شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 دی 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 دی 1400 دیار میرزا 2 دی 1400 دیار میرزا 3 دی 1400 دیار میرزا 4 دی 1400 دیار میرزا 5 دی 1400 دیار میرزا 6 دی 1400 دیار میرزا 7 دی 1400 دیار میرزا 8 دی 1400 دیار میرزا 9 دی 1400 دیار میرزا 10 دی 1400 دیار میرزا 11 دی 1400 دیار میرزا 12 دی 1400 دیار میرزا 13 دی 1400 دیار میرزا 14 دی 1400 دیار میرزا 15 دی 1400 دیار میرزا 16 دی 1400 دیار میرزا 17 دی 1400 دیار میرزا 18 دی 1400 دیار میرزا 19 دی 1400 دیار میرزا 20 دی 1400 دیار میرزا 21 دی 1400 دیار میرزا 22 دی 1400 دیار میرزا 23 دی 1400 دیار میرزا 24 دی 1400 دیار میرزا 25 دی 1400 دیار میرزا 26 دی 1400 دیار میرزا 27 دی 1400 دیار میرزا 28 دی 1400 دیار میرزا 29 دی 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۲۰    
مانور اطفای حریق مخازن مایعات قابل اشتعال در مجتمع بندرانزلی با حضور 25 آتش نشان شامل فرمانده عملیات، افسران عملیاتی، کارشناسان پیشگیری، کادر عملیاتی، کارشناس مسئولان، سرگروه و آتش نشانان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۰    
نایب رئیس مجلس گفت: ارز 4 هزار و 200 تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه 1401 حذف می شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای 60 میلیون ایرانی به ازای هر نفر 110 هزار تومان یارانه پرداخت شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۰    
روز دوشنبه شورای نگهبان لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس بازگرداند. منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا از رفع تصرف پنج هکتار از اراضی بستر رودخانه پیش رودبار شهرستان صومعه سرا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۴    
وزیر ارتباطات گفت: بر اساس بررسهای مداوم همکارانم در سازمان تنظیم مقررات، تشعشات امواج الکترومغناطیسی اطراف دکلهای مخابراتی تلفن همراه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۹    
شهرداری رشت از 15 بهمن و با انجام طرح استقبال از بهار در سطح مناطق آماده ورود به نوروز 1401 می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۴    
خبر خوش معاون اول قوه قضائیه در مورد حقوق کارکنان، اوایل هفته آینده محقق می شود. مصدق به طور خاص از همکاری و همراهی معاون اول رئیس جمهور و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر دادگستری در این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۴    
علم الهدی با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره مرز اصلی جنگ نرم بوده است، گفت: همیشه مسئله و خط اول ما عفاف و حجاب بوده است، اما هنوز یک دایره المعارف و دانشنامه قوی در این زمینه نداریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۴    
خودروی سواری سمند در حال حرکت امروز در یکی از خیابان های رشت دچار حریق شد که با خاموش کننده دستی، این حریق خاموش شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود از جام ملت های فوتبال زنان آسیا مقابل تیم قدرتمند هند به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۹    
معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عودت لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان برای بررسی بیشتر و رفع ابهامات به مجلس شورای اسلامی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۹    
عباسی، فساد ستیزی را از شعارهای راهبردی رئیس جمهور دانست و خاطر نشان کرد: در این بحث تعارفی با هیچکسی نداریم و با هماهنگی های صورت گرفته با قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی با جدیت عمل می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۴    
عصر امروز (پنجشنبه) مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مرزی بندرآستارا با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۹    
با توجه به ساحت قابل احترام محیط مدرسه و همچنین همکاران شریف و زحمتکش شاغل در مدرسه، آموزش و پرورش فومن از طریق مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی پیگیری های لازم را اتخاذ و پرونده در دست بررسی می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه اختلاس های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست، گفت: این اختلاس ها با قلم افراد صورت می گیرد نه با زور اسلحه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۴    
مصوبه دولت در خصوص اجرای بند ی تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 درباره آیین نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده بیش از نیاز داخل خودرو تولید می کنیم که سبب می شود تا قرعه کشی نداشته باشیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای شهرستان برای توسعه مرکز استان ، افزود: نشست با اعضای شورای شهرستان باید در قالب کار گروه های کاربردی و تخصصی سازماندهی و انجام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
با توجه به حکم دستگاه قضایی پیرامون وجود مشکلاتی در نحوه قرارداد 658 نفر از پرسنل شهرداری، شهردار رشت ضمن حمایت خود از این کارکنان، رایزنی های گسترده ای را با استاندار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۴    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: عامل احتکار آرد یارانه ای دستگیر شد و برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش آردهای کشف شده 800 میلیون ریال است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۴    
نماینده عالی دولت در استان از سفر رئیس جمهوری به گیلان در آینده ای نزدیک خبر داد و رهاورد این سفر را تحقق شعارهای راهبردی آیت الله رئیسی ازجمله محرومیت زدایی، جهش مسکن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهور کشورمان در جریان برنامه های سفر خود به روسیه، با حضور در دومای روسیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال “تعامل حداکثری” با همه کشورهای جهان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان با کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۴    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارت ملی هوشمند جایگاه خود در کشور را به دست نیاورده است گفت: تمام خدمات کارتی کشور باید از طریق کارت ملی هوشمند ارائه شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
گزارشات میدانی حاکی از برگزاری تجمعی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، از سوی جمعی از سهامداران حقیقی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سنای فرانسه با این استدلال که بی طرفی در زمین بازی الزامی است، به ممنوعیت استفاده از حجاب در مسابقات ورزشی رای مثبت داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹    
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و نیز اهتمام همه مدیران برای تقویت اعتماد عمومی و امیدبخشی در جامعه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۴    
سمینار علمی عدالت اقتصادی از منظر امام خمینی(س) عصر چهارشنبه (29 دی ماه 1400) در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۹    
با وجود رشد افسارگسیخته قیمت ها در بازار خودرو اما کماکان امکان خرید خودروهای وارداتی با بودجه 500 میلیون تومانی وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
همه ما به دنبال خرید از برندی معتبر هستیم تا در آینده کمتر با مشکلاتی مثل خرابی و فرسودگی زودرس دستگاه مواجه شویم. اما قیمت لوازم خانگی برند های معتبر با توجه به کیفیت بالایی که دارند کمی بالاتر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه وحدت عامل پیروزی در دفاع مقدس بود، گفت: امروز باید این وحدت در میان مسئولان باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
دو مرد شرور که به بهانه مسافربری زنان را سوار خودروی پراید خود کرده و پس از آزار و اذیت در بیابان های غرب تهران رها می کردند از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به صدور 47 میلیون هکتار سند کاداستر در سال گذشته، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 میلیون سند کاداستر صادر شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه از شنبه هفته آینده واکسن آسترازنکا در سطح مراکز واکسیناسیون استان توزیع و سپس تزریق می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم کاهش موانع صدور مجوزهای صادرات تصریح کرد: سهم ما در بازار روسیه حتما می تواند ارتقاء پیدا کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۹    
در تجهیزات تهویه مطبوع انبساط مستقیم کویل dx یا همان اواپراتور حاوی مبرد بنحو مستقل درون واحد توزیع کننده هوای سرد و گرم هواساز قرار میگیرد تا دیگر احتیاجی به سیال واسطه مانند آب جهت انتقال حرارت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۹    
شما به هر جای دنیا بروید و بگویید در کشور من، تویوتا کرولا را خودروی لوکس محسوب می کنند، یا به عقل تان شک می کنند یا به صداقت تان؛ چرا که کرولا و رنو و فورد و هیوندایی و فیات و امثال این ها ...