دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۱۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 4 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه طی شبانه روز گذشته در کشور 223 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و در همین بازه زمانی 22هزار و 73 بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۱    
سکه و طلا امروز در بازار رشت ارزان شد به طوری که هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 170 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 2 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۹    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 11هزار و 851 مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 29 تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
رضویان گفت: سالهاست بنا داریم در قطعه زمینی مشخص برای اهالی عینک و ولکس پارک درست کنیم، خجالت آور است که چنین مسئله ساده ای با تغییر شهرداری به شهردار دیگر یا در گیر و دار هماهنگی سازمان های مختلف بر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۵    
مشخص شده است که زنجبیل در افزایش سطح تستوسترون بسیار موثر است. همین موضوع آب زنجبیل را به یک داروی مقوی برای کسانی که با میل جنسی کم و اختلال نعوظ درگیر هستند، تبدیل می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۰    
221 مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت و خمام (سه شنبه 5 بهمن) آماده تزریق واکسن به عموم مردم هستند.در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1 و 2، برکت 1 و 2، پاستوکووک، آسترازنیکا 2، اسپایکوژن و صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۰    
نماینده تهران در مجلس به شبکه جوانان گفت: خیلی از صاحبان ویلاهای لواسان وابسته به دولت قبل هستند! چطوری به این مال و منال رسیدند. با حقوق یک وزیر چه می شود کرد؟
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۰    
سرپرست فرمانداری لنگرود، بر برخورد قاطع، قوی و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و متذکر شد: اقلام مورد نیاز مردم برای ایام عید و ماه رمضان از هم اکنون تمهید شود و اصناف با کم فروشی ها و گران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس درباره اینکه گفته می شود بحث اینترنت ملی هم جزو مفاد این قرارداد است، عنوان کرد: چین یک سری قابلیت ها از نظر فناوری و تکنولوژی دارد که قرار است ما از آن استفاده کنیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۰    
علم الهدی با اشاره به تصویری که از زنان در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر و ارائه می شود، گفت: در هیچ مقطع تاریخی و در هیچ دوره ای به زنان این نگاه پست نبوده است و آیا ما این امکان را داریم که در یک ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۵    
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از تعویق پروازهای ملی پوشان ایران در فرودگاه استانبول ترکیه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می کنیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خلیلی با اشاره به معضل سرمایه در گردش شرکت فولاد و همچنین عدم پایبندی به تعهدات سرمایه گذار در شرکت نئوپان که موجب شده است هر دو واحد در توقیف بانک ملی درآیند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که حداقل حقوق بازنشستگان 5 میلیون تومان و حداکثر حقوق کارکنان حدود 39 میلیون تومان تعیین شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۰    
مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش های مهم گیلان رسیدگی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۵    
ایوب زارع، رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۰    
روابط عمومی شهرداری نیز با نصب بنر، از یکی از نمایندگان شهرستان های رشت و خمام در مجلس برای زحمات وی در ارتقای درجه این شهرداری صمیمانه تقدیر نموده و برای او موفقیت توام با عزت مسالت نموده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۵    
بنا بر اعلام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، در این مطالعه که توسط کامران باقری لنکرانی و همکارانش انجام شده و در وبسایت medrxiv ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۵    
سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، گفت: علت قطعی آب شرب شهر کوچصفهان ریزش چاه اصلی بوده که جهت رفاه حال شهروندان آبرسانی با 15 دستگاه تانکر در حال انجام است و همچنین اکیپ فنی به صورت چند شیفته در محل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال تیم چوکا در خانه با 2 گل برابر تیم نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید تا موقعیت خود را در صدر جدول بهتر کند و تیم سپیدرود رشت مقابل میزبانش تیم شهرداری بم 2-2 مساوی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۰    
تحلیل نتایج اطلاعات پروانه های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری های استان سال 1399 منتشر شد که نشان دهنده عدم استقبال متقاضی تعاونی و دولتی در ساخت وساز مسکن در سال 99 است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
نماینده ساری در مجلس یازدهم گفت: از 100 درصد سواحل شمالی 80 درصد ساخت و ساز و تصرف شده که از این میزان 20 درصد در اختیار مردم و بخش خصوصی و 60 درصد دیگر در اختیار ارگان های دولتی، قوه قضائیه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۵    
مرد میانسال که به خاطر توهم ناشی از مصرف موادمخدر همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.از چند هفته قبل هم مدام فکر می کردم همسرم به من خیانت می کند و با هم سر این موضوع دعوا می کردیم و کتکش می زدم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۰    
در دیدار اعضای کانون زنان تجار و بازرگان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مطرح شد: توانمند سازی جوامع محلی منطقه آزاد انزلی با محوریت صنایع دستی.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به سربازان ماهر پس از پایان خدمت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و بزرگداشت مقام زن بانوان شاغل در شهرداری لاهیجان تجلیل شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
عظیم مدبری با اشاره به اینکه در ماه های پایانی سال برای حوزه نظارت مبلغ 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: در روزهای آتی فراخوان جذب ناظرین پره صیادی صادر می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق و امارات با شوک کرونا مواجه شده به گونه ای که چند بازیکن این تیم مشکوک هستند و تست یک بازیکن هم مثبت اعلام شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۰    
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه گیلان، حسینعلی عابددوست عضو هیأت علمی گروه گرافیک به سمت سرپرست دانشکده هنر و معماری منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
فشار بار در لحظه برقدار شدن منجر به پارگی سیم فشار متوسط شد که متاسفانه به یک مرد 63 ساله در لنگرود اصابت کرده و او را راهی بیمارستان کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت که کمیسیون تلفیق در مصوبه ای وزارت تعاون را موظف به حذف یارانه نقدی و معیشتی خانوارهای پردرآمد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۰    
سید محسن حسینی گفت: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان که به دلیل ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر، از دیروز قطع شده بود با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان های معین ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، از بانوان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تجلیل شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت که کمیسیون تلفیق تصویب کرد که در سال آینده حداقل حقوق کارکنان پنج میلیون و 600 هزار تومان باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۵    
شهردار رشت با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به منظور همکاریهای مشترک و رفع مشکلات فرآیند واگذاری زمینهای شهرداری به اپراتورها دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب اعتبار 90 هزار میلیاردی در کمیسیون تلفیق بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری تیم های ملی فدراسیون اسکواش یک بانوی گیلانی به عنوان مربی تیم ملی بانوان نوجوانان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۰    
دختر تنیس باز ایران گفت: هیچ کسی باور نداشت من بتوانم در گرند اسلم بازی کنم و الان به جوانان می گویم از رویاهایتان دست نکشید و به تلاش کردن ادامه دهید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۰    
در جلسه شورای اداری شهرستان بندرمرزی آستارا و در آستانه سفر رئیس جمهور به گیلان بر لزوم توجه به تکمیل پروژه های ناتمام آستارا تاکید شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر بیمه ها به تعهدات خود عمل کنند هم حقی از پزشکان ضایع نمی شود و هم فشار مضاعفی بر مردم وارد نخواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد آمریکا در مذاکرات وین، در گفت گویی به سوالاتی درباره آن چه وجود ارتباط میان آزادسازی زندانیان آمریکایی در ایران به انجام شدن توافقی در مذاکرات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۵    
رنگ بندی 4 بهمن در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. با افزایش موارد بستری، 32 شهرستان از وضعیت آبی کرونا خارج و در وضعیت زرد قرار گرفتند. علاوه بر آن، شهرستان اردکان از استان یزد در وضعیت نارنجی قرار گرفت.