شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 1 آذر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 آذر 1396 دنیای بانک 2 آذر 1396 دنیای بانک 3 آذر 1396 دنیای بانک 4 آذر 1396 دنیای بانک 5 آذر 1396 دنیای بانک 6 آذر 1396 دنیای بانک 7 آذر 1396 دنیای بانک 8 آذر 1396 دنیای بانک 9 آذر 1396 دنیای بانک 10 آذر 1396 دنیای بانک 11 آذر 1396 دنیای بانک 12 آذر 1396 دنیای بانک 13 آذر 1396 دنیای بانک 14 آذر 1396 دنیای بانک 15 آذر 1396 دنیای بانک 17 آذر 1396 دنیای بانک 18 آذر 1396 دنیای بانک 19 آذر 1396 دنیای بانک 20 آذر 1396 دنیای بانک 21 آذر 1396 دنیای بانک 22 آذر 1396 دنیای بانک 23 آذر 1396 دنیای بانک 24 آذر 1396 دنیای بانک 25 آذر 1396 دنیای بانک 26 آذر 1396 دنیای بانک 27 آذر 1396 دنیای بانک 28 آذر 1396 دنیای بانک 29 آذر 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۷    
اداره مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی بخشنامه استفاده بانک ها از فرم یکنواخت عقود و اعطای یک نسخه به مشتریان را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۹    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 13آذر ماه 96 با افت 15واحدی روی رقم 90هزار و 936واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۶    
صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین 10 تا بالای 100 درصد را نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد ضمن بررسی وضعیت نیروگاه های خورشیدی تابشی، امکان تامین مالی توسط بانک های ایرانی را مطرح و آمادگی بانک پاسارگاد برای نقش آفرینی موثر در تامین مالی پروژه های برقی کشور را ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
بازدهی شاخص کل فرابورس، به بیش از 16 درصد رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
بر اساس نامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، دریافت هرگونه کارمزد خدمات بانکی از حساب های دولتی (قابل برداشت و غیر قابل برداشت) توسط شبکه بانکی کشور، فاقد وجاهت قانونی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۳    
یک کارشناس انرژی، ضمن پیش بینی تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت، اعلام کرد: این مساله سبب جهش قیمت نفت در بازارهای جهانی نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۳    
رییس جمهور بامداد پنجشنبه و پس از شرکت در نشست سه جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه در سوچی، به تهران بازگشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۸    
تعداد 4724 فقره پرونده خسارت تا 30 آبان نزد شرکت های بیمه تشکیل شده که تعداد 1717 فقره خسارت به مبلغ 93 میلیارد و 635 میلیون ریال به آسیب دیدگان و ذینفعان زلزله از سوی موسسات بیمه پرداخت شده و سایر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از شناسایی و بهره مندی از نیروی های شایسته شبکه بانکی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۲    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به دستاوردهای بانک مرکزی و دولت در زمینه مبارزه قاطع با موسسات غیرمجاز از کارکنان و نخبگان نظام بانکی خواست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بین النسلی است و ورشکستگی در این صندوق معنی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به هر واحد مسکونی شهری تخریب شده در زلزله استان کرمانشاه 6 میلیون تومان و روستایی 5 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۸    
قطع واردات نفت خام کانادا از طریق خط لوله به آمریکا باعث سرعت گرفتن کاهش ذخایر انبارهای نفت خام آمریکا شد و پیش بینی تمدید توافق کاهش تولیدات اوپک هم از قیمت ها حمایت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مدیر عامل بانک مسکن، اجرای مجموعه ای اقدامات برای مناطق زلزله زده غرب کشور با تاکید بر پروژه های مسکن مهر را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۶    
با گشایش شعب شهید عراقی تهران و ستارخان شیراز، تعداد شعب بانک پارسیان به 321 شعبه رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۶    
اقدامات و عملکرد شرکت بیمه دانا در خصوص کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله منطقه غرب کشور تشریح شد. دکتر بیژن صادق اظهار کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به منظور تسریع در پرداخت خسارت به بیمه شدگان در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۸    
سکه همچنان در روند افزایشی قرار دارد؛ به طوری که در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 13 هزار تومانی به یک میلیون و 444 هزار تومان رسیده است و دلار آمریکا 4103 تومان فروخته می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر صنعت ، مهدی کرباسیان را در سمت معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ابقا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش در زمینه های برنامه نویس کارتخوان (POS)، تحلیل گر سیستم،.برنامه نویس iOsبرنامه نویسی اندروید و برنامه نویس دات نت، دعوت به همکاری می کند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۷    
شرکت بیمه آرمان میزان بازده سرمایه گذاری ذخائر بیمه های عمر و سرمایه گذاری (مشارکت در منافع) در سال 1395 را 20 درصد اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل بانک شهر به نمایندگی از شبکه بانکی کشور، از مناطق زلزله زده بازدید کرد. در این بازدید، پورزرندی با استاندار کرمانشاه دیدار و به منظور بررسی و احصای نیازهای منطقه آسیب دیده در جریان روند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۸    
به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که نسبت به تسویه تسهیلات و اقساط غیر جاری خود به بانک اقدام کنند، مورد بخشش قرار می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از صدور مجوز قانونی برای برداشت از حساب ایرلاین های بدهکار خبر داد و با بیان این که با شرکت هایی که انضباط مالی را رعایت نکنند برخورد می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
هموطن شهر اوز از استان فارس جایزه یک میلیارد ریالی قرض الحسنه بانک سپه خود را برای بازسازی خانه ایتام زلزله زده استان کرمانشاه اهدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
قیمت سکه باید کمی بیش از ارزش طلای آن باشد اما در وضعیت کنونی سکه 200هزار تومان از ارزش طلای آن بیشتر است که کاملاً غیرطبیعی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۳    
بانک رفاه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام مرحله سیزدهم را از تاریخ 96.09.04 لغایت پایان وقت اداری روز 96.09.09 منتشر می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
بانک ملی ایران در مهر ماه سال جاری پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۷    
در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی های منحله افضل توس و وحدت به زودی و بر اساس تصمیم کمیته سه نفره سران قوا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
در بازارهای فرابورس امروز چهارشنبه 1 آذرماه ، 265میلیون ورقه به ارزش 270میلیارد تومان در 34هزار و 587 هزار نوبت،داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 4.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1,017واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
موضوع قابل تامل در بحث عدم بازگشت جودوکار تیم ملی به ایران این است که چرا باید سرپرست تیم ملی همزمان مسوولیت نماینده حراست را نیز عهده دار باشد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
رییس اتحادیه فناوران رایانه اعلام کرد: وجود فاکتور رسمی در تمامی واحدهای صنفی الزامی است و از تاریخ اول دی ماه نداشتن فاکتور رسمی به منزله قاچاقی بودن کالا بوده و از واحد مربوطه ضبط می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از دستگاه قضایی خواست تا سرمایه مردم را از غیرمجازها پس بگیرد. سید کاظم دلخوش با بیان اینکه هم اکنون هماهنگی خوبی میان سه قوه برای حل مشکلات سپرده گذاران موسسات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۲    
سیتی بانک آمریکا با دادن اطلاعات غلط به متقاضیان وام دانشجویی اقدام به گرفتن هزینه اضافی سود و دیر کرد خارج از عرف کرد و این موضوع به قیمت 6.5 میلیون دلار برای این بانک تمام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۲    
طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در شرایطی که سرمایه گذاران در آستانه انتشار جزئیات آخرین نشست بانک مرکزی آمریکا محتاط مانده بودند، تغییر قیمت چندانی نداشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۶    
طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، ارزش لیر در برابر یورو و دلار آمریکا به پایین ترین رکورد رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۰    
ایران تلاش می کند مشتریان نفتش در آسیا را حفظ کند و امیدوار است با کاهش قیمت، جذابیت نفت خود در مقایسه با سایر گریدهای خاورمیانه ای را حتی با وجود تهدید تحریم های بیشتر آمریکا افزایش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
در روزهای اخیر قیمت سکه در بازار تفاوت معناداری با قیمت واقعی آن پیدا کرده و حباب بی سابقه بیش از 200 هزار تومانی را به قیمت سکه تحمیل کرده است اما سوال اساسی این است که چه عواملی زمینه ساز این وضعیت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۱    
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تکمیل ظرفیت کنکور 96 منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در اثر پیگیری های سازمان، تعدادی پرونده در بحث حقوق های نجومی تشکیل و به دادسرا و محاکم ارسال شده تا در آینده نزدیک رسیدگی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۹    
گوگل امکانات موجود در خدمات خرید خود را به روز کرده تا این بخش شباهت بیشتری به سایت آمازون پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت بیمه بیکاری به زلزله زدگان استان که تحت پوشش بیمه اجباری هستند خبر داد و گفت: معافیت های بیمه ای نیز برای این مناطق اعمال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۳    
کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی یکی از مصادیق پیاده سازی اقتصاد امن است که دولت باید بر مبنای سیاست ها و قوانین موجود لایحه بودجه 97 را تنظیم کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
یک کارشناس اقتصادی التهاب به وجود آمده در بازار سکه را سوداگری مهندسی شده عده ای سودجو دانست و تاکید کرد: مردم از ورود به این بازی خودداری کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۷    
دادستان تهران از صدور حکم قطعی افساد فی الارض و تایید در دیوان عالی کشور برای سه نفر از محکومان زندانی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۱    
سرعت، عبور از چراغ قرمز و عبور از منطقه ویژه و اضطرار سه تخلف عمده موتورسواران است که از امروز توسط دوربین های ثبت تخلف، ثبت و اعمال قانون می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری، با بیان اینکه قسمت اعظمی از موجودی صندوق های بورسی، صرف سپرده گذاری در بانکها شد، گفت: بخشی از کج کاری صندوق ها به دلیل کمبود اوراق بدهی در بازار مالی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹    
براساس آمار ارائه شده از سوی شاپرک، مبلغ تراکنش های شاپرک با رشد 29.74 درصد و تعداد تراکنش ها 34.35 درصدی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال 1395 همراه بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹    
هکرها در تازه ترین حمله خود به یک صرافی ارزهای مجازی، موفق به سرقت بیش از 30 میلیون دلار ارز رمزنگار شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۶    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 1 آذر ماه 96 با افزایش 564واحدی روی رقم 89هزار و 339واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۶    
بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات از تاریخ اول آذر ماه به مدت یکماه در شعب این بانک اجرایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۰    
شاخص بورس کشورهای آسیایی با روند افزایشی به کار خود ادامه داد؛ در حالی که دلار و یورو با افت ارزش روبرو شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آسیب های امواج الکترومغناطیسی بر مغز و گوش افراد، دردهای مزمن، سرشدگی پا و حتی مشکلات روانی را از جمله این آسیب ها برشمرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۴    
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا بخشی از پرونده شکایت سربازان آمریکایی کشته شده در لبنان علیه بانک مرکزی ایران را دوباره به جریان انداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به بحرانی شدن شرایط تامین اجتماعی پس از سال 97 هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه هر 10 سال یک زلزله بیش از 7 ریشتر رخ می دهد، گفت: این زلزله ها بیشتر در شهرهای کم جمعیت رخ می دهند و اگر در کلان شهرها رخ دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش استیضاح را حق نمایندگان مجلس دانست و اخبار اخیر پیرامون استیضاح خود را شیطنت رسانه ای عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: صدور کارت های اعتباری خرید کالا از وظایف بانک مرکزی نیست اما به این مسئله وارد شده ، ورود بانک مرکزی به صدور کارت ها اشکالی ندارد اما وظیفه اصلی آن بر عهده وزارت صنعت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس وصول دو لایحه و یک طرح را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با یک فوریت طرح اصلاح تعطیلات رسمی کشور موافقت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۲    
سخت است در حالی که بخشی از هموطنان درگیر مصائب بسیار زلزله اخیر هستند، از یک اقدام دولت که به ظاهر برای یاری رساندن به زلزله زدگان اتخاذ کرده، انتقاد کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶    
روز سه شنبه، سکه و دلار میل بیشتری به کاهش قیمت داشتند، هر چند افت روز آخر نیز نتوانست تاثیری در روند ماهانه این دو بگذارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶    
بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته شاهد اوج گیری شاخص کل با اتکا به تداوم رشد گروه پالایشی بود. در بازار دیروز پالایشگاه های بورسی با شایعه اعلام احتمالی گزارش های 6 ماهه، با صف خرید همراه شدند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۲    
گمرک ایران از افزایش 89 درصدی واردات گوشی تلفن همراه به کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۹    
دبیرکل اتاق تعاون ایران با تشریح چالش های اقتصاد ایران، گفت: تنها راه برون رفت اقتصاد از معضل دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد، حرکت به سمت فعالیتهای مردمی و توسعه اقتصاد تعاونی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۲    
علامیرمحمد صادقی: به نظر من نسبت به ابتدای برجام، الان وضعیت اقتصاد بهتر است، البته قانع کننده نیست؛ اما رو به بهبودی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۳    
جعفرسبحانی گفت: سود سهام عدالت به یکباره توزیع نمی شود و در دو تا سه مرحله توزیع خواهد شد. البته این سود با اولویت بندی تقسیم می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۷    
معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجلس امسال لطفی به صندوق بیمه کشاورزی کرد و مصوبه ای را گذراند که کل اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی صد درصد تخصیص یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۴    
امیری با بیان اینکه همه نهادهای عمومی و انقلابی ملزم به ارائه اطلاعات مالی خود به سازمان بورس و انتشار از طریق سامانه کدال هستند ،گفت: اطلاعات مالی بنیاد مستضعفان هنوز به بورس نرسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۱    
دبیر کل کانون کارگزاران با بیان اینکه دوره تسویه یک روزه می تواند به افزایش نقدشوندگی کمک کند، گفت: ورود سازمان بورس در تعیین هیات مدیره ارکان بازار به نوعی دور زدن قانون بوده و باید فقط 5 درصد سهام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور 195 نماینده آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
آمار نشان می دهد هم اکنون تولید مسکن به یک سوم میزان تقاضا رسیده است؛ از سوی دیگر در شرایطی که از بهار سال جاری بازار مسکن آماده ورود به دوران پیش رونق بود با وقفه تعویق تصمیم گیری برای ساخت و ساز از ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۳    
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری سال 97 از امروز خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهور تهران را به مقصد سوچی ترک کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
در حالی که کاهش نفت خام ارسالی از کانادا به آمریکا از طریق خط لوله موجب کاهش بیشتر ذخایر نفت خام آمریکا شده است، قیمت نفت امروز با افزایش مواجه بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
'دولت دونالد' ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در چارچوب تلاش ها برای افزایش تحریم ها و فشارها علیه 'پیونگ یانگ' سه شرکت تجاری چینی و چند کمپانی و کشتی کره شمالی را تحریم کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
ونزوئلا روز سه شنبه 6 مدیر نفتی این کشور را به اتهام فساد مالی بازداشت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: هرچند در برخی موارد با ایران هنوز به توافق نرسیده ایم، اما مسیری را طی کرده ایم و هم اکنون با تهران تفاهم و همکاری بیشتری داریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۷    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،صفحه نخست روزنامه های اقتصادی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید. جام جم هفت صبح آفتاب یزد صدای اصلاحات 19دی آرمان امروز آرمان ملی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۰    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، صفحه نخست روزنامه های استانی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید خبرجنوب ابتکار جنوب اصفهان امروز اصفهان زیبا افسانه البرز فردا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۷    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، صفحه نخست روزنامه های ورزشی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید. خبر ورزشی گل ابرار ورزشی ایران ورزشی پیروزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۱    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، صفحه نخست روزنامه های اقتصادی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید. دنیای اقتصاد دنیای خودرو فرصت امروز آسیا آفتاب اقتصادی ابرار اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۰    
اشخاصی که معاملات زیادی را به صورت نقدی انجام می دهند و در معرض خطر پولشویی قرار دارند نظیر پیش فروش کنندگان مسکن یا خودرو، طلافروشان، فروشندگان خودروها و فرش های گران قیمت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.