چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 7 خرداد 1401 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 31 فروردین 1401 دولت 31 اردیبهشت 1401 دولت 31 تیر 1401 دولت 31 مرداد 1401 دولت 31 شهریور 1401 دولت 30 آبان 1401 دولت 30 آذر 1401 دولت 30 دی 1401 دولت 21 بهمن 1401 دولت 1 خرداد 1401 دولت 2 خرداد 1401 دولت 3 خرداد 1401 دولت 4 خرداد 1401 دولت 5 خرداد 1401 دولت 6 خرداد 1401 دولت 7 خرداد 1401 دولت 8 خرداد 1401 دولت 9 خرداد 1401 دولت 10 خرداد 1401 دولت 11 خرداد 1401 دولت 12 خرداد 1401 دولت 13 خرداد 1401 دولت 14 خرداد 1401 دولت 15 خرداد 1401 دولت 16 خرداد 1401 دولت 17 خرداد 1401 دولت 18 خرداد 1401 دولت 19 خرداد 1401 دولت 20 خرداد 1401 دولت 21 خرداد 1401 دولت 22 خرداد 1401 دولت 23 خرداد 1401 دولت 24 خرداد 1401 دولت 25 خرداد 1401 دولت 26 خرداد 1401 دولت 27 خرداد 1401 دولت 28 خرداد 1401 دولت 29 خرداد 1401 دولت 30 خرداد 1401 دولت 31 خرداد 1401 
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از سفر پرخیر و برکت وزیر راه و شهرسازی و 31 مصوبه خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۲    
دکتر کلهر گفت:اصل کار این است که ما به ورزشکاران یاد بدهیم تا از مسیر درست و اصولی به قهرمانی دست پیدا کنند و اصول فتوت و جوانمردی را سرلوحه قرار دهند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۰    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحقق شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری با طرح واکنش سریع (طوس) همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۸    
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ایران بعد از ظهر شنبه وارد بغداد شد تا در دیدارهایی فشرده، رایزنی هایی با مسئولان عراقی درباره مهار ریزگردها داشته باشد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
وزیر کشور با بیان "تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد"، گفت: تاکنون پیکر 29 نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۰    
سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی جمهوری اسلامی ایران، علت توقیف 2 فروند نفتکش یونانی در آب های خلیج فارس را برخی تخلفات دریایی عنوان کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۳    
اواخر دی ماه سال 1400 بود که آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به کشور روسیه سفر کرد. این دیدار که بر اساس پروتکل های دیدارهای مقام های رسمی از یک کشور خارجی در سطح رسمی تعریف می شد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای شایعات منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین را تکذیب کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حمایت از تولید و عادلانه سازی یارانه ها، اجرای 3 طرح تامین سرمایه در گردش و تسهیلات، خرید قراردادی و حذف تعرفه صادراتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۶    
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران با یونان نباید با سومحاسبات عمیقا کوته بینانه از جمله راهزنی به دستور طرف ثالث مختل شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
خطیب زاده اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدام نظامی و توسل به زور در خاک دیگر کشورها ،به منظور حل و فصل اختلافات فی مابین مخالف بوده و آن را ناقض تمامیت ارضی و حاکمیت ملی این کشورها دانسته ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۸    
در دیدار محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در آستانه سفر رئیس جمهور تاجیکستان به جمهوری اسلامی ایران انجام شد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۷    
در نشست مشترک مسئولان حج و زیارت کشورمان با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه مسائل مربوط به اعزام حجاج بیت الله الحرام جهت ادای مناسک حج 1401مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۶    
مظفر حسین زاده، معاون وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان امروز در آستانه سفر رئیس جمهور تاجیکستان به جمهوری اسلامی ایران با دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۴    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: برگزاری سه رویداد بزرگ بین المللی با محوریت صنایع دستی در شهر بخارا کشور ازبکستان در افزایش اعتبار منطقه ای و بین المللی کشورمان در زمینه صنایع دستی و افزایش رغبت ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۳    
سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی با هدف دستیابی به نفشه راه توسعه خوراک ملی برای ورود به عرصه بین الملل در راستای رونق گردشگری با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۹    
با حضور وزیر ورزش و جوانان جاده تندرستی ورزشگاه آزادی افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۵    
دکتر یامین پور با حضور در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور به بیان استراتژی ها و انتظارات معاونت امور جوانان در سال جاری پرداخت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۵    
دکتر کاظمی پورضمن اولویت دانستن برنامه های فرهنگی تاکید کرد : بدنبال ارتقا فرهنگ ورزش و ایجاد جریان های فرهنگی در قالب رویدادهای ورزشی هستیم تا هنجارهای مثبت را به لایه های مختلف جامعه انتقال دهیم .
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۵    
دکتر سجادی گفت: در دولت مردمی و انقلابی روش کار با گذشته فرق می کند و مدیران باید تعامل و اثربخشی را در دستور کار خود قرار دهند و در این دولت باید به سبک جدید با ورزشکاران ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۲    
پنجمین جلسه ستاد ویژه رفع موانع، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان صبح امروز(شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
در پی راهزنی دریایی یونان، سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی به توقیف کشتی نفتکش MT Lana تحت پرچم ایران در بندر کاریستوس و عدم تامین ایمنی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تأکید کرد که ابر متن ها و مسأله هویتی دو چالش تربیتی فضای مجازی است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بر لزوم تعامل همکاری موسسه های تحقیقاتی و حراست در حفظ کلکسیون های ارزشمند سازمان همچون بانک ژن برای دستیابی به امنیت غذایی در کشور تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۳    
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر لزوم اطلاع رسانی به مردم در راستای آزادسازی سواحل تاکید کرد و از تشکیل ستاد ویژه برای کاروان های زیارتی به مقصد مرقد امام راحل خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۳    
نمایشگاه عکس مجازی باغ های ایرانی به همت معاونت فرهنگی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اسپانیا برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۲    
معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت اعلام کرد: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، وزارت صمت برای نخستین بار باهدف ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی کشور ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، بر تسریع در روند لایروبی کانال های آبرسان و احداث کانال اصلی آبرسانی به مجتمع پرورش میگوی گمیشان تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۰    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حذف تعرفه های صادراتی مرغ و تخم مرغ انجام شده است تا تولید مازاد بر نیاز روزانه و ذخیره کشور به بازارهای صادراتی هدایت شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی، بر افزایش 30 درصدی ظرفیت جوجه ریزی زنجیره های پرورش تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵    
شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای انجام مأموریت های خود در دو ماه ابتدایی سال جاری توانسته است بیش از 4 میلیون تن انواع کالاهای اساسی را از منابع داخلی و خارجی تأمین کرده و ضمن ارسال بخشی از آن به ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۳    
عبدالحسین کلانتری و علی خیرالدین، معاونان فرهنگی و اجتماعی و فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بازارچه فعالیت های کار آفرینی دانشجویان دانشگاه های سمنان در دانشگاه سمنان بازدید کردند .
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۳    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مشهد بر لزوم تبدیل پژوهش سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی تأکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در راستای حمایت از تولید، تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران و مرغداران ارائه خواهد شد و مرغ مازاد تولیدکنندگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری می شود تا تولیدکنندگان ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد : طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب های بانکی از امروز آغاز شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۷    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی، شهادت دو تن از مدافعان محیط زیست استان فارس را تسلیت گفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
معاون امور حقوقی و استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: منظور از طرح هایی مبنی بر اینکه، کارمند وزارت ورزش و جوانان حق ریاست در فدراسیون ها را ندارند ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۵    
مزار شهید گمنام فدراسیون کشتی پیش از آغاز گردهمایی دو روزه مدیران کل استانها، با حضور معاونین، مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش جوانان زیارت و به روح پر فتوح شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۵    
معاون امور مجلس رییس جمهور در سفر به کرمان در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حمل و نقل هوایی و جابجایی مسافر در بین یازده کشور منطقه، در رتبه چهارم قرار دارد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۸    
با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان و سخنرانی بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و استانها، گردهمایی مشترک مدیران کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور انجام شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۶    
با حکم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زیرساخت های مبارزه با فساد در این وزارتخانه تشکیل و چرخه کشف و شناسایی فساد و راه های بسته شدن مبادی آن ایجاد شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهور با قدردانی از مردم در رعایت ضوابط بهداشتی، ضرورت به روزرسانی این ضوابط را متناسب با وضعیت جدید مورد تاکید قرار داد و از وزارت بهداشت خواست محدودیت های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضع فعلی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۸    
تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد تا زمینه برای ورود شرکت های دانش بنیان وخلاق به این حوزه فراهم شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند احداث و تکمیل بیمارستان های میاندوآب و سلماس از تکمیل این پروژه ها با اعتبار 1400 میلیاردتومان خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۷    
خانواده دستگاه دیپلماسی همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می دانند و همدرد و شریک غم خانواده های ضایعه دیده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۱    
گردهمایی دو روزه مدیران کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور با سخنرانی معاون امور حقوقی مجلس و استانها درسالن اجتماعات هتل المپیک با حضور معاونین و مدیران کل استانی رسما آغاز به کار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۸    
در مراسمی با حضور سردار فرحی جانشین وزیر دفاع ، امیر سرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و دکتر محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تفاهم نامه همکاری امضا شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۷    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی نامه ای به استاندار گلستان، طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) و ضوابط اختصاصی آن را ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست با متقاضیان گردشگری کشاورزی روستایی در مرکز استان گلستان ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان، بر جایگاه این کشور در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام خویش در پیشبرد مناسبات همسایگی با کشور برادر جمهوری آذربایجان ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهور فرارسیدن روز ملی جمهوری دموکراتیک فدرال اتیوپی را به دولت و مردم این کشور تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۶    
محمدمهدی اسماعیلی گفت: در 20 سفر استانی رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای اتمام پروژه های نیمه تمام فرهنگی در نظر گرفته شده که پروژه های نیمه تمامی مانند تالار بزرگ فرهنگی ...