چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 12 خرداد 1401 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 31 فروردین 1401 دولت 31 اردیبهشت 1401 دولت 31 تیر 1401 دولت 31 مرداد 1401 دولت 31 شهریور 1401 دولت 30 آبان 1401 دولت 30 آذر 1401 دولت 30 دی 1401 دولت 21 بهمن 1401 دولت 1 خرداد 1401 دولت 2 خرداد 1401 دولت 3 خرداد 1401 دولت 4 خرداد 1401 دولت 5 خرداد 1401 دولت 6 خرداد 1401 دولت 7 خرداد 1401 دولت 8 خرداد 1401 دولت 9 خرداد 1401 دولت 10 خرداد 1401 دولت 11 خرداد 1401 دولت 12 خرداد 1401 دولت 13 خرداد 1401 دولت 14 خرداد 1401 دولت 15 خرداد 1401 دولت 16 خرداد 1401 دولت 17 خرداد 1401 دولت 18 خرداد 1401 دولت 19 خرداد 1401 دولت 20 خرداد 1401 دولت 21 خرداد 1401 دولت 22 خرداد 1401 دولت 23 خرداد 1401 دولت 24 خرداد 1401 دولت 25 خرداد 1401 دولت 26 خرداد 1401 دولت 27 خرداد 1401 دولت 28 خرداد 1401 دولت 29 خرداد 1401 دولت 30 خرداد 1401 دولت 31 خرداد 1401 
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از تازه ترین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و خلاق حوزه لیزر، اپتیک و فتونیک رونمایی و بازدید کردند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۳    
از محصولات ایران ساخت تولید شده توسط شرکت دانش بنیان تام ایران خودرو با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی با خانواده با خانواده شهید مدافع سلامت شبستر دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۸    
وزیر کشور در بازدید از کارخانه اسنا گروه بهمن خودرو گفت : بایستی با تمام ظرفیت تولید داخل را در کشور تقویت بخشیم و این آمادگی در کارخانه بهمن خودرو وجود دارد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۷    
دهمین دور رایزنی های سیاسی ایران و نروژ در سفر دکتر باقری معاون سیاسی وزارت خارجه در اسلو برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی در سفره یک روزه هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، به صورت همزمان 32 پروژه بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی را افتتاح کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۵    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، خط تولید کیت های تشخیص پزشکی ایران ساخت به روش کمی لومینسانس گشایش یافت تا کشور از واردات این محصول بی نیاز شود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی بزرگترین و مهم ترین چالش این وزارتخانه است، گفت: امسال ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان همدان و در شورای اداری این استان با اشاره به نقش آفرینی موثر و قابل توجه دانش آموزان در عرصه های مختلف رشد و توسعه کشور ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۳    
یک اصله نهال سرو با عنوان دختران ایران قوی با حضور وزیر آموزش و پرورش در بوستان نجمه قم غرس شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۱    
در دومین برنامه سفر به استان همدان؛ سالن ورزشی علوی در شهرستان ملایر با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم افزایش سهم حوزه سرمایه گذاری در تأمین منابع این سازمان تأکید کرد و گفت ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی آمادگی میزبانی تمامی مسابقات ورزشی را دارد و از تمامی فدراسیون ها دعوت می کنیم تا برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی را در استان ما ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۶    
دکتر سید حمید سجادی در ادامه سفر خود به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در سفر به هریس از مجموعه ورزشی این شهرستان بازدید کرد
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۵    
نماینده ویژه رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کشورمان دریغ نخواهد کرد ابراز داشت ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۱    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به سمنان بر ضرورت تبیین خدمات دولت و تشریح دستاوردهای نظام و برکات جان فشانی ایثارگران تأکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش و افتتاح و بازدید از پروژه های آموزشی و تربیتی و شرکت در نشست شورای اداری، وارد استان همدان شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بررسی مسائل و مشکلات سه حوزه تخصصی با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان شرقی خبر داد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۰    
علی نظامی رئیس مرکز بازرسی ، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهور، صبح امروز از میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در تبریز بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 12 خرداد ماه در ادامه بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به نمایندگی از هیئت دولت وارد شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی شد و با ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به شهرستان بستان آباد سفر کرده است روز پنجشنبه 12 خرداد ماه در دیدار با ایثارگران ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت تنوع سازی و طراحی پارچه های باتیک براساس سلیقه جوانان تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۶    
اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی امسال در مصر برگزار می شود و وزیر اقتصاد برای شرکت در این اجلاس عازم این کشور شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور اظهار داشت: دولت مصمم است با تکیه بر قدرت و قوتی که نشأت گرفته از حضور شما مردم و در رأس همه قدرت لایزال الهی است ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای اداری شهرستان مراغه بر اهتمام دولت در به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام عمرانی تاکید کرد و با بیان اینکه هدف سفرهای استانی پروژه محور است ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۲    
به دنیا آوردن فرزندی قطعا مسیولیت دارد، امیدواریم مسولیت پذیری جوانان ما بتواند آینده ی ایران را به سمت جوانی پیش ببرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان عجب شیر به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان عجب شیر با خانواده شهیدان زنده دل دیدار و گفت و گو کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۱    
با حضور معاون رییس جمهور، یک واحد مسکونی به خانواده چهارقلوهای آذرشهری اعطا شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم همگون سازی معماری ساختمان های پیرامون عمارت تاریخی پیرآباد شهر ایلخچی تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۹    
در سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان قم، کلنگ ساخت دبیرستان امام رضا(ع) در منطقه پردیسان شهر قم به زمین زده شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشادت های رزمندگان و خانواده شهدا را واقعیت های روشن هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۷    
انسیه خزعلی در نشست تخصصی اقشار مختلف بانوان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: قانون های خوب زیادی در مورد خانواده، جمعیت و زنان داریم که باید به طور کامل اجرایی شوند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، دستاورد رسیدن آمار متوفیان کرونا به صفر را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک گفت و از تلاش های ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهور با تاکید بر استفاده از ظرفیت جامعه بانوان در سطوح مختلف مدیریتی کشور گفت: سخن از نقش آفرینی بانوان در جامعه مربوط به اشتغال نیست بلکه نیاز به این ظرفیت و استعدادها است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۲    
پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز با حضور وزیر علوم، معاونان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه که با هدف برگزاری دهمین دور مشورت های سیاسی ایران و نروژ در اسلو به سر می برد، صبح پنجشنبه 12 خرداد، با خانم انیکن هویتفلت وزیر خارجه نروژ دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گوی تلفنی با ویویان بالاکریشنان وزیر امور خارجه سنگاپور در خصوص روابط دوجانبه و برخی مسائل و تحولات مورد علاقه دو طرف در عرصه بین المللی گفت و گو ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۶    
وزیر نفت در مجمع انرژی باکو گفت: تحریم کنندگان تصور می کنند با ابزار تروریستی تحریم می توانند مانع توسعه و پیشرفت ایران شوند، اما این تحریم ها شمشیری دولبه است که گریبانگیر خودشان شده است.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۴    
وزیر بهداشت در پیامی از صفر شدن آمار فوتی های کروان در کشور خبر داد و گفت: با این حال رعایت پروتکل های بهداشتی فراموش نشود.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۹    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اولویت اشتغال خانواده محور در دولت سیزدهم گفت: بر این اساس اولویت زنان سرپرست خانواده از اهمیت ویژه در تصمیم سازی های مربوط به اشتغالزایی برخوردار ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه نجات انقلاب را وحدت همه جانبه و دوری از اختلافات جناحی عنوان کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۹    
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی به روایت از حال و هوای دیدار با استاد کریمی مراغه ای، شاعر پیشکسوت پرداخت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از موسسه قرآنی هدایت مراغه گفت: چراغ قرآن در هر جایی که افروخته شود همگان از مواهب آن بهره مند می شوند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از بند نسوان زندان تبریز بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در گلزار شهدای شهرستان آذرشهر با شهدای انقلاب و دفاع مقدس شهرستان تجدید پیمان و ادای احترام کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهدا را روشنابخش راه انقلاب دانست.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۵    
شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی سه تفاهم نامه همکاری مشترک با طرف های خارجی و داخلی برای سامان دهی و تسهیل در ورود زائران و گردشگران خارجی امضا کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور با حضور در کارخانه تولید خودروهای سبک و سنگین ارس خودرو دیزل از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تولید در این منطقه قرار گرفت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور با حضور در یادمان سه شهید مرزبان، که در شهریور 1320 با ایستادگی در مقابل تجاوز بیگانگان به خاک ایران به شهادت رسیدند، یاد آنان را گرامی داشت.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۷    
دکتر مهدی اسلام پناه، در سومین جلسه کارگروه تسهیل و تسریع واردات کالاهای اساسی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران، از موثرترین دستگاهها در انتقال کالاهای اساسی در کشور است ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به شهرستان مراغه با استاد کریمی مراغه ای دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۶    
معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر لزوم ایجاد تحرک و شتاب در مسیر توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد سفر استانی آیت الله رئیسی و کاروان دولت مردمی به استان ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان مراغه با خانواده شهیدان کرمی و شهید علی کنعانی از شهدای مدافع حرم، دیدار و گفت و گو کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۶    
محمدمهدی اسماعیلی در بدو ورود به فرودگاه تبریز گفت: در راستای هدف دیپلماسی فرهنگی در منطقه، بنیاد بین المللی آذربایجان را فعال می کنیم.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت : دولت در یک برنامه جامع چهارساله ، معضل پسماند در استانهای شمال کشور را برطرف خواهد کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست 152 وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور امروز پنجشنبه (12 خردادماه) در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی به منطقه آزاد ارس و به همراه دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از یکی از شرکت های تولیدی بزرگ منطقه آزاد ارس بازدید کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۵    
عملیات احرایی تکمیل سد مخزنی پیغام چای کلیبر با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور آغاز شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۳    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستور انتقال نسخ اصلی آثار موجود مکتب اول و دوم هنر نگارگری را به موزه هنر مکتب تبریز صادر کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۳    
سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور که به عنوان نمانیده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی به آذربایجان شرقی ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۲    
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، با استقبال ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان وارد شهر تبریز شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۲    
با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موزه هنر مکتب تبریز افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۹    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: با توجه به اینکه مناطق آزاد محل سرمایه گذاری، تولید، اشتغالزایی و صادرات است می توانند کانون نجات اقتصاد کشور باشند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم زمان با سفر ریاست جمهوری وارد تبریز شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش در سفر به قم مدارس شهید مهدی هندویان (5) و (6) را افتتاح کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۷    
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دولت مردمی با برنامه ریزی، پشتکار و مجاهدت شبانه روزی قصد دارد مشکلات مردم را برطرف کرده و وضع موجود را به نفع مردم متحول کند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۱    
معاون امور مجلس رییس جمهور برنامه های سفر به شهرستان کلیبر و هوراند را باحضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۹    
معاون امور مجلس رئیس جمهور در دیدار با مادر و اعضای خانواده شهید افسر نوری از صبر و ایستادگی والدین این شهید والا مقام تجلیل کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخت بشیر صلح را نماد هنر و تفکر صلح جوی مردم ایران دانست.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳    
سفر دکتر سید حمید سجادی به عنوان نماینده رییس جمهور به آذربایجان شرقی صبح امروز پنج شنبه 12خرداد ماه آغاز شد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه های مواد 38، 39 ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳    
دکترهاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بازدید کردند.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۲    
با حضور دکتر رئیسی در معدن و کارخانه تولید مس سونگون ورزقان افزایش تولید کنسانتره مس سونگون کلید خورد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور رایزنی های مستمر میان تهران و ایروان را نشانه اهمیت و عمق روابط دوستانه دو طرف توصیف کرد.
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهور آذربایجان شرقی را استان تولید، تجارت و صادرات توصیف کرد که ظرفیت های معدنی، صنعتی و کشاورزی بسیاری دارد و اظهار داشت: دولت مردمی با قدردانی از همه تلاش ها و اقدامات انجام شده از قبل ...
دولت   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور برای برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، دقایقی پیش وارد مرکز این استان شد.