یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 26 مهر 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 1 مهر 1398 اکو فارس 2 مهر 1398 اکو فارس 3 مهر 1398 اکو فارس 4 مهر 1398 اکو فارس 5 مهر 1398 اکو فارس 6 مهر 1398 اکو فارس 7 مهر 1398 اکو فارس 8 مهر 1398 اکو فارس 9 مهر 1398 اکو فارس 10 مهر 1398 اکو فارس 11 مهر 1398 اکو فارس 12 مهر 1398 اکو فارس 13 مهر 1398 اکو فارس 14 مهر 1398 اکو فارس 15 مهر 1398 اکو فارس 16 مهر 1398 اکو فارس 17 مهر 1398 اکو فارس 18 مهر 1398 اکو فارس 19 مهر 1398 اکو فارس 20 مهر 1398 اکو فارس 21 مهر 1398 اکو فارس 22 مهر 1398 اکو فارس 23 مهر 1398 اکو فارس 24 مهر 1398 اکو فارس 25 مهر 1398 اکو فارس 26 مهر 1398 اکو فارس 27 مهر 1398 اکو فارس 28 مهر 1398 اکو فارس 29 مهر 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۷    
اکوفارس: شرکت نفتی آرامکو عربستان روز یکشنبه اخبار مبنی بر تعویق عرضه اولیه عمومی سهام آرامکو را تایید و اعلام کرد، عرضه اولیه سهام به شرایط بازار بستگی دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۲    
اکوفارس: تظاهرات اعتراض آمیز در لبنان از شامگاه پنجشنبه در بیروت آغاز شد و به سرعت به خیابان های مرکزی پایتخت به ویژه الحمراء و میدان ریاض الصلح که مقر نخست وزیری در آن قرار دارد و نیز خیابان های ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۰    
اکوفارس: فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه هیچ خودرویی از پارکینگ چذابه سرقت نشده، گفت: سارقی که قصد سرقت از پارکینگ چذابه را داشت حدود دوساعت پیش دستگیر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۷    
اکوفارس: پرسپولیس و پیکان در حالی روز یکشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که پیکان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس با 3 گل زده ضعیف ترین خط حمله را در اختیار دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۴    
اکوفارس: سردار سیدکمال هادیانفر گفت: بیش از 3 میلیون زائر در چهار مرز اصلی داشتیم و 96 درصد مسافران مرز زمینی را برای سفر خود انتخاب کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۰    
اکوفارس: پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران در ادامه نتایج خوب خود در مسابقات بزرگ سوئیس، این بار سوپر استاد بزرگ روسی را متوقف کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۲    
اکوفارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دلایل کاهش شاخص بورس در چند روز گذشته را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۰    
اکوفارس: وقتی گریه می کنیم، منگنز اضافی به همراه اشک ها از بدن خارج می شوند. این امر تجمع این ماده را در بدن کاهش می دهد و در نتیجه باعث می شود احساس آرامش و تمرکز بیشتری کنید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۹    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا گزینه مد نظر خود بر جانشینی وزیر انرژی مستعفی این کشور را مشخص کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۴    
اکوفارس: زمان برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل 2019 به تعویق افتاد و به دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید مهلت داده شد که تاریخ پیشنهادی خود را اعلام کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۳    
اکوفارس: گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای دیدار روز یکشنبه مقابل پیکان، از شاگردانش خواسته تا با شوت زنی قفل دروازه خودروسازان را باز کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۷    
اکوفارس: رئیس کلانتری 103 گاندی از نجات دختر جوانی که پس از خوردن 11 عدد قرص روان گردان اقدام به خودکشی کرده بود، خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۰    
اکوفارس: برای نخستین بار در ریه افراد چاق بافت چربی مشاهده شده است که به گفته متخصصان، تجمع چربی باعث تغییر ساختار مجاری هوا در این عضو می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۷    
اکوفارس: یک فوق تخصص گوارش و کبد علائم ابتلا به هپاتیت حاد را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۷    
اکوفارس: یک فلوشیپ فوق تخصصی درد با تشریح نکاتی که در رابطه با پیشگیری از بروز کمردرد و آسیب های ستون فقرات باید مدنظر قرار گیرند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۹    
اکوفارس: آقا عین الله 69 ساله پیرترین خادم امام حسین است که از تهران به کربلا آمده تا خیابان های اطراف حرم را جارو بکشد و به قول خودش " عشق کند". . .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۶    
اکوفارس: وزیر خارجه لبنان اظهار کرد، آنچه رخ داده به دلیل روی هم جمع شدن اشتباهات است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۰    
اکوفارس: سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت 15 زائر ایرانی در پی واژگونی خودرو در خانقین عراق و انتقال آنها به ایران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: مکمل سوخت داینوتب مدل 45412 بسته 12 عددی به قیمت 123 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: تلمبه پایی تک سیلندر بادپا مدل C. 54 به قیمت 59 هزار و 800 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۹    
اکوفارس: هر شاخه تیرآهن 12 به قیمت 640 هزار تومان دربازار آهن به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۹    
اکوفارس: اسپری خوشبو کننده بدن مردانه پرستیژ مدل Dsquared2 He Wood حجم 150 میلی لیتر به قیمت 11 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۹    
اکوفارس: تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-24HB210B سایز 24 اینچ به قیمت یک میلیون و 545 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: نان جو نان آوران مقدار 280 گرم به قیمت 4 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: آب معدنی واتا حجم 1500 میلی لیتر بسته 6 عددی به قیمت 10 هزار و 200 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: یک مقام آمریکایی گفته که دولت این کشور بعد از حمله به تأسیسات نفت عربستان سعودی در ماه گذشته به ریاض گفته که سامانه های دفاعی این کشور کند عمل می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۴    
اکوفارس: با توجه به این که 8 هزار دستگاه اتوبوس برای اوج بازگشت زائران درنظر گرفته شده است، در تداخل رفت و برگشت 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر برای جابه جایی زائران اضافه شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۸    
اکوفارس: دبیر انجمن زغال سنگ ایران با انتقاد از اینکه تاکنون اتفاق خاصی در حوزه ایمنی معادن ذغال سنگ بوجود نیفتاده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۸    
اکوفارس: میزان افزایش اولیه حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار در ضوابط مالی ناظر بر لایحه بودجه 15 درصد تعیین شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۸    
اکوفارس: سال 97 یک خانواده سه نفره کارگری می توانست با درآمد 2میلیون و 480هزار تومان معاش خود را بگذراند؛ اما در سال 98 ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۲    
اکوفارس: مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: اورژانس هوایی یزد برای نجات جان کودک پنج ساله بهابادی به پرواز درآمد و ماموریت خود را با موفقیت انجام داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۲    
اکوفارس: رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان ایلام شیوع هر گونه بیماری ویروسی مشکوک در بین زائران اربعین حسینی که از مرز مهران وارد کشور می شوند را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: نظامیان رژیم صهیونیستی در تیراندازی به سمت راهپیمایی حق بازگشت نوار غزه، ده ها فلسطینی را زخمی کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه (اف اس ب) اعلام کرد: آمریکا اطلاعاتی را برای پیشگیری از برخی حملات تروریستی در اختیار روسیه قرار داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: حسین حسینی، دروازه بان شماره یک این فصل استقلال به دنبال ثبت اولین کلین شیت خود در این فصل رقابت های لیگ برتر است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: وزیر امور خارجه ایران با همتای ترکیه ای خود تلفنی گفت و گو کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در مسجدی در استان ننگرهار افغانستان را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از نمازگزاران شد، محکوم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله، ضمن خودجوش توصیف کردن اعتراضات مردمی در نقاط مختلف لبنان، گفت: این تظاهرات از بحران اقتصادی و معیشتی حکایت دارد که مردم با آن روبه رو هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: رهبر جریان حکمت ملی عراق، از ابتکار عمل پاکستان برای وساطت میان ایران و عربستان حمایت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: محمد احمدیان، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۷    
اکوفارس: عطاالله خوگیانی سخنگوی استاندار ننگرهار افغانستان اعلام کرد که در حمله راکتی به مسجدی در شهرستان هسکه مینه در شرق این کشور62نماز گزار کشته و 55 تن دیگر زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: رسانه های فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به وی به اتهام تلاش برای انجام عملیات خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: وبسایت روزنامه لبنانی الجمهوریه در خبری فوری مدعی شد که معترضان در بیروت، جمعه شب در صدد ورود به بعبدا کاخ ریاست جمهوری لبنان هستند و نیروهای امنیتی تلاش می کنند مانع آنها شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: رسانه ها از کشته و زخمی شدن یکی از معترضان در اعتراضات امروز مردم لبنان به اوضاع اقتصادی و معیشتی خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: بازرسان سازمان ملل تحقیق درباره ادعای استفاده ارتش ترکیه از سلاح فسفری در حمله به شمال سوریه را آغاز کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه را دیوانگی خواند و از غرب و ناتو به دلیل بی عملی در قبال اقدام ترکیه انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا جمعه مدعی شد اروپایی ها توافق کرده اند بعضی از عناصر داعش را تحویل بگیرند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: در حالی که قیمت پراید تا محدوده 45 میلیون تومان عقب نشینی کرده بود، در هفته گذشته رشد قیمت این خودروی ارزان قیمت در بازار از سر گرفته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۸    
اکوفارس: منابع سوری از سقوط یک بالگرد نظامی در داخل اراضی سوریه به دلیل نقص فنی خبر دادند
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا با بیان اینکه آمار فوتی های زائران ایرانی اربعین در عراق به مرز 100 نفر رسیده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر سر تضعیف جمهوری اسلامی ایران توافق شده و تقسیم کار واقعی صورت گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف خودروی سمند با کامیون در محور یاسوج به اصفهان با دو کشته و یک زخمی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: گزارشگر صداوسیما در لندن که در روزهای گذشته حاشیه هایی درباره حضورش در لندن مطرح شده بود، شایعات را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: در ادامه تظاهرات اعتراض آمیز در لبنان که اکنون سراسر بیروت پایتخت این کشور را در برگرفته است، معترضان در برابر مقر نخست وزیری با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: رئیس جمهور ترکیه روز جمعه به نامه توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و گفت که آن را فراموش نخواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی تلاش کرد نگرانی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران در نتیجه خروج نظامیان آمریکا از منطقه را کاهش دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: نخست وزیر لبنان طی سخنرانی خود بعد از تظاهرات در این کشور، از احزاب سیاسی حاضر در کابینه دولت خواست برای برون رفت از بحران اقتصادی راه حل قانع کننده ای ارائه دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: عضو پارلمان عراق خبر داد: پاپ با آیت الله سیستانی دیدار خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، سینماهای کشور از عصر امروز تعطیل می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: یک شرکت اماراتی با استفاده از هکرهای رژیم صهیونیستی، فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران و مخالفان سیاسی را مورد حملات سایبری و جاسوسی قرار می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: گابریل کالدرون آرژانتینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان حضور پیدا کرد و در خصوص مشکلات این روزهای تیمش و حساسیت بازی صحبت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا از دیدار خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صحبت درباره تحولات منطقه ای از جمله نفوذ ایران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: خانوارهای فاقد خودرو یا خانوارهایی که ارزش خودروی آنها کمتر از 50 میلیون تومان است، در این مرحله از فهرست یارانه بگیران حذف نمی شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: عناصر وابسته به ائتلاف سعودی با حملات خمپاره ای کاروان کمک های بشردوستانه در غرب یمن را به آتش کشید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: رئیس جمهور فرانسه روز جمعه گفت از طریق توئیتر متوجه تصمیم دولت آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: ظاهرا تصمیم اعمال تعرفه بر پیام رسان واتساپ در لبنان، به منزله نخستین جرقه برای آغاز اعتراضات در این کشور بود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: رییس کمیسیون امنیت شورای استان نجف، ادعاهای مطرح شده در خصوص دستگیری روح الله زم در این شهر و تحویل آن به مقامات ایرانی را نادرست خواند و آن را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: دولت تونس در اقدامی تحسین برانگیز در حمایت از مردم فلسطین، مانع ورود هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی به این کشور شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۹    
اکوفارس: بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا، کشور فرانسه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. کوری تاریخی با کاخ ها و موزه های متعدد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۸    
اکوفارس: سخنگوی کاخ سفید امروز (جمعه) در واکنش به وقوع درگیری های پراکنده در مناطق مرزی شمال سوریه تاکید کرد، اجرای یک آتش بس زمان بر خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۸    
اکوفارس: دونالد ترامپ در سفر به تگزاس گرچه رئیس جمهوری فرانسه را شخصی "قابل اعتماد و ارزشمند" خطاب کرد، اما با کلماتی طعنه آمیز درباره نرخ بالای بیکاری در فرانسه سخن گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۸    
اکوفارس: رئیس جمهور سوریه ضمن تأکید بر لزوم توقف تجاوز ترکیه و خروج همه نیروهای ترکیه ای، آمریکایی و خارجی، تصریح کرد که این نیروها، اشغالگر هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۵    
اکوفارس: رئیس پلیس راه کشور گفت: با توجه به حجم بالای بازگشت زائران عتبات عالیات از کشور عراق، محور مهران به ایلام از عصر امروز (جمعه) تا اطلاع ثانوی یک طرفه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۵    
اکوفارس: دادگاه فرانسه برای ابوبکر بغدادی حکم بازداشت بین المللی صادر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۲    
اکوفارس: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش نشانان، سه گردشگر فرانسوی گرفتار در باتلاق بندر رحمانلو را نجات دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: سه نخست وزیر سابق لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر لزوم مسئولیت پذیری همه در قبال وضعیت جاری، همبستگی خود را با "سعد حریری" نخست وزیر این کشور اعلام کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: در ادامه تظاهرات اعتراض آمیز در بیروت پایتخت لبنان که از شامگاه پنجشنبه آغاز شده، بسیاری از راههای این شهر مسدود و رفت و آمد تقریبا فلج شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۶    
اکوفارس: فدراسیون جهانی فوتبال از لوگوی مسابقات جام باشگاه های جهان 2019 قطر رونمایی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۶    
مهر نوشت: حسگر اثر انگشت موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ دارای مشکلاتی جدی است و هر فردی می تواند آن را باز کند. در همین راستا سامسونگ تعهد کرده این مشکل را حل کند. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۷    
اکوفارس: روسیه در چارچوب رزمایش فرماندهی و ستادی اخیر خود چندین موشک بالستیکی و بالدار از زمین، دریا و هوا پرتاب کرد تا سه گانه هسته ای پهناورترین کشور جهان مورد آزمایش قرار گرفته باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۴    
اکوفارس: عضو دفتر سیاسی جریان المستقبل وابسته به نخست وزیر لبنان گفت: سعد حریری تا این لحظه هیچ گرایشی به استعفا ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
اکوفارس: رئیس جمهور ترکیه ضمن طرح ادعاهایی درباره تجاوز اخیر این کشور به خاک سوریه، هدف از عملیات در سوریه را بازگرداندن آوارگان به سوریه عنوان کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه 3 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی از اول ماه صفر به عتبات عالیات سفر کرده اند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: منابع خبری از حمله توپخانه ای ارتش ترکیه به کاروان غیرنظامیان در شمال سوریه خبر می دهند که تا کنون دهها کشته و زخمی در پی داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۶    
اکوفارس: رجب طیب اردوغان اظهار کرد، بخش شرقی منطقه امن در مرزهای مشترک با عراق خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اکوفارس: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 32 اثر رقابت کننده در شاخه بهترین انیمیشن این جوایز را با انیمیشن ایرانی آخرین داستان اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اکوفارس: عفو بین الملل نیروهای ترکیه و گروه های سوری مورد حمایت این کشور را به ارتکاب جنایت جنگی در عملیاتشان علیه کردها در شمال شرق سوریه متهم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۰    
اکوفارس: گروهی از دانشجویان در کره جنوبی در اعتراض به حضور نظامی آمریکا در کشورشان وارد منزل سفیر آمریکا در سئول شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
اکوفارس: امام جمعه موقت لواسانات با بیان اینکه امروز کاخ هایی در لواسان بنا شده است که در زمان طاغوت هم مانند نداشت، افزود: چشممان را بر مسائل و قوانین بستیم و نتیجه این شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان درراستای برنامه ریزی وتبادل نظر جهت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از 8 لغایت 14 آبانماه سالجاری جلسه ای جهت تبادل ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای هرمزگان ، اجرای عملیات پروژه تعریض و بهسازی محور میناب به سندرک با حضور استاندار هرمزگان آغاز به کار کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان جلسه کمیته حمل ونقل وسوخت اربعین حسینی(ع) باحضور جهانبخش معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۷    
اکوفارس: مهدی مهدوی کیا به عنوان نماینده ی AFC در پنل مشورتی نهاد قانون گذار فوتبال حضور خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۴    
اکوفارس: انفجاری در مراسم نماز جمعه در شهرستان هسکه مینۀ ولایت ننگرهار 34 نفر کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۴    
اکوفارس: ملکه رانیا از جمله طرفداران حقوق زنان است. در سال 2004 نشان کلنل ارتش اردن، از سوی همسرش پادشاه عبدالله دوم به وی اعطا گردید ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۰    
اکوفارس: منابع روسی از جابجایی خطرناک تروریستها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۷    
اکوفارس: قیمت های نفت امروز، جمعه در حالی رشد کرد که نگرانی ها از کند شدن اقتصاد چین، با انتشار داده هایی که نشان می داد تقاضای پالایشگاه های چین و آمریکا قدرتمند باقی مانده است، کاهش یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۵    
اکوفارس: طی روزهای 24 و 25 مهرماه، بالغ بر 597 هزار نفر زائر از مرزهای 4 گانه وارد کشور شدند و بالغ بر 119هزار نفر نیز از مرزها خارج شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۲    
اکوفارس: ونزوئلا در رقابت برای کسب کرسی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پیروز شد و در رای گیری محرمانه مجمع عمومی با 105 رای توانست کاستاریکا با 96 رای را شکست دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۲    
اکوفارس: سناتور جمهوری خواه ارشد آمریکایی یک لایحه تحریم های جدید علیه ترکیه با حمایت هر دو حزب اصلی آمریکا را ارائه کرده که براساس آن دارایی های شخصی رجب طیب اردوغان و خانواده اش هدف قرار می گیرند.
  • ۱