دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۳۶Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 بهمن 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 بهمن 1400 دیار میرزا 2 بهمن 1400 دیار میرزا 3 بهمن 1400 دیار میرزا 4 بهمن 1400 دیار میرزا 5 بهمن 1400 دیار میرزا 6 بهمن 1400 دیار میرزا 7 بهمن 1400 دیار میرزا 8 بهمن 1400 دیار میرزا 9 بهمن 1400 دیار میرزا 10 بهمن 1400 دیار میرزا 11 بهمن 1400 دیار میرزا 12 بهمن 1400 دیار میرزا 13 بهمن 1400 دیار میرزا 14 بهمن 1400 دیار میرزا 15 بهمن 1400 دیار میرزا 16 بهمن 1400 دیار میرزا 17 بهمن 1400 دیار میرزا 18 بهمن 1400 دیار میرزا 19 بهمن 1400 دیار میرزا 20 بهمن 1400 دیار میرزا 21 بهمن 1400 دیار میرزا 22 بهمن 1400 دیار میرزا 23 بهمن 1400 دیار میرزا 24 بهمن 1400 دیار میرزا 25 بهمن 1400 دیار میرزا 26 بهمن 1400 دیار میرزا 27 بهمن 1400 دیار میرزا 28 بهمن 1400 دیار میرزا 29 بهمن 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۸    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 38هزار و 160 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 59 تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۳    
لوکاشنکو در پاسخ به سوالی یکی از خبرنگاران که فهم و تصویر شما از دموکراسی در بلاروس چیست؟ از زبان طنز و کنایه استفاده کرد و گفت که من یک دیکتاتور هستم .
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۸    
محمد گفت: با عنایت به استقبال گسترده سرمایه گذاران و محدودیت اراضی منطقه آزاد انزلی،طرح توسعه محدوده آن در حال پیگیری از مجلس شورای اسلامی است تا زمینه جذب طرح های سرمایه گذاری تولیدی بیشتری فراهم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۳    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی که به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات دولت را در سفر به استان گیلان همراهی کرد، با حضور در میز خدمت این استان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت سال 99 تا پایان سال جاری به حساب سهامداران پرداخت می شود و رقم محاسبه شده برای هر نفر حدود 600 هزار تومان است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که بیش از 90 درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان گیلان تحت پوشش شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت قرار گرفته اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۸    
ساداتی نژاد با بیان اینکه بیش از یک هزار و 600 مصوبه هیئت دولت در بخش کشاورزی گیلان در نظر گرفته شده است گفت: 10 میلیارد تومان برای توسعه نوغان داری گیلان در این سفر در نظر گرفته شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
حسینی با اشاره به نقش مهم تصفیه خانه آب گیلان در تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان گفت: این تصفیه خانه در فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر رشت و در مجاورت کانال سنگر قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آینده کشور را روشن و آمید بخش تصیف کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم، کار و تلاش شبانه روزی برای ساختن ایرانی بزرگ و قدرتمند بدون نگاه به خارج است و در این مسیر همه مردم و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۳    
رئیس جمهور گفت: استان گیلان مرکز ارتباطی ما هم با اتحادیه اوراسیا و هم با منطقه است، با زیرساخت هایی که در اینجا شروع شده و در نیمه راه است و کار در نیمه راه مانده و باید تکمیل شود و اولویت اشتغال با ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۳    
وزیر صمت در صدر هیئتی، با همراهی فرماندار شهرستان و مقامات استانی و شهرستانی، با حضور در شهرک صنعتی کوچیچال فومن، ضمن بازدید از واحدهای صنعتی نیمه راکد و راکد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۸    
به گفته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یک هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان رازی، شفا و پورسینا پیش بینی شده که 400 میلیارد تومام آن توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۳    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت احداث سد لاستیکی در گیلان گفت: برای مهار سیل می توان با ایجاد سد لاستیکی در هر شهرستان که نیازمند هزینه زیادی نیست از بروز خسارت های ناشی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۲:۰۸    
فلاحتی با بیان اینکه در چند سال اخیر به فرهنگ ما آسیب وارد شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب از سال 81 تا کنون بحث فرهنگ را پیش کشیده اند و این فرهنگ است که سبب رونق اقتصادی در کشور می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۳    
شهرام مومنی، رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: سریعا 44 آتش نشان و افسر ارشد بهمراه 9 خودروی اطفایی، آبرسان و نردبان به محل حادثه واقع در جاده پیربازار رشت اعزام شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۳    
به گفته رئیس مجمع نمایندگان گیلان، این استان در گذشته گیلان جزو پنج استان برتر صنعتی بوده است اما به دلیل سوءمدیریت صنایع در گیلان نابود شد لذا باید صنایع جدید در گیلان تعریف شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۸    
به گفته نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، آستانه اشرفیه نیازمند بیمارستان جدید و با امکانات به روز است که در این خصوص دستوراتی نیز توسط وزارت بهداشت داده شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۳    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی اعلام کرد که مشارکت کنندگان در مذاکرات وین پس از وقفه ای کوتاه جهت رایزنی با پایتخت های شان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۳    
سجادی اظهار کرد: شهرستان آستارا با وجود برخورداری از سه مرز ریلی، دریایی و زمینی با کمبود امکانات مهم ورزشی مواجه است و جهت ارتقای این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر جای کار بسیار وجود دارد
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۳    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد ساحل را اشغال کند و باید به میزان قانونی یعنی 60 متر به نفع مردم عقب نشینی و ساحل را آزاد کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۸    
جلسه شورای اداری شهرستان های رشت و خمام با حضور وزیر کشور در سالن بانک ملی رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۳    
سرپرست فرمانداری رشت آبرسانی شهری و روستایی را مهم ترین اولویت و دغدغه شهرستان دانست و افزود: با برخورداری کم تر این شاخص از میانگین استانی و کشوری خواستار توجه ویژه دولت به این بخش شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۸    
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال و در دیداری خانگی با 3 گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و شهرداری آستارا مقابل مس شهر بایک به تساوی یک- یک رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۳    
عین الهی سلامت مردم را خط قرمز وزارت بهداشت دانست و گفت: در هر سطحی که درمان و بهداشت مردم با پول تهید شود، عدول از خط قرمزها است و برای ما قابل تحمل نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۲۳    
احمدی با بیان تأکید بر اینکه پیگیر جاده مرگ خمام و خشکبیجار باشید، گفت: جاده رشت به سنگر از جنگ جهانی دوم همچنان به همان صورت باقی مانده است و متأسفانه به بهانه احداث راه آهن رشت به انزلی خیلی از ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۳    
وزیر صمت با بیان اینکه مباحثی در کشور در خصوص حذف ارز 4200 تومان گفته می شود، گفت: موضوعی به نام حذف ارز 4200 تومانی در کشور نداریم، بلکه قرار است یارانه ای که اکنون به نهاده های دامی، تخم مرغ ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستا با قرارگاه خاتم برای افزایش تولید قرار داد امضا شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۸    
با سفر رئیس جمهور به استان گیلان، دقایقی پیش حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور وارد شهرستان مرزی بندر آستارا شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۳    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه تهدید تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است و باید جلوی این کار گرفته شود، افزود: زمین های حاصل خیز برای ساخت ویلا نباید نابود شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۳    
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه ریشه تورم در جای دیگر است، تصریح کرد: برنامه دولت سیزدهم در سال 1401 در چند محور دنبال میشود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا از قسمت های مختلف این شرکت صنعتی بازدید کرد و همچنین در محل احداث پروژه سد شفارود حاضر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۳    
معاون رئیس جمهوری ضمن بازدید از سد مخزنی دیورش رودبار از پیشرفت مناسب و فعال بودن این پروژه اعلام رضایت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۳    
خزعلی اظهار کرد: امروز نگاه به زنان باید به مانند دوره حیات امام راحل و تاکیدات رهبر معظم انقلاب جامع ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۳    
براساس اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی در کشور از امروز جمعه هشتم بهمن ماه 1400، هفت شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۳    
سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: سفر ریاست محترم جمهور برای منطقه تالش خیر و برکاتی را به دنبال خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۸    
رئیس جمهور امروز با حضور برسر مزار میرزا کوچک خان جنگلی در سلیمانداراب رشت با قرائت فاتحه به مقام شامخ این مبارز شهید ادای احترام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۳    
سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن، از مسائل و مشکلات این پروژه مطلع و اطلاعات لازم را به منظور انعکاس مطالبات شهرستان دریافت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بومی گزینی در دانشگاه های علوم پزشکی به جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و به کارگیری آن ها در استان ها و همچنین تقویت نظام شبکه در کشور تأکید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر امروز رییس جمهور برای توسعه راههای گیلان اعم از تقاطع های همسطح و غیرهمسطح، کمربندی ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده هیات محترم دولت به صورت میدانی از شرکت صنایع ابریشم شرق گیلان بازدید و پای درد دل مدیرعامل و کارگران این شرکت نشست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۸    
احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر جمعه از آخرین وضعیت ارتباطی راه اصلی جاده خشکبیجار_خمام معروف به جاده مرگ بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با اشاره به مشکلات ناشی از آلودگی رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت خواستار ساماندهی و رفع منشاء آلودگی های این رودخانه ها شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۳    
با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، مشکلات بزرگترین کارخانه ابریشم کشی شمال کشور در صومعه سرا بررسی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۳    
احمد وحیدی وزیر کشور صبح جمعه از پروژه سد لاستیکی فخر آباد بخش لشت نشا شهرستان رشت بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۳    
دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران در فرمانداری بندرانزلی حضور یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور با اشاره به مزیت های اقتصادی اتصال راه آهن چابهار به بندر انزلی بر ضرورت تسریع در تکمیل این کریدور ریلی تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۳    
وحیدی با همراهی سرپرست فرمانداری رشت و نمایندگان شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان از وضعیت دفنگاه زباله سراوان رشت بازدید و پیگیر آخرین وضعیت مطالبات مردمان این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
بهرام عین اللهی پس از دیدار با خانواده شهید بهمن قهرمانی از شهدای شهرستان سیاهکل، از پروژه کمربندی سنگر، سیاهکل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
هنگام بازدید رئیس جمهور از اسکله بندر کاسپین، وزیر راه و شهرسازی و مسئولین بندر کاسپین از جزئیات آن گزارش دادند و سید ابراهیم رئیسی در جریان روند احداث اسکله های جدید در این بندر و نیز آخرین وضعیت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت سیزدهم صبح امروز جمعه در لنگرود حضور یافت و از پروژه کنارگذر لنگرود، شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم توجه به پیگیری مصوبات این سفر در خصوص وضعیت باغات چای در کشور گفت: برای نوسازی باغات چای 75 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۳    
سجادی با بیان اینکه بافت شهری بندرانزلی به ورزشگاه تختی نزدیک شده و باید به فکر احداث یک استادیوم جدید نیز بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۸    
رئیسی از پیشرفت چشمگیر عملیات نوسازی و راه اندازی این واحد تولیدی به عنوان نمادی از همت و پشتکار دست اندرکاران برای احیا و رونق تولید یاد و از تلاش ها در این زمینه قدردانی کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
وزیر کشور در بدو ورود به استان گیلان با همراهی سرپرست فرمانداری رشت و نمایندگان شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان، با حضور در گلزار شهدای رشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۸    
برای خرید و انتخاب بهترین و با کیفیت ترین صندلی اداری باید به نکاتی توجه داشته باشید تا با بهترین قیمت و بالاتری متریال آنها را خریداری نمایید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمهوری به همراه هیات دولت دقایقی پیش وارد گیلان شد. گیلان مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری است.