پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 دی 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 دی 1400 دیار میرزا 2 دی 1400 دیار میرزا 3 دی 1400 دیار میرزا 4 دی 1400 دیار میرزا 5 دی 1400 دیار میرزا 6 دی 1400 دیار میرزا 7 دی 1400 دیار میرزا 8 دی 1400 دیار میرزا 9 دی 1400 دیار میرزا 10 دی 1400 دیار میرزا 11 دی 1400 دیار میرزا 12 دی 1400 دیار میرزا 13 دی 1400 دیار میرزا 14 دی 1400 دیار میرزا 15 دی 1400 دیار میرزا 16 دی 1400 دیار میرزا 17 دی 1400 دیار میرزا 18 دی 1400 دیار میرزا 19 دی 1400 دیار میرزا 20 دی 1400 دیار میرزا 21 دی 1400 دیار میرزا 22 دی 1400 دیار میرزا 23 دی 1400 دیار میرزا 24 دی 1400 دیار میرزا 25 دی 1400 دیار میرزا 26 دی 1400 دیار میرزا 27 دی 1400 دیار میرزا 28 دی 1400 دیار میرزا 29 دی 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۷    
گفتند از نظر پذیرش ایشان صلاحیت ورود به سپاه را ندارد، زیرا پیراهن آستین کوتاه می پوشد و قیافه اینچنینی دارد و فکر نمی کنیم برازنده این باشد که وارد سپاه شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۲    
در روزهای اخیر، رنجبر، فرماندار سابق شهرستان املش طی نامه ای به مختار رضایی، سرپرست فرمانداری املش، ضمن تبریک مجدد مشارالیه به قبول مسئولیت خطیر فرمانداری املش ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۷    
در فروش دی ماه محصولات بهمن موتور فیدلیتی پرایم 5 نفره 735 میلیون تومان و 7 نفره این خودرو 747 میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۲    
به منظور تکمیل خطوط انتقال فاضلاب شهر رشت در خیابان های میرابوالقاسمی و عرفان و انتقال آن به تصفیه خانه بزرگ فاضلاب شهر رشت، عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب این خیابان ها آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۲    
قیمت سکه و طلا امروز در بازار رشت تغییری نکرد و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 277 هزار تومان در بازار در حال معامله می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه مخالفت کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۷    
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، با اشاره به ایثارگری حاج قاسم در بیانات رهبر انقلاب، عنوان کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم را از تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) دانستند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۷    
دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و مس کرمان از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار شد. تیم ملوان بندرانزلی به دلیل نقض اصول کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تماشاگر) باید 200 میلیون ریال ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۲    
عصر امروز (سه شنبه 14 دی ماه 1400) با اکثریت آرا پرویز سروری رئیس نخستین سال ششمین دوره شورای عالی استانها شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۷    
دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز طبق تصمیم مسئولان استان آذربایجان شرقی به مجتمع مس سونگون ورزقان انتقال یافتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس عنوان کرد که انگلیس خواهان منتهی شدن مذاکرات وین به احیای کامل برنامه جامع اقدام مشترک است و در دیپلماتیک باز بوده اما زمان برای حصول توافق رو به اتمام است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۷    
شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: برق قسمت هایی از شهرستان های رشت و صومعه سرا فردا چهارشنبه در برخی ساعات قطع می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۲    
217 مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت و خمام (چهارشنبه 15 دی) آماده تزریق واکسن به عموم مردم هستند؛ در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1 و 2، برکت 1 و 2، پاستوکووک ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۷    
رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور از تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۲    
فاطمی امین درباره درج قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده روی کالاها اظهار کرد: در نظام توزیع ناهماهنگی و هزینه های زیادی بر مصرف کننده تحمیل می شود و کالاها با بیش از قیمتی که بر اساس ضوابط تعیین می ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۷    
پس از اینکه گل ستاره ایرانی در میان نامزدهای کسب بهترین گل سال (جایزه پوشکاش) قرار گرفت. حالا گل ستاره ایرانی در میان 3 نامزد نهایی قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۲    
پروژه احداث 2850 متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای لاکمه سر با اعتباری معادل 7600 میلیون ریال و به همت و تلاش 6 اکیپ عملیاتی اجرا شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به التهاباتی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، اکثریت اعضای این کمیسیون، زمان فعلی را برای تغییر در نحوه توزیع بنزین مناسب ندانستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۲    
اسدی در ارتباط با علایم و نشانه های اولیه مسمومیت با مونوکسید کربن گفت: علایم مسمومیت با مونوکسید کربن می تواند شبیه علایم آنفولانزا باشد و اکثر افراد در این وضعیت تصور می کنند دچار سرماخوردگی و یا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۷    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام 34 هزار و 731 نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است که امیدواریم بزودی فراخوان آزمون اعلام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۷    
از هفته نهم رقابت های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم چوکای تالش برابر تیم پیام توس مشهد 2 بر یک به پیروزی رسید همچنین تیم سپیدرود رشت در بابلسر مقابل میزبانش تیم شهدای این شهر به تساوی بدون ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در اظهاراتی ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه را یکی از جنایات جنگی خواند که ایالات متحده با سوء استفاده از زور مرتکب شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با اشاره به برگزاری جلسات فشرده این کمیسیون برای بررسی کلیات لایحه مذکور ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۲    
سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری شرور و عامل قطع عضو یک شهروند در منطقه زیباکنار شهرستان رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۲    
سعید محمدی گفت: سپاه و بسیج در زمینه کادر سازی، بصیرت افزایی، ارتقاء توانمندی های امنیتی و دفاعی و نیز تربیت نیروهای جهادی سپاه برنامه های مدون و مفصلی دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 1706 مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 34 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در شهر رشت شده بودند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۲    
سرهنگ مجید تقی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از تخریب یک بنا غیرمجاز در بستر رودخانه خالکایی خبر داد و ادامه داد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۷    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه برای آسیب زدن و زخمی کردن رودخانه سفیدرود از پوشش شب استفاده می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۲    
مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: سپیدرود با اشجاری پتانسیل صعود دارد و در نیم فصل کمک می کنیم که ایشان در پستهایی که نیاز دارد نقاط ضعف تیمش را ترمیم کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۷    
شهردار لاهیجان در گفتگویی بیان کرد که در سه ماه پاییز سال جاری 12 هزار متر مربع از معابر شهر لاهیجان با هزینه ای بالغ بر 37 میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان به صورت دستی و دستگاه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۷    
استاندار گیلان گفت: بایستی با استفاده از تمامی ظرفیت های استانی و ملی و با مدیریت جهادی، گام های عملی برای محرومیت زدایی برداشته شود و رویکرد دولت مردمی سیزدهم نیز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، گفت: زمانی که مسئولین، یک روستایی را به جهت ساخت کلبه مورد مواخذه قرار می دهند بذل و بخشش جنگل هیرکانی نیز مصداق بارز رانت و بی عدالتی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما ما مدعی هستیم این همه خودرویی که در توقف گاه ها هست موجب التهاب در بازار می شود و حبس سرمایه را در این زمینه داریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۷    
دمای هوا امروز در گیلان به تدریج افزایش می یابد، اما از فردا دوباره باران می بارد. از عصر امروز دوباره ناپایداری در گیلان آغاز می شود و فردا شاهد کاهش دما و بارندگی پراکنده و وزش باد خواهیم بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷    
وکیل شاکیان، گفت که برای به اجرا گذاشتن حکم دادگاه، به دنبال توقیف دارایی های ایران در کانادا و خارج از این کشور است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۲    
توجه داشته باشید که تنظیم قرارداد در زمینه های مختلف، متفاوت است مثلاً شما نمی توانید از یک نمونه قرارداد اداری به عنوان قرارداد استخدام یا قرارداد طراحی و توسعه سایت استفاده کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۷    
نشست کتاب خوان مادران و همسران شهدای مدافع حرم، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در کتابخانه عمومی اهل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷    
شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی فرآیند تکمیل و تجهیز پروژه رصدخانه کوشیار گیلانی خبر داد و گفت: رصدخانه کوشیار گیلانی در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۷    
اکبری پور گفت: سرانجام با اهتمام و پیگیری مجدانه اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان و همراهی مشفقانه دادگستری استان، پس از قریب به ده سال از اراضی حفاظتی پارک ملی خشکی- دریایی بوجاق، رفع تصرف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۲    
سه مرد جوان که برای جذب دنبال کننده در فضای مجازی اقدام به ساخت و انتشار کلیپ سرقت خودرو کرده بودند از سوی پلیس فتا شناسایی و احضار شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۲    
یک بار شاه از اسدالله علم وزیر دربار می پرسد که چرا دانشگاهیان و دانشجویان که ما به آنان هم چیز داده ایم این قدر علیه ما اقدام می کنند؟ علم بدون ذکر این نکته که همین که گمان می کنی تو به آنها چنین ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۷    
مسعود اسدی پرور گفت: دو ویلای غیرمجاز در روستای کتیگر آقا سید شریف و نارنجکل شهرستان رشت با دستور مقام قضایی تخریب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش در بخشنامه ای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ...