چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۰۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 2 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۷    
در شبانه روز گذشته 23هزار و 130 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در همین بازه زمانی 64 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بیش از 4 هزار قلم انواع داروی غیرقابل استفاده و تاریخ گذشته در یک بیمارستان در شهرستان رشت کشف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۰    
یا رای دیوان عدالت اداری “قانون معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایانی که حداکثر پنج نفر کارگر دارند” باید اجرا شود و عدم تأمین اعتبار مربوطه رافع تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در اجرای تکلیف خود نخواهد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۵    
در تریم لاکژری را باید یک معماری قابل احترام از سرزمین آفتاب بدانیم که با برچسب قیمت 105 هزار دلاری (بازار آمریکا) در میدان رقابت شاسی بلند فول سایز خودنمایی می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۰    
در نشست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و دیگر شهرداران کلانشهرها با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور پیرامون مسائل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهرها گفتگو و تبادل نظر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۵    
فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و امید نبی زاده حقیقی سرپرست دیوان محاسبات استان از شهرک صنعتی انزلی و واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۵    
یک اقتصاددان گفت: در ایران، چند یارانه برای خواص داریم و یک یارانه برای عوام! آن بی نوایِ کم درآمدی که نان و تخم مرغ و شیر را به عنوان قوت غالبش می شناسد یا می شناخت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۵    
اجرای عمومی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی حدیث باران استان گیلان با نه نمایش بازی نامه ، چهره یار ، موج نامه ، خمپاره ها چشم دارند ، از بندر تا قصر از قصر تا بندر ، زندگی با هم یا زندگی بدون هم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
حاج اصغر امانی از پیشکسوتان سپاه عصر روز جمعه در یک حادثه رانندگی در جاده رشت – تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۵    
217 مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت و خمام (یکشنبه 3 بهمن) آماده تزریق واکسن به عموم مردم هستند؛ در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1 و 2، برکت 1 و 2، پاستوکووک، آسترازنیکا 2، اسپایکوژن و صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن پترزبورگ پس از کش و قوس های فراوان با قراردادی پنج ساله به بایر لورکوزن پیوست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع استان با موضوع بررسی مسایل حادث شده در روستای گتگسر شهرستان تالش به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
سرپرست فرمانداری لنگرود، از همه ادارات و دستگاه ها خواست با جدیت پروتکل های مقابله با کرونا را رعایت کنند و ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت کرونا تلاش کنند تا این عادی سازی و عادی انگاری از بین برود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۵    
هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت است... حالا آمده اند یک قرارداد با چین بسته اند که آن را دیگر به مجلس هم نمی برند تا بخواهند در مدت 20 دقیقه تصویب کنند!
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
عمارت قندچیان، عمارت بجامانده از دوره پهلوی اول در مرکز شهر انزلی است که بخشی از پروژه احیای آن تکمیل شده و بزودی شعبه گلستان بانک ملی انزلی در این عمارت تاریخی بازگشایی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
سالاری اظهار داشت: 70 تا 80 درصد مبتلایان به سویه ی امیکرون بدون علامت هستند و این ویژگی می تواند با قدرت آلایندگی زیاد و نامحسوس، هر منطقه ای از کشور را به طور سریع به پیک ششم برساند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۰    
حمید لولایی درباره نقش معروف خشایار گفت: رضا عطاران همه اش به من می گفت از خشایار بیا بیرون. بعد از این کار من در این نقش فرو رفته بودم. حتی دست هایم هم لرزش گرفته بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
تحقیقات در پرونده خانه وحشت تهران همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اتفاق سرنخ هایی از خانواده دختری که جسدش در این خانه پیدا شده بود به دست آمده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
شرایط جوی گیلان تا اواسط هفته صاف و آفتابی است. دمای هوای رشت، مرکز گیلان، 8 درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر 40 درصد است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۵    
پارسا، ارتقای وضعیت آموزشی خبرنگاران را یکی از اولویت های بسیج رسانه دانست و بیان کرد: برگزاری نشست های حضوری و وبیناری روشنگرانه برای اصحاب رسانه با هدف بصیرت افزایی یکی از اقدامات مهم بسیج رسانه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
نماینده رشت و خمام در مجلس، رسیدگی به مسئله بیمه خبرنگاران را در دستور کار نمایندگان دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید مشاوران رسمی یا غیر رسمی مسئولان باشند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۵    
سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور، فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 27 کیلو 200 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محور اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان که به علت کولاک شدید برف و محدودیت دید مسدود شده بود، بازگشایی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
محمد مهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: اگر رفع اصل 75 صورت بگیرد شورای نگهبان حتماً با طرح رتبه بندی معلمان موافقت خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش با اشاره به اینکه یک مامور قلابی توسط پلیس در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهم 32 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: ستاد مصوب کرد که واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور تلاش و فداکاری های انجام شده در مقابله با بیماری کرونا و کاهش قابل توجه شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و بر ضرورت حفظ ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
حسین نحوی نژاد اظهار داشت: بهزیستی استان گیلان برای حل این مشکل با انتخاب وکیلی خبره برای اعضا و مکاتبه با دادستان رشت تلاش می کند این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۵    
محمد خلج امیرحسینی با تأکید بر اینکه هنوز نامه ای مبنی بر اخراج دکتر فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی به این مرکز ارسال نشده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 ضمن تشریح مذاکرات کمیسیون متبوع خود گفت که پیشنهادی در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور مطرح شد که در مذاکرات رای نیاورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
هافبک ایرانی جدید الغرافه از پیوستن به این تیم خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که بتواند در لیگ قطر جام به دست آورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۵    
علاوه بر حذف بند مربوط به افزایش سن بازنشستگی، بند مربوط به محاسبه حقوق بازنشستگی از متوسط حقوق 2 سال به 3 سال نیز توسط کمیسیون تلفیق از لایحه دولت حذف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
جبار کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت و خمام از پروژه های پست غرب رشت و سلیمانداراب شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید نمودند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری های نوین توانیر از امکان دریافت اطلاعات اشتراک و خدمات برق از طریق نصب برچسب های QR-code خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
قائم مقام اجرائی در امور شهرستان ها شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی با بارش شدید برف در استان گیلان با ارسال پیامی، از تلاشها و مجاهدتهای خالصانه سیمبانان و برقکاران شرکت تقدیر و تشکر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
شما می توانید نیروی کار خود را از شرکتهایی که کارنامه خوبی در زمینه آموزش نیروی کار حسابداری دارند انتخاب کنید که پیدا کردنشان کار سختی نیست برای نمونه این سایت در زمینه آموزش حسابدار را ببینید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
دیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی درباره روند پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان این سازمان به ویژه مبتلایان به کرونای امیکرون توضیحاتی ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت: کم فروشی و کاهش کیفیت از عمده تخلفات نانوایی های متخلف گیلان است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
سردار سید کمال هادیانفر درباره تأخیر در چاپ کارت خودروها اظهارکرد: کارت خودرو دارای یک چیپ است که با توجه به اینکه این چیپ جزو اقلام وارداتی است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
چند دختر و پسر جوان که در گروه اینستاگرامی به دنبال دوستی های خیابانی بودند و به لانه مجردی یکی از دختران در منطقه قاسم آباد مشهد رفت و آمد داشتند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۰    
شما با بررسی انواع هتل ها در کیش و ویژگی و امکانات آنان می توانید در سایت گردشگری رادار361 با توجه به شرایط خود بهترین هتل را با ارزان ترین قیمت رزرو نمایید.