یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 6 اسفند 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 1 اسفند 1397 دنیای بانک 2 اسفند 1397 دنیای بانک 3 اسفند 1397 دنیای بانک 4 اسفند 1397 دنیای بانک 5 اسفند 1397 دنیای بانک 6 اسفند 1397 دنیای بانک 7 اسفند 1397 دنیای بانک 8 اسفند 1397 دنیای بانک 9 اسفند 1397 دنیای بانک 10 اسفند 1397 دنیای بانک 11 اسفند 1397 دنیای بانک 12 اسفند 1397 دنیای بانک 13 اسفند 1397 دنیای بانک 14 اسفند 1397 دنیای بانک 15 اسفند 1397 دنیای بانک 16 اسفند 1397 دنیای بانک 17 اسفند 1397 دنیای بانک 18 اسفند 1397 دنیای بانک 19 اسفند 1397 دنیای بانک 20 اسفند 1397 دنیای بانک 21 اسفند 1397 دنیای بانک 22 اسفند 1397 دنیای بانک 24 اسفند 1397 دنیای بانک 25 اسفند 1397 دنیای بانک 26 اسفند 1397 دنیای بانک 28 اسفند 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز قبل در قیمت 4 میلیون و 452 هزار تومان و طرح قدیم 4 میلیون و 296 هزار تومان معامله می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
پروژه بانکداری سبز با هدف رشد فراگیر و توسعه پایدار ایران با موفقیت در بانک کشاورزی به اجرا درآمد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
همزمان با دوازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه نوین موفق به دریافت لوح تقدیر سه ستاره گردید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۷    
در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه این جایزه ملی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۲    
جلسه هم اندیشی روسای شعب مدیریت شعب استان یزد با محوریت بحث و تبادل نظر مدیران و روسای شعب این استان در خصوص عملکرد ده ماهه سال جاری برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
وزیر اقتصاد گفت: اموال بانک ها تنها متعلق به بانک ها نیست، بلکه جزو اموال سپرده گذاران و سهامداران است و وزارت اقتصاد نمی تواندچوب حراج به این اموال بزند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
وزیر امور خارجه، استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
ایجاد فضای رقابتی در شرکت های بیمه یک ضرورت انکارناپذیر است و برای تحقق این امر باید از نیروهای خلاق و سیستم های پیشرفته بهره برداری کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت امسال به مشمولان کارگران فصلی و ساختمانی، دختران مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار از فردا (سه شنبه) آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک ملت روی سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bankmellat.ir قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
بانک اقتصاد نوین با هدف خروج از بنگاه داری اعلام کرد که تصمیم دارد سهام خود در 4 شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین، شیمی بافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای صلاحیت کامبیز پیکارجو را برای تصدی شرکت بیمه آرمان را تایید کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی شرکت بیمه نوین به مدیرعاملی حسین کریم خان زند در 11 ماه نخست امسال 45 درصد ارزیابی شده که نشان از مدیریت مطلوب ریسک در پرتفوی این شرکت خصوصی صنعت بیمه دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به عدم استقبال مردم و اصناف برای نمایشگاه های بهاره گفت: با توجه به تاکید استاندارد که نمایشگاه های بهاره به صورت یکباره جمع نشوند، مقرر شد تنها در 3 نقطه پایتخت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
شرکت های پرداخت یاری در معرفی خود باید فقط از عنوان تعیین شده توسط بانک مرکزی با عنوان ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
نمایندگان مجلس در خانه ملت با 10 هزار میلیارد ریال منابع در قالب افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون موافقت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
دبیر کل کانون صرافان ایرانیان اعلام کرد: همه مقدمات مربوط به راه اندازی بازار متشکل ارزی فراهم شده و آماده بهره برداری است و امکان دارد فردا در جلسه رییس جمهوری با مسئولان بانک مرکزی این موضوع اعلام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۹    
شرکت بیمه دانا در 11 ماه نخست امسال بالغ بر 26 هزار و 926 میلیارد و 810 میلیون ریال بیمه نامه صادر کرده و در مقابل 19 هزار و 687 میلیارد و 504 میلیون ریال خسارت داده که نسبت خسارت پرداخت شده به حق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو و نوآور در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری و در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان، محصول ویدئو بام را در اختیار مشتریان قرار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت البرز اعلام کرد که 2 تخلف بزرگ ارزی به میزان 982 میلیارد و 966 میلیون ریال در این استان شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود امروز در روز چهارم اجرایی شدن این طرح دو خودروی سمند ال ایکس و رانا را به فروش می رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
بیمه آسیا سومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و مهر آسیا را برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
مرکز پژوهش های مجلس ضمن تاکید بر وجود منابع بانکی لازم برای پرداخت وام ازدواج 30 میلیون تومانی پیشنهاد داد دوره بازپرداخت وام ازدواج از 5 سال به 6 سال افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره زنی که گفته می شد 80 درصد دام ها توسط او از مرزهای جنوبی کشور قاچاق می شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
157 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به رییس جمهور با اشاره به گرانی های اخیر و مشکلات معیشتی پیش آمده برای مردم خواستار کنترل قیمت ها و تامین کالاهای اساسی شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مردم ارز خریداری نکنید، شرایط به گونه ایست که احتمال دارد نرخ دلار در چند ماه آینده کاهش پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
این روزها ورود کارت های هوشمند ملی برای استفاده به جای کارت های عابر بانک جدی تر شده و با اقدام بانک ها در این مورد مشتریان می توانند از کارت های هوشمند ملی برای دریافت خدمات بانکی استفاده کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
ارزش روز 49 شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در بازار سهام از 1131هزار میلیارد ریال در اوایل پاییز، این روزها به 938 هزار میلیارد ریال کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
رییس جمهور از سامانه های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت تعاون، کار و رفاه رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۳    
هزارو400میلیارد تومان حق بیمه تولیدی پیش بینی شده سال97 شرکت بیمه کوثر در بهمن ماه با رشد 41درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
بالغ بر 761 هزار فقره چک به ارزشی حدود 89 هزار میلیارد ریال در دی ماه 1397 در کل کشور برگشت داده شده است که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 30.4 درصد و 29.5 درصد افزایش نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۸    
دبیر انجمن قطعه سازان همگن با بیان اینکه هم اکنون 120 هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۸    
سازمان بسیج اصناف کشور با پیوستن به طرح "مهر دانا"، از تسهیلات و پوشش های بیمه ای شرکت بیمه دانا برخوردار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۸    
شرکت بیمه دانا با رعایت اصول حرفه ای در عملیات بیمه گری، به ویژه قراردادهای بزرگ، از تمدید قرارداد با شرکت مخابرات منصرف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد متوسط نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به ژانویه در منطقه یورو و اتحادیه اروپا کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
مرکز مدیریت بدهی سوئد نسبت به کاهش رشد اقتصادی و افزایش بدهی دولت در سال های آینده هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
چهارمین جشنواره فیلم پرواز با هدف فرهنگ سازی در مورد مسائل و توانمندی های افراد دارای معلولیت با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
مرکز آمار آلمان اعلام کرد: رشد اقتصادی این کشور صفر شده، اما وضعیت بهتر از چیزی است که قبلا تصور می شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
صرافی های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، 13 هزار و 550 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 450 تومان خریداری می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۷    
بیانیه پایانی نشست گروه ویژه اقدام مالی (FATF) با وجود اعطای فرصتی چهار ماهه به ایران برای اجرای باقی مانده قوانین مربوط به رعایت الزامات یاد شده، حاوی تهدیدی جدی در مورد عدم اجرای آن هم هست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 14 سنت معادل 0.2 درصد افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 67 دلار و 26 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
یک مقام مسئول جزئیات نحوه استفاده از طرح بخشودگی سود و جریمه دیرکرد تسهیلات زیر 100 میلیونی مسکن در صورت پرداخت یکجای اصل وام تا پایان سال را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
خدمات ارزش افزوده که شامل مسابقات و رأی گیری تبلیغات موبایلی، بازی آنلاین و غیره می شوند، اگرچه باید با اطلاع مشترکین فعال شوند اما در مواردی که با تبلیغات کاذب و گمراه کننده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
دبیر کل کانون بانک ها و موسسه های اعتباری خصوصی اعلام کرد: برگه تشخیص مالیات بر عملکرد بانک ها برای سال مالی 96 با رشد بیش از 10 برابر نسبت به پارسال ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
هرساله با افزایش نرخ ریالی دیه متناسب با معیارهای شرعی واقتصادی، صنعت بیمه نیز با نرخ های جدیدی روبه رو می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
در حالی که پس از اعلام دونالد ترامپ مبنی بر تعویق افزایش نرخ تعرفه کالاهای چینی ارزش دلار کاهش یافته است و در شرایطی که مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین ظاهرا به خوبی پیش می رود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت علت موج جدید گرانی خودرو را احساس خطر مردم برای کاهش روزافزون ارزش پول ملی و هجوم به بازار خودرو برای تبدیل وجوه نقد و سپرده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
پس از این که ترامپ مهلت ضرب الاجل افزایش تعرفه های چین را تمدید کرد، سهام چین جهش کرد و موجب شد سهام آسیایی به بالاترین سطح 5 ماهه برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی فردا سه شنبه با حضور حسن روحانی رییس جمهور در ساختمان بانک مرکزی در میرداماد برگزار می شود.