جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۹:۴۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 28 فروردین 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 فروردین 1397 دنیای بانک 2 فروردین 1397 دنیای بانک 3 فروردین 1397 دنیای بانک 4 فروردین 1397 دنیای بانک 5 فروردین 1397 دنیای بانک 8 فروردین 1397 دنیای بانک 9 فروردین 1397 دنیای بانک 13 فروردین 1397 دنیای بانک 14 فروردین 1397 دنیای بانک 15 فروردین 1397 دنیای بانک 16 فروردین 1397 دنیای بانک 17 فروردین 1397 دنیای بانک 18 فروردین 1397 دنیای بانک 19 فروردین 1397 دنیای بانک 20 فروردین 1397 دنیای بانک 21 فروردین 1397 دنیای بانک 22 فروردین 1397 دنیای بانک 23 فروردین 1397 دنیای بانک 25 فروردین 1397 دنیای بانک 26 فروردین 1397 دنیای بانک 27 فروردین 1397 دنیای بانک 28 فروردین 1397 دنیای بانک 29 فروردین 1397 دنیای بانک 30 فروردین 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
برخی محققان به تازگی ادعا کرده اند که جنایتکاران سایبری در هر سال درآمدی بالغ بر 2 میلیون دلار کسب می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۱    
بر اساس بخشنامه سازمان آموزش و پرورش، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت حقوق و مزایای کلیه کارکنان منوط به ارائه گزارش عملکرد و تایید آن شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۳    
از 11 شرکت دولتی، یک پیست سوارکاری، 77 تخته فرش و یک جایگاه سوخت که دیروز(سه شنبه) در نخستین مزایده امسال دولت روی میز فروش رفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۷    
کارفرمایان ایرانی در کنار سایر اقشار به امید رفع محاصره بخش خصوصی در آینده ای نزدیک به نهاد دولت اعتماد کرده و با همه نیرو به راستی آزمایی رفتار دولت در همین چارچوب ادامه می دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۸    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با بیان اینکه باید سوآپ ارزی ایران و ترکیه را به فال نیک گرفت، اظهارداشت: سوآپ ارزی به تسهیل تجارت بین تهران و آنکارا کمک می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۹    
در راستای رسالت بانک توسعه تعاون مبنی بر اجرای طرح توسعه اشتغال فراگیر وروستایی 4 تفاهم نامه با موسسه بین المللی توسعه خدمات مالی خرد روستایی تاک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران جزئیات اولین گشایش اعتبار اسنادی (LC) با استفاده از قرارداد پیمان پولی – سوآپ ارزی با ترکیه توسط این بانک را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۹    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، از آغاز پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده به متقاضیان استفاده از سقف تسهیلات خرید با اوراق گواهی حق تقدم از امروز خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۶    
تفاهم نامه مشترک مرکز ملی فرش ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، برای بیمه شدن آن دسته از قالیبافان و فعالان فرش دستباف که از بیمه تامین اجتماعی محروم ماندند منعقد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه در سال جاری یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی در قالب 12 برنامه ایجاد می کنیم گفت: ما به دنبال پول پاشی نیستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۶    
رئیس کلانتری 104 عباس آباد با اشاره به دستگیری چهار توزیع کننده چک های جعلی در تهران، گفت: این متهمان با خرید چک های جعلی از جاعلین اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
وزیر اقتصاد با اشاره به تدوین سیاست های تکمیلی ارزی تا 20 روز آینده، اعلام کرد: قیمت دلار با سیاست جدید ارزی، 4200 تومان تعیین شد؛ بنابراین توقع کاهش قیمت داریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
در بازارهای فرابورس امروز سه شنبه 28فروردین ماه 97 با معامله 172میلیون ورقه به ارزش 352میلیارد تومان در 25هزار و 690نوبت، آیفکس 2.9 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1056واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی در جلسه هم اندیشی با مدیران و مدیران کل بانک مرکزی، ضمن بحث و بررسی درباره مسائل روز بانکی گفت: در شرایط فعلی اقتصاد ایران، بانک مرکزی برای عمل به مأموریت خطیر خود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل بانک صادرات ایران از پیگیری برنامه های این بانک برای افزایش سرمایه خبر داد و گفت: همه بانک ها در حال حاضر نیاز به افزایش سرمایه دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقدامات دولت در حوزه ساماندهی بازار ارز به مفهوم کلان مورد تایید است چرا که حداقل بازار رها نشده، اما باید در حوزه تصمیمات اجرایی بازنگری صورت بگیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
محمود امرالهی، مدیرعامل بیمه رازی درباره افزایش ناگهانی قیمت سهام این شرکت و بسته شدن نماد بیمه رازی توسط بورس اعلام کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۴    
در نتیجه تک نرخی شدن دلار، نرخ خوراک پتروشیمی ها با درآمد ارزی حاصل از صادرات آنها برابر شد در حالیکه در گذشته نرخ ارز برای خرید خوراک آنها با یارانه دولتی انجام می شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اظهارنظر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تغییر وی از سوی رئیس جمهور گفت: شخصا از پیشنهاد آقای پورابراهیمی استقبال می کنم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۹    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای به تشریح نحوه اعطای مجوز طرح ترافیک به خبرنگاران پرداخت و اعلام کرد که پس از بارگذاری مدارک نیازی به مراجعه حضوری به دفاترخدمات الکترونیک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مسئول شعبه ارزی بانک تجارت نحوه پرداخت ارز درمانی بیماران برای انجام معالجات در خارج از کشور را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
سلطانی نژاد: بازار مشتقه ارزی از قطعات پازل اقتصادی کشور است که به آن نیاز داریم. ایجاد بورس ارز به رفع لطمات ناشی از التهابات ارزی به فعالان اقتصادی کمک زیادی می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۴    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک یگانه شهر برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۴    
استاندار قزوین از عملکرد درخشان و مثبت بانک صادرات ایران در پرداخت انواع تسهیلات حمایتی و به ویژه تسهیلات اعطایی به واحد های تولیدی و صنعتی این استان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۴    
به دلیل اتفاقاتی که در سال 1391 در دولت آقای احمدی نژاد افتاد، حساب ارزی دچار یک عدم اطمینان شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور از کشف و ضبط 30 قطعه سکه ساسانی و سلوکی در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
پروفسور وزیری مشاور بورس پاریس و مشاور ارشد بانک جهانی با تاکید بر اینکه نمایشگاه می تواند باعث اتحاد بیشتر سه بازار بورس، بانک و بیمه شود،گفت: این سه رکن ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
یک اقتصاددان می گوید برای حمایت از کالای ایرانی دولت باید به جای واردات کالاهای غیرضروری به فکر واردات مهارت، آموزش و تکنولوژی باشد تا توان تولید کالای داخلی افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
یک کارشناس بازار کار معتقد است 97 سال سخت اقتصاد ایران است، اما به طور حتم شرایط در ماه های پایانی سال نسبت به 6ماه نخست بهتر خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر ارتباطات درباره ادعای قابل فیلتر نبودن شبکه تلگرام، گفته است که بنا بر گزارش های واصله تغییری در ساختار نرم افزار تلگرام در مدت اخیر دیده نشده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
دولت آمریکا شرکت چینی ZTE را به دلیل نقض شرایط توافق مربوط به نقض تحریم های ایرانی مجازات کرد و خرید فناوری آمریکایی را به مدت هفت سال برای این سازنده تجهیزات مخابراتی ممنوع کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
قیمت طلا در پایان معاملات دیروز(دوشنبه) بازار آسیا تغییر چندانی نکرد، زیرا سرمایه گذاران پیامدهای احتمالی حمله موشکی شنبه گذشته غرب به سوریه را ارزیابی می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی شورای شهر تهران از انتخاب شهردار در 23 اردیبهشت ماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۴    
بیمه مرکزی تاکید کرد که برخی افراد و شرکت های سودجو در بازاریابی تلفنی فروش بیمه های درمان تکمیلی اجباری، مبادرت به سوء استفاده از نام و عنوان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 28فروردین ماه 97 با افزایش 16 واحدی روی رقم 95 هزار و 522 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل مشهد گفت: به علت نوسان شدید بازار ارز، بازار فروش خودروهای خارجی دچار رکود سنگینی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
تحلیلگران گروه سیتی پیش بینی خود از قیمت نفت در سال میلادی جاری و آینده را به دلیل تقاضای رو به رشد و احتمال کاهش عرضه از سوی ونزوئلا و ایران بازبینی کرده و افزایش دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
در راستای تحقق شعار نوآوری در خدمت ازسوی بانک شهر، خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت از طریق کارت ملی هوشمند امکان پذیر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
نرخ بیکاری ترکیه تا پایان ژانویه 2018 به 10.8 درصد رسید که در مقایسه با 13 درصد سال گذشته، نشان دهنده کاهش 2.2 درصدی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
هر چند که پس از انتشار آمار اقتصادی چین بورس های آسیایی عملکردی پر نوسان داشتند، اما به دلیل تغییر تمرکز سرمایه گذاران از سوریه به سمت صورت های مالی شرکت ها، زیان ها محدود بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۰    
پلیس فتا پایتخت در خصوص جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی از کارت های بانکی، روش های مسدودسازی کارت ها در هر ساعتی از شبانه روز را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۵    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی هشدار داد مشمولان سهام عدالت باید مراقب پیام کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۵    
شرایط پرداخت پاداش به کارکنان دولت در سال توسط سازمان برنامه و بودجه 1397 تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
کلیه دانشجویان و طلاب قبل از شروع فرآیند ثبت نام بن کارت کتاب نمایشگاه، به دقت راهنمای کاربری ثبت نام و دریافت بن کارت دانشجویی را باید مطالعه کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
اسامی برندگان نخستین دوره قرعه کشی جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک رفاه با عنوان"همراهان رفاه" اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
مشتریان بانک کشاورزی در استان هرمزگان بیش از 2500 میلیارد ریال تراکنش مالی خود را توسط اینترنت بانک کشاورزی انجام دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
دریافت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور 120 و سامانه پیامکی 1101202020 میسر است؛ اما ساده تر از آن تماس با یک شماره تلفن ثابت و آگاهی از میزان تخلفات وسیله نقلیه با اعلام پلاک خودرو است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
بانک ملی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2018) حضوری فعال دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
وزیر بهداشت گفت: کسی نباید از شعار حمایت از تولید داخل سوء استفاده کرده و جنس بی کیفیت خود را دو برابر قیمت به مردم ارائه دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
عملکرد بانک کارگشایی در سال گذشته نشان می دهد، این بانک در مدت مذکور بیش از چهار هزار و 327 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
با اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک گردشگری، بازگشایی نماد معاملاتی این بانک در مسیر تازه تری قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
بر اساس نتایج تحقیقات، بالغ بر 3000 اپلیکیشن اندرویدی که در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور هم وجود دارند، از کودکان و فعالیت هایشان جاسوسی می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیاست جدید ارزی و پرداخت آنی مابه التفاوت 400 تومانی برای جلوگیری از نوسانات در کالاهای اساسی است و در صورت اجرای درست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می شود، گفت: اگر پیام رسان های خارجی همچون اینستاگرام و واتس آپ نیز قوانین کشورمان را نپذیرند به مرور بسته خواهند شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
حیدر مستخدمین حسینی گفت: اگر سابقه چند سال اخیر را نگاه کنیم می بینیم که هر سال از میزان سرمایه گذاری ها کاسته شده و یکی از دلایل اصلی این کاهش سرمایه گذاری ها نداشتن یک سیاست روشن اقتصادی است که در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
بررسی جدیدترین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی نشان می دهد که بیشتر وانت های داخلی همچنان در پایین ترین سطح کیفی تولید می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
داده های اعلام شده از سوی دولت چین حاکی از آن است که این کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی همچنان به رشد خود ادامه داده است. اما بسیاری از کارشناسان در صحت این داده ها تردید دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
بدافزار میرای (Mirai) به تلویزیون ها، دوربین های مدار بسته، روترهای خانگی و DVRها نفوذ می کند و به بدافزار" اینترنت اشیاء" معروف است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی که ارزش دلار آمریکا ضعیف شد و این فلز زرد همچنان از نگرانی ها نسبت به تنش های تجاری میان چین و آمریکا پشتیبانی شد، ثابت بود. دلار در برابر ین ژاپن 0 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر دیگر ارزی به نام ارز مبادله ای نداریم و تنها ارز 4200 تومانی است که به کالاهای اساسی مشمول ارز مبادله ای مابه التفاوت 400 تومانی هم تعلق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با بیان اینکه تغییر شرایط تسهیلات خرید مسکن شامل سپرده گذارانی می شود که هنوز از تسهیلات خود استفاده نکرده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
معاون نظارت بیمه مرکزی درباره وضعیت افزایش سرمایه شرکت های بیمه در مهلت قانونی که پایان سال 96 درنظر گرفته شده بود، گفت: افزایش سرمایه شرکت ها در مجامع تصویب شده و 3 ماه برای ثبت قانونی فرصت دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
موسسه (صندوق) قرض الحسنه خاتم الانبیاء قائم شهر به شماره ثبت 56، هیچ گونه مجوزی از بانک مرکزی ندارد و فعالیت آن در سراسر کشور غیرقانونی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به برخورد قانونی با دارندگان ارز بیش از 10 هزار یورو و معادل آن گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
سیتی بانک آمریکا بعد از 14 سال به عربستان بازگشت و در راستای کمک به برنامه 2030 سعودی ها همکاری خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر علوم روند صدور ارز دانشجویی را تشریح کرد و گفت: هر دو هفته یکبار، یک هزار تقاضای دانشجویان را تایید و به بانک اعلام می کنیم و صحبت کرده ایم این ظرفیت را افزایش دهیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به افزایش فرهنگ قرض الحسنه در کشورمان گفت: در سال گذشته منابع قرض الحسنه این بانک 82 درصد رشد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
افزایش سرقت مسلحانه از بانک ها در اردون به دلیل شسکت سیاست های اقتصادی دولت موجب نگرانی فعال این کشور شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
رییس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان با اشاره به اینکه فعالیت های غیرقانونی در دفاتر زیرزمینی ارز صورت می گیرد، از فعالیت 700 صرافی دارای مجوز در کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین مهلت 6 ماهه برای دولت جهت تعیین تکلیف واگذاری ها و جلب مشارکت های بخش های غیردولتی در بخش های سلامت، آموزش و تحقیقات و فرهنگ مخالفت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
مدیر عامل بانک پارسیان از سیاست های این بانک در سال 97 برای توسعه کارت های اعتباری برای حمایت از تولید و کالای ایرانی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
دادستان دیوان محاسبات از بازگشت 4 میلیارد و 105 میلیون دلار به بیت المال در نتیجه اقدامات اجرایی این دیوان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
بر اساس بخشنامه معاون مالیات ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، صورت حساب الکترونیکی نیز درنظام ارزش افزوده مورد پذیرش خواهند بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۹    
نگرانی ها از اختلال در عرضه نفت به ویژه در منطقه خاورمیانه موجب شد تا قیمت نفت امروز با افزایش مواجه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۴    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بدون حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس شورای عالی بورس، در یک روز سرد بهاری آغاز بکار کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۹    
8000میلیارد تومان مالیات غیرقابل وصول، 1000میلیارد بدهی گمرکی، قاچاق سازمان یافته و نابسامانی بازار ارز تنها بخشی از معضلات سو استفاده از کارت بازرگانی هستند اما سالیان سال است که مسئولان بدون ارائه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۴    
یک پژوهشگر ریسک بازار معتقد است که نرخ 4200 تومان پایین تعیین شده و قادر به حذف انتظارات تورمی نیست و نمی تواند بازار را به تعادل بازگرداند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور به سوال های مختلفی از جمله ادغام برخی بانک های خصوصی، اختلاف با جهانگیری و کاهش قدرت خرید مردم پاسخ گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۴    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، ضمن بیان اینکه با تعبیه سازوکار لازم تک نرخی شدن ارز امکان پذیر است، گفت: مجلس طرح دوفوریتی مدیریت ارز را آماده کرده است .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۴    
روز دوشنبه با کاهش نگرانی سرمایه گذاران درباره تداوم حملات به سوریه ، بازارهای نفت اندکی بهبود یافتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۹    
دستورالعمل های بانک مرکزی راه را بر دلالان بازار ارز بسته،آنهایی که روزهای متمادی نبض بازار را در چهارراه استانبول به دست گرفته بودند،حال اگرچه تلفنی معامله می کنند؛ اما ضررشان کم نبوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۹    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: آئین نامه خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک نهایی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۴    
رئیس اتاق تعاون گفت: تولید را به عنوان محوری ترین موضوع اقتصاد باید توسعه بدهیم چرا که از مسیر تولید است که مشکل اشتغال، بهره وری و رونق بازار برطرف می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
نخستین اعتبار اسنادی (LC) با استفاده از قرارداد پیمان پولی/ سوآپ ارزی ریال ایران و لیر ترکیه، به موجب قرارداد منعقد شده بین بانک های مرکزی دو کشور در سال گذشته و ترتیبات اجرایی ابلاغی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۳    
بانک جهانی با اختصاص وام 91.54 میلیون دلاری برای پروژه های توسعه پایدار شهرهای ساحلی "آنتالیا " و "موگلا" موافقت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۳    
وارن بافت- سومین فرد ثروتمند جهان- گفت که تحت تاثیر استراتژی سرمایه گذاری ترامپ قرار نمی گیرد و پیش بینی کرد کسب و کار جدید او شکست بخورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۸    
رییس انجمن فروشندگان موبایل با بیان این که بازار گوشی های تلفن همراه هنوز از نوسانات ارزی هفته گذشته متاثرند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در حال انتخاب مشاور برای طراحی سامانه جامع املاک کشور هستیم و راه اندازی آن زمان بر خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۹    
سه عبارت پرکاربرد پول مجازی، پول دیجیتال و پول مجازی رمزنگاری شده با یکدیگر از نظر کاربرد متفاوت هستند و برخلاف تصورها، هر کدام یک نوع پول خاص به شمار می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۹    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با انتقاد از سیاست های جدید ارزی که صنعت گردشگری در آن نادیده گرفته شده است، تاکید کرد: نه تنها یک هزار دلاری که به عنوان ارز مسافرتی در نظر گرفته اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
مشاور و عضو کمیته عالی ریسک بانک ملت گفت: توسعه ابزارهای مالی و همچنین ابزارهای پوشش ریسک بویژه در حوزه بازار سرمایه می تواند به توسعه این بازار کمک بیشتری کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
رییس کل گمرک با اشاره به مطرح شدن ترخیص تعدادی خودرو از گمرک در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش، گفت: ترخیص خودروهای وارداتی طبق قانون مقررات بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
معاون دفتر امور اقتصادی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: پیشنهاد افزایش تسهیلات صندوق پس انداز یکم مسکن تا سقف 200 میلیون تومان برای زوجین (هر نفر 100 میلیون تومان) در شهر تهران ارایه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پیگیری دولت در سال جاری برای اجرای طرح مسکن اجتماعی، گفت: دیدگاه ها و برنامه های دولت در حوزه مسکن نیازمند بازنگری اساسی است.