سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۲:۳۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 6 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۴    
طرح جدید فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازی سایپا ویژه اسفند ماه اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۳    
سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان اظهار داشت: 27 کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو پژو پارس یک قاچاقچی در شهرستان رودبار کشف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۱    
آثار برگزیده و تقدیری رسیده به دبیرخانه مرکز، در دو گروه مورد ارزیابی قرار گرفت که در مرحله اول 36 اثر نامزد دریافت جایزه انتخاب شدند و در مرحله نهایی از میان نامزدهای دریافت جایزه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۳    
محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: غرفه ویژه میرزاکوچک خان جنگلی با بهره گیری از بخش های مختلف هنرواره و شخصیت میرزا و اسناد بجا مانده از قیام جنگل در مدارس ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۸    
شرکت در جمعه نارنجی 3 خیلی آسان است. کافی است اپلیکیشن سفرمارکت را از روی صفحه ویژه دانلود اپ، دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
مراسم تشییع جانباز دوران دفاع مقدس، محمود عاطفی، با حضور مردم مومن و انقلابی شهر رشت با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۹    
روز های گذشته برخی کاربران شبکه های اجتماعی شنیده هایی درباره کشف گور های دسته جمعی منتشر کردند که به شهدای مسجد گوهرشاد نسبت می دادند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۹    
معاون علوم پزشکی گیلان، از بازگشت رنگ زرد به هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: مردم در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، در تزریق دز سوم اهتمام داشته باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۴    
عباس نژاد به راه اندازی هشتک بازدید میدانی رئیس جمهور از رودخانه های رشت و سراوان اشاره کرد و گفت: برخی از مسیرهای مشخص را که قرار است رئیس جمهور در رشت از آن عبور کند بزک و دوزک کرده اند و با چنین ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۹    
شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان با آذین بندی میادین و خیابانها به استقبال دهه مبارک فجر رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۹    
یاسر انتظار داشت که بعد از یکبار به خواستگاری رفتن دختر محبوبش جواب مثبت بشنود و چون با مخالفت خانواده وی روبرو شد، گویی تمام آمال و آرزوهایش را نقش بر آب می دید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۴    
مدیرعامل بانک ملت گفت: دستورالعمل اعطای تسهیلات بدون ضامن فقط درباره افرادی است که حقوقشان را از آن بانک دریافت می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۹    
جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خطاب به امیرعبداللهیان اعلام کردند که مذاکره مستقیم ایران و آمریکا برای کشورمان ضرر داشته و منفعتش برای آمریکایی هاست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۴    
کتابی که با عنوان دراکولا در مجموعۀ ادبیات گوتیک انتشارات ققنوس منتشر شده، علاوه بر آن که حاوی متن کامل داستان بدون هیچ تلخیصی است، به زوایای پنهان و تاریک این رمان نیز سرک کشیده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۹    
میرزایی نماینده مردم اصفهان از وضعیت بانک ها و رباخواری در کشور انتقاد کرد و از رئیس جمهور خواست این مسئله را حل کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۴    
سید امیر حسین علوی شامگاه سه شنبه 5 بهمن ماه 1400 در جلسه با معاونین و مدیران شهرداری رشت پیرامون بررسی مشکلات و برنامه ریزی پروژه های، سعدی به سرگل، رینگ 90 متری و .. ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۴    
تیم ملی فوتبال زنان ایران با نمایشی دور از انتظار در مقابل چین تایپه با شکستی سنگین مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۴    
در مقایسه با لوله های بتنی سنتی، نصب لوله GRP در هنگام استفاده از روش های ساخت بدون ترانشه مانند حفاری افقی جهت دار و میکرو تونل آسان تر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۹    
کارگرنیا با بیان اینکه حل مشکل پسماند سراوان رشت از مطالبات شهرستان رشت از هیئت دولت است گفت: حل معضل سراوان نیازمند نگاه ویژه دولت و تامین اعتبارات ویژه جهت راه اندازی و توسعه زباله سوز است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۴    
احمد آقایی با بیان اینکه اقدام گستاخانه و مخاطره آمیز تعدادی از متعرضین و مخربین منابع طبیعی سبب نگرانی و ناراحتی مردم این منطقه شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۴    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه 75 درصد راه های لنگرود خطرآفرین است، گفت: سیستم ساختاری دولت قادر به حل مشکلات کشور نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
سرپرست اداره کل گمرک آستارا با اشاره به افزایش میزان تردد کامیون های ترانزیت خارجی در مرز زمینی آستارا گفت: با مذاکره و پیگیری های مداوم با گمرک جمهوری آذربایجان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه، از سمت خود استعفا کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
رافائل نادال، مرد شماره 5 تنیس جهان می گوید که از ظهور استعداد جوان ایرانی در مسابقات گرنداسلم خوشحال است و افتخار می کند که الهام بخش او بوده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۹    
با آغاز بارش ها از امشب در گیلان، دمای هوا 5 تا 10 درجه کاهش می یابد. وزش باد و مه آلودگی هوا از پدیده های جوی در این مدت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی، گفت: مدیران خودرویی کشور هیچ گاه از خودروهای تولید داخل استفاده نمی کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۴    
روابط عمومی خندوانه اعلام کرد که در دوران بیماری و کسالتِ امیرمهدی ژوله، پژمان جمشیدی موقتاً به جمع داورانِ خنداننده شو می پیوندد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور تصمیماتی درباره نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها، زمان بندی عرضه اوراق دولتی و نرخ تسعیر دارایی های ارزی بانک ها را به وزرای اقتصاد، صمت، نفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس جمهور توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امروز شهرهای زیادی از مشکل پسماند رنج می برند و ضرورت دارد برنامه ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان در دادگستری این شهرستان گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۴    
در نشست علنی مجلس شورای اسلامی کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی با 189 رأی موافق و 14 رأی مخالف و سه رأی ممتنع از مجموع 219 آرای مأخوذه، تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۹    
در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX 2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۹    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: متاسفانه شاهدیم نزدیک به 6 میلیون نفر از افراد واجد شرایط، برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۹    
مدیر ضعیف هرگز روی همکار قوی تاثیرگذار نیست و او هم از افراد چاپلوس و بی مسئوولیت استفاده می کند و این امر در نهایت منجر به رکود سازمان ها می گردد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: معاون مطبوعاتی به عنوان نماینده وزیر ارشاد هیئت دولت را در سفر به این استان همراهی می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: مهاجرت 3000 پزشک و 900 نخبه دانشگاهی در سال گذشته- که اوج بیماری کرونا و محدودکننده جابجایی افراد در سطح جهان بود- و شتاب امروزی این مهاجرت در ماه های اخیر حکایت از ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۹    
پیدا کردن قالیشویی معتبر و با کیفیت کار بسیار دشواری است، که بعد از راه اندازی سایت نقدونه این مشکل تا حدود خیلی زیادی رفع شده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۹    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس پیگیری کارگروه سهام عدالت، سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 99 تا پایان سال جاری برای مشمولان سهام عدالت پرداخت می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۹    
نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: دولت پیشنهاد داده بود که اولین نقل و انتقال قطعی ساختمان ها شامل 2.5 درصد مالیات شود که این بند با موافقت نمایندگان حذف شد چرا که هزینه زیادی را به مردم تحمیل می کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده مهریز و بافق از بی اطلاعی نمایندگان مجلس در خصوص جزییات قراردادهای ایران با چین و روسیه، تاکید کرد: از نظر حقوقی قراردادی بسته نشده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره روند مذاکرات وین، احتمال مذاکره مستقیم با ایران و موضوع آزادسازی زندانیان آمریکایی پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۹    
سازندگان کلیپ های دلهره آور و ادمین های سایت های قمار از جمله متهمانی بودند که در طرح پلیس امنیت و فتا در تهران بزرگ بازداشت شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۹    
رنگ بندی 6 بهمن در اپلیکیشن ماسک منتشر شد که براساس آن، رودسر، رودبار، لاهیجان، رشت، خمام، بندرانزلی، رضوانشهر و آستارا نیز به رنگ زرد کرونایی در آمده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۴    
کارگاه ریخته گری سامی کاستینگ (www.sami-casting.com) معروف ترین و بهترین کارگاه ریخته گری تهران آماده انجام تمام سفارشات ریخته گری شما است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۴    
شرکت کویل سازی تهویه دی ایکس سازنده تخصصی انواع کندانسور صنعتی جهت بکارگیری در مصارف مختلف صنعتی و صنایع متفاوت میباشد.