چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 28 خرداد 1401 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 31 فروردین 1401 دولت 31 اردیبهشت 1401 دولت 31 تیر 1401 دولت 31 مرداد 1401 دولت 31 شهریور 1401 دولت 30 آبان 1401 دولت 30 آذر 1401 دولت 30 دی 1401 دولت 21 بهمن 1401 دولت 1 خرداد 1401 دولت 2 خرداد 1401 دولت 3 خرداد 1401 دولت 4 خرداد 1401 دولت 5 خرداد 1401 دولت 6 خرداد 1401 دولت 7 خرداد 1401 دولت 8 خرداد 1401 دولت 9 خرداد 1401 دولت 10 خرداد 1401 دولت 11 خرداد 1401 دولت 12 خرداد 1401 دولت 13 خرداد 1401 دولت 14 خرداد 1401 دولت 15 خرداد 1401 دولت 16 خرداد 1401 دولت 17 خرداد 1401 دولت 18 خرداد 1401 دولت 19 خرداد 1401 دولت 20 خرداد 1401 دولت 21 خرداد 1401 دولت 22 خرداد 1401 دولت 23 خرداد 1401 دولت 24 خرداد 1401 دولت 25 خرداد 1401 دولت 26 خرداد 1401 دولت 27 خرداد 1401 دولت 28 خرداد 1401 دولت 29 خرداد 1401 دولت 30 خرداد 1401 دولت 31 خرداد 1401 
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۱    
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، پیگیر مطالبه ی جدی رئیس جمهور مبنی بر ساخت هواپیمای مسافربری شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۰    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار در گفتگویی در بوشهر گفت: این مهم در پی ماموریت واگذار شده به بسیج برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه های مازاد ظرفیت و رساندن آن به جامعه هدف ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۵    
سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استانها گفت: برنامه های مدون برای اینکه این معاونت به ریل اصلی خود برگردد آماده شده است و همکارانی که دست اندکار در این حوزه هستند می توانند ایده ها و نظرات خود را ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۶    
تورج صارمی اظهار داشت: دستورالعمل ایجاد زنجیره های ارزش به منظور ارتقای کمی و کیفی، ساماندهی تولید، تنوع بخشی و توسعه توان صادراتی محصولات زنبورعسل با مشارکت معاونت های تخصصی وزارتخانه و سازمان های ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۴    
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست فدراسیون تیروکمان را به شعبانی بهار اهدا کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون کشا رزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خواستار مسوولیت پذیری و مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت های دانش بنیان برای مقابله با خشکسالی و بیابانزایی در کشور شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۲    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مورد آخرین تحولات گفت وگو برای لغو تحریم ها تبادل نظر کردند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۴    
فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: غذا به عنوان رکن ایجاد قدرت در دنیا است و کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی هستند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نشست یک روزه تبیین برنامه های دفتر تألیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری بر ضرورت پایش موقعیت های جدید یادگیری در دوره ابتدایی تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش در آئین انعقاد تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای بسط و تعمیق آموزه های دینی باید دو دستگاه همکاری کنند و در جهت توسعه و تقویت علم جهت دار و حرکت به سمت علم نافع گام ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۸    
شیلات کارت با سقف 200 میلیون تومان، با نرخ 12 درصد و بازپرداخت یک ساله برای تولیدکنندگان صنعت آبزی پروری در نظر گرفته شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۳    
وحید یامین پور در حکمی حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان را به عنوان دبیر ستاد ملی گرامی داشت هفته ازدواج منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۹    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیچیدگی های مدیریت محیط زیست متنوع ایران، گفت: وقتی یک خبر خوب در حوزه محیط زیست منتشر می شود ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۶    
سید حمید سجادی در حکمی وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را به عنوان رییس ستاد ملی گرامیداشت هفته ازدواج منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۴    
سید محمد تقی شاه چراغی، استاندار قم با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور استفاده بهینه از نیروی انسانی و امکانات اداری را شرط ارتقای کارآمدی دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم به رشد اقتصادی 8 درصدی که برای سال 1401 هدف گذاری شده دست یابیم ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی با درج یادداشتی در فضای مجازی گزارشی از سفر به شهرهای نطنز و بادرود در جریان بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان منتشر کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۰    
مجمع خیرآفرینان یاریگران زندگی همزمان با سالروز ولادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور برخی از اعضای هیات موسس این مجمع در ستاد مبارزه با مواد مخدر راه اندازی و آغاز به فعالیت کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت احمد محمودی دامغانی محقق و ادیب پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
یازدهمین جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ظهر امروز(شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۳    
معاون وزیر صمت در سفر خود به سنت پترزبورگ، دیدارهایی با مقامات ارشد روسی داشت و ضمن انعقاد تفاهم نامه ها، راهکارهای عملی توسعه صادرات میان ایران و روسیه را بررسی کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۳    
معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به تحصیل 230 هزار دانش آموز در مناطق آزاد گفت مدارس کانکسی و فرسوده این مناطق جمع آوری می شوند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۱    
معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور از راه اندازی سامانه جامع یکپارچه غربالگری، تشخیص ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۰    
معاون پرورشی و فرهنگی در سفر به استان سیستان و بلوچستان و با شرکت در شورای آموزش و پرورش شهرهای سراوان و پیرانشهر اظهار کرد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشست یک روزه تبیین برنامه های دفتر تألیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری گفت: باید انتظارات از آموزش عمومی و در مقاطع مختلف تحصیلی مشخص شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۱    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با دستوراتی که رئیس جمهور صادر کردند، پروژه های نیمه تمام جنوب شرق استان تهران تا 2 ماه دیگر فعال می شوند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۹    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت امورخارجه، علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در اجلاسیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی - دانشگاه تهران ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۳    
مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از ورود 20 دستگاه لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی با امضای تفاهم نامه میان راه آهن و فولاد مبارکه خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۲    
در حکمی از سوی مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری علیرضا انیسی به سمت معاون پژوهشی این مرکز منصوب شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۰    
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امنیت پایدار غذایی با استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی و مدیریت دانش بنیان با الهام از سیاست های اقتصاد مقاومتی تامین می شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور با مرور معانی ضمنی و دلالت های انتخاب مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، این انتخابات را تأکید مجدد مردم به اجرای آرمان های اصیل انقلاب در حوزه عدالت گستری و مبارزه با فقر ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۲    
مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به کشف اختفا و امتناع از عرضه و عرضه خارج از شبکه 78 هزار حلقه لاستیک سواری و سنگین شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۸    
دومین نشست تخصصی بررسی طرح حمایت از شرکت ها و مؤسسات خلاق و تجاری سازی فناوری های نرم توسط دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۶    
گزارش جدید شبکه جهانی کارآفرینی، مختصات نوآوری در کشورهای دنیا را بررسی کرده است. در این گزارش زیست بوم های نوآوری آسیایی با سرعتی بیش از پیش در حال رشد هستند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۶    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای به استاندار بوشهر مراتب ثبت شش اثر میراث منقول فرهنگی تاریخی را ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۹    
علی بنیادی رئیس کانون ارزیابی مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی شیوه انتخاب و انتصاب مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی را در مصاحبه با شادا تشریح کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور در جریان سفر دولت مردمی به شهرستان ورامین حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم را زیارت کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
رئیس جمهور از پروژه نیمه تمام مجتمع مسکونی آژینه در حاشیه شهر پیشوا بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۶    
کتاب راهنمای فعالیت های تجارت خارجی مقررات صادرات و واردات 1401 به منظور آشنایی با مجموعه مقررات صادرات و واردات از سوی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت منتشر شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۳    
هیئت وزیران در نشست روز 11 خرداد به پیشنهاد معاونت اجرایی رئیس جمهوری و به استناد اصل صد و سی وهشت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور از پروژه نیمه تمام بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا که احداث آن از سال 1388 آغاز شده است، بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۸    
رئیس جمهور از پروژه راه آهن شهری ورامین و پل قاسم آباد که عملیات اجرایی آن از 9 سال پیش متوقف مانده است، دیدن کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۷    
مدیر کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پیشبرد پروژه توسعه گردشگری منطقه شمال غرب کشور با هدف رونق صنعت گردشگری در استان های آذربایجان شرقی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که در حال حاضر شهرهای بزرگ نظیر تهران، فاقد مراکز پیش دبستانی دولتی هستند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۲    
وزارت نیرو برای توسعه ظرفیت نیروگاه های حرارتی و کمک به کاهش خاموشی ها در تابستان برنامه افزایش 5300 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های حرارتی برای دوره اوج بار امسال را در دستور کار قرار داده که تاکنون بیش ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۱    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین رویداد ملی صنایع دستی جنگل های هیرکانی با رویکرد توسعه پایدار در تجاری سازی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت دکتر احمد مهدوی دامغانی را تسلیت گفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهور از مجتمع 980 واحدی سبحان واقع در قرچک ورامین بازدید کرد.