دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۳:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 19 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۱    
مسئول مرکز آفرینش های هنری بسیج دانش آموزی رشت گفت: این مرکز با هدف جذب و شناسایی استعداد دانش آموزان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، بار مالی ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را 12 هزار و 500 میلیارد تومان برای سال 1400 دانست و گفت: دولتمردان باید به جای اظهارات رسانه ای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
دانشمندان با استفاده از روش جدیدی از ایمپلنت ستون فقرات که مجهز به پالس های الکتریکی است، می توانند عارضه مربوط به فلج و قطع نخاع را درمان کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۱    
فرمانده انتظامی رودبار گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان بیش از 56 کیلوگرم موادمخدر کشف و در این رابطه 25 معتاد متجاهر، 10 خرده فروش و 8 نفر قاچاقچی موادمخدر جمع آوری و دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس از مصوبه این کمیسیون درباره رتبه بندی معلمان خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه مبلغ 40 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در سال آینده تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۶    
سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان حرفه ای کیف قاپ توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: سارقان خانم به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۱    
همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر؛ 4پروژه آب و فاضلاب در شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر حدود 17 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار داشت: تفکر بومی و غیر بومی در دنیای امروز منسوخ شده، چرا که دسترسی به اطلاعات در هر زمینه ای در دورترین نقاط دنیا با استفاده از تکنولوژی و اینترنت در کوتاهترین زمان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۶    
فکور با اشاره به نیاز به احداث تعداد 6 دهنه پل جایگزین پل های آبنما سطح شهرستان که هنگام بارندگی موجب بالا آمدن سطح آب شده و تردد کلاً قطع می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۱    
فرهنگسرای سردار شهید رسول عزیزی لوندویل همزمان با دهه فجر روز سه شنبه افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
جلیلی درباره ی برخی از اخبار نسبت به نامه منتسب به او در نقد مذاکرات برجام گفت: می گویند فلانی صد صفحه یا 200 صفحه نامه نوشته است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: برای سال آینده کشت برنج در 40 هزار هکتار از اراضی کشور به صورت قراردادی انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
طی حکمی از سوی دکتر فرید نجفی سرپرست دانشگاه گیلان، دکتر محمود رنجبر به سمت سرپرست پژوهشکده گیلانشناسی دانشگاه گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۶    
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص فیلم پخش شده از برگزاری جشن در یکی از امامزاده های استان توضیحاتی را ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۶    
موزه تخصصی هنر فاخر رشتی دوزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، سرپرست فرمانداری رشت، شهردار کلانشهر رشت، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۶    
آرمان، سرپرست ورزش و جوانان گیلان در اولین روز کاری خود در اداره کل ورزش و جوانان گیلان بهمراه کارکنان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در جلسه مجمع حامیان هلال احمر گیلان، خانم طوبی احمدی یکی از خیرین نیکونام گیلانی بعنوان بازرس این مجمع در استان گیلان انتخاب و معرفی گردید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
طی حکمی از سوی سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مونا ابروفراخ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار این وزارتخانه شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۱    
رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی با بیان “تا امروز حدود هشت میلیون دستگاه پوز تعیین تکلیف نشده است”، گفت: این افراد امکان ارائه اظهارنامه ندارند در نتیجه مشمول معافیت نمی شوند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای فعلی سازمان نظام مهندسی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته هستند هیچ مشکلی برای تمدید پروانه و یا ادامه فعالیت نداشته و فارغ التحصیلان جدید هم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت از بهره برداری از 2 طرح زیرساخت اقامتگاه های سنتی در بافت تاریخی کلانشهر رشت به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۱    
طبق بررسی های میدانی که از دکل ها صورت گرفته مشاهده شده که برخی از دکل ها خوشبختانه پیچ و مهره های قطعات اتصالی آن ها با جوشکاری محکم شده اند که امیدواریم برای سایر دکل ها هم همین اقدام و جوشکاری پیچ ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
چندروزی است، کارزار مردمی برای حفاظت و حراست از کارخانه ابریشم کشی محمدحسین امین الضرب در فضای مجازی براه افتاده است و شهروندان بطور جد می خواهند باغ و کارخانه محله امین الضرب ثبت و احیا شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
عین اللهی با اشاره به اینکه 90 درصد افرادی که در این سویه بستری می شوند واکسن تزریق نکرده اند، بیان داشت: در نوبت سوم واکسن های سینوفارم و پاستوکووک به کسانی که هنوز دز سوم نزده اند، تزریق می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۲    
رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های استان گیلان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از 219 زندانی را آزاد کردیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
غلامی گفت: امسال برای اولین بار، سه دستگاه کامیونت در اختیار هلال احمر قرار گرفت که دو دستگاه در مرکز استان و یک دستگاه در غرب گیلان در حوزه تالش مستقر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده قتل بابک خرمدین با توجه به فوت پدر او (قاتل) در زندان، گفت: پرونده شخص فوت شده منتهی به قرار موقوفی تعقیب شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۲    
به مناسبت دهه مبارک فجر 22 پروژه برق رسانی در شهرستان سیاهکل با اعتباری معادل 11 میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۲    
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین، مومن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۲    
پس از تایید ورود قانونی غزل به ایران از ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه شب به اهواز رسیدیم، همان موقع پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مامور که مورد اعتماد ما بود بدهیم و به خانه برگردیم اما من ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۲    
33 سناتور همزمان با آغاز دور هشتم مذاکرت وین نامه خود را به بایدن فرستاده اند؛ آن ها تهدید کرده اند در برابر برجام خواهند ایستاد مگر اینکه این توافق به عنوان یک پیمان برای بررسی و رای گیری به سنا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
با حکم رئیس حوزه قضایی بخش رودبنه شهرستان لاهیجان 13 هزار متر از اراضی ساحلی در روستای امیرآباد این بخش برای استفاده عموم م آزادسازی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۷    
نگاهی به زن کشی های رخ داده در سال های اخیر، چه آن ها که به شکل اخبار رسمی درآمدند و رسانه ای شدند و چه آن ها که تنها در کنج قلب های قربانیانشان باقی ماندند، مختص یک طبقه خاص نیست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
جلالی در نشست تقدیر از دست اندرکاران جشنواره گیلکی شعر خشته پورد، گفت: ایجاد دبیرخانه دائمی گیلکی شعر در لنگرود حرکت ماندگاری خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت و خمام از پروژه پست63/20 کیلوولت GIS سلیمانداراب شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: بواسطه دربرگیری بالای قضیه بورس، اغماض و چشم پوشی نسبت به جرائم و تخلفات افرادی که در این رابطه احیاناً خیانت یا کوتاهی و قصور کرده اند، به هیچ وجه پذیرفته نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: مهمترین مساله این است که سویه اُمیکرون جدی گرفته شود و تصور نشود که یک سرماخوردگی معمول بوده و به راحتی مرتفع می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
حسین قربان زاد رئیس سازمان خصوصی سازی 18 بهمن در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفت: مجموع سود توزیعی سال گذشته در حدود 9500 میلیارد تومان بوده و امسال مجموع این سود به 31 هزار میلیارد تومان رسید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که دمای استان طی هفته جاری در برخی مناطق تا هشت درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در گفت وگویی با اعلام این که سند نهایی برای احیای برجام پیش نویس شده است، جزئیاتی را درباره این سند و وضع فعلی مذاکرت وین مطرح کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۲    
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: به زودی 10 هزار تن برنج خارجی ارزان قیمت وارد استان می شود و در حال حاضر در حال بارگیری 4000 تن هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۲    
مردی که مدعی است به خاطر اعتراض های همسر جدیدش، دختر 10 ساله خود را بیهوش و در کنار جاده رها کرده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۲    
هتل قصر طلایی علاوه بر داشتن اتاق هایی با شکل ها و طراحی های خلاقانه و شیک و خدمات بسیار دیگری نیز دارد که انواع رستوران ها و کافی شاپ ها از آن جمله است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۲    
پس از یازده روز تنفس در مذاکرات و رایزنی سیاسی هیات های مذاکره کننده در پایتخت ها، مذاکره کنندگان روز سه شنبه به وین بازخواهند گشت.