یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 1 اسفند 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 1 اسفند 1397 دنیای بانک 2 اسفند 1397 دنیای بانک 3 اسفند 1397 دنیای بانک 4 اسفند 1397 دنیای بانک 5 اسفند 1397 دنیای بانک 6 اسفند 1397 دنیای بانک 7 اسفند 1397 دنیای بانک 8 اسفند 1397 دنیای بانک 9 اسفند 1397 دنیای بانک 10 اسفند 1397 دنیای بانک 11 اسفند 1397 دنیای بانک 12 اسفند 1397 دنیای بانک 13 اسفند 1397 دنیای بانک 14 اسفند 1397 دنیای بانک 15 اسفند 1397 دنیای بانک 16 اسفند 1397 دنیای بانک 17 اسفند 1397 دنیای بانک 18 اسفند 1397 دنیای بانک 19 اسفند 1397 دنیای بانک 20 اسفند 1397 دنیای بانک 21 اسفند 1397 دنیای بانک 22 اسفند 1397 دنیای بانک 24 اسفند 1397 دنیای بانک 25 اسفند 1397 دنیای بانک 26 اسفند 1397 دنیای بانک 28 اسفند 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز چهارشنبه هشتم اسفند ماه 97 بدون تغییر نسبت به روز سه شنبه 42 هزار ریال قیمت خورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۳    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در آیین شکرانه بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم که در محل نمایشگاه دستاوردهای ستاد اجرایی برگزار شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
اقتصاد آمریکا طی سه ماهه چهارم 2018 شتاب زیادی را از دست داد و در دسامبر ضربه ای جدی خورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، 60.5 درصد از خانوارهای عادی و گروهی مالک و 30.7 درصد از خانوارها مستاجر هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس هیات مدیره بیمه دانا، اجرای طرح "مهردانا" را موجب تقویت شاخص های اقتصادی کشور و کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقشار آسیب پذیر عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل بیمه کوثر در معیت جانشین مدیرعامل ساتا، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران از سرپرستی استان بوشهر بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
بانک ایران زمین با اجرای طرح "فجر" در راستای حمایت از تولید کنندگان و تلاش برای بازگرداندن رونق به صنعت کشور، با رویکرد تعاملی به منظور تسهیل در باز پرداخت دیون ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
دوازدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین با مدیرمسئولی هادی قدیمی و سردبیری سید محمد حسین استاد منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای، موسی بزرگ اصل و هادی عبداللهی را به ترتیب به عنوان مدیرعامل سازمان حسابرسی و مدیر کل دفتر بازرسی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در معاملات بهمن ماه تهران 10 میلیون و 66 هزار تومان برآورد شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
شرکت پارس خودرو در قالب اطلاعیه ای پیشنهاداتی را برای خریداران خودروهای ساندرو اتومات و دنده ای که هنوز محصولات خود را تحویل نگرفته اند اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
یکی از شرکت های توسعه دهنده دستگاه های کارت خوان موسوم به POS اعلام کرده است که گروهی از هکرها موفق شده اند به اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری مشتریان دست پیدا کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
چندی است این باور نادرست در حوزه بانکداری الکترونیک ایجاد شده است که با استفاده از کلید انصراف و سپس کلید صفر در صورت ورود اشتباه رمز کارت پس از سه مرتبه و ضبط کارت، می توانید کارت خود را پس بگیرید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، به همراهی جمعی از مدیران ارشد بانک در سفر به استان خوزستان از شعب آبادان و خرمشهر بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
با برگزاری مراسم قرعه کشی، برندگان یازدهمین و آخرین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین (پاییز 97) مشخص شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در مجلس نیز به دولت کمک خواهیم کرد تا جلوی روند افزایشی قیمت دلار را بگیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش خودرو در بازار با وجود آغاز طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا را دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 4 میلیون و 521 هزار تومان و طرح قدیم 4 میلیون و 400 هزار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
پس از این که خبرگزاری رویترز گزارش داد آمریکا در طول مذاکرات تجاری، از چین درخواست کرده است که نرخ یوآن را ثابت نگاه دارد، در بازارهای امروز نرخ یوآن در برابر دلار جهش کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سفیر آلمان در تهران با بیان اینکه اروپا هیچ شرطی برای ایران برای استفاده از ساز و کار حمایت از تجارت با ایران (اینس تکس) نگذاشت، گفت: برای مبادلات بانکی توصیه های FATF باید رعایت شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
لبنان، زیاد هایک، یکی از اعضای بانک سرمایه گذاری را جهت ریاست بانک جهانی معرفی کرد. هایک اولین کاندیدایی است که به عنوان رقیب کاندیدای مورد نظر ترامپ پیشنهاد شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
طی چند روز گذشته قیمت دلار روند افزایشی را طی کرد؛ موضوعی که یک اقتصاددان علت آن را طولانی شدن فرآیند تصویب لوایح مربوط به FATF و همچنین افزایش تقاضا برای مسافرت های نوروزی به خارج از کشور ارزیابی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
ارزش دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود پایین آمد. دلار کانادا با نرخ 1.3271 در مقابل دلار آمریکا معامله شد که معادل 75.35 سنت آمریکاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
وزیر صمت با بیان اینکه عرضه فوری خودرو به مشتریان با درخواست این وزارتخانه تا شب عید به صورت مرتب انجام می شود، گفت: تولید در حال افزایش است و در نتیجه قیمت خودرو کاهش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۷    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 1 اسفند ماه 97 با افزایش 2102 واحدی به رقم 159 هزار و 490 واحد صعود کرد و سبز ماند. در بازار فرابورس هم شاخص 24 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
نمایندگان مجلس بندی را برای اخذ مالیات های معوق در سال آینده تصویب کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مرور کارنامه بلند نظام بانکی ایران طی 40 سال اخیر نشانگر این حقیقت است که این نظام در عرصه های مختلفی همچون گسترش زیرساخت های فنی بانکداری، رشد و توسعه بانکداری خصوصی، بانکداری تجاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
مدیر عامل شرکت بورس با اشاره به طراحی ابزارهای مالی جدید در بازار سرمایه، گفت: برای راه اندازی وارانت و فروش استقراضی، محدودیت های فنی داریم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
روزنامه آساشی ژاپن اعلام کرد: وزارت دادگستری این کشور، احتمالا اتباع ایرانی و ترک را از شبکه ویزایی جدید خود که از ماه آوریل رونمایی خواهد شد، محروم خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
در معاملات امروز بازارهای ارزی جهان، ارزش دلار در برابر بیشتر همتایانش کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یک مقام روسی گفت: در حال مذاکره با ایران برای فروش و راه اندازی خط مونتاژ خودروهای آوتواز هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان در خانه ملت با مکلف شدن کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی به استفاده از پایانه های فروشگاهی موافقت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی چین از طرح جدید خود برای افزایش سرمایه موسسات مالی این کشور پرده برداشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
معاون وزیر خارجه روسیه، راه اندازی ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای همکاری با ایران را فرصتی جدید برای روسیه خواند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و گرمای نسبی معاملات، برخی آگهی های جعلی فروش مسکن با نرخ های عجیب و غریب در سایت های فروش ملک، عرصه را برای سودجویان در این بازار فراهم کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
با وجود افزایش شدید قیمت در بازار خودرو، بسیاری از مصرف کنندگان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بدنبال تهیه خودرو مناسب با بودجه زیر 40 میلیون تومانی هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
رییس شعبه بانک توسعه صادرات شعبه گرگان گفت: این شعبه با 80 میلیاردریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی تامین مالی تنها واحد تولید کننده ید در کشور را برعهده گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
بانک ملی ایران با تامین اعتبار هشت میلیارد ریال، ساخت دو مدرسه را در استان آذربایجان شرقی برعهده گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
اگر شما نگران دسترسی افراد غریبه به تاریخچه جستجوهای خود در مرورگرهای اینترنتی مورد استفاده در لپ تاپ و رایانه خود هستید، بهتر است از قابلیت guest browsing بهره ببرید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
در حالی که افزایش تولید نفت آمریکا و احتمال کند شدن رشد اقتصاد جهانی موجب تضعیف تلاش های اوپک و متحدانش برای برقراری توازن در بازار نفت شده است، قیمت نفت امروز کاهش داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
پرونده کرسنت هم چنان در حال تورق است و هر از چند گاهی برخی افراد فصل جدیدی به آن اضافه می کنند؛ یک روز نرخ جدیدی را به عنوان جریمه ایران مطرح می کنند و یک روز حضور فردی را باعث وارد شدن خسارت به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
روز چهارشنبه، پس از آغاز دور جدید مذاکرات تجاری چین و آمریکا در واشنگتن سهام آسیایی اندکی رشد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
رییس کل بیمه مرکزی گفت: با اتخاذ سیاست های توسعه ای و فرهنگ سازانه و فعالیت صنعت بیمه در مدارس، دستیابی به آمار 3.5 درصد ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور دور از دسترس نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
به دنبال نگرانی ها از کند شدن رشد اقتصاد جهان و تضعیف ارزش دلار و در حالی که بازارها منتظر انتشار صورت مذاکرات نشست سیاستگذاری فدرال رزرو آمریکا در اواخر امروز هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
کاهش قدرت خرید متقاضیان در بازار که پس از رشد و جهش قیمت مسکن نمود بیشتری پیدا کرده، باعث شده این روزها معاملات به وضعیت یخبندان تبدیل و تقویت بخش تقاضا بیش از پیش ضرورت پیدا کند.