پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 11 اسفند 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 1 اسفند 1397 دنیای بانک 2 اسفند 1397 دنیای بانک 3 اسفند 1397 دنیای بانک 4 اسفند 1397 دنیای بانک 5 اسفند 1397 دنیای بانک 6 اسفند 1397 دنیای بانک 7 اسفند 1397 دنیای بانک 8 اسفند 1397 دنیای بانک 9 اسفند 1397 دنیای بانک 10 اسفند 1397 دنیای بانک 11 اسفند 1397 دنیای بانک 12 اسفند 1397 دنیای بانک 13 اسفند 1397 دنیای بانک 14 اسفند 1397 دنیای بانک 15 اسفند 1397 دنیای بانک 16 اسفند 1397 دنیای بانک 17 اسفند 1397 دنیای بانک 18 اسفند 1397 دنیای بانک 19 اسفند 1397 دنیای بانک 20 اسفند 1397 دنیای بانک 21 اسفند 1397 دنیای بانک 22 اسفند 1397 دنیای بانک 24 اسفند 1397 دنیای بانک 25 اسفند 1397 دنیای بانک 26 اسفند 1397 دنیای بانک 28 اسفند 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه ریزی بانک مسکن برای سرویس دهی در حوزه خدمات پرداخت از طریق برخی از اپلیکیشن های تلفن همراه در سال آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۷    
طبق نظر کارشناسان ایجاد یک نظام توزیع درست که دسترسی مردم، به ویژه اقشار فقیر و ضعیف جامعه به کالاهای اساسی را تضمین کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر ارتباطات از بررسی گزارش مربوط به تغییرات رخ داده در نظرسنجیِ انتخاب محبوب ترین برنامه سال صداوسیما خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
همایش ایثاگران دستگاه های تابعه سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم باحضور حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاوروزیر امور اقتصادی ودارایی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
بانک سامان در راستای ارتقاء امنیت کاربران هنگام استفاده از درگاه های الکترونیکی، از اپلیکیشن تولید رمز یکبار مصرف خود با نام تجاری رمزینه رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه حداکثری خدمات بانکی به مشتریان در ایام پایانی سال 97 و تعطیلات نوروز، ساعات کار و فهرست شعب کشیک خود را در سراسر کشور اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در بازدید از نمایشگاه کتاب استان هرمزگان، خدمات رسانی بانک شهر در رویدادهای فرهنگی و علمی را شایسته تحسین دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی رتبه فعلی ایران در بهبود فضای کسب و کار را مطلوب ندانست و گفت: رتبه 124 جهانی یعنی اینکه فعالان اقتصادی با موانع بسیاری برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار روبرویند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه پنجره واحد شروع کسب و کار، زمینه را برای سهولت انجام کسب و کار فراهم می کند، گفت: یکی از اقدامات بااهمیت در این زمینه، حذف مرحله اخذ گواهی عدم سوءپیشینه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
متوسط درآمد خانوارهای آمریکایی در نحستین ماه سال جدید میلادی درصد کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان مجلس، قوای سه گانه را از دریافت سود حاصل از حساب های بانکی منع کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
اتاق بازرگانی تهران دقایقی پیش نتایج نهایی شمارش آرای دوره نهم این اتاق بازرگانی را اعلام کرد که براساس آن فهرست ائتلاف برای فردا پیروز مطلق این دوره بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
40 اقتصاددان پیشنهاد کردند: برای تحقق عدالت اقتصادی یارانه پنهان در قیمت حامل های انرژی حذف و در صندوقی تجمیع شود تا عواید آن به صورت هفتگی و یکسان بین همه ایرانیان توزیع شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم پرواز با حمایت بانک صادرات ایران و با هدف فرهنگ سازی توانمندی های افراد دارای معلولیت برگزار شد و با تقدیر از پنج هنرمند پیشکسوت سینما و اعطای 9 جایزه ویژه به عوامل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از مصوبه این کمیسیون درباره نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی آسیب پذیری جدیدی را در نسخه اندرویدی اپلیکیشن SHAREit دریافته و کشف کرده اند که به هکرها اجازه می دهد اطلاعات کاربران موردنظر را به سرقت ببرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، نقش شبکه فروش در اجرای موفقیت آمیز طرح مهر دانا و تمرکز بر شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و خواستار بهره گیری همکاران از هنر و تکنیک فروش در سطح استان ها شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین روز هفته قبل در قیمت 4 میلیون و 695 هزار تومان و طرح قدیم 4 میلیون و 546 هزار تومان معامله می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
دبیر کل کانون صرافان ایرانیان پنج دلیل افزایش تقاضا در بازار ارز، در روزهای نخستین اسفندماه را برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی بازار متشکل ارزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور در بهمن ماه به 42.3 درصد رسید؛ بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کردستان با 52.5 درصد و کمترین آن مربوط به استان قم با 35.3 درصد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
بر اساس اعلام مرکز آمار، در پاییز سال جاری شاهد افزایش 79.3 درصدی متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی نسبت به پاییز پارسال بودیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
دکتر حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از آن دسته مدیرانی است که می توان آنان را برآمده از جریان انقلاب دانست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
مراسم یادبود هنرمندان درگذشته کشور در سال 97 با عنوان آیین چراغ، خاموشی نیست با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
بانک ایران زمین و پژوهشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی تفاهم نامه ای با هدف ایجاد بستر همکاری و هم افزایی در تامین و ارائه خدمات به صاحبان طرح های خلاق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۴    
صرافی های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، 13 هزار و 450 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 350 تومان خریداری می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۴    
با توجه به اینکه عیدی و پاداش دو میلیون و سیصد هزارتومانی مشمول مالیات نمی شود.اگر کارگری حداکثر عیدی یعنی 3میلیون و 300 هزار تومان را دریافت کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس اتاق تعاون ایران در بیان تفاوت های فروشگاه تعاونی با سایر فروشگاه ها گفت: بنگاه های تعاونی، وظیفه مؤسسات پس انداز را نیز انجام می دهند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 15 هزار و 595 تومان اعلام کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
بانک مرکزی اعلام کرد؛ بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
با نزدیک شدن به دور جدید انتخابات دبیر کل سندیکای بیمه گران، لزوم بازخوانی فلسفه وجودی و وظایف سندیکای بیمه گران و تطبیق عملکرد این نهاد بیمهای با آرمانها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت زودتر از موعد حقوق کارکنان و واریز یارانه ها در اسفند ماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
با روشن تر شدن چشم انداز مذاکرات تجاری چین و آمریکا، دلار در بالاترین سطح 10 هفته اخیر خود ایستاد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: یکی از اقداماتی که دولت در ماه های اخیر انجام داده آزادسازی ورود نامحدود طلا به کشور است که این موضوع عرضه طلا و ضرب سکه را افزایش می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
سامانه معاملاتی بورس بدلیل اختلال از دسترس معامله گران خارج شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
قیمت طلا برای اولین بار از 28 ژانویه به زیر 1300 دلار رسید و در پایان روز جمعه با ثبت کاهش 1.51 درصدی به 1293 دلار و 44 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
به کمک انتشار اخبار مثبت تجاری، بورس های اروپایی روز موفقی را به ثبت رساندند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان هشدار داد که باتوجه به شلوغی مراکز خرید در روزهای پایانی سال هنگام استفاده از کارت بانکی دقت بیشتری داشته باشند و حتماً رمز کارت بانکی خود را شخصاً وارد کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
قیمت نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 24 سنت معادل 1.9 درصد افت به 65 دلار و 7 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
نهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز 11 اسفند آغاز شد.