جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 7 مهر 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 2 مهر 1397 اکو فارس 3 مهر 1397 اکو فارس 4 مهر 1397 اکو فارس 5 مهر 1397 اکو فارس 6 مهر 1397 اکو فارس 7 مهر 1397 اکو فارس 8 مهر 1397 اکو فارس 9 مهر 1397 اکو فارس 10 مهر 1397 اکو فارس 11 مهر 1397 اکو فارس 12 مهر 1397 اکو فارس 13 مهر 1397 اکو فارس 14 مهر 1397 اکو فارس 15 مهر 1397 اکو فارس 16 مهر 1397 اکو فارس 17 مهر 1397 اکو فارس 18 مهر 1397 اکو فارس 19 مهر 1397 اکو فارس 20 مهر 1397 اکو فارس 21 مهر 1397 اکو فارس 22 مهر 1397 اکو فارس 23 مهر 1397 اکو فارس 24 مهر 1397 اکو فارس 25 مهر 1397 اکو فارس 26 مهر 1397 اکو فارس 27 مهر 1397 اکو فارس 28 مهر 1397 اکو فارس 29 مهر 1397 اکو فارس 30 مهر 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اکوفارس: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: روند ذخیره سازی اقلام و کالاهای ساسی در این استان مطلوب است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۲    
اکوفارس: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2214 تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 8. 8 درصد افزایش را نشان می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۴    
اکوفارس: کمیته مسابقات زمان دیدار استقلال و سایپا از مرحله یک هشتم جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل 98-97 و همچنین اصلاحیه برنامه هفته نهم لیگ برتر را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۸    
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۵    
اکوفارس: از ابتدای سال تاکنون بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۴    
اکوفارس: در بیشتر نقاط مختلف شهرهای شمالی کشور روزانه بازار هایی برپا می شود که معروف ترین این بازارها جمعه بازار است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۸    
اکوفارس: برخی صاحبان آیفون های جدید شکایت دارند که دوربین جلویی این موبایل ها تصاویری بسیار صاف و شفاف ثبت می کند. به طوریکه به نظر می رسد با اپلکیشین های مخصوص ادیت شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۵    
اکوفارس: کریستیانو رونالدو به تجاوز به یک زن آمریکایی و وعده پرداخت حق السکوت به وی متهم شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۰    
اکوفارس: یک کارشناس نفت و انرژی معتقد است ساختار پیشنهادی اروپا که در حال طراحی و تدوین است می تواند به تداوم صادرات نفت ایران و انتقال پول فروش نفت پس از آغاز مرحله دوم تحریم های امریکا علیه ایران ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۶    
اکوفارس: اصفهان| به گزارش ایلنا، استاندار اصفهان در رأس هیاتی از مسوولان بخش های مختلف استان به دعوت همتای خود به استان نورماندی فرانسه سفر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: متخصصان صنایع هوایی وزارت دفاع برای نخستین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت سامانه آتش نشانی هوایی پیشرفته سنگین برای اطفاء آتش سوزی های گسترده توسط هواپیماهای جت شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۸    
اکوفارس: منابع کویتی از ورود ولیعهد عربستان به این کشور خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۲    
اکوفارس: پزشکان یک بیمارستان در ژاپن، 1894 سکه را در داخل معده یک مرد کشف کردند که وزن آن ها به هشت کیلوگرم می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۹    
اکوفارس: غار قوری قلا یا قوری قلعه بزرگ ترین غار آبی خاورمیانه با پیشینهٔ 65 میلیون سال است؛ که در استان کرمانشاه قرار دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۲    
اکوفارس: دولت کره جنوبی قوانین جدیدی را برای ممنوعیت دریافت هدایا و پولهای نامشروع توسط مدیران دولتی این کشور تصویب کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: هر چند اغلب تا حدی سنت و آداب و رسوم کشورها در طراحی پوشش نظامی هر کشوری تاثیر گذار است، اما بعضی اوقات این طراحی ها بسیار غیر نظامی هستند و با دیدنشان شگفت زده خواهید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۲    
اکوفارس: سبک نقاشی های سرجیو سه بعدی های ترسناک نام دارد که ترکیبی از زاویه ها ،خطوط و سایه هاست که با این ترفند ها نقاشی را حجم دار می کند تا جایی که گاهی حتی زنده به نظر می آیند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
اکوفارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 2 تن که متهم هستند با ضربات چاقو مرد 55 ساله ای را در گناوه به قتل رسانده اند، شناسایی و دستگیر شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۵    
اکوفارس: سخنگوی وزارت بهداشت، از افزایش آمار سزارین در تاریخ های خاص سال در بیمارستان های خصوصی انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۴    
اکوفارس: هفتم مهر به عنوان روز آتش نشان نامگذاری شده است، علت این نامگذاری، آتش سوزی پالایشگاه آبادان در ابتدای جنگ و دلاوری آتش نشانان بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۱    
اکوفارس: گروه جهان| هند که در پی کوریدور تجاری چین موسوم به ابتکارعمل کمربند و جاده با تهدید از دست دادن نفوذ منطقه ای خود مواجه است،
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۳    
اکوفارس: دلایل زیادی منجر به خشکی گلو می شوددکه بیشتر این دلایل جدی نیستند، اما گاهی خشکی حلق می تواند نتیجه ی یک مشکل یا بیماری پنهان باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۳    
اکوفارس: در این مطلب با 10 نمونه از این عناصر و اشیای دم دستی سرطان زا آشنا خواهید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۰    
اکوفارس: روغن ها همچنین می توانند منبع خوبی از چربی های سالم باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۹    
اکوفارس: روابط کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران: عضویت کلیه نهادهای مالی ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران الزامی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۹    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با بیان اینکه در کشور تلفات انرژی تا قبل از اینکه به دست مصرف کننده نهایی برسد تقریبا معادل 500 میلیون بشکه نفت خام است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۲    
اکوفارس: مدیر نظارت بر بورس ها از ممنوعیت ارائه خدمات کارگزاری به صورت همزمان در دو سمت خرید و فروش در هر عرضه معاملات بازارهای فیزیکی بورس کالا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۶    
اکوفارس: نماینده و رئیس دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران، وضعیت مدیریت پسماند در شهر تهران را در مقایسه با الگوی استاندارد جهانی بحرانی توصیف کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۰    
اکوفارس: مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف از رشد 10 درصدی صادرات فرش دستباف ایران خبر داد و گفت: تحریم ها به تنهایی نمی تواند بر بازار فرش ایران و صادرات آن تاثیر بگذارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۰    
اکوفارس: روز جمعه ویدئویی از دو زن منتشر شد که در مقابل سناتور فلیک ایستاده بودند و با بغض و گریه تصمیم وی را مبنی بر رای مثبت دادن به قاضی کاوانا که با اتهام آزار جنسی روبه رو بوده، به چالش کشیدند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۴    
اکوفارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص مشکلات صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد: در حال حاضر تامین مواد اولیه و کمبود اعتبار و تسهیلات دو مشکل اساسی صنایع کوچک و متوسط کشور است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۴    
اکوفارس: آمار اعلام شده بیانگر آن است که از تیرماه سال 88 تا پایان شهریورماه سال 97 حدود 2 میلیارد و 572 میلیون کیلووات ساعت برق از محل انرژی های نو تولید شده که این میزان باعث صرفه جویی 566 میلیون ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
اکوفارس: نشریه لوبلاگ در گزارشی با اشاره به سابقه دیرینه برخی دولت های عرب منطقه در ایجاد فرقه گرایی در مناطق مرزی ایران مانند خوزستان هشدار داد که اکنون نیز این دولت ها به رهبری آل سعود قصد کشاندن ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
اکوفارس: سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت اتهامات و توجیهات مطرح شده توسط آمریکایی ها برای بستن سرکنسولگری خود در بصره مردود، مذموم و محکوم است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹    
اکوفارس: در این مطلب به 8 موردی که نمی دانید عامل بزرگی شکم تان هستند، اما ارتباطی به رژیم غذایی و ورزش ندارند اشاره شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۷    
اکوفارس: معاون دادستان مشهد گفت: 17 نفر دلال و فروشنده غیرمجاز انواع ارز در مشهد طی چند روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۳    
اکوفارس: بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز شنبه هفتم مهر اعلام کرد؛ بر این اساس 31 میلیون یورو ارز صادراتی تخصیص یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
اکوفارس: فوق تخصص ریه، آسم و آلرژی گفت: کار اصلی دستگاه تنفسی تامین اکسیژن و دفع گاز دی اکسید کربن است و علاوه برآن تصفیه خون کار مهمی دیگری است که انجام می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۵    
اکوفارس: با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، 26 هزار فقره وام 50 میلیون ریالی در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۲    
اکوفارس: جنگنده های چینی بر فراز آب های مورد مناقشه دریای چین جنوبی مانور نظامی برگزار کرده و از مهمات جنگی استفاده کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۲    
اکوفارس: در فیلیپین شیوع بیماری ایدز با این شدت، به نگرانی ها دامن زده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
اکوفارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به افزایش اختیارات بانک مرکزی براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا پیش بینی می شود نرخ ارز کاهش یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: خسارات ناشی از طوفان شدید فلورانس که ریزش زمین و فروریختن پل ها و ساختمان ها را در پی داشت بطور قابل توجهی افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: این اقدام به دنبال ترویج بازیافت است درحالی که در زمینه ی امحای زباله های خانگی، انعطاف پذیری بیشتری را برای ساکنین فراهم می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۰    
اکوفارس: نشت بنزین با حجم بسیار زیاد به رودخانه تلار در سوادکوه شب گذشته موجب تخلیه یک روستا شد، براساس برآورد رئیس اداره محیط زیست سوادکوه 300 هزار لیتر بنزین وارد رودخانه شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که به شکل عجیبی از این تیم جدا شد، این روزها در عجمان از روزهای آرمانی فصل گذشته اش دور است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه محسن مسلمان باید 4 برابر پرسپولیس در ذوب آهن دوندگی داشته باشد، گفت: این بازیکن تاکنون به تعهداتش عمل نکرده و می توانیم او را راحت کنار بگذاریم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: وبسایت آی ویتنس نیوز فهرستی از کشور هایی که در طول تاریخ نامشان را تغییر داده اند، منتشر کرد. مردم مقدونیه خود را برای شرکت در یک همه پرسی برای تغییر نام کشور خود آماده می کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: یک متخصص عمومی گفت: باید سعی کرد از موادی که حاوی ویتامین C است استفاده کرد تا دچار کم خونی نشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: مدیرکل گمرک باشماق مریوان گفت: همزمان با برگزاری انتخابات محلی در کردستان عراق، مرز باشماق مریوان فردا تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک زلزال1 مواضع نظامیان سعودی را در عسیر هدف قرار دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: کشتی باری سواستاپول متعلق به روسیه احتمالاً به دلیل تحریم های ضدروسی آمریکا در کره جنوبی توقیف شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: رسانه های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سواحل دریایی مدیترانه آزمایش موشکی انجام داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه از تصادف کامیون با پیکان در جاده روانسر به کرمانشاه سه کشته و 2 مصدوم خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارت سوخت کامیون هایی که بدون فعالیت یا با استفاده از بارنامه های جعلی اقدام به سوخت گیری می کنند باطل می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: شمار قربانیان زمین لرزه و سونامی اخیر در اندونزی افزایش یافته و به 420 نفر رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران اتهام 70 متهم صندوق ذخیره فرهنگیان را مشارکت در تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری عنوان کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: فرمانده انتظامی غرب استان تهران ازکشف دارو های قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا پاداش صعود خود در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: به سبب رگبار شدید موقت احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در مسیل ها و رودخانه های مناطق کوهپایه ای وجود دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: کولاروف تنها بازیکنی شاغل در سری آ به حساب می آید که با پیراهن دو تیم رم و لاتزیو در دربی پایتخت نشینان گلزنی کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: با توجه به مشکلات قبلی وزیر بهداشت در جمع رسانه ها و خبرنگاران شهرستان ایذه و کتمان سفر وی، هر اتفاق و برخوردی در هنگام سفر وزیر به شهرستان با این قشر دور از انتظار نبود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان جزئیاتی از کشته شدن یک متهم سابقه دار در روز جمعه گذشته توسط ماموران انتظامی در یکی از مناطق اهواز را بیان کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مدعی شد تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان راضی به تساوی نبوده و برای پیروزی گام به میدان گذاشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: بازیکنان تیم فوتبال پدیده در صورتی که فردا مطالباتشان را دریافت نکنند در تمرینات این تیم شرکت نخواهند کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: وزیر مشاور در امور خارجه امارات ضمن خط و نشان کشیدن برای قطر، علیه ایران نیز موضع گیری کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: کمیته اخلاق رای خود را درخصوص عرفان گلستانی بازیکن سابق تیم راه آهن تهران اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: در روزهایی که ثبات نرخ ارز، از روز به ساعت و حتی به دقیقه رسیده، این پرسش ذهن خیلی ها را درگیر کرده که مرجع تعیین کننده نرخ ارز کجاست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: با دستور شهردار تهران، اطلاعات مدیران ارشد شهرداری تهران بر روی وبسایت شفاف دردسترس شهروندان قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: استاندار تهران گفت: زمین هایی باید برای ساخت ویلا درنظر گرفته شوند که امکان کشت و زرع در آن ها وجود نداشته باشد برای ساخت ویلا در نظر گرفته شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: دیدار حساس و پر حاشیه یوونتوس وناپولی با برتری شاگردان الگری خاتمه یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: برت کاوانا که با اتهام تجاوز جنسی از سوی سه زن روبرو شده، روز پنجشنبه گذشته در کمیته قضایی سنا با شهادت کریستین فورد که برای ادای شهادت به دادگاه آمده بود، مواجه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی اعلام کرد: در حال بررسی روند تحریم ها درباره بندر چابهار هستیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی اتهام های زنی های نتانیاهو را بی اساس و مزخرف توصیف کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: وزیر خارجه بحرین باز هم در سازمان ملل به اتهام زنی های واهی علیه ایران مشغول شد و گفت که ایرانیان بدون دلیل همسایگان خود را به حمایت از تروریسم متهم می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۸    
اکوفارس: علی پروین استاد گفتن حرف هایی است که درست در مسیر جریان آب فوتبال باشد، او گفته دربی بدترین دربی بوده که در عمرش دیده است!
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: رسانه های نزدیک به پرسپولیس خبری منتشر کردند که سوژه استقلالی ها خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: مدیرعامل بانک مسکن از رشد 54 درصدی شمار تسهیلات پرداختی بانک مسکن در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۲    
اکوفارس: یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد سامانه موشکی ضدهوایی اس-500 که قابلیت تغییر معادلات در مناقشات نظامی را دارد، آماده تولید انبوه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT9654AJ با ظرفیت 9 کیلوگرم به مبلغ 875 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: آمار فوت شدگان ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس همچنان رو به افزایش است و تا امشب به ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۲    
اکوفارس: یک دستگاه خودرو سمند، EL با کارکرد 206 هزار به مبلغ 22 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۲    
اکوفارس: پودر ماهی با مبلغ 5 هزار و 700 تومان در بازار نهاده های دامی به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۷    
اکوفارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پرونده مربوط به مفقود شدن 24 میلیون یورو در حوزه واردات کاغذ در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و به زودی گزارش جامعی را در این راستا منتشر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۵    
اکوفارس: افزایش 74 درصدی قیمت مسکن در یک سال، کاهش 41 درصدی ساخت و ساز و 35 درصدی معاملات مسکن، تعطیلی مسکن مهر و معلق ماندن مسکن اجتماعی بخشی از عملکرد آخوندی است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۵    
اکوفارس: آن سال ها هنوز رسم نبود آدم مشهورها یا سلبریتی ها ، غیر از کاری که به آن شناخته شده بودند، دست به کار دیگری بزنند؛ آن هم کاری کاملا یا تقریبا بی ربط به حرفه اصلی شان.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
اکوفارس: جواد محمدپور ، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و هوادار پر و پاقرص تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل ایست قلبی در بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال اهواز دار فانی را ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
اکوفارس: دولت قطر به اظهارات وزیر خارجه سعودی در خصوص حمایت قطر از تروریسم، واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: واژگون شدن پژو206 در تونل نیایش دو مصدوم به جای گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: مدیرعامل بانک مسکن از کاهش مانده پس انداز مسکن یکم خبر داد و گفت: به دلیل مسائل اقتصادی به نظر می رسد کسانیکه امتیاز را کسب کرده اند در حال خروج مازاد منابع خود از حساب هستند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تعادل بازار مسکن در ایران بر هم خورده است بر ضرورت دخالت دولت در این بخش تاکید کرد و گفت: این دخالت باید از طریق بخش خصوصی و حداقلی باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: در حالی حدود 16 روز از تایید قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان می گذرد که وزرات راه بر خلاف ادعای شفافیت اطلاع رسانی هنوز تعداد مدیران مشمول این قانون را اعلام نکرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قوت گرفتن احتمال ابطال واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از موجودی 50میلیارد تومانی حساب های بانکی مدیر سکه ثامن و تعلق چند ملک و زمین به او خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: در حال حاضر قیمت سهم 2 شرکت کمتر از 1000 ریال دادوستد می شود که این کاهش شمار سهام زیر این قیمت به دلیل رشد های اخیر قیمت سهام شاخص بورس رقم خورده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: وزارت راه و ترابری عراق اعلام کرد که خط کشتیرانی مسافری میان جمهوری اسلامی ایران و عراق پس از سه سال توقف دوباره از طریق شط العرب - اروند رود از سر گرفته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: در چند هفته گذشته سیلاب ها در برخی قسمت های استان مازندران رخ داده که نگرانی های بسیاری را برانگیخته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: آگهی جالبی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، از افزایش شدید قیمت زمین در تورقوزآباد پس از سخنان نتانیاهو خبر می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، غرب می خواهد بر خلاف واقعیت، از ایران تصویر یک شیطان بسازد در صورتیکه این آمریکا است که باید تلاش کند تا موضع و سیاست خود را در قبال ایران تغییر دهد تا ...