جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۵:۱۲Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 21 فروردین 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 فروردین 1397 دنیای بانک 2 فروردین 1397 دنیای بانک 3 فروردین 1397 دنیای بانک 4 فروردین 1397 دنیای بانک 5 فروردین 1397 دنیای بانک 8 فروردین 1397 دنیای بانک 9 فروردین 1397 دنیای بانک 13 فروردین 1397 دنیای بانک 14 فروردین 1397 دنیای بانک 15 فروردین 1397 دنیای بانک 16 فروردین 1397 دنیای بانک 17 فروردین 1397 دنیای بانک 18 فروردین 1397 دنیای بانک 19 فروردین 1397 دنیای بانک 20 فروردین 1397 دنیای بانک 21 فروردین 1397 دنیای بانک 22 فروردین 1397 دنیای بانک 23 فروردین 1397 دنیای بانک 25 فروردین 1397 دنیای بانک 26 فروردین 1397 دنیای بانک 27 فروردین 1397 دنیای بانک 28 فروردین 1397 دنیای بانک 29 فروردین 1397 دنیای بانک 30 فروردین 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 15 ارز از جمله پوند نسبت به روز چهارشنبه کاهش و نرخ 14 واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ همچنین نرخ 10 ارز مانند دلار و یورو ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
در سال96 بیش از 174هزار و 700کد معاملاتی در بورس صادر شده که این اشخاص برای نخستین بار وارد بازار شده اند
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۴    
عرضه سکه از این پس در شعب بانک ملی ایران و با سررسیدهای متفاوت انجام خواهد شد. علاوه بر این، در آینده نزدیک امکان جا به جایی و تبادل سکه های خریداری شده از طریق کارت سکه تحویل شده به متقاضیان به صورت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۰    
بانک مسکن به همراه شرکت های زیر مجموعه خود، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه FINEX2018 شرکت خواهد کرد، تا جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان ارائه کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری اتاق ایران در یک نظرسنجی از تعدادی از فعالان بخش خصوصی، نگاه آن ها را نسبت به تصمیم اخیر دولت در مورد ارز جویا شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶    
کارشناس مسائل بانکی و مدیرعامل اسبق بانک صادرات در یادداشتی به تحلیل شرایط ارزی کشور پرداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو گفت: فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه فروردین ماه از امروز آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۸    
فرایند صدور و توزیع یازده هزار کارت بانکی توزیع ارزاق برای سی هزار پناهنده تحت پوشش برنامه جهانی غذا WFP توسط بانک تجارت به عنوان تنها بانک عامل این برنامه در ایران به اتمام رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد و گفت وام کشاورزان خسارت دیده تا سال 98 امهال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی دولت میگوید: شب گذشته تصمیم گرفته شد که ارز 4200 تومانی در بازار عرضه شود اما قاعدتا تا این بحث به بانک ها و صرافی ها برسد چند روزی طول میکشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
تفاهم نامه همکاری شرکت های سپرده گذاری مرکزی ایران و روسیه به امضای حسین فهیمی و ادی استانین مدیران عامل دو شرکت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
بانک کشاورزی در سال 1396 بیش از 9040 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های شیلات و آبزی پروری پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد: 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری و پرداخت سود با بالاترین نرخ در میان شبکه بانکی کشور هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۴    
برای نخستین بار در بیمارستان بانک ملی ایران عمل جراحی قلب باز بر روی یک فرد 73 ساله به روش پیوند رگ از قسمت های بدن با حضور دکتر محمد حسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق و سرپرست تیم جراحی قلب ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی بانک مرکزی با اشاره به تصمیم دیشب نشست ویژه ستاد اقتصادی دولت درباره ساماندهی بازار ارز گفت: بر این اساس مقرر شد ارز حاصل از صادرات غیرنفتی از طریق سامانه نظام یکپارچه مدیریت ارزی(نیما ) عرضه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۲    
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری از آمادگی و اقدام این سازمان در رسیدگی بیشتر به تخلفات اقتصادی بویژه ارزی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۳    
کارت بانکی "میر" روسیه تا پایان امسال به بانک های ایران متصل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بانک مرکزی و دولت سعی دارند با مداخله دستوری و از طریق شیفت یا انجماد نقدینگی (پیش فروش سکه، نرخ های بهره دستوری و بالا و .. ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۸    
دومین جلسه شورای شهر تهران برای بررسی استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری پایتخت، سه شنبه 21 فروردین برگزار و با کنار رفتن نجفی موافقت شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۳    
در بازارهای فرابورس امروز سه شنبه 21 فروردین ماه با معامله 135میلیون ورقه به ارزش 218میلیارد تومان در 26هزار نوبت، آیفکس 22.5 واحد افت کرد و در ارتفاع 1074واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۳    
پس از آن که شی جین پینگ- رئیس جمهور چین وعده داد تعرفه های وارداتی محصولاتی چون خودرو را کاهش دهد، بورس های آسیایی و آمریکا روندی صعودی در پیش گرفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۳    
بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک ایرانی بر اساس استاندارد 50001:2011 ISO، فعالیت در زمینه استقرار سیستم مدیریت انرژی در ساختمان های بانک را آغاز نموده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۳    
نرخ های جدید عوارض خروج از کشور به واحدهای بانک ملی ایران ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۸    
بیمه آسیا دریازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضوری فعال دارد.بازدید کنندگان غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن 31A می توانند از کارگاه های آموزشی رشته های مختلف بیمه ای ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۸    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری زمستان سال گذشته را 12.1 درصد و نرخ بیکاری جوانان را نیز 25.2 درصد اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اقدامات دولت در کنترل و تثبیت بازار ارز را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: این اقدامات خوب است اما دیر انجام شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تک نرخی شدن ارز را اقدامی دیرهنگام اما موثر از سوی دولت دانست و گفت: 4200 تومان، نرخ واقعی دلار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۳    
با اجرایی شدن سیاست تک نرخی شدن ارز در اقتصاد ایران بانک مرکزی نرخ جدید 39 ارز را که تا پیش از این به صورت دولتی و آزاد عرضه می شد، اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۸    
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با ارسال نامه ای از عملکرد بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات اشتغالزایی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۸    
شهردار شیراز با اشاره به اهمیت تعامل بانک شهر و شهرداری کلانشهرها گفت: با حمایت این بانک، گام های موثری در توسعه و رونق شهرها برداشته شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۳    
صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی و به منظور حمایت از ازدواج جوانان، پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی ازدواج را از طریق شعب بانک پارسیان آغاز کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
یک منبع مطلع از تحت مراقبت بودن سعید مرتضوی خبر داد و گفت: قوه قضاییه در زمان خودش اجرای حکم مرتضوی را انجام می دهد. وی اکنون تحت نظر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
در حالیکه بیشتر توجه ها در بازار امروز به سمت دلار است، یورو به عنوان یکی از ارزهای تعیین کننده و پرتقاضا در بازار غیررسمی با نرخ حدود 7000 تومان فروخته می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: هم اکنون در بازار دلاری به قیمت 4200 تومان وجود ندارد و به دلیل مشخص نبودن قیمت دلار صرافی ها به حالت تعلیق در آمده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۳    
مقررات مبهم و تغییر هر روزه آن ها، اثرگذاری تصمیمات سیاسی بر اقتصاد و تصمیم گیرندگان غیرمتخصص مشکلات و معضلاتی که در اقتصاد ایران انباشته شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۳    
ارز با نرخ 4200 تومان صرفا به متقاضیان قانونی به منظور فعالیت در حوزه های تجارت و تولید تعلق می گیرد و صرافان مجاز به فروش ارز به شهروندان عادی نیستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
6 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوسانات نرخ ارز در کشور تاکید کردند: باید از قیمت تعیین شده چهار هزار و 200 تومان دلار حمایت کرد چرا که وضعیت موجود بازار ارز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۸    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه اقتصاد کشور مازاد ارز در اختیار دارد، ادامه داد: بارها اعلام شد اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده که قیمت ارز با جهش چشمگیری روبرو شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت با تصویب کلیات لایحه قانون تجارت موافقت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: میزان تفاوت نرخ ارز در نوسانات اخیر به جایی نرفته و به خزانه واریز شده و رقم و عدد و مابه التفاوت هایی که حاصل شده، دقیقا حسابرسی می شود و هیأت نظارت بانک مرکزی نظر می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از ریزش قیمت سکه در واکنش به تصمیم ارزی دولت خبر داد و گفت: تعداد فروشندگان در بازار افزایش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
همراه اول اعلام کرد: از این پس مالیات بر ارزش افزوده شارژ سیم کارت های اعتباری در صورت مصرف کسر می شود و به این ترتیب شارژ به قیمت اصلی و بدون کسر مالیات به فروش می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
ارزش بیت کوین به دلیل نزدیک شدن آخرین فرصت برای پر کردن فرم مالیات مرتبط با بیت کوین در آمریکا ظرف 2 ساعت با بیش از 6 درصد کاهش به کمتر از 7 هزار دلار سقوط کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
به دنبال امید بازار به رفع اختلاف تجاری میان چین و آمریکا پس از سخنرانی رئیس جمهور چین با لحن مسالمت آمیز، قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت و به بشکه ای 69.51 دلار رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه وبودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: دولت وظیفه دارد فضایی را فراهم کند تا فعالان اقتصادی بدون هیچ قید و شرطی کار کنند و در این شرایط نباید عموم مردم متضرر شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۸    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه اتاق بازرگانی صریح و تند در مورد تصمیمات دولت موضع گیری کند، گفت: باید به مسئولان شوک و تکان داد، زیرا توجه ندارند که این مسیرهایی که می روند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: حراج سکه در بانک کارگشایی تنها در روز های زوج انجام می شود. حراج سکه در شعبه مرکزی بانک کارگشایی به نشانی تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، پلاک 587 برگزار می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 97 با کاهش 372 واحدی روی رقم 96 هزار و 748 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با تهیه نقشه راه تا 2 هفته آینده یعنی اوایل اردیبهشت تکلیف کنکور مشخص می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۸    
بانک کشاورزی 284 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان چهارمحال و بختیاری پرداخت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
پذیرش ادله مخالفان فیلترینگ تلگرام از سوی علی لاریجانی آنها را به پیروزی در این نبرد امیدوار کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۷    
معاملات قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا که روز گذشته به دنبال افزایش پیاپی و هیجانی قیمت سکه در بازار آزاد، تعطیل شده بود، دوباره از سر گرفته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۷    
اسامی شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک ایران زمین که در آزمون کتبی بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مجاز شناخته شده اند بر روی سایت بانک ایران زمین قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۷    
در راستای اجرای تصمیم روز گذشته ستاد اقتصادی دولت مبنی بر یکسان سازی نرخ ارز با بهای 42000 ریال برای هر دلار آمریکا که به منظور تثبیت بازار ارز اتخاذ شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
هنگام آغاز سخنرانی رئیس کل بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی در صبح امروز جلسه دچار تنش شد و نمایندگان خواستار استعفای سیف شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به دنبال تصمیم شب گذشته هیئت دولت در خصوص بازار ارز از برگزاری جلسه ای خبر داد که براساس آن دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی و سایر دستگاه های مسئول ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به ضعف بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز اشاره کرد و گفت: تقریبا در بازار هیچ جنسی خرید و فروش نشده و تولیدکنندگان ترجیح می دهند کالایی را وارد بازار نکنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی درباره تاثیرپذیری بازار مسکن از بازار ارز گفت: طبیعی است که بخش های مختلف اقتصاد به هم پیوسته و از هم اثرپذیر باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
در بهمن 96 بدهی بخش دولتی به سیستم بانکی 2588.7 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به بهمن ماه سال 95 به میزان 23.2 درصد رشد را نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۷    
صف های طولانی مقابل صرافی های بانکی برای دریافت دلار 4200 تومانی تشکیل شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است امروز در جلسه شورای پول و اعتبار کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز یکم در بافت فرسوده از 8 به 6 درصد بررسی خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
رییس اسبق کانون صرافان با تاکید بر این که ثابت نگه داشتن نرخ ارز در چند سال گذشته از دلایل اصلی جهش نرخ دلار است تصریح کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: افزایش نرخ تورم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت مسکن دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۷    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه به دنبال قول رییس جمهور چین برای پایین بردن تعرفه واردات برخی محصولات که نگرانی ها نسبت به تشدید مناقشه تجاری با آمریکا را کمتر کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
سمیع الله حسینی مکارم سرپرست جدید شهرداری تهران در سوابق کاری اش پست هایی چون معاونت مالی شهرداری و معاونت اداری و مالی و مدیرکلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام صدور اطلاعیه ارزی بانک مرکزی برای تبیین سیاست های جدید ارزی دولت، گفت: بودجه سال 96 اولین قطعه از 5 قطعه برنامه ششم است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
در تمامی معاملاتی که اساس و بنیان تجارت را تشکیل می دهند، طرفین در مقابل یکدیگر تعهداتی را می پذیرند که باید به درستی اجرا شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۲    
بانک سپه در ارزیابی شاخص های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر در سطح استان تهران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۲    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه با امید به حل شدن اختلافات تجاری میان آمریکا و چین بدون وارد آمدن آسیب بیشتر به اقتصاد جهانی، برای دومین روز متوالی افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
معاون مرکز پژوهش های مجلس گفت: 19 میلیارد دلار کاهش موجودی حساب سرمایه است. بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید پاسخ دهند که آیا این مبلغ از کشور خارج شده است؟ بنده اخبار غیررسمی دارم ولی آقایان باید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
ابوذر نجمی، تحلیلگر مسائل اقتصادی اعلام تک نرخی شدن ارز توسط دولت را موجب آرام شدن جو روانی بازار دانسته و نوشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
ملکه انگلیس که حین مصاحبه ای از صدای یک بالگرد بر فراز کاخ باکینگهام آزرده خاطر شده بود، گفت: مثل دونالد ترامپ می ماند!
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الگوی عملکرد بانک ملی ایران در کمک به اشتغال زایی می تواند قابل تسری به سایر بانک ها باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رییس اتاق ایران با برشمردن دلایل رشد نرخ ارز، بیان داشت: سالیانه 40 تا 50 میلیارد دلار واردات به کشور صورت می گیرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران، گفت: از دولت می خواهیم تا فضای رقابتی تری را برای تولید ایجاد کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران، گفت: در حالی که کمتر به صادرات و حمایت از تولید کالاهای ایرانی با محوریت صادرات پرداخته می شود، باید اجرای ابلاغیه اقتصاد مقاومتی و تولید درونزا و برون نگر پیگیری شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۲    
برندگان جشنواره اینستاگرامی بابام یعنی دنیام بانک ملی ایران مشخص شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی، نشریه الکترونیکی گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به بهمن ماه 1396 را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصمیمات ارزی دولت را در شرایط فعلی مثبت ارزیابی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سوء مدیریت در بانک مرکزی در خصوص نوسانات نرخ ارزی گفت: نوسانات نرخ ارز مبنای اقتصادی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس بانک مرکزی کشور با اشاره به دستاوردهای مهم دولت یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: دستاوردهای اقتصادی از طریق توسعه بازار و کنترل تورم حاصل شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۲    
بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات ایمن و امن در سامانه بانکداری مجازی، نرم افزار رمزساز ایران زمین (تولید رمز یکبار مصرف) را راه اندازی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۷    
با توجه به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال 97 براین اساس تدوین گردید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فرهنگیان می توانند از هتل های 3 و 5 ستاره ای که در نظر گرفته شده، از تاریخ 21 تا 27 فروردین ماه با تخفیف 80 درصدی بهره مند شوند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۷    
بازارهای مالی شهر اصفهان در سومین روز معاملاتی هفته با نوسانات مثبت روبرو شدند و داد و ستدها در جهت رشد قیمت ها در هر سه بخش بورس، ارز و سکه به ثبت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان چشمگیر است، گفت: عملکرد وزیر آموزش و پرورش غیرقابل قبول بوده و راضی کننده نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه نباید سبب التهابات مصنوعی در بازار ارز شد، گفت: تصمیم دیشب بانک مرکزی درباره تک نرخی کردن نرخ ارز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۷    
افزایش شدید نرخ دلار در روزهای اخیر موجب طرح این سوال شده است که این جهش، ریشه در چه عواملی دارد؟ اهمیت این سوال به این دلیل است که درک ناصحیح صورت مساله از یکسو باعث شکل گیری انتظارات غلط و از سوی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۳:۰۴    
عکسها نشان می دهد افزون بر حسن روحانی و اسحاق جهانگیری مردان شماره 1 و 2 دولت وزرای اقتصادی، 2 مشاور رییس جمهور به همراه ولی اله سیف و البته سید احمد عراقچی معاون جوان ارزی او هم در نشست تصمیم گیری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۲:۴۴    
نرخ ارز مبادله ای پس از 28 ماه از سطح سه هزار تومان خارج و به سطح 4 هزار تومان وارد شد. نرخ مبادله ای در آذر 94 وارد سطح 3 هزار تومان شده بود و تا دیروز به سطح 3783 تومان رسیده بود ...