یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 18 خرداد 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 2 خرداد 1398 اکو فارس 3 خرداد 1398 اکو فارس 4 خرداد 1398 اکو فارس 5 خرداد 1398 اکو فارس 6 خرداد 1398 اکو فارس 7 خرداد 1398 اکو فارس 8 خرداد 1398 اکو فارس 9 خرداد 1398 اکو فارس 10 خرداد 1398 اکو فارس 11 خرداد 1398 اکو فارس 12 خرداد 1398 اکو فارس 13 خرداد 1398 اکو فارس 14 خرداد 1398 اکو فارس 15 خرداد 1398 اکو فارس 16 خرداد 1398 اکو فارس 17 خرداد 1398 اکو فارس 18 خرداد 1398 اکو فارس 19 خرداد 1398 اکو فارس 20 خرداد 1398 اکو فارس 21 خرداد 1398 اکو فارس 22 خرداد 1398 اکو فارس 23 خرداد 1398 اکو فارس 24 خرداد 1398 اکو فارس 25 خرداد 1398 اکو فارس 26 خرداد 1398 اکو فارس 27 خرداد 1398 اکو فارس 28 خرداد 1398 اکو فارس 29 خرداد 1398 اکو فارس 30 خرداد 1398 اکو فارس 31 خرداد 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۸    
اکوفارس: بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 23 ارز مانند یورو و پوند نسبت به یکشنبه کاهش و قیمت 15 واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و 8 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۰    
اکوفارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان تهران در بهار امسال به 12. 1 درصد افزایش داشته است، گفت: نرخ بیکاری استان در مدت مشابه سال گذشته 11. 1 درصد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۹    
اکوفارس: فرمانده انتظامی گنبد کاووس، گفت: پسر بچه ای 2 ساله به طرز دلخراشی زیر چرخ های تراکتور پدر جان باخت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: پژوهشگران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، در طرحی تحقیقی روی محتویات 30نمونه از بطری های پلاستیکی، به نشت فتالات ها، به عنوان یکی از مهم ترین افزودنی های پلاستیکی پی بردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: سهم سرخپوشان نیز از این قراردادهای نجومی و پر تعداد با خارجی ها، تهدید به جدایی و شکایت برانکو، دستیارانش و بودیمیر بوده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۲    
اکوفارس: یک ماشین در یک روز گرم، مثل یک گلخانه عمل می کند؛ مطالعه ای نشان می دهد که یک ماشین که در دمای 35 درجه سانتیگراد در یک روز آفتابی پارک شده است، می تواند در یک ساعت به دمای 47 درجه برسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۶    
روزنامه جوان نوشت: عضو پیشین سازمان ساواک که دو سال قبل پس از قتل پسرخوانده و عروسش اجساد را مثله کرده بود روز گذشته در جلسه محاکمه گفت: حاضرم قصاص شوم، چون 38 سال عشق را با جنایت تمام کردم! ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۱    
اکوفارس: چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در حالی امروز(یک شنبه) به پایان رسید که کاراته ایران با کسب یک طلا و 3 نقره و 4 برنز به کار خود پایان دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۸    
اکوفارس: عضو انجمن لوازم خانگی گفت: سرمایه در گردش، تعمیق عمق ساخت داخل و ساماندهی قاچاق از جمله مطالبات ما از مسئولان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۷    
اکوفارس: تنها چند روز مانده به سالگرد بمب گذاری یک هسته ترور زیرزمینی در مغازه ترک تبارها، اعلامیه هایی در پاکت های سربسته در محله ترک نشین شهر پخش شده اند که مضمونی تهدید آمیز دارند و با تصویر صلیب ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۸    
اکوفارس: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری با افزایش متوسط 22 درصدی از امروز (19 خرداد) آغاز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۹    
اکوفارس: مدیر بیمه های اشخاص بیمه دی گفت: در صورتی که حق بیمه جدید ایثارگران یا همان اعتبار مورد نیاز از سوی نهادهای متولی در روزهای آینده به بیمه دی داده شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۶    
اکوفارس: تلاش سلبریتی ها برای گرفتن تابعیت دوم از طریق تولد فرزند، همواره مورد نقد جدی مردم واقع شده خصوصا وقتی غالبا این اتفاق از سوی کسانی روی می دهد که همواره داعیه وطن پرستی و عشق به میهن دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
برنا نوشت: افسردگی در نوجوانان شایع تر است و عوامل مختلفی را تحت تأثیر قرار می دهد. نوجوانی دوره انتقالی بین کودکی و بزرگسالی است که اگر به خوبی شناخته نشود یک دوره دشوار هم برای خود فرد و هم برای ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
اکوفارس: درمان میگرن، ترمیم پوست، درمان فشار خون بالا، کاهش استرس و افزایش ایمنی بدن از جمله فواید مصرف پنیر برای بدن انسان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۸    
میزان نوشت: عضو کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بررسی موضوع شهریه های دانشگاه آزاد در این کمیسیون گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۵    
اکوفارس: رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه با بیان این که ارز برای واردات گوشی تلفن همراه تامین شده است گفت: حدود سه میلیون گوشی ثبت سفارش شده است که موجب کاهش قیمت گوشی خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از پرداخت وام بلاعوض همه سیل زدگان تا پایان هفته جاری خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۹    
اکوفارس: انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان از ساعت 7 صبح به وقت محلی آغاز شده و تا ساعت 8 شب ادامه خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۸    
اکوفارس: رییس جامعه جراحان ایران گفت: در جامعه پزشکی سخت نیازمند حمایت مردم هستیم چون حیثیت و اعتماد را از مردم می گیریم، بنابراین باید بیماران را راضی کرده و به آنها توجه کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۸    
اکوفارس: محمد قاسمی،دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تردد وسایل نقلیه عمومی فاقد بیمه نامه ممنوع بوده و وسیله مذکور توقیف خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۵    
اکوفارس: رسانه های خارجی از افزایش تلفات سرکوب معترضین در سودان به 118 کشته خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۵    
اکوفارس: طبق آمار اسکرپ رجیستر، هند به عنوان دومین خریدار بزرگ طلا در جهان، در ماه می 50 درصد بیشتر از سال گذشته، طلا وارد کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: جلسه بررسی اصلاحات مقررات درج و عملیات بازار پایه فرابورس ایران، هفته جاری با حضور دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این سازمان برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: طی چهار روز تعطیلات، بیشتر خودروهای داخلی با کاهش قیمت همراه شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: جاروبرقی پارس خزر مدل عصایی مرلین با مبلغ 530 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: کنجاله کلزا با مبلغ 2 هزار و 602 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: اولین تجربه بازار ایران با آپشن کروز کنترل راداری (هوشمند) واقعی با این نسل از مرسدس بنز E کلاس ثبت شد که همین موضوع، به بالارفتن هرچه بیشتر قیمتش، دامن زد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: طی جلسه ای با حضور رئیس مجلس و وزرای راه و شهرسازی و کشور در کمیسیون عمران مجلس رکود بازار مسکن مورد بررسی قرار می گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: از مجموع 331. 8 میلی متر بارش ثبت شده در 257 روز ابتدایی سال آبی جاری، 92. 1 میلی متر سهم پاییز، 131. 9 میلی متر سهم زمستان و 107. 8 میلی متر سهم 78 روز نخست بهار است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: روزنامه آمریکایی فاش کرد، دولت ترامپ بدون اطلاع کنگره بمب های هوشمند و فناوری بسیار حساس ساخت آن را به عربستان سعودی فروخته و این مسئله با راهبرد امنیت ملی آمریکا در تضاد است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر عراق خطاب به وزیر امور خارجه آلمان گفت که بغداد از هر اقدامی در جهت ثبات منطقه و جهان حمایت می کند و در همین راستا قصد دارد هیات ها و پیام هایی را به تهران و ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۱    
ایرنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: در 48 ساعت گذشته 18 فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان در 6 شهرستان رخ داده است. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ناچیز 95 واحدی مواجه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به خرید حق العمل کاری محصول کشاورزان در میدان مرکزی میوه گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: با توجه به حجم بالای سهام باقیمانده دولت و همچنین و حواشی زیادی که پیرامون پوری حسینی و برکناری وی از ریاست سازمان خصوصی سازی وجود دارد، و نیز عملکرد وضعیت واگذاری سهام دولتی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: با توجه به این که هنوز مدرکی به سازمان بورس برای پذیرش استقلال و پرسپولیس در بازار سهام ارائه نشده و هیئت واگذاری نیز جلسه ای برای تصویب قیمت پایه این دو باشگاه تشکیل نداده ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: فرهاد مجیدی به نظر قید حضور در استقلال برای فصل بعد را زده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: شرکت کرمان موتور اعلام کرد: عمده ارزهای دولتی دریافت شده در 5 ماه ابتدایی سال1397 مربوط به تسویه گشایش اعتبارات اسنادی مدت دار برای قطعات خریداری شده در شش ماهه دوم سال 1396 بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: بخشی از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) که آتش گرفته بود، با حضور سریع یک دستگاه خودروی آتش نشانی حرم و خودروهایی از سازمان آتش نشانی شهرداری قم، بدون هیچ تلفاتی، خاموش شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: کمیته اخلاق این نهاد پس از بررسی پرونده کرم الدین کریم به اتهام آزار جنسی زنان برای همیشه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: مدیر روابط عمومی فرودگاه شیراز علت پیاده کردن مسافران و سبک کردن وزن هواپیمای کاسپین شیراز - تهران را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با رئیس جمهور عراق از ادامه ماموریت نظامی کشورش در چارچوب ائتلاف ضدداعش در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: مجری طرح گندم کشور با اشاره به پیش بینی تولید 14. 5 میلیون تن گندم در سال جاری گفت: خرید گندم از کشاورزان در سراسر کشور در حال انجام است و تاکنون 3 هزار میلیارد تومان از پول گندمکاران به ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۹    
اکوفارس: یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفته که ممکن است هند در صورت خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 از روسیه، به سرنوشت ترکیه دچار شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: رئیس جمهور روسیه در سخنانی بار دیگر بر اهمیت ارائه تضمین های امنیتی به کره شمالی در جریان مذاکرات خلع سلاح اتمی این کشور با آمریکا تاکید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به اینکه طی تعطیلات عید فطر بیش از 321 هکتار از مساحت این استان بر اثر سهل انگاری مسافران و شهروندان دچار حریق شده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: بخش صنعت کشور در سال 97 شاهد افت تولید 18 محصول بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: عربستان زمانی قبله آمال کشورهای عربی بود و همه این کشورها در سیاست های منطقه ای از ریاض پیروی می کردند و حتی در مسائل مذهبی (اعلام عید سعید فطر) هم سعی می کردند دنباله روی این رژیم باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: دبیر انجمن سیمان گفت: گزارش های بررسی قیمت سیمان آماده شده و به زودی با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت های جدید اعلام خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: داستان انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه رم ایتالیا سوژه تمرین امروز تیم ملی بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: طی دیروز و امروز، وزش بادهای شدید و رعدوبرق باعث 5 مصدوم شدن پنج نفر در استان شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: رئیس جمهور ترکیه با حضور در استانبول به عنوان شاهد عقد مسعود اوزیل بازیکن آرسنال با آمینه گولشه شرکت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال به تجمعات مزدوران و دومین شکست حمله مزدوران ارتش سعودی به مواضع ارتش و کمیته های مردمی در جبهه عسیر خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: رهبر جریان صدر اعلام کرد به علت برخی رفتارهای هوادارانش وی دیگر در نمازهای جمعه شرکت نمی کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: منابع عراقی از کشته شدن دست کم دو نفر در نتیجه وقوع دو انفجار تروریستی در استان صلاح الدین خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۵    
اکوفارس: یک روزنامه صهیونیستی از همکاری اطلاعاتی و فروش سلاح مهمترین محوری های همکاری محرمانه بین رژیم صهیونیستی وامارات متحده عربی پرده برداشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۲    
اکوفارس: مدیرعامل بانک مسکن با تشریح جزیئات وام ارزان قیمت مسکن، گفت: منابع مالی مورد نیاز این وام تامین شده و بانک مسکن آماده پرداخت این وام به سازندگان و انبوه سازان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۱۹    
اکوفارس: با اعمال افزایش متوسط 22 درصدی بلیت قطار از فردا،نرخ بلیت تهران-مشهد به طور متوسط بین 152 تا 536 هزار تومان فروخته خواهد شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۲:۱۹    
اکوفارس: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن برای اولین بار و در اقدامی که از سوی فعالان رسانه ای، تحقیر سعودی ها تعبیر شد، از منطقه مرزی نجران عربستان بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۱    
اکوفارس: جهادکشاورزی استان فارس با صدور اطلاعیه ای به کشاورزان و باغداران هشدار داد که از 20 خرداد تا هفتم تیرماه شاهد اوج طغیان ملخ خواهیم بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: براساس اعلام پلیس راه استان فارس، وقوع حوادث رانندگی در این استان 6 کشته و 6 مصدوم به دنبال داشت و دلخراش ترین آنها مرگ یک عروس و داماد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرلنگه با بیان اینکه گلدهی گونه گیاهی خارشتر در بخش شیبکوه این شهرستان آغاز شده است، گفت: از گیاه خارشتر می توان برای تثبیت شن های روان استفاده کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۳    
دنیای اقتصاد نوشت: پرونده سرمایه گذاری خارجی سال 97 با اخذ 83 مجوز بسته شد. آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد تا 20 خرداد امسال، خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: وزارت بهداشت به دنبال پیشگیری است در این راستا کمپین فشار خون را آغاز کرده که در این کمپین 40 میلیون ایرانی که بالای 30 سال دارند شرکت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: یک مقام کاخ ریاست جمهوری فرانسه ضمن اذعان به وجود اختلاف های آشکار پاریس و واشنگتن، از تداوم همکاری طرفین در خصوص ایران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: آیاندا پاتوسی به گفته مسئولان استقلال بازیکن این باشگاه بوده و یک فصل دیگر برای آبی ها توپ خواهد شد. ولی واقعیت چیز دیگری است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شخصیت ایران را مقابل آرژانتین نشان دادیم، اگر چه این دیدار برای ما گران تمام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: پاسور تیم ملی ایران گفت: برد آرژانتین به ما اعتماد به نفش داد، بعد از دیدار سخت شب گذشته برابر برزیل، ریکاوری روحی و ذهنی سخت بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: باشگاه پرسپولیس در پاسخ به تبریک چندی پیش باشگاه رم ایتالیا پس از سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: در نمایشگاه "re:MARS" شرکت آمازون یک فناوری رونمایی شد که از فناوری های سه شرکت مختلف در آن به کار گرفته شده است و توسط "جف بزوس" ثروتمندترین مرد جهان و رئیس شرکت آمازون آزمایش شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی با اشاره به هجوم ملخ ها به برخی نقاط کشور، گفت: از گروه های جهادی می خواهیم برای حل مشکلات مردم مناطق آلوده جازموریان، قلعه گنج ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: عبدالباسط الساروت از فرماندهان اصلی گروهک جیش العزه امروز (شنبه) در درگیری ها با ارتش سوریه کشته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اسامی بیش از 3500 داوطلب پذیرفته شده چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: آیت الله سید محمدتقی نقوی خادم آستان علوی، مفسر قرآن و شارح نهج البلاغه بامداد امروز یکشنبه 18 خرداد ماه در سن 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۱    
اکوفارس: این هفته در فاصله دو روز دو سناتور ایالتی سابق آمریکا در خانه های خود در آرکانزاس و اوکلاهما به قتل رسیدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۸    
اکوفارس: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در 10 روز گذشته کنترل واحد های صنفی از جمله سفره خانه ها و قهوه خانه های لاکچری که اقدام به تبلیغات نامتعارف در فضای حقیقی و مجازی می کردند و در اماکن خود موسیقی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۷    
اکوفارس: معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در چارچوب سیاست های دولت و ستاد تنظیم بازار، از وزیر صنعت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۷    
اکوفارس: بقایای اجساد 12 مسلمان کشته شده در جریان جنگ بوسنی به تازگی در یک گور دسته جمعی پیدا شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۱    
اکوفارس: کارشناس رفاه و سیاستگذاری اجتماعی، بر این باور است که برای سال 98 هم سازمان تامین اجتماعی، احتمالا نتواند از محل تهاتر اموال به مطالبات خود دست یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۸    
اکوفارس: با تأیید رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا کاوه رسماً سکان هدایت شرکت بیمه ایران معین را به دست گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۵    
اکوفارس: در ساعات پایانی پنج شنبه 16 خرداد، رئیس جمهور با استعفای سید محمد بطحایی موافقت کرد و قرار بود امروز سرپرست این وزارتخانه معرفی شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۲    
اکوفارس: عصر روز گذشته، دانیال عزیزی بر اثر انفجار مین یک پای خود را از دست داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۹    
اکوفارس: رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری فردا (یکشنبه) خود نام سرمربی جدید تیم امید را اعلام خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۹    
اکوفارس: در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان معلولان در هلند تیم کامپوند مردان ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۹    
اکوفارس: سرمربی سابق تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و نفت آبادان هدایت پارس جنوبی جم را در لیگ برتر نوزدهم بر عهده گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۶    
اکوفارس: شب گذشته باشگاه رئال مادرید رسما خبر از جذب ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۰    
اکوفارس: رئیس پلیس فتا یزد از هتک حیثیت معلم توسط دانش آموزان در این شهرستان خبرداد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۷    
اکوفارس: رایتل با توجه به استقبال گسترده بیمه شدگان از طرح سیم کارت تأمین اجتماعی، مجدداً این طرح را به اجرا درآورده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۷    
اکوفارس: مدافع تراکتورسازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: بوریس جانسون از اتهام دروغ پراکنی به قصد فریب مردم در خلال کمپین همه پرسی برگزیت در سال 2016 تبرئه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: رادارها صبح امروز از فرود یک هواپیمای نظامی آمریکا در فرودگاه بیروت خبر دادند که از تل آویو برخاسته بود اما مدیر فرودگاه بیروت ساعاتی بعد این خبر را رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: رسانه های عراقی از وقوع دو انفجار در استان کرکوک خبر دادند که بر اثر آن دو نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: ائتلاف النصر اعلام کرد که نخست وزیر پیشین عراق در تلاش نیست که نخست وزیر کنونی این کشور را سرنگون کند و خود، متصدی این پست شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۵    
اکوفارس: معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: برنامه مشخص ما برای راه اندازی معادن بزرگ و اکتشاف معادن فلزی سرمایه گذاری 18 میلیارد دلاری است و برای تجهیز معادن کشور در دراز مدت یک میلیارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۵    
اکوفارس: مسافران پرواز کاسپین که قرار بود از شیراز به تهران حرکت کند به علت اینکه دست اندرکاران فرودگاه بین المللی شیراز بار زیاد را مانع حرکت اعلام کردند در داخل هواپیما معطل ماندند و پس از حدود سه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۲    
اکوفارس: رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان دلیل انداختن جسد اسامه بن لادن در دریا به جای دفن کردن آن را فاش کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۶    
اکوفارس: معترضان فرانسوی امروز هم در سی امین هفته متوالی در اعتراض به سیاست های دولت این کشور به خیابان آمده اند.