پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 دی 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 دی 1400 دیار میرزا 2 دی 1400 دیار میرزا 3 دی 1400 دیار میرزا 4 دی 1400 دیار میرزا 5 دی 1400 دیار میرزا 6 دی 1400 دیار میرزا 7 دی 1400 دیار میرزا 8 دی 1400 دیار میرزا 9 دی 1400 دیار میرزا 10 دی 1400 دیار میرزا 11 دی 1400 دیار میرزا 12 دی 1400 دیار میرزا 13 دی 1400 دیار میرزا 14 دی 1400 دیار میرزا 15 دی 1400 دیار میرزا 16 دی 1400 دیار میرزا 17 دی 1400 دیار میرزا 18 دی 1400 دیار میرزا 19 دی 1400 دیار میرزا 20 دی 1400 دیار میرزا 21 دی 1400 دیار میرزا 22 دی 1400 دیار میرزا 23 دی 1400 دیار میرزا 24 دی 1400 دیار میرزا 25 دی 1400 دیار میرزا 26 دی 1400 دیار میرزا 27 دی 1400 دیار میرزا 28 دی 1400 دیار میرزا 29 دی 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۲    
متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 2هزار و 128 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 40 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۷    
انتخابات مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان با حضور سرپرست فدراسیون امروز برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۷    
یکی از متهمان پرونده قتل هولناک در کمپ ترک اعتیاد از شکستی عشقی گفت که او را به این مرکز کشاند و باعث شد در جنایتی تلخ سهیم شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۲    
در جلسه هیات دولت که بعد از ظهر روز یکشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت به استناد قانون هدفمند کردن یارانه ها و در اجرای حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۲    
در رای گیری اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سه نماینده از گیلان به نام های سید کاظم دلخوش، حسن محمدیاری و احمد دنیامالی در حوزه های مختلف رای آوردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دسیسه شیاطین به تربیت فرزندان مقتدری همچون شهید سلیمانی نیاز دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب از دیدار روحانی با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: آقای روحانی در گزارشی که از این دیدار به دوستانشان دادند بسیار از جلسه ای که با رهبری داشتند و صحبت هایی که رد و بدل شده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
علی خیرخواه: از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ سه کشور، در گروه دوم تیم داماش با پیروزی یک بر صفر توانست میهمان خود تیم آلومینیوم ساوه را در ورزشگاه سردارجنگل رشت با شکست بدرقه کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۲    
در نشست شورای معاونین وزارت کشور سید مجید میراحمدی به عنوان معاون جدید امنیتی و انتظامی و مجید بکائی به عنوان نماینده وزیر در امور استان های کویری و محرومیت زدائی معرفی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
در رای گیری اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سه نماینده از گیلان به نام های سید کاظم دلخوش، حسن محمدیاری و احمد دنیامالی در حوزه های مختلف رای آوردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۲    
بناهای تاریخی بقعه شیخ زاهد چابکسر ، خانه خسروآبادی رشت (حنانی ها) ، خانه راهنما رشت ، بقعه معین و مبین رودسر و بقعه نرگس خانم املش 5 اثری هستند که مراتب ثبت آن ها توسط سید عزت الله ضرغامی به اسدالله ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۲    
با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ موسی فکور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فومن منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۲    
سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی و مزاحمت برای مردم می کرد، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل ثبت احوال گیلان، از رشد 1.3 درصدی ولادت در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: 16 هزار و 306 ولادت را به ثبت رساندیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
ولی جهانی، معاون میراث فرهنگی استان گیلان از نمایش یافته های آثار باستان شناسی لیارسنگ بن املش در نمایشگاه اسرار امپراطوری پارس در پکن خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۲    
سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از صدور اخطار پلمب برای آموزشگاه متخلف در بلوار شهید انصاری رشت خبر داد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم در آموزشگاه ها ممنوع است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۷    
سمانه نگاه، کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه آسمان گیلان صاف است است، گفت: تا پایان هفته گیلان دمای هوای به طور نسبی 4 تا 6 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۷    
مازیار غلامپور، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان در برنامه لوجنک شبکه باران در خصوص مشکل آب شرب روستای طالکوه بخش خورگام شهرستان رودبار گفت: با شناسایی منبع تامین آب پایدار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۷    
استاندار گیلان با بیان اینکه برای رفع موانع توسعه ارتباطات با روسیه، عزمی جدی داریم، بر تسهیل صادرات کالاهای کشاورزی و تولیدات به این کشور تأکید و از پیشنهاد طرف روسی برای تقویت مراودات علمی و آموزشی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 به عنوان پاسخی کوبنده به تهدیدات اخیر علیه ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۸    
گفتگو با استاد محمدتقی پوراحمد جکتاجی به مناسبت صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از میزبانی گیلان از هشت شهید گمنام خبر داد و اظهار کرد: این هشت شهید گمنام در سه نقطه از استان گیلان تشییع و تدفین خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر خواستار عذرخواهی رسانه ملی از مردم تالش به دلیل عدم انعکاس اتفاق طوفان اخیر این منطقه شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۸    
سید امیر حسین علوی، شهردار رشت پیشبرد برنامه بازگشایی ها با تدوین یک مدل اقتصادی را خواستار شد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۳    
با رسیدن به رشد توسعه ای مطلوب در استان هم رضایتمندی شهروندان را داشته باشیم و هم شهدای عزیز و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و همه کسانی که با پیشرفت انقلاب خوشحال میشوند از این توسعه رضایتمند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۸    
مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا کنترل و تقویت نظارت بر بازار زحمت کمتری از حذف ارز 4200 تومانی خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۸    
ولی جهانی گفت: ساختمان هتل فردوسی رشت، بار دیگر واجد ارزش تاریخی فرهنگی اعلام و در فهرست آثار ملی ثبت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۸    
آزمایشگاه پیش رانش جت ناسا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری باشکوه نوشت: امیدواریم تعطیلات خوب و شادی داشته باشید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی شفت گفت: صاحب این واحد مسکونی که غیربومی بود علی رغم تذکرات کارشناسان جهاد کشاورزی این ساختمان را در زمین کشاورزی و خارج از طرح هادی روستایی در روستای شیخ محله جیرده ساخته بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجرای فاز دوم برنامه جبران و تثبیت یادگیری از بهمن 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 1401 خبر داد و گفت: دانش آموزان پایه های اول ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۳    
با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، علی مقصودی رسماً به عنوان شهردار آستانه اشرفیه منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۸    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پراکندگی و آشفتگی و جزیره ای به مسائل فکر کردن تنها در مسائل اقتصادی وجود ندارد؛ بلکه در مسائل سیاسی هم این رویه وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۳    
پیکر پاک شهید تازه تفحص شده رضا صادق محبوب شهید جاویدالاثر امروز در زادگاهش روستای مردابسر رودسر تشییع و به خاک سپرده شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۳    
زن و مردی که به اتهام خیانت به همسران شان محاکمه شده بودند به تبعید، حبس و کار در مرکز نگهداری سالمندان محکوم شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۸    
رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با اشاره به تعویق سن بازنشستگی مطرح شده در لایحه بودجه سال 1401 می گوید: اگر این موضوع به صورت انتخابی باشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۸    
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به آغاز اجرای مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت کرونا، گفت: در این مرحله اصناف زیر ذره بین قرار دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۸    
یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان برخی مسئولان به واسطه مسئولیت پدران و مادران خود به کشورهایی رفتند که در داخل کشور علیه این کشورها شعار داده می شود ...