یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 13 آذر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 آذر 1396 دنیای بانک 2 آذر 1396 دنیای بانک 3 آذر 1396 دنیای بانک 4 آذر 1396 دنیای بانک 5 آذر 1396 دنیای بانک 6 آذر 1396 دنیای بانک 7 آذر 1396 دنیای بانک 8 آذر 1396 دنیای بانک 9 آذر 1396 دنیای بانک 10 آذر 1396 دنیای بانک 11 آذر 1396 دنیای بانک 12 آذر 1396 دنیای بانک 13 آذر 1396 دنیای بانک 14 آذر 1396 دنیای بانک 15 آذر 1396 دنیای بانک 17 آذر 1396 دنیای بانک 18 آذر 1396 دنیای بانک 19 آذر 1396 دنیای بانک 20 آذر 1396 دنیای بانک 21 آذر 1396 دنیای بانک 22 آذر 1396 دنیای بانک 23 آذر 1396 دنیای بانک 24 آذر 1396 دنیای بانک 25 آذر 1396 دنیای بانک 26 آذر 1396 دنیای بانک 27 آذر 1396 دنیای بانک 28 آذر 1396 دنیای بانک 29 آذر 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 34 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ 4 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از سوی سازمان سنجش تمدید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۰    
هدف صنعت بیمه ایجاد آرامش و امنیت و کمک به رفاه مردم در هنگام حوادث است و هرچه در این حوزه بیشتر اطلاع رسانی شود، تعداد افرادی که از مزایای بیمه استفاده می کنند در جامعه افزایش می یابد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۸    
این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
بانک عامل حوزه مسکن اعلام کرد: تسهیلات خرید مسکن که از سوی این بانک پرداخت می شود، ویژه اقشار میان درآمدی و دهک های چهارم به بالاتر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر ضرورت تداوم سیاست حراج سکه متناسب با نیاز بازار برای شکستن حباب قیمت ها در این حوزه، گفت: بیشتر شدن تقاضا برای خرید سکه قیمت ها را در این حوزه غیر واقعی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۹    
صبح امروز بانک ملی ایران به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) از طرح جدید ملی کارت البرز با حضور در دبیرستان البرز تهران رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۹    
در مراسمی و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه و تنی چند از مدیران بلندپایه سازمان حراست کل کشور، کورش یزدان به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست بانک رفاه معرفی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۳    
بانک کشاورزی از محل بودجه فعالیت های پایان سال خود به زلزله زدگان غرب کشور کمک می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس هیت مدیره شرکت فرش افشار زرینه گفت: رونق مجدد فرش افشار زرینه مدیون حمایت های تیم مدیریتی مجرب و کارآمد بانک صنعت و معدن است که با نهایت همکاری و دلسوزی سعی در راه اندازی مجدد این واحد صنعتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۷    
بیمه سرمد مجوز افزایش سرمایه 50درصدی را گرفت و سرمایه گذاری ساختمان نوین،گسترش صنایع انرژی آذرآب و معادن منگنز ایران، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۸    
صندوق های با درآمد ثابت گزینه مناسبی برای کسانی است که مایل به اعمال کنترل بیشتری بر ریسک سرمایه گذاری هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۵    
محسن هاشمی صبح امروز (دوشنبه) و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه در سخنانی روش فرست لاس را از جمله روش های مناسب برای ارائه بیمه به شهرداری ها دانست و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۹    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان این که ایران 3 برابر کشورهای در حال توسعه انرژی مصرف می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۹    
در حوادث تاسف بار جاده ای هم شرکت های بیمه ای متضرر می شوند و هم متولیان حمل و نقل جاده ای در کشور سنگینی بار مسئولیت را روی شانه هایشان احساس می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۶    
کارشناس پولی و بانکی با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز ریشه در مسائل بنیادین دارد،گفت: در حال حاضر ساختار بودجه ما تقریبا بی حساب وکتاب است و هرگاه دولت ها دچار کسری بودجه می شوند به سراغ افزایش نرخ ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۳    
معاون شرکت خدمات انفورماتیک گفت: ماهیت بانکداری با ظهور فین تک ها در حال تغییر است و بانک ها از این نوآوری ها، استقبال کرده اند ولی کافی نیست و فضا باید از وضعیت فعلی بازتر شود .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۴    
وزیر اقتصاد مجارستان از تمایل این کشور به افزایش خرید نفت از ایران خبر داد و گفت: روابط بانکی ایران و مجارستان تسهیل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۱    
روز دوشنبه با تاثیرگذاری تصویب لایحه کاهش مالیات بر تاجران و اوج گرفتن سهام در شاخص اس اندپی، دلار آمریکا به بالاترین سطح دو هفته ای خود جهش کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۳    
دکتر حسین زاده در پیامی به مشتریان بانک ملّی ایران، از آنها به دلیل ابراز اعتماد همیشگی به این بانک که این بار در خرید اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه متجلی شد، تشکر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۷    
سیاست فعلی چین سرمایه گذاری مستقیم در بازارهای نوظهور است بر همین اساس است که در سالهای 2016 و 2017 سرمایه گذاری مستقیم دولت چین روند رو به رشدی داشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۱    
قیمت بیت کوین بعد از افزایش قیمت بسیار زیاد و نوسان های متعدد به بیش از 11 هزار دلار رسیده است که این افزایش موجب شد بهای بیت کوین در ایران به 54 میلیون تومان برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون بودجه مجلس، توضیحاتی درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ارائه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۳    
نخست وزیر انگلیس امروز(دوشنبه) برای رسیدن به توافق بر سر شرایط اجرای بریگزیت با رئیس کمیسیون اروپایی تلاش خواهد کرد؛ ماه ها مذاکرات فشرده به لحظه سرنوشت سازی رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۳    
سه تن از عوامل رضا ضراب در ترکیه به دستور دادستان استانبول دستگیر شدند و در بازجویی ها از آنها مشخص شد که ضراب پس از تخلیه اطلاعاتی از سوی آمریکایی ها و همکاری با دادستان دادگاه نیویورک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
محمود الزهار از فرماندهان بارز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر تقویت روابط این جنبش با ایران تاکید کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز نوشت : بانک های سوئیسی کار ارسال گزارش از فعالیت های مشکوک بانکی از سوی برخی از مشتریان عربستانی خود به اداره گزارشات پولشویی سوییس را آغاز کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۷    
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به منظور گسترش طرح های ملی اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۷    
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: قیمت سکه طلا در بازار با حباب 80 الی 90 هزار تومانی روبرو است. وی ادامه داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عامل توزیع اسکناس جعلی در مهاباد دستگیر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد اگر قرار باشد به رشد اقتصادی هشت درصدی جذب سرمایه خارجی ضروری است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی حفظ همزمان برجام و ادامه تحریم ها را شدنی ندانست و گفت: آمریکایی ها تصمیم درست بگیرند زیرا دست ما بسته نیست و اگر قرار باشد که تعهداتشان را انجام ندهند ما هم کارهای بسیاری می ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۹    
در بازارهای فرابورس 520میلیون ورقه به ارزش 315میلیارد تومان در 33هزار نوبت،دادو ستد شد و در نهایت آیفکس 1.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1021واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اعلام حمایت از تعاونی های زنان از پرداخت 4000 میلیارد تومان تسهیلات در 9 ماهه امسال خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۶    
دلار مبادله ای با رشد حدود دو تومانی نسبت به روز قبل 3529 تومان قیمت خورد. اختلاف بین دو نرخ آزاد و دولتی به بیش از 631 تومان می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
در بازار امروز - یکشنبه - قیمت سکه مجددا به سمت افزایش حرکت کرد؛ به طوری که سکه تمام یک میلیون و 398 هزار تومان فروخته شد و دلار آمریکا نیز با 25 تومان افزایش نرخ، 4180 تومان قیمت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
ساخت سوئیچ جدید برای یک خودرو بر اساس برخی فاکتورها مانند نوع خودرو، هزینه ای از حدود 100 هزار تومان تا بالغ بر دو میلیون تومان به همراه خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس فراکسیون شفاف سازی مجلس، توضیحاتی درباره انتشار اسامی بدهکاران بانکی ارائه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران سهم صادرات استان تهران را حدود 25 درصد از صادرت کل کشور عنوان و اعلام کرد: قرار است 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به اصناف پرداخت شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۸    
سه ماه از زمان ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای کاهش یکدست نرخ سود سپرده بانکی می گذرد. این بار بانک ها با نظم و یکپارچگی بیشتری نسبت به دوره های قبل برای کاهش نرخ سود حرکت کرده اند و در حال حاضر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
رییس بانک مرکزی فرانسه که یکی از اعضای اصلی بانک مرکزی اروپا هم است، گفت: در حال حاضر حباب های مالی که اقتصاد اروپا را تحت تاثیر خود قرار دهد، وجود ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۶    
وزیر مالی هند، آرون جایتلی اعلام کرد که دولت، بیت کوین را به عنوان ارز قانونی نمی شناسد و به هیچ موسسه ای برای فعالیت در این زمینه مجوز نداده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۷    
بانک کارآفرین از همه سهامداران و نمایندگان اشخاص حقوقی خودش دعوت کرد تا در مجمع این شرکت به منظور انتخاب اعضاء هیئت مدیره شرکت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح ابعاد جنگ پنهان از سوی سازمان اطلاعاتی وزارت اقتصاد آمریکا گفت: این سازمان جنگ اقتصادی پنهان به راه انداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴    
فعالیت های دارای بیشترین ظرفیت ایجاد تولید و اشتغال در سطح ملی و استانی مشمول دریافت تسهیلات از محل منابع 20هزار میلیارد تومانی بانک ها می شوند که جزئیات و شرایط تخصیص این تسهیلات منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴    
یک مقام مسئول از سفر هیات ایرانی به اسپانیا برای پیگیری اجرایی شدن نقشه راه توسعه روابط اقتصادی دو کشور خبر داد و گفت:چانه زنی ها برای تسهیل روابط بانکی از جمله دستورکارهای اصلی این سفر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: در نظر داریم امسال به بنگاه های خرد و متوسط با داشتن بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بدهیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با بیان اینکه صدور ضمانتنامه نوسانات نرخ ارز از پایان سال عملیاتی می شود، گفت:برنامه داریم ضمانت نامه ای برای پوشش محتوای داخلی فاینانس صادر کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
تونی بلر معتقد است، انگلیسی ها باید رفراندومی مجدد بر سر خروج کشورشان از اتحادیه اروپا برگزار کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۴    
دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی فرا رسیدن سالگرد تاسیس بیمه دانا و روز ملی را به عموم فعالان صنعت بیمه به ویژه همکاران، نمایندگان و کارگزاران این شرکت تبریک گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۱    
اگر قرار است بانک ها ادغام شوند و مشکلاتشان نیز با هم ادغام شود، نمی توان انتظاری از افزایش کیفیت و کارآمدی آنها داشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵    
نظام دو نرخی ارز در ایران باعث شده تا در حوزه تجهیز و تخصیص منابع جامعه به دو گروه برنده و بازنده تقسیم شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیدایش بیمه هایی مانند بیمه توسعه سهم ملکی برای صنعت و اقتصاد است و اگر این روند استمرار یابد مشخص نیست که این صنعت بتواند روی پای خود بماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹    
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه وبیمه امروز در تالار شیشه ای متوقف می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹    
فاز دوم طرح رجیستری موبایل که قرار است از روز سه شنبه هفته جاری عملیاتی شود ، بازار تلفن همراه را با نوسانات شدیدی مواجه کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۶    
وزیر نفت در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه گفت :صنعت نفت، صنعتی است که با سه خطر بزرگ روبه رو است، تولید مواد سوزاننده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۳    
محمدجواد ظریف دقایقی پیش برای شرکت در نشست وزیران امور خارجه پنج کشور ساحلی دریای خزر راهی مسکو پایتخت روسیه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش بیمه و توسعه گفت: در کشورهای توسعه یافته بیمه نقش مهمی در توسعه و به علاوه در زندگی و کسب و کار مردم داشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۴    
آیین گرامیداشت روز جهانی توانیابان با حمایت بانک گردشگری و با ابتکار موسسه آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از حضور مدیران و مدیرعاملان بازنشسته در صنعت بیمه اظهار کرد: اکنون تفکر 50 سال گذشته بر صنعت بیمه ایران حاکم است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸    
مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً برای تمامی مدل های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه شنبه 14 آذرماه اجرا می شود و سایر مدل های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
وزیر نفت با بیان این که خطرات موجود در صنعت نفت زیاد است، از مدیران صنعت بیمه خواست تا به معنی واقعی در زمان صدور بیمه نامه مدیریت ریسک انجام دهند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
از بازار خودرو خبر می رسد برخی واردکنندگان خودرو با هدف تحت فشار قرار دادن دولت برای بازگشایی ثبت سفارش واردات خودرو، عرضه این محصولات به بازار را متوقف کرده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
بانک ملی ایران در 100 روز گذشته 283 هزار و 452 فقره تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۰    
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه مشخص شد که تلاش های جدی همکاران ما برای پوشش بیمه ای موثر واقع شده است گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷    
کارکنان بانک کشاورزی با اهدای دو روز حقوق خود برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، مجموع کمک های نقدی کارکنان این بانک را به بیش از 49 میلیارد ریال رساندند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۴    
قیمت نفت برنت امروز 39 سنت، معادل 0.6 درصد کاهش داشت و به 63 دلار و 34 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
سپرده گذاران البرز ایرانیان که سپرده آنها بالای 100 میلیون تومان است و همینطور سپرده گذارانی که مانده سپرده آنها کمتر از100 میلیون تومان است از امروز می توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک تجارت تا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۸    
معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور با بیان اینکه پیاده سازی حسابداری تعهدی در بخش عمومی فرآیندی زمانبر است گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی ، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: با مطرح شدن مجدد پرونده رضا ضراب و دادخواستی که علیه معاون مدیر عامل هالک بانک ترکیه تشکیل شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه دولت الکترونیک به تعبیری کلید ورود به دولت الکترونیک کارت ملی هوشمند است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۷    
هوشنگ ضروری مدیراداره کارت و خدمات نوین بانک تجارت و عضو هیئت مدیره شرکت ایران کیش با بیان این که ایران کیش پتانسیل لازم برای باقی ماندن در برترین لیست PSP ها را دارد گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: درحال حاضر 18 صندوق بازنشستگی در کشور فعالیت می کنند که منهای صندوق تامین اجتماعی مابقی صندوق ها ورشکسته هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی درباره ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی ارائه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
بانک صادرات ایران در راستای اجرای سیاست های پولی بانک مرکزی، بهبود استاندارد های رتبه سنجی مشتریان و افزایش اعتبار چک، با نصب نسخه جدیدسیستم سپهر، به سامانه صدور یکپارچه دسته چک(صیاد) پیوست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی برخورد قاطعانه و مبارزه با رشد و گسترش موسسات غیرمجاز را یکی از اهداف اصلی خود قرار داد و امروز به جرأت می توان گفت هیچ موسسه غیرمجاز فعالی در کشور وجود ندارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی برخورد قاطعانه و مبارزه با رشد و گسترش موسسات غیرمجاز را یکی از اهداف اصلی خود قرار داد و امروز به جرأت می توان گفت هیچ موسسه غیرمجاز فعالی در کشور وجود ندارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۹    
وزیراقتصاد از اقدام مشترک خلاقانه و خیرخواهانه نظام بانکی در خصوص مردم زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
روزنامه ایران در گفت و گو با محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی روز شنبه 11 آذر فهرست بدهکاران عمده بانک سرمایه را در توئیتر خود منتشر کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه، پوشش بیمه ای داروهای بدون نسخه حذف شد و این مصوبه از اول دی اجرا می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۷    
ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی با رد اتهام دخالت مهندسی در بازار ارز روند این بازار را طبیعی توصیف کرد.