سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۰:۵۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 20 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۱    
قیمت تمام سکه بهار آزادی 12 میلیون و 100 هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته 220 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 18هزار و 598 بیمار جدید کووید19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 133 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۶    
دی اس ایی-تنس پرفورمنس با استفاده از شاسی یکپارچه کربنی توسعه یافته و داخل کابین آن نیز به سبک خودروهای آینده نگر و با ایده های نو و غیر تکراری طراحی شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۴۱    
علیرضا مرندی گفت: من در ازدواج یکایک فرزندان رهبر معظم انقلاب بودم. هر مراسمی رهبر معظم انقلاب داشته باشند بیش از یک نوع غذا وجود ندارد؛ یعنی تنوع نیست؛ چه عزا باشد چه عروسی.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۱    
به مناسبت دهه مبارک فجر، دو پروژه بندری (سیلوی غلات 30 هزار تنی شرکت “غلات بان” در قالب قرارداد b.o.t و اجرای محوطه سازی ترمینال کانتینری و تاسیسات زیربنایی) در مجتمع بندری انزلی افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۶    
تعداد نمایندگانی که طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح آمادگی کردند به 102 نفر رسیده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
امیرصالح غنجی: پروژه باغ ژاپنی به مساحت 1300 مترمربع که در بخشی از پارک مفاخر رشت، روند اجرایی آن در دو فاز از تاریخ 3 تیر سال 1400 آغاز شده بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۰۶    
در بخش پیشرانه از تک موتور الکتریکی با 201 اسب بخار خروجی و گشتاور 291 پوندفوت استفاده شده است. با این آپشن، خودرو طی 7.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۱    
مراسم اهدای 800 فقره اسناد املاک علوی با دستور مهندس سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در شهرستان رودسر، بخش رحیم آباد، روستای طول لات برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۶    
مرد میانسال که 15 سال قبل در اقدامی ناخواسته باعث مرگ دامادش شده بود با کمک واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای جنایی پایتخت و پرداخت دیه، از زندان آزاد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۶    
فلاحت پیشه درباره مواضع اخیر اولیانوف در خصوص مذاکرات وین، ابراز داشت: روس ها دو اتهام قدیم و جدید را به همراه دارند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۱    
در اواسط هفته جاری بود که اعضای هیات رئیسه به جمع بندی نهایی و قطعی رسیدند که وی توانایی اداره فوتبال را ندارد. به همین دلیل و با استناد به اساسنامه، خواستار برکناری وی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل خطوط آبرسانی شهر رشت در میدان گاز خبر داد و گفت: اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه 26 میلیارد ریال است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز چهارشنبه برای جلوگیری از قطع درختان در حاشیه بازار هفتگی فومن، از این منطقه بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۱    
بازار ارز امروز نوسانات چندانی را تجربه نکرد و معامله گران در انتظار اخبار مذاکرات دست از معامله کشیدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۱    
همه چیز از یک غواصی شروع شد، وقتی مربی غواص و شاگرد او که از قضا باستان شناس هم بود برای تمرین به دل آب های خلیج فارس در محدوده قشم زدند و با شی ء محراب مانندی مواجه شدند که به واسطه قرار گرفتن آن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۶    
طبق برنامه های صورت گرفته قرار است اولین مرحله فروش و تحویل امپاور در اسفند سال 1400 صورت پذیرد که تا پایان سال آینده حداقل 1000 دستگاه از این کامیون عرضه خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
مسابقات قهرمانی بوکس گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری هیات بوکس سپاه قدس گیلان و هیات بوکس استان گیلان در سالن ورزشی سردار سلیمانی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۶    
همزمان با دهه فجر پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود که با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان در سطح شهر اجرایی شده است، افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۱    
نرخ رسمی تورم در ترکیه طی ژانویه گذشته به 48.7 درصد رسیده که بالاترین سطح در 20 سال گذشته به شمار می رود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تأکید بر اهمیت برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت هوایی به میزبانی منطقه متبوع خود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۶    
نشست بررسی اقدامات و پیشنهادات حوزه IT با حضور مدیر کل فاوا سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۶    
جهانبخش آرمان با تاکید بر اینکه کار باید برحواشی احاطه داشته باشد، تصریح کرد: مسئولیت ها در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که از بالاترین توانمندی برخوردار باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۱    
سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک آغاز بکار تالار مرکزی رشت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها که با دیدگاه فرهنگ دوستانه دولت مردمی و استاندار محترم محقق شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به ارائه 11 سوال از شهردار با امضای 9 عضو این شورا، گفت: شهردار رشت بعد از دریافت سوالات 10 روز برای پاسخگویی فرصت دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۶    
فتاح گفت: در اسناد آن دوره آمده که درآمد رضاخان از اجاره این ها در آن زمان 70 میلیون تومان در ماه بوده است. همه را رعیت کرده اند. به این که بسنده نکرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد و گفت:500 میلیارد تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه تبصره 16 برای اشتغال زندانیان حین و بعد از حبس تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۱    
سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری دندانپزشک قلابی که در منزل خود طبابت می کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۱    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 112 قلم اشیای عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد و دوره اشکانیان در شهرستان سیاهکل خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
استراحت و نحوه خوابیدن بعد از کاشت مو، یکی از موارد مهمی است که باید به آن اهمیت داده شود،
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، در واکنش به برخی اخبار مبنی بر تقلبی بودن واکسن آسترازنکا در ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
طی شبانه روز گذشته بیش از 39هزار بیمار جدید کووید-19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 116 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۶    
هنرمند گفت: طرح بزرگ وزارت نیرو در راستای پایش دقیق مصرف برق می باشد و برای تمام مشترکین اداری کشور کنتور هوشمند نصب خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه هوای بارشی و سرد به آسمان گیلان، بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی آغاز شده و تا اواخر وقت جمعه ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
حجت الاسلام رهنورد با ابراز گلایه شدید از مسئولان کشوری با بیان اینکه ما این نقد جدی را به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور داریم که چرا مسیر اینقدر هموار است تا دیوار این اندازه کوتاه شود که برادر یک ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره افزایش وام ازدواج به 120 میلیون تومان در سال آینده گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۶    
نماینده عالی دولت در استان به مدیران تاکید کرد: هیچ سرمایه گذاری نباید پشت درب های بسته اتاق مدیران بنشیند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه چابکی و سرعت اصابت را از توانمندی های منحصر بفرد موشک دوربرد و نقطه زن خیبرشکن دانست و گفت: این موشک سوخت جامد در فاز فرود دارای مانورپذیری برای عبور از سپر موشکی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۶    
مدیر منطقه دو شهرداری رشت ضمن تشریح برنامه شهرداری برای ساماندهی پیاده راه فرهنگی و رد بازگشایی کامل این مسیر برای تردد خودروها گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۱    
مرحبا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یعنی برابری و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه، بیان کرد: با مطالعه تاریخ و بررسی اتفاقات آن دوران شاهد یک اقتصاد متلاشی شده هستیم و اگر طاغوت می ماند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۶    
موشک خیبر شکن با برد 1450 کیلومتر رونمایی شد؛ چابکی و سرعت فوق العاده در اصابت اهداف در برد و شعاع 1450 کیلومتری از توانمندی های این موشک است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
مراسم یوم الله 22 بهمن در رشت به صورت تجمع یکساعته در میدان شهدای ذهاب برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۶    
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، بخش توسعه مرکز آموزشی و درمانی دکتر حشمت رشت گشایش یافت. با افتتاح این بخش، 56 تخت برای خدمات رسانی به بیماران وارد چرخه سلامت استان شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۶    
اظهارات علیرضا عباسی، نماینده کرج و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ابهام های قبلی درباره شیوه تعیین قیمت کالاهای اساسی وارداتی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در آیین افتتاحیه نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر etex 1400 گیلان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم رفاه اجتماعی دستاورد این نمایشگاه باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۶    
یک کارشناس ایمنی با اشاره به خطراتی که بادکنک های هلیومی و برف های شادی ایجاد می کنند، گفت: در حال حاضر گاز هلیوم گران شده است و افراد فروشنده برای پر کردن بادکنک ها از گازی سبک استفاده می کنند که ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره روند مذاکرات وین و برنامه دولت آمریکا برای به تایید رساندن هر گونه توافق در وین در کنگره آمریکا پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
همزمان با ازسرگیری دور هشتم مذاکرات هسته ای در وین و افزایش احتمال توافق، دیروز دوباره قیمت هر دلار آمریکا کاهش یافت و در آستانه سقوط به کانال 25هزار تومان قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۶    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهوری، گفت: علاوه بر اینکه اعتبارات حفظ و احیای تالاب انزلی به دو برابر افزایش یافت ...