چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 22 خرداد 1401 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 31 فروردین 1401 دولت 31 اردیبهشت 1401 دولت 31 تیر 1401 دولت 31 مرداد 1401 دولت 31 شهریور 1401 دولت 30 آبان 1401 دولت 30 آذر 1401 دولت 30 دی 1401 دولت 21 بهمن 1401 دولت 1 خرداد 1401 دولت 2 خرداد 1401 دولت 3 خرداد 1401 دولت 4 خرداد 1401 دولت 5 خرداد 1401 دولت 6 خرداد 1401 دولت 7 خرداد 1401 دولت 8 خرداد 1401 دولت 9 خرداد 1401 دولت 10 خرداد 1401 دولت 11 خرداد 1401 دولت 12 خرداد 1401 دولت 13 خرداد 1401 دولت 14 خرداد 1401 دولت 15 خرداد 1401 دولت 16 خرداد 1401 دولت 17 خرداد 1401 دولت 18 خرداد 1401 دولت 19 خرداد 1401 دولت 20 خرداد 1401 دولت 21 خرداد 1401 دولت 22 خرداد 1401 دولت 23 خرداد 1401 دولت 24 خرداد 1401 دولت 25 خرداد 1401 دولت 26 خرداد 1401 دولت 27 خرداد 1401 دولت 28 خرداد 1401 دولت 29 خرداد 1401 دولت 30 خرداد 1401 دولت 31 خرداد 1401 
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه ای سرپرستان دانشگاه های علوم و فنون دریایی خرمشهر، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و مجتمع آموزش عالی گناباد را منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۴    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با اصحاب رسانه، برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان را تشریح کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۲    
عضو ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه، آثار علمی و محتوای مناسب تبلیغی در اختیار مبلغان برای حضور در دوره های آموزشی قرار می گیرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از پایان یافتن مراحل داوری بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهوری خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸    
سید جواد ساداتی نژاد در بازدید از سوله های اختصاص یافته اداره کل غله و خدمات بازرگانی تهران جهت ایجاد ناحیه نوآوری صنعت غذا حضور یافت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۷    
وزیر اقتصاد که به منظور شرکت در چهل و هفتمین اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی هفته گذشته به مصر سفر کرده بود در سخنانی در این اجلاس با طرح این پرسش که سطح شاخص انعطاف پذیری کشورهای مسلمان در امنیت ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان گفت: ضروری است در طرح سنجش از همه ابزارها استفاده کنیم و در طول سال تحصیلی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۴    
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع روابط ایران و روسیه به ریاست دکتر مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و با حضور اعضای ستاد مرکب از مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۲    
برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با حضور وزیر آموزش و پرورش در منطقه 3 تهران افتتاح و آغاز به کار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۷    
بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه از پروژه مجتمع ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان سمنان بازدید کردند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۳    
بنیامین شکوه فر به منظور حضور در مراسم اختتامیه جشنواره رسم جوانمردی و تقدیر برترین های فرهنگ ورزش و همچنین مروجین فرهنگ حجاب و عفاف و چند برنامه دیگر وارد سمنان شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نمایشگاه دائمی فناوری های ایران ساخت از وزیر علوم و فناوری و وزیر کشاورزی ونزوئلا میزبانی کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۴    
وزیر فرهنگ در پیامی به مراسم بزرگداشت پدر شعر انقلاب، گفت: شعر سبزواری، در زمره اشعار جوششی است که بیشترین معنی را در کمترین محمل لفظ جای می دهد و به همین دلیل مقبولیت عام می یابد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۴    
وزیر فرهنگ در نشست خبری مشترک با حسن ناظم وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی کشور عراق گفت: امیدواریم نتایج سفر وزیر فرهنگ کشور دوست و همسایه عراق به ارتقای سطح کیفی و کمی تعاملات فرهنگی و هنری میان ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۲    
سرپرست معاونت آب و خاک وزارتخانه روزگذشته در نشست مطیوعاتی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اعلام این مطلب گفت ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۲    
بنیامین شکوه فر در سفر به استان سمنان با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) شهرستان سمنان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۸    
طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، قرارگاه مرکزی جاده ای ستاد اربعین حسینی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۸    
شرکت راه آهن خراسان در اطلاعیه ای از تردد کلیه قطارها در مسیر ریلی سرخس طبق برنامه تعریف شده خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان به محض ورود به دوحه در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۳    
وزیر جهاد کشاورزی از ارزان سازی خوراک دام با فعالیت شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن جایگزینی خوراک دام در کشور می توانیم تا سقف 50 تا 60 درصد واردات این حوزه را کاهش دهیم.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مجموعا با تلاش ها و فعالیت های انجام شده، برای دو میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و شهرهای جدید زمین تامین شده که در مرحله ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۲    
سجادی که به دوحه سفر کرده پس از ورود به این شهر بطور مستقیم در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۰    
معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت های وزارت ورزش و جوانان از هیات های ورزشی با استفاده از ظرفیت 10 هزار مجموعه ورزشی کشور و بهره مندی هیات ها در راستای تقویت رشته ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود و همزمان با سفر استانی هیات دولت به استان چهارمحال بختیاری ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۹    
معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام تامین اراضی یک میلیون و 384 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن از در حال ساخت و اجرا بودن یک میلیون و 350 هزار واحد خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان را در مسابقات کارگری جهان تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۷    
به مناسبت فرا رسیدن هفته صنایع دستی، تعدادی از مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شناسایی ظرفیت های این هنر در انجمن ام اس ایران پرداختند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به استقبال مقامات کشورهای دوست منطقه ای و فرامنطقه ای از دستاوردهای ایران در عرصه دانش بنیان از مسئولان دستگاه های مسئول در این حوزه خواست برنامه ریزی لازم برای صدور محصولات دانش ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۵    
نشست صمیمی سیلیا مادورو همسر رئیس جمهوری ونزوئلا و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با جمعی از نمایندگان مجلس ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۰    
حسن ناظم وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق در راس هیئتی از موزه ملی ایران بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۷    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: توانمندسازی را باید سر لوحه کارمان قرار دهیم و به طور ویژه در حوزه صنایع دستی در این زمینه برنامه ریزی کنیم.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مأموریت ما در سال جاری ایجاد 500 هزار شغل است. با توجه به تجربه چندین ساله ای که داریم ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۱    
هیأت دولت در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت را تصویب کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تعیین نصاب معاملات در سال 1401 را امضا و ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال تا 20 خرداد مجموعا 8 میلیارد و 100 میلیون دلار در بازار حواله معامله شده است گفت: در جلسه امروز با صرافان مقرر شد تا در زمینه اسکناس ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۶    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه امروز، تصمیماتی درباره الزامات پیشبرد اهداف دولت در زمینه حمایت از فعالیت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال و ساماندهی فعالیت های غیرسازنده برخی بانک ها و مؤسسات اعتباری ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: حل مسائل جامعه باید از طریق دانشگاه ها و پارک ها انجام شود ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۷    
سرپرست دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت با اشاره به فعال سازی 200 واحد راکد نساجی و پوشاک در طول سه سال گذشته ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۲    
آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان با دکتر وحید حدادی اصل، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی دیدار و گفت وگو کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۲    
دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارت دیدار و گفت وگو کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۲    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از مثبت شدن تراز تجاری در مناطق آزاد تجاری صنعتی در سال 1400 و موافقت بانک مرکزی با تأسیس بانک فراساحل در این مناطق خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۲    
معاون وزیر صمت در حاشیه دهمین جلسه ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلب ی، گفت: عزم دولت در مقابله با کالای قاچاق و تقلبی جدی است و اگر درجایی برخلاف این مسیر اقدام شود، ناچار به برخورد سلبی هستیم.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۱    
معاون اول رییس جمهور احیای طرح های نیمه تعطیل و اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی کشور را دو برنامه مهم و اساسی دولت سیزدهم برای بازگرداندن سرمایه عظیم راکد به چرخه اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۵    
معاون صنایع دستی کشور، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از صنایع دستی به عنوان قلب تپنده اقتصاد یاد کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۷    
کمیسیون عالی سوانح راه آهن دو علت سانحه قطار مسافری مشهد-یزد را انسداد مسیر حرکت قطار مسافری توسط بیل مکانیکی( پس از اتمام عملیات و اعلام آزادسازی مسیر تردد قطار از سوی سرپرست عملیات بهسازی) و تخطی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان این که هدف اصلی در هر مسئولیت و سازمانی باید خدمت به مردم و پیشبرد هرچه بهتر امور باشد، گفت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان منابع طبیعی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۲    
تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور توانمندسازی و اشتغال آفرینی اقشار نیازمند در شهرها و روستاها به امضا رسید.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور با تأکید بر حضور میدانی بخش خصوصی در حوزه اقتصاد کشور، اظهار داشت: راهکارهای میدان دادن به بخش خصوصی و الزامات آن احصا و عملیاتی شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۲    
در دیدار رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دبیرکل تراسیکا بر توسعه همکاری های حمل و نقل بین المللی جاده ای با کشورهای عضو تراسیکا تاکید و تشکیل کارگروه ویژه در راستای ساده سازی تشریفات عبور ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای 65 هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره وام ودیعه مسکن سال 1401 گفت: منابع و مبالغ این وام با وام سال 1400 متفاوت بوده و و به میزان 40 هزار میلیارد تومان از منابع بانک مرکزی برای بخش مسکن ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور اظهار داشت: ساخت و تحویل نفتکش 113 هزار تنی به ونزوئلا، علاوه بر اینکه به این کشور در دستیابی به هدف استقلال در حمل و نقل دریایی کمک خواهد کرد ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد راه اندازی شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۲    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت یارانه کشت محصولات کشاورزی بلاعوض به کشاورزان خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 70 درصد زمین 4 میلیون مسکن نهضت ملی شناسایی شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران امسال در یکصد و دهمین کنفرانس سازمان بین المللی کار توانست به صورت جدی حضور فعالانه ای در کمیته ها و کارگروه های تخصصی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در فضای اجتماعی "توییتر" همزمان با رونمایی از تابلوی "نماز باران" جدیدترین اثر حسن روح الامین و اثر موسیقایی حجت اشرف زاده در آیین گشایش بیستمین ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۶    
برگزاری حج ایمن، آرام،وحدت بخش و با عزت و موفقیت نهادهای ذیربط در عربستان مورد تاکید ماست.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۶    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه ای و بین المللی تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.