یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 اسفند 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 1 اسفند 1397 دنیای بانک 2 اسفند 1397 دنیای بانک 3 اسفند 1397 دنیای بانک 4 اسفند 1397 دنیای بانک 5 اسفند 1397 دنیای بانک 6 اسفند 1397 دنیای بانک 7 اسفند 1397 دنیای بانک 8 اسفند 1397 دنیای بانک 9 اسفند 1397 دنیای بانک 10 اسفند 1397 دنیای بانک 11 اسفند 1397 دنیای بانک 12 اسفند 1397 دنیای بانک 13 اسفند 1397 دنیای بانک 14 اسفند 1397 دنیای بانک 15 اسفند 1397 دنیای بانک 16 اسفند 1397 دنیای بانک 17 اسفند 1397 دنیای بانک 18 اسفند 1397 دنیای بانک 19 اسفند 1397 دنیای بانک 20 اسفند 1397 دنیای بانک 21 اسفند 1397 دنیای بانک 22 اسفند 1397 دنیای بانک 24 اسفند 1397 دنیای بانک 25 اسفند 1397 دنیای بانک 26 اسفند 1397 دنیای بانک 28 اسفند 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساعت کاری شعب و باجه های منتخب بانک شهر از روز هجدهم تا بیست و هشتم اسفندماه افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
همزمان با اجرای برنامه افزایش تولید که منجر به رشد 90 درصدی تولید محصول در سایپا شده، این گروه برنامه عرضه خودرو به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۷    
ایران خودرو پس از صدور مجوز اختصاص 20 درصد از تولیدات روزانه خود به فروش فوری از سوی وزارت صمت، تعداد 5هزار و 700دستگاه خودرو را به صورت فوری از سی ام بهمن، در هشت روز، به فروش رسانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
تیم جودو و کوراش بیمه کوثر با حضور جانشین مدیرعامل ساتا و مدیرعامل شرکت در سالن شهید افراسیابی معرفی و در مرحله رفت نخستین دوره سوپر لیگ جودوی باشگاه های سراسر کشور حضور یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
انتصاب کامبیز پیکارجو به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان برای مدت باقی مانده از دوره دوساله اعضای هیئت مدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
به منظور ایجاد تحول و انگیزه مضاعف در شبکه فروش، باشگاه نمایندگان شرکت بیمه سامان راه اندازی خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: صنعت حمل و نقل برای پیشبرد شرایط توسعه ای خود، نیاز دارد تا در کنار سایر صنایع کشور از جمله بیمه قرار گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
یک کارشناس مسائل بانکی با بیان اینکه اگر ما مقررات گروه ویژه اقدام مالی را نپذیریم، چند بانک معدود خارجی هم ارتباط خود را با ما قطع خواهند کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
بانک سامان در راستای افزایش راحتی و سرعت مشتریان در بهره برداری از خدمات سقف برداشت وجه خودپردازهای خود را برای ایام نوروز افزایش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
اگرچه بانک مرکزی بر ضرورت حفظ سود تعیین شده از سوی بانکها تاکید می کند اما هنوزهم تنوع نرخ سود در شعب وجود دارد و برخی بانکها حتی تا 21درصد هم برای سودهای ماه شمار خود پرداخت می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
کاربران اپلیکیشن بله تا اول اردیبهشت ماه سال آینده می توانند به ازای هر تراکنش مالی، امتیاز خود در جشنواره پولتو راحت بریز را افزایش دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز قبل در قیمت 4 میلیون و 523 هزار تومان و طرح قدیم 4 میلیون و 446 هزار تومان معامله می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در این مجمع صورت های مالی منتهی به آذر 1397 این شرکت با رای قاطع اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۲    
در آستانه سال جدید و به منظور تسهیل ارایه خدمات به هموطنان عزیز، سقف مبلغ برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهای بانک اقتصادنوین افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
صرافی های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، 13 هزار و 300 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 200 تومان خریداری می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو امروز 12 اسفند ماه دو خودروی پژوپارس LX و پژو206 صندوق دار را به فروش می رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه وعده داد نرخ تورم این کشور به محدوده شش تا هفت درصدی کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 15 هزار و 421 تومان اعلام کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
بانک مرکزی ذخیره اطلاعات کارت بانکی مشتریان از جمله شماره کارت، کد CVV2، رمز دوم کارت و اطلاعات مالی مشتریان مانند صورتحساب و مانده حساب را ممنوع اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
بانک سینا در سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با رشد قابل توجه در امتیازات، با یک درجه ارتقا نسبت به دوره قبل، موفق به دریافت تقدیرنامه و تندیس 3 ستاره شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
شرکت بیمه امید در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری هزینه چاپ سررسید سال 98 را صرف توسعه امکانات آموزشی مناطق محروم می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: استفاده از ارزیابان خسارت موجب ایجاد وحدت رویه و نظم در صنعت بیمه و کاهش هزینه های ارزیابی خسارت برای بیمه گران می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 12 اسفند ماه 97 با افزایش 72 واحدی به رقم 164 هزار و 443 واحد صعود کرد و سبز شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل بورس کالای ایران از انجام 1300 میلیارد تومان معامله سکه طلا در سال جاری خبر داد و گفت: قرارداد آتی طلای آب شده در بورس کالا فعال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بلیت هواپیما هیچ افزایش قیمتی در نوروز ندارد و بر اساس نظام عرضه و تقاضا است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
نمایشگاه معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب باهدف معرفی دستاوردهای حوزه کشاورزی، تجارت حلال، سیستم های آبیاری و ... صبح روز یکشنبه 12 اسفند ماه با حضور ومشارکت بانک کشاورزی در مصلی امام خمینی(ره)برپا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل بانک سپه طی اطلاعیه ای آمادگی کامل بانک سپه برای انجام مطلوب ماموریت های محوله و اجرای فرایندهای ادغام بانک های مذکور در نخستین بانک ایرانی را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
درگاه پرداخت جدیدی با هدف کلاهبرداری فیشینگ توسط کلاهبرداران سایبری با آدرس جعلی شاپرک طراحی و منتشر شده که نیاز است تا کاربران مراقب باشند و همواره معیارهای امنیتی و آدرس درگاه پرداخت را بررسی کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۲    
طبق مجوز بانک مرکزی در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازهای بانک ایران زمین درون بانکی (غیر شتابی) تا 500 هزار تومان افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک هیچ اضافه برداشتی از منابع بانک مرکزی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از سیاست های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره گفت: من یک دلار قوی می خواهم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نرم افزار مایکروسافت اکسل (Excel) یکی از آن دسته از برنامه های کاربردی رایانه بوده که حالا به نظر می رسد به قابلیت جدید مجهز شده است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر را تبدیل به جداول قابل ویرایش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
با اتمام بسته های اینترنتی برای کاربران، اینترنت آن ها با تعرفه ی آزاد محاسبه خواهد شد و به همین دلیل اپراتورها ملزم به اطلاع رسانی دقیق اتمام بسته به کاربران هستند؛ با وجود این ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
هر سال با فراسیدن عید نوروز، حجم زیادی از اسکناس های نو به عنوان عیدی رد و بدل می شود، اما به نظر می رسد کارت هدیه بانک ملی ایران جایگزین مناسبی برای آن باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
با توجه به فرایند قیمت گذاری خودروهای ساخت داخل در طرح فروش اسفندماه دو خودروساز کشور، بازار خودرو به تدریج وارد فاز رکود و قیمت ها، کاهشی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
بازار خودرو یکی از آشفته ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد. عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده و افزایش بی محابای قیمت ها، صدای مشتریان این بازار را درآورده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر تا چهار ماه آینده در بانک سپه ادغام و محو می شوند ...