چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۴۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۰:۲۳    
امیرصالح غنجی: جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت شامگاه جمعه در رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۴    
محمداسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از شناسایی و جمع آوری 12 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز طی روزهای اخیر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۹    
15 عضو هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مشخص شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۴    
224 مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت و خمام (چهارشنبه 6 بهمن) آماده تزریق واکسن به عموم مردم هستند؛ در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1 و 2، برکت 1 و 2، پاستوکووک، آسترازنیکا 2 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه درخواست مذاکره مستقیم از سوی آمریکا جدید نیست و مدت هاست مطرح شده است، گفت: تا الان با آمریکا مذاکره نکرده ایم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۹    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از راه اندازی سامانه پیامکی 11013 پلیس گیلان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، ارسال پیام کوتاه به مرکز فوریت های پلیسی 110 فراهم شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۹    
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۹    
سید مهدی صدرالساداتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از خلع لباس دائم خود از روحانیت، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
هیأت اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی در مذاکره با مدیران شرکت های خودروسازی کشور (گواه، پارس خودرو، سازه گستر سایپا) بر تعیین سرفصل های همکاری دو جانبه به منظور انعقاد و اجرای توافقنامه همکاری با ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۴    
بر اساس حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، شریف حسن زاده رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودسر به عنوان سرپرست روابط کار اداره کل منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۹    
تیم وارنای گیلان در دیداری پرحاشیه و نفس گیر در خانه با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به تیم رعد پدافند هوایی تهران واگذار کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تدریجی تعداد مبتلایان و بسترهای کرونایی در استان، گفت: نگران ورود به پیک ششم هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۹    
شاهین مصطفی اف با اشاره به اینکه کریدور شمال جنوب برای هر دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۹    
پل جاده ای آستارا-آستارا با هدف اتصال اتوبان باکو به رشت-قزوین و محور بزرگ راهی ترانزیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان احداث می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۴    
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان گیلان در مورد دریافت پیامک های جعلی حاوی لینک های کلاهبرداری هشدار داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۴    
در حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، سید حمید موسوی به سمت معاونت فرمانداری شهرستان خمام منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۹    
عصر امروز وزیر راه و شهرسازی به گیلان برای کلنگ زنی احداث پل مرزی آستارا با همراهی شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر و رشاد بنی اف وزیر راه جمهوری آذربایجان در آستارا حضور یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش سه برابری حقوق سربازان خبر داد و گفت که سال 140، هیچ سربازی کم تر از 3 میلیون و 350 هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۹    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: استفاده از بنزین برای شستشوی برخی لوازم در یک لاستیک فروشی در استادسرای رشت، سبب انفجار در مغازه و آسیب کاربر که مردی 35 ساله بود شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۴    
استاندار گیلان با تصریح اینکه اجازه رهاسازی سرمایه های استان را به کسی نمی دهیم، گفت: مطابق با رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، بنگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل را احیاء و راه اندازی می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
تفاهم نامه ای بین شهرداری رشت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان منعقد گردید و به 10 نفر از دانش آموزان حکم شهردار مدرسه اعطا شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۹    
علوی با درخواست از متولیان استان برای تعیین تکلیف هر چه سریعتر تالاب عینک رشت، بیان کرد: در صورت تعیین تکلیف این تالاب، تعریف منافع و رعایت همه جانبه موازین، عقب ماندگی تالاب عینک پایان خواهد یافت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۴    
تا به امروز ممکن است، با انواعی از خرید آینه رنگی مواجه شده باشید از بطری های شیشه ای گرفته تا پنجره های مسجد و نماهای خانه. همچنین می توان به نام دیگر آن که شیشه رنگی لاکوبل است اشاره کر
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۹    
نماینده عالی دولت در استان گیلان از سفر رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: در این سفر اولویت های استان گیلان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۹    
سید مجید حسینی به دلیل مثبت شدن تست PCR از اردو و لیست تیم ملی برای دیدار مقابل عراق خارج شد و نمی تواند در این دیدار شاگردان اسکوچیچ را همراهی کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۴    
با یک الکتریکی چینی سر و کار داریم که قلب تپنده آن تک موتور 120 کیلوواتی (161 اسب بخار) است که گشتاوری برابر با 300 نیوتن متر دارد. انرژی مورد نیاز خودرو از باتری لیتیومی 53 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۹    
بهادری در پاسخ به پرسشی در خصوص آمار دقیق فروش نفت و مقاصد آن، تصریح کرد: آمار فروش نفت و بازگشت ارزهای ناشی از آن قابل قبول است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۹    
خدائیان در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ساختمان پلاسکو چیست، گفت: این پرونده یکی از پرونده هایی بود که کار زیادی را می طلبید تا نقش دستگاه های مختلف مشخص شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
دادستان صومعه سرا با اشاره به دستگیری چهار عضو شورای دو روستا و دهیار سابق یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: این افراد به اتهام اختلاس دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۴    
سردار حاج محمود عاطفی فرمانده سابق بسیج سازمان صداوسیما بوده که در کارنامه خود مدیرکلی روابط عمومی این سازمان را دارد، دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۴    
پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که 32 درصد از کل وسایل نقلیه در کشور فرسوده است و این موضوع در کنار تولید وسایل نقلیه ناایمن و ... از جمله دلایل تصادفات رانندگی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۴    
برای استعلام و خرید بیمه تکمیلی آنلاین می تونید درخواست خرید آنلاین بیمه تکمیلی را در بیمه تایم ثبت نمایید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۹    
با حضور سرپرست فرمانداری رشت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با تقدیر از زحمات آقای علی لقمانی، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۴    
موضع تند دربرابر اتاق بازرگانی نشان می دهد نواصول گرایی ایرانی از جنس اصول گرایان سنتی با دغدغۀ بخش خصوصی نیست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
در احکامی جداگانه از سوی مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جانشینان جدید برای مدیریت چهار مناطق مخابراتی ایران منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۰    
علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با همراهی مهندس وحید طالب پور معاون و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان در قالب هیأتی اقتصادی با مدیرعامل و معاونین شرکت سازه گستر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۵    
در حالی که مباحث متعددی درباره حذف ارز ترجیحی مطرح شده، کارشناسان معتقدند که حذف ارز 4200 تومانی در شرایط کنونی به معنی تامین کسری بودجه دولت با تعمیق کسری بودجه خانوار است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
دو جنگلبان اداره منابع طبیعی و آبخیزدازی شهرستان لنگرود در درگیری با قاچاقچیان چوب زخمی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
فروش فوق العاده های ایران خودرو در حالی به مرحله سی ام خود رسیده است که در فروش هفتگی این هفته این گروه صنعتی، سه محصول عرضه شده است؛ طبق روال طرح های هفتگی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۰    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا برای گروه سنی 9 تا 12 سال از امروز، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
سرهنگ امیر طالبی گفت: پلاک هویت یک وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت است و یکی از ارکان مهم ترافیکی و عاملی برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۵    
2 پسر جوان که متهم هستند پس از بیهوش کردن 7 زن و دختر با آبمیوه مسموم آن ها را مورد آزار و اذیت قرار داده اند، در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۰    
رییس سازمان آتش نشانی رشت که از مصدومیت شدید راننده 25ساله خبر داد گفت: خودروی سواری پس از انحرف و برخورد با علمک گاز شهری در لابه لای یک اصله درخت و دیوار مغازه متوقف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۰    
این حضرات که درباره روسیه اینگونه سخن می گویند، لابد از اشغال بخش های وسیعی از خاک ایران توسط روسیه تزاری و آنهمه کشتار و تجاوز و سپس تحمیل قرارداد ننگین ترکمانچای به ایران خبر ندارند.