سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۱۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 11 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۶    
بهمن داراب زاده در دیدار با وزیر نیرو گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان گیلان، هزینه اجرای پروژه ها در این استان، چهار برابر سایر استان ها می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 38757 مبتلای جدید کووید-19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 114 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۳    
فلاح با اشاره به تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات 1401 شهرداری لاهیجان، اظهار داشت: لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری لاهیجان برای سال 1401 در ماه گذشته به شورای اسلامی شهرلاهیجان ارسال شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
محمد اسماعیل هنرمند از افتتاح 638 پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد تومان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۳    
دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به شیوع گسترده اُمیکرون در کشور، گفت: توصیه و مصوبه مورد اجماع اعضای کمیته علمی کرونا در جلسه روز گذشته این بود که محدودیت های اجتماعی تا دو هفته در ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان اظهار داشت: اتفاقا در همان زمان جنگ بین ارمنستان و آذربایجان توانستیم کامیون هایی به مقصد روسیه را از طریق کشتی رو -رو انتقال دهیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۳    
مسئول آتش نشانی سیاهکل از تصادف شدید دو خودروی پراید و نیسان در این شهرستان، گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر جان باختند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۳    
سناریوی مرگ ساختگی مجرم سابقه دار که برای فرار از دست پلیس طراحی و اجرا شده بود پس از چند ماه با دستگیری وی لو رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۳:۱۳    
منتقدان و موافقان بجای تخریب یکدیگر و مقایسه قبل و حال با هم به فکر تجهیز نخبگان برای ایجاد شناخت قوی تر به فضای سیاسی و اقتصادی دو کشور چین و روسیه باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۸    
درپی زندانی شدن رییس شورای شهر بروجرد تعدادی از شهروندان این شهر با حضور در یک مسجد به شیوه ای جدید کفن پوشیدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۸    
وزیر کشور با بیان اینکه باید قیمت کالاها به شکل اساسی کنترل شود؛ گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت های موجود در کشور برای ثبات قیمت کالاها استفاده کنیم
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۳    
مطابق اعلام ایران خودرو طرح پیش فروش تارا اتوماتیک از فردا 12 بهمن به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود و مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، 612 روستای گیلان را نیازمند بازنگری طرح هادی دانست و اظهار کرد: بازنگری طرح هادی 218 روستا از محل اعتبارات استانی انجام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۳    
فعالیت تمامی مدارس شهرهای نارنجی در رنگ بندی کرونایی به صورت غیرحضوری (مجازی) ادامه خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۰:۴۳    
نیک خواه که به عنوان دومین شهردار منتخب از سوی شورای شهر لنگرود جهت طی فرایند قانونی به استانداری معرفی شده بود تایید نشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۰:۳۳    
سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود از افتتاح 83 پروژه در دهه فجر سال جاری به ارزش ریالی 72 میلیارد تومان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۳    
طی احکام جداگانه ای از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت، اعضای شورا و هیئت مدیره سازمانهای تابعه شهرداری رشت انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۸    
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سفر آیت الله دکتر رئیسی و هیات دولت سیزدهم به گیلان، گفت که اجرایی نمودن تأکیدات مهم رئیس جمهوری، به قید فوریت در حال انجام است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۸    
مرتضوی گفت: با نجات رودخانه ها فقط بخشی از تالاب انزلی احیا می شود و باید جلوی ورود رسوبات که موجب کاهش عمق تالاب انزلی شده است نیز گرفته شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۳    
سرپرست فرمانداری رشت از افتتاح 486 پروژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره برداری این طرح ها بیش از 750 میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از لغو و حذف شدن مصوبه خرید خدمت سربازی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۳    
در بند دال تبصره 3 به دولت اجازه داده شده تا سقف 2 میلیارد یورو کمک بلاعوض بین المللی از سوی موسسات و سازمانهای بین المللی برای حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله دریافت کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۳    
معاون اجرایی رئیس جمهور بر پیگیری و اجرای دستور آیت الله رئیسی برای احیای تالاب انزلی و نجات رودخانه های گوهررود و زرجوب تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۸    
مرتضوی از تالاب انزلی بازدید و با توضیحات مسئولان از جزئیات و ابعاد مشکلات این تالاب مطلع شد و استاندار گیلان گفت: همت و اراده ای جدی برای احیاء تالاب بین المللی انزلی وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۸    
اگر می خواهید به عنوان تکنسین کاشت مو یا دستیار مزوتراپیست مشغول به کار شوید، باید اقدام به شرکت در این دوره های آموزشی و اخذ مدرک کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی برای دومین بار در سال جاری از فاضلاب نخجیر کلایه شهرستان لاهیجان و همچنین تالار جزیره این شهرستان بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۸    
در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل سازمان؛ سرپرست معاونت فنی و زیربنایی و اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد انزلی منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۸    
حامد دائمی جفرودی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان اظهار داشت: شاخص طرح هادی در استان گیلان 47 و در کشور 52 درصد است سعی می کنیم شاخص را بیش از پیش نماییم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران گفت: مجموع بیش از 150 ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۸    
دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام نماید؛ لذا متقاضیان می بایست در مهلت مقرر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۳    
رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: برخی از دستگاه ها در شرایطی که در شیوع ویروس امیکرون قرار داریم دوره های آموزشی حضوری برگزار می کنند که باید آموزش ها غیر حضوری یا حتما با ظرفیت یک سوم برگزار شود .
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳    
استاندار گیلان در بازدید میدانی از نوار ساحلی این استان که معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز حضور داشت، گفت: با دستگاه هایی که در زمینه آزادسازی ساحل بر اساس دستور رئیسی امتناع کنند؛ برخورد جدی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۸    
شایعات دروغ همیشه وجود دارد. در مورد تقرب جنگنده های اف 35 رژیم اشغالگر قدس به مرزهای کشور که قبلا هم منتشر شده بود، رژیم اشغالگر قدس می داند استفاده نادرست از امکاناتی که دارند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۸    
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبه این کمیسیون برای دریافت کارت معافیت مشمولین متاهل دارای 30 سال سن و دارای حداقل دو فرزند خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۳    
نصرالله دریابیگی تاکید می کند اگر دولت فکری اساسی نکند و به تبعیض میان صندوق های بازنشستگی خاتمه نبخشد، بحران در سازمان تامین اجتماعی و در معیشت بازنشستگان، به مرحله ی غیرقابل بازگشت نزدیک می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۳    
قرص ایمدین با وجود ویتامین های جوان کننده پوست، می تواند با علائم قابل مشاهده پیری به خوبی مقابله کند و جوانی را به پوست شما بازگرداند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۳    
خباز گفت: برخی اتفاقات در دولت سیزدهم نشانه آن است که آقای رئیس جمهور مطلع نیست که وزرای او دارند چه کار می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای به تشریح عملیات گسترده ارتش با نام طوفان یمن 3 در عمق خاک امارات پرداخت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از سال آینده به تدریج صدور سند برای اراضی کشاورزی گیلان آغاز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۳    
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تدوین نظام نامه جدید برای تعیین تعرفه ثبت دفاتر ازدواج و طلاق گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳    
– معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: باید تمامی تصرفات و همچنین نشانه های آن تا موعد مقرر 20 روز که رییس جمهور تعیین کرده اند برچیده و جمع آوری شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گیلان گفت: رویداد ایتکس 1400 با کمک اتحادیه صنف فناوری الکترونیک و رایانه شهرستان رشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۸    
ب ام و برای خانواده اکس4 کد رنگ های جدیدی را در نظر گرفته که اسپرت ترین آن همین کد زرد سائوپائولو است که در تصاویر مشاهده می کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۸    
جلسه شهردار رشت با سرمایه گذار پروژه مجتمع تجاری، اداری و تفریحی خیابان پرستار ظهر روز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 با حضور معاونین شهرداری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: رئیس کمیسیون در تلاش است تا طی رایزنی با دولت نظر مثبت او را تامین کند و ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی هر چه سریع تر حل و فصل و لایحه برای اجرا ابلاغ شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در بخشنامه ای از ممنوعیت توزیع رایگان یا یارانه ای اقلام پیشگیری از بارداری اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۸    
عنایت رضایی پور اظهار کرد: مجموعا 100 پروژه و برنامه با اشتغالزایی برای 70 نفر با اعتبار 52 میلیارد تومانی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۳    
معاون اجرایی رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) به منظور اجرای دستور صریح آیت الله رئیسی در سفر به استان گیلان، وارد رشت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن از انجام عملیات نظامی گسترده در عمق خاک امارات برای سومین هفته متوالی و همزمان با سفر رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۰:۲۳    
216 مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت (دوشنبه 11 بهمن) آماده تزریق واکسن به عموم مردم هستند؛ در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1، 2 و 3، برکت 1، 2 و 3، پاستوکووک 1 و 2، اسپایکوژن 1 ...