهارمست در جلسه امروز شورای اداری شهرداری گفت: مدیران ارشد شهرداری اهتمام بیشتری در رسیدگی به موضوعات شهری و حوزه کاری تحت مدیریت خود داشته باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۵    
ابوالفضل شکری: در آستانه اربعین حسینی مراسم عزاداری در جوار شهدای گمنام شهرستان لنگرود برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات اعلام کرد: معاون جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی منصوب خواهد شد و تاکید خواهم کرد که شما را مشاوران امین خود بداند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۵    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران که به مجروح شدن سه تن انجامید، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۵    
جلسه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۵    
سرهنگ محمد رستمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تالش معرفی و از زحمات و تلاش های سرهنگ حسین جمال دار قدردانی به عمل آمد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۵    
محمدنژاد در رابطه با زمان افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی کومله گفت: با روند فعلی تابستان سال آینده یا نهایتا تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۵    
روز دوشنبه 5 مهر، 5 مرکز واکسیناسیون در شهرستان های رشت و خمام آماده تزریق واکسن هستند.در این مراکز تزریق سینوفارم صورت گرفته و خبری از برکت و آسترازینکا نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
نماینده مردم رشت در مجلش شورای اسلامی گفت: شیرابه زباله های سراوان برای مردم این منطقه رنج و بیماری به ارمغان آورده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۵    
رییس اداره محیط زیست انزلی از کشف یک قلاده فک خزری در ساحل روستای طالب آباد این شهر ستان خبر داد و افزود: اقدامات بیومتری بر روی این قلاده فک انجام شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: با تکمیل پروژه رینگ شهر لاهیجان، خانوارهای باقیمانده در خیابان های گلستان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بهره مند می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
اخیراً 54 نماینده مجلس با امضاء طرحی که به هیئت رئیسه پارلمان آن را تقدیم کرده اند خواستار افزایش تعداد نمایندگان شده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه رشت از آغاز بکار نخستین مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۰    
مدیر عامل خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، شایعه خودکشی میلاد حاتمی از سرکردگان باندهای شرط بندی را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۵    
به دنبال انتشار تصاویری از نیروهای طالبان، سوار بر قایقی شبیه قو و استفاده از وسایل مختلف سرگرمی در پارک های بازی در افغانستان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۰    
تعدادی از کارکنان شرکتی شاغل در بانک های استان گیلان که طرف قرارداد با یکی از شرکت های پیمانکار بانک های استان هستند، نسبت به عدم دریافت حقوق کامل و برخورداری از مزایای شغلی خود انتقاد کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۵    
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه امروز حقوق بشر به یک حربه سیاسی برای ضربه زدن به کشورها تبدیل شده است خاطرنشان کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۰    
شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت که در محل حادثه حضور داشت از شعله وری یکباب مغازه اغذیه فروشی در ابتدای خیابان لاکانی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۵    
صبح امروز طی بازدید حضوری رحیمی نیت قاضی ویژه اراضی ملی شهرستان لنگرود، از محل زمین (عرصه) کارخانه نوشینه چای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
بازنشستگان تامین اجتماعی از عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستند که پیگیر اعمال مطالبات دولت به سازمان تامین اجتماعی در همسان سازی حقوق بازنشستگان و تکمیل متناسب سازی باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
ناصر وحدتی معتقد است که برخی ترانه ها در شالیزارها خوانده شده است و تا امروز ماندگار بوده و به دست ما رسیده است و ما حق نداریم در این ترانه ها دست ببریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۵    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص عدم تحویل کارنامه دانش آموزان به مادران، از رفع ابهام در این مساله خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۵    
محمد جواد عسکری رییس کمسیون کشاورزی مجلس یازدهم از زیرساخت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی بازدید بعمل آورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۵    
هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تلویزیون و صداپیشه لحظاتی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فروبست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ششمین دوره ثبت نام مسکن حمایتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سایت ثبت نام تغییر نمی کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
مدیر کل محیط زیست با اشاره به اینکه 14 میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار برای احیای تالاب انزلی نیاز است، گفت: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص این اعتبار هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۰    
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بیست ودومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون واکسن تک دُز امروز یکشنبه ( 4 مهرماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
نتایج نهایی کنکور سراسری 1400 در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۵    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان گفت: افزایش قیمت برنج موجب شده است که مردم به مصرف نان گرایش بیشتری پیدا کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۰    
مدیر شرکت خودروسازی نگین سازه منطقه آزاد انزلی به آمادگی سرمایه گذار جهت تولید خودرو در منطقه آزاد انزلی طی 2 تا 3 ماه آینده اشاره کرد و افزود ...