چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۱May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی محمدرضا داوطلب قاضی محله را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۳    
بنابر دستور علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، لایروبی مسیرهای انتقال و آبرسانی به زمین های کشاورزی، رودخانه گلشن رود به طول 5 کیلومتر انجام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ایرادات شورای نگهبان در لایحه نظام رتبه بندی را به شرح زیر رفع و تصویب کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
محمدصادق رجبی، سرپرست منابع آب شهرستانهای فومن و شفت از نصب بنر اطلاع رسانی در حاشیه اراضی خریداری شده آب منطقه ای گیلان به عنوان اراضی استملاکی دولت در این دو شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
اتفاقات چند روز اخیر کلانشهر رشت، مجمع مطالبه گران استان گیلان را بر آن داشت در واکنش به این اتفاقات نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر رشت منتشر نماید
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طی هشت سال گذشته نرخ چاقی دانش آموزان رشد داشته و به ازای هر چهار دانش آموز یک دانش آموز مبتلا به چاقی و اضافه وزن است و از حیث ورزش و چاقی خانواده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی استان از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان تالش بازدید کرد
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی ایراداتی را که معاونت قوانین مجلس به این طرح وارد دانسته بود را رفع کرده است تاکید کرد که بررسی آن در صحن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۳    
عصر روز شنبه 30 بهمن 1400، مراسم معارفه عیسی جمال نیکویی به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان گیلان با حضور سید جلال نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اتفاق جدیدی در اصلاح قانون نظام مهندسی در خصوص لغو عضویت و ممنوعیت برای اخذ پروانه صلاحیت حرفه ای دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته رخ نداده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۳    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سفر به گیلان از پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی برای ساخت خانه های روستایی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۳    
20 آذر 1394 (11 سپتامبر 2015) شهر رشت به طور رسمی از سوی ایرنا بوکووا،دبیرکل سازمان آموزشی،عملی و فرهنگی یونسکو مستقر در پاریس در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه خوراکشناسی ثبت گردید
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1، 2 و 3، برکت 1، 2 و 3، پاستوکووک 1 و 2، اسپایکوژن 1، 2 و 3، رازی کووپارس، پاستوکووک پلاس، فخرا صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۸    
استاندار گیلان، طی حکمی حسن آدمیت را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
شهردار آستانه اشرفیه با اعلام به اینکه شهرداری بدهی قطعی بالای 30 میلیارد تومان دارد، گفت: بدهی قطعی و ثبت نشده ای در سیستم شهرداری است که نگرانی برای شهرداری در پی دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
قاسمی، فرماندار رضوانشهر در آخرین روزهای کاری خود در فرمانداری رضوانشهر، در پیامی خطاب به مسئولین و مردم شریف شهرستان از آنان خداحافظی و طلب حلالیت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
در جلسه فنی باشگاه سپیدرود که سومین جلسه در این خصوص بود، برای تعیین تکلیف جذب بازیکنان جدید و خروجی بازیکنان مصدوم و مازاد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۳    
شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان یکی از شهرهای گردش پذیر کشور بوده و مسافران بسیاری در طول سال و ایام تعطیلات به این شهر سفر می کنند و این طرح به منظور کاهش بار ترافیکی در ایام عید نوروز اجرا شده و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در بازدید از برخی روستاهای شفت مقرر شد مشکل مسکن جوانان این روستاها برطرف شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
جمعی از فرهنگیان شهرستان رضوانشهر با تجمع در محل اداره اموزش و پرورش این شهرستان و سر دادن شعارهایی نسبت به عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان دست به تجمع اعتراضی زدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۳    
امیر دریادار شهرام ایرانی از نوسازی ناوگان ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اعلام کرد به زودی ناوشکن دماوند به آب انداخته و عملیاتی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۸    
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیتی خبر از مهاجرت گروه رستاک از ایران داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
جمعی از فرهنگیان لنگرودی در اعتراض به نحوه اجرای طرح رتبه بندی معلمان در جلوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند و اشعار گیلکی خواندند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
فلیحی گفتت: تنها آموزش در مدارس مناطق قرمز غیرحضوری شده است اما پرسنل مدارس به دلیل اینکه کارمند دولت هستند و با توجه به مدیریت هوشمند کرونا، باید در مدارس حضور یابند و تدریس خود را انجام دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
آقایی بیان کرد: بندر آستارا به دلیل برخورداری از مواهب دریا و حنگل مورد توجه طمعکاران و متجاوزان به انفال قرار می گیرد اما دستگاه قضا در کمال هوشیاری از نوار ساحلی گیلان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون 55 درصد فرمانداران تغییر کرده اند و با دستور وزیر کشور به استانداران قرار است تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف مابقی آنها، اقدام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نمی خواهیم در مورد مدیران قضاوت کنیم و تصمیم نهایی درباره شهردار با دیدن افق ها به عهده شورای رشت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، از ثبت نام بیش از یک میلیون و 416 هزار داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری 1401 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
عملیات جمع آوری و تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت از امروز آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر گفت: کارکنان ادارات باید واکسیناسیون را انجام یا هر 15 روز یکبار تست منفی کرونا ارائه دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: امارات در شهرک صنعتی جدید خود به سرمایه گذاران ایرانی زمین رایگان به همراه 90درصد هزینه ها، تسهیلات می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی در اسفند ماه به مدت 4 هفته تعیین شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
طبق اعلام جدید سازمان اداری و استخدامی، مدت مرخصی زایمان برای یک قلو همان 9 ماه ولی برای دوقلو و بیشتر تا یکسال افزایش یافته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس گرفتن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت می تواند به دلیل اعمال اصلاحات مثبت و منطقی در آن باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
رضا ویسی معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت گزارش عملکرد صد روزه خود را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸    
محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده ام حرف درستی نیست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
یقینا هیچ کس بنا ندارد تا به حقیقت، خیانت کند، اما این را هم فراموش نکنیم که، در عین حال هیچ کس هم حق ندارد که با انکار واقعیت ها، چهره حقیقت را بپوشاند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۳    
در طول سال های طولانی ورزش پر افتخار کاراته در استان گیلان همواره مورد استقبال و علاقه ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش قهرمانی بوده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۸    
پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات به صورت هوایی از سوی سازمان حج و زیارت از امروز آغاز شد و این روند تا ششم اسفندماه ادامه دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در حالیکه از صبح امروز آسمان استان آفتابی است، از عصر به تدریج با ورود یک سامانه بارشی به استان و کاهش 5تا10 درجه ای دمای هوا، بارندگی ها نیز در استان آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۸    
نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: ما به تکمیل موفقیت آمیز مذاکرات درباره برجام نزدیک هستیم و روسای هیات های اروپایی چند روز وین را ترک می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
شاخص مصرف سوخت (در حالت فعال بودن سامانه تمام چرخ محرک) برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 13.8 لیتر، در بزرگراه 10.7 لیتر و در حالت ترکیبی 12.3 لیتر گزارش شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۳    
مرمت خانه آوانسیان با حمایت شهرداری رشت، راه اندازی کارگروه هایی با مشارکت نخبگان برای تدوین چشم اندازهای راهبردی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در استان به مرز 700 نفر رسیده است، گفت: به جز یک شهرستان بقیه شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۳    
سؤالات اساسی اینجاست که چهار سال از اعمال تبصره واحده ماده 23 برنامه ششم توسعه کشور گذشته، چه میزان از توان نمایندگان در مسیر نظارت بر عملکرد دبیرخانه مناطق آزاد مصرف شده است؟