چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 23 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
طب سنتی توصیه های مجربی برای تسکین سرفه های خشک به شما پیشنهاد می کند. با بکارگیری تکرار شونده یک یا دو مورد از این روش ها این نوع سرفه ها در کنار استفاده از دارو بهبود پیدا می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
تاکنون در 17 شهر اراضی به مساحت تقریبی 50 هکتار تعرفه گردید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در مرحله تهیه نقشه های تفکیکی و معماری پروژه در شهرهای تعریف شده و اخذ تاییدات مربوطه از مراجع می ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۶    
محمدجواد علیزاده، مدیر منابع آب شهرستان های لاهیجان و سیاهکل از رفع تصرف 13 هزار 500 متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۱    
پیکر مادر شهیدان والامقام “عیسی و محمود نیک پی” در لنگرود تشییع شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۶    
ولی جهانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از مهیا شدن شهر تاریخی ماسوله برای میزبانی از ارزیابان ثبت میراث جهانی یونسکو خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۱    
یکی از رسانه های فارسی زبان خارجی، فایلی صوتی را منتشر کرد که در آن سردار جعفری، فرمانده پیشین سپاه و سردار ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی سینماهای استان، گفت: کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان تشکیل شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان اعلام کرد که وام های ضروری 12 میلیون تومانی و وام ازدواج جزء پرداخت های این صندوق است و ثبت نام وام های بدون ضامن که اخیرا از سوی وزارت اقتصاد و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۱    
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل انتشار دهنده مطالب توهین آمیز و ضدارزشی در فضای مجازی همچنین دستگیری عامل قدرت نمایی و تهدید با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۱    
مادر شهیدان والامقام عیسی و محمود نیک پی از شهرستان لنگرود دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
یک فعال سیاسی گفت: آقای رئیسی سمبل و نماد اصولگرایی بوده و نتیجه اجماع آن هاست، اگر به هر دلیلی شکست بخورد انداختن این شکست به گردن دیگران یا مسائل دیگر اصلاً امکان پذیر نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۶    
مرد زندانی که به اتهام قتل دو نفر از دوستانش به قصاص محکوم شده بود پس از 8 سال حبس با رضایت خانواده مقتولان از مجازات مرگ رهایی یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۶    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی نامه ای خطاب به رئیس مجلس، کلیات طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزند آوری را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۶    
مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با همراهی نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از برخی مجاری و تاسیسات آبی این دو شهرستان بازدید و به منظور حل مشکلات مردم ارائه طریق کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۶    
رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت: درگاه bazresi.tci ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۱    
استاندار گیلان با تصریح اینکه به داشته های فرهنگی خود می بالیم، بر لزوم نشاط افزایی در جامعه با نمایش تولیدات فاخر هنری و سینمایی تاکید کرد و گفت: پای کار حمایت از فعالیت های فرهنگی هستم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۶    
مردم ناراحت از عملکرد شورای شهر این شهر با بیان اینکه وقتی هنوز شهرداری شناسه دریافت نکرده و هیچگونه حساب بانکی نمیتواند افتتاح کند، شهردار این شهر چگونه باید عملکرد داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی در مصاحبه ای با ایرنا به سوالات مختلفی پیرامون عملکرد این وزارتخانه پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۶    
بعد از آنکه 5 نفر از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری جلسه برای عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال داشتند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۱    
شهردار کومله با اشاره به اینکه 40 درصد بودجه عمرانی و 60 درصد آن جاری است، یادآور شد: از بابت جذب مشارکت و درآمد شهرداری ها نیز افزایش 120 درصدی در بودجه دیده شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۶    
ولی جهانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از طرح احیاء کاروانسرا و پل خشتی بلوردکان لنگرود به منظور ایجاد فضای گردشگری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۶    
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی از ارزشگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد و افزود: پرسپولیس 3200 میلیارد تومان و استقلال 2800 میلیارد تومان ارزشگذاری شده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۱    
کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی ع فومن با حضور جمعی از مسئولان و اعتبار 18 میلیارد تومانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۶    
طی حکمی از سوی ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر اسماعیل نورصالحی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۱    
سرهنگ کارآگاه علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری 68 نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در سطح گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
شهردار رشت با بیان اینکه فرآیند ساماندهی مسیر ورودی جاده تهران حدفاصل میدان گیل تا سازمان آرامستان آغاز شده است، گفت: این پروژه بزرگ شامل اجرای لوله گذاری، احداث رفیوژ میانی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۱    
سازمان تعاون روستایی در حالی از خرید 50 هزار تن سیب و پرتقال برای ذخیره سازی شب عید خبر می دهد که ارقام خرید این میوه ها بالاتر از نرخ بازار است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ماسال صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان صبح امروز در برنامه رادیویی دریچه از افتتاح 30 پروژه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۶    
نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از مردم آگاه استان برای حضور در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۶    
با صدور حکمی از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور؛ حمیدرضا امام پناهی رسماً به عنوان فرماندار شهرستان رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۱    
گیلان از ظرفیت بالقوه بالایی جهت فعالیت های اقتصادی دریامحور برخوردار است. اما سوال اینجاست که اقتصاد دریامحور هم اکنون چه جایگاهی در مسیر توسعه اقتصادی استان گیلان دارد؟
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به سهم حدود 50 درصدی مردم در پرداخت هزینه های سلامت و لزوم اقدام در جهت کاهش پرداختی از جیب مردم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۶    
این بیانیه پس از آن صادر شده که رسانه های عبری زبان جمعه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه در روابط خود با کشورهای عربی، یک مقام عالی رتبه نظامی را در بحرین مستقر می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا در برابر ویروس کووید-19 از آمادگی تمامی مراکز واکسیناسیون استان برای این گروه سنی در سرتاسر استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: در لایحه رتبه بندی معلمان ابهاماتی وجود داشت که اگر روشن شود به نفع فرهنگیان و معلمان عزیز است تا در اجرا به مشکل نخورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
شما با اجاره بوم گردی چالوس می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ یک اینکه بوم گردی ها ارزان و به صرفه هستند و می توانید هزینه های سفرتان را کم کنید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۱    
آنچه که رسانه ها به دختر من به عنوان استخدام فوری و انتصاب به عنوان معاون منتشر کردند کاملا خلاف واقع و بی تقوایی محض بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۶    
سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس یازدهم آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان را در مجلس تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
آموزشگاه زبان ایرانمهر دارای 17 سال سابقه کاری رسمی و درخشان در آموزش زبان های خارجی است و می تواند برای یادگیری زبان آلمانی آن هم به صورت کاملا دقیق و اصولی برای شما گزینه مناسبی باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۶    
گزینه هایی که هرگز از روی میز برداشته نمی شوند: حضور باشکوه ایرانیان در مراسم حمایت از نظام اسلامی، حفظ و تقویت ظرفیت های صلح آمیز هسته ای و توانمندی های دفاعی ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۶    
دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر درباره لو رفتن فهرست برندگان گفت: ما قطعا پیگیر این مورد هستیم. اسامی افراد خاطی اگر به اطلاعات کافی برسیم منتشر خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
شورای شهر پیربازار برای دومین بار پیاپی در یک ماه 20 سوال را از شهردار این شهر پرسیده که جلسه استیضاح دوم عصر فردا برگزار می گردد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۶    
هوا تا فردا روی خوشش را به زمستان گیلان نشان خواهد داد و از فردا دوباره سرد و بارانی می شود.