پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۱۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 9 آبان 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 1 آبان 1398 اکو فارس 2 آبان 1398 اکو فارس 3 آبان 1398 اکو فارس 4 آبان 1398 اکو فارس 5 آبان 1398 اکو فارس 6 آبان 1398 اکو فارس 7 آبان 1398 اکو فارس 8 آبان 1398 اکو فارس 9 آبان 1398 اکو فارس 10 آبان 1398 اکو فارس 11 آبان 1398 اکو فارس 12 آبان 1398 اکو فارس 13 آبان 1398 اکو فارس 14 آبان 1398 اکو فارس 15 آبان 1398 اکو فارس 16 آبان 1398 اکو فارس 17 آبان 1398 اکو فارس 18 آبان 1398 اکو فارس 19 آبان 1398 اکو فارس 20 آبان 1398 اکو فارس 21 آبان 1398 اکو فارس 22 آبان 1398 اکو فارس 23 آبان 1398 اکو فارس 24 آبان 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 28 آبان 1398 اکو فارس 29 آبان 1398 اکو فارس 30 آبان 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۴    
اکوفارس: سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: در حالی قرار است فردا معاونت مسکن وزارت راه جزئیات طرح ملی مسکن را اعلام کند که متقاضیان برای ثبت نام در این طرح باید 30 تا 50 میلیون تومان سپرده گذاری کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۴    
اکوفارس: ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، 18 تا 21 آبان ماه برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۰    
اکوفارس: جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از جابجایی تعداد38796 نفرزائر اربعین حسینی(ع) با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۰    
اکوفارس: سنگاپور همچون سال 2018 بهترین کشور جهان برای رشد و نمو کودکان است. شاخص تهدید دوران کودکی برای ایران در سال 2019، 869 بوده و در میان 176 کشور جهان رتبه 79 را به خود اختصاص داده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۶    
اکوفارس: معاون بیمه اتباع خارجی اداره کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی، پوشش بیمه خبرنگاران خارجی و شرایط بیمه شدن این افراد را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: دبیر شورای تامین دام کشور با اشاره به وضعیت خوب تولید گوشت در کشور گفت: جمعیت دام سبک کشور در حال حاضر 63 میلیون راس است و با زایش پائیزی، 18 میلیون راس دام به این جمعیت اضافه خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۳    
اکوفارس: رئیس کلانتری 134 شهرک قدس جزئیات مرگ مرموز یک دختر هفده ساله را در منطقه سعات آباد تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۱    
اکوفارس: دختر جوان روی گل های کنده کاری شده تاج تخت دست می کشد: رنگ این طرفش هم که ریخته! این را دختر می گوید، خطاب به مرد فروشنده که برای سرویس خواب چوب گردو که به قول خودش گل کارهایش است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۱    
اکوفارس: صد ها کارگر کودک و زن در کشور های حاشیه خلیج فارس به صورت اینترنتی خرید و فروش می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۷    
اکوفارس: بسیاری از افراد به ویژه بانوان به دنبال داشتن پوستی بدون لکه، چین و چروک و شفاف هستند، برخی خوراکی ها برای رسیدن به این هدف بهتر از بوتاکس عمل می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
اکوفارس: در این مطلب قصد داریم شما را با مشهورترین جاسوسان تاریخ آشنا کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
اکوفارس: جگوار خودروساز بریتانیایی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
اکوفارس: زرینچه مدام با باقری مقایسه می شود و به وضوح از این موضوع کلافه شده؛ آنقدر که چندی پیش گفته بود: من کاپیتان کریم باقری بودم، اما مدام می گویند استقلال یک آقا کریم کم دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اکوفارس: رژیم صهیونیستی که مستندات مختلفی درباره حمایتش از گروه های تروریستی در غرب آسیا وجود دارد مدعی شده که ایران و ترکیه ثبات خاورمیانه را تهدید می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۶    
اکوفارس: فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تنها 43 میلیون یورو در 2 ماه اخیر از اینستاگرام درآمد داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی احتمال بارش باران و رگبار پراکنده و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها، مردم از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۵    
اکوفارس: حامد لک در حالی پنالتی علی علیپور را گرفت که یک صحبت در گوشی از پشت دروازه او را در این اتفاق مهم همراهی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: رئیس جمهوری سوریه در گفت وگوی تلویزیونی در مورد تحولات اخیر منطقه و سوریه، بر اصرار دمشق برای آزادسازی همه اراضی سوریه تأکید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۱    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز از آدیس آبابا، سخنگوی نخست وزیر اتیوپی روز پنجشنبه تایید کرد دست کم 78 نفر در جریان اعتراضات هفته گذشته در این کشور در ارتباط با بدرفتاری با یک ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: آتکا شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5. 2 ثانیه ای و حداکثر سرعت حدود 250 کیلومتری دارد؛ و اگر دور پیشرانه ی 2 لیتری توربو را در محدوده بهینه ی خود یعنی 3500 تا 6000 قرار دهید آتکا به اندازه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: ساق بوقلمون با پوست هر کیلو به قیمت 35 میلیون و 400 توان در غرفه های تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: بررسی ها نشان می دهد که سالیانه 30 تا 50 درصد محصولات کشاورزی به ضایعات تبدیل می شود که با کاهش این میزان ضایعات می توان غذای 15 تا 20 میلیون نفر را از این محل تامین کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: دبیر انجمن وارکنندگان موتورسیکلت ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 50 هزار دستگاه موتورسیکلت تولید شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: 10 روزی است که صادرات تخم مرغ به افغانستان به اوج خود رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: حقیقت گفت:کشاورزان در مناطق معتدل و سردسیر اقدام به کشت کلزا نکنند و در مناطق گرم تا 20 آبان می توانند کشت را انجام دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: شادلو گفت:بارندگی های مکرر در 2 هفته اخیر، سرما و جابه جایی فصل منجر به کاهش عرضه گوجه فرنگی و نوسان قیمت در بازار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۳    
اکوفارس: بادمجان دلمه هر کیلو یک هزار و 800 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۳    
اکوفارس: رسانه های خبری در سرزمین های اشغالی فلسطین از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک راکت و موشک خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط یک میلیون و 700 هزار تومانی همراه است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۸    
اکوفارس: بر اساسی مشاهدات میدانی بیشتر محصولات سایپا امروز (9 آبان 98) با افزایش نسبی در قیمت همراه است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: فرماندهی پلیس کربلا، شایعات منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر بازداشت یک تک تیرانداز ایرانی در این شهر را تحریک آمیز و مغرضانه خواند و آن را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: جزی گفت: در سیل اخیر، خسارت در مناطقی که عملیات آبخیزداری و آبخوانداری اجرا شده بود تا 70 درصد کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: حجت گفت: با توجه به پایان صفر و ازدیاد تقاضا هم زمان با شروع مجالس و مهمانی ها قیمت مرغ با نوساناتی در بازار روبرو شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۲    
اکوفارس: پنیرسفیدپاستوریزه گلپایگان به قیمت 27 هزار تومان در غرفه های تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۲    
اکوفارس: شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به قیمت 179 هزار و 900 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: رئیس جمهور لبنان که کشورش شاهد تظاهرات مردمی علیه دولت است، متعهد شد که در نیمه دوم ریاست جمهوری خود با فساد مقابله کند و اصلاحات لازم را پیش ببرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: حلوا ارده شکری عقاب مقدار 50 گرم به قیمت 3 هزار و 100 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: رسانه های آمریکایی جزئیات جدید از نحوه لو رفتن سرکرده معدوم داعش منتشر کرده اند. یک رسانه گزارش داده او برای در امان ماندن از خطر 67 هزار دلار به گروه های رقیب داعش پرداخت کرده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: علائم حمله قلبی که باید مراقب آن باشید چندان پیچیده نیستند، کافیست کمی به شرایط کلی سلامتی خود توجه کرده و شاخصه های اساسی سلامتی خود را بررسی کنید ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: فرماندار تربت جام از بارش تگرگ در ارتفاعات بزد و جاری شدن سیل در این شهرستان خبر داد؛ معاون عمرانی استاندار نیز برای بررسی شرایط و اوضاع منطقه به تربت جام اعزام شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۴    
اکوفارس: منابع خبری روز پنجشنبه گزارش داده اند رژیم صهیونیستی مجوز ساخت بیش از 2300 واحد مسکونی جدید را در اراضی اشغالی کرانه باختری صادر کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۱    
اکوفارس: کاخ سفید در واکنش به رسمی شدن روند تحقیقات برای استیضاح ترامپ در بیانیه ای گفت که رئیس جمهوری آمریکا هیچ خطایی نکرده و فرایند "غیرقانونی" استیضاح به مردم آسیب می زند نه به ترامپ.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۸    
اکوفارس: وزیر راه و شهرسازی از فراهم بودن بستر لازم برای عملیات عمرانی پرسرعت در پایانه مرزی رازی و اجرای طرح جامع این پایانه مرزی در سریع ترین زمان ممکن خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: درخواست دفتر حضرت آیت الله سیستانی برای عدم استفاده از تصویر و نام ایشان در هرگونه تجمع و تظاهرات
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: مسئول انتقال تروریست های انتحاری از سوریه به عراق و دو تن از دستیارانش در استان الانبار عراق کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از هواداران سرخپوشان عذرخواهی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که پنجشنبه منتشرشده از احتمال به قدرت رسیدن رهبر حزب کارگر انگلیس در انتخابات پارلمانی این کشور که قرار است در ماه دسامبر برگزار شود ابراز نگرانی کرد
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف متجاوزان سعودی را در غرب این کشور سرنگون کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتر در واکنش به رای مجلس نمایندگان این کشور به رسمیت یافتن تحقیقات استیضاح وی، آن را بزرگترین ساحره گیری تاریخ دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: دولت ترکیه در واکنش به تصویب طرحی در پارلمان فرانسه برای اعلام مخالفت با عملیات آنکارا در شمال شرق سوریه، سفیر فرانسه را احضار کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۸    
اکوفارس: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: افرادی که برای صدور المثنی کارت سوخت مفقودی خود اقدام نکرده اند در صورت تخلف احتمالی شریک جرم خواهند بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۳    
اکوفارس: سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی معابر 7 استان طی امروز و فردا هشدار داد و اعلام کرد: در این استان ها تردد دچار اختلال می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: رئیس مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور گفت: هویت گذاری برای همه دام ها اجباری است و کسانی که نسبت به پلاک کوبی دامها کوتاهی کنند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: گروه استان ها- رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه 29 درصد از نیاز کشور به محصول چای در داخل تولید می شود گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: ایوانیکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا تنها دقایقی پس از آن که استیضاح پدرش در مجلس نمایندگان آمریکا رسمی شد، به این موضوع واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای که در آن مراحل بعدی تحقیقات استیضاح از ترامپ مشخص شده به این تحقیقات رسمیت بخشید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از تهدیدهایی که اطراف فلسطین اشغالی را فرا گرفته اند ابراز نگرانی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: یک منبع معتبر به خبرگزاری رسمی کره جنوبی (یونهاپ) اطلاع داده است که ارسال کالاهای بشردوستانه کره جنوبی به ایران، به دلیل تحریم های آمریکا متوقف شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: مهاجم تنومند تیم فوتبال استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، خود را برای دیدار بزرگ هفته در روز جمعه آماده می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: زلزله 4. 9 ریشتری جزیره ابوموسی را لرزاند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از کسب تساوی خانگی تیمش برابر صنعت نفت آبادان درجمع خبرنگاران از سمت خود استعفا داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: صرافی ملی امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 150 تومان و قیمت یورو را 12هزار و 450 تومان تعیین کرده ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 3میلیون و 948 هزار تومان، طلای 18عیار هم 404 هزار و 100 تومان و دلار در بازار آزاد 11هزار و 280 تومان ارزش گذاری شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: سرمربی پرسپولیس از علی علیپور بابت نحوه زدن پنالتی تیمش انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند ماه در مراسمی کاپ قهرمانی سوپر جام فصل گذشته لیگ برتر را بالای سر بردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: سرمربی ماشین سازی می گوید تماشاگران پرسپولیس به مادر او فحش داده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش گفت: براساس اعلام قبلی، تمام مشتریانی که در سال 97 اقدام به تکمیل وجه نموده و پذیرش آنها در صف فاکتور قرار گرفته بود، خودروهای خود را دریافت کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: گروه تروریستی داعش در پیامی صوتی کشته شدن سرکرده خود را اعلام کرد و از تعیین جانشین برای ابوبکر البغدادی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۰    
اکوفارس: حملات هوایی روسیه به مقر تروریست ها در استان ادلب سوریه منجر به کشته شدن پنج تن از سرکرده های آن ها شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۴    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر خود به استان زنجان از مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین ایرانیان و طرح توسعه این واحد در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۴    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر یکروزه خود به استان زنجان از واحد تولیدی_صنعتی آریا رنگ درخشان در شهرستان خدابنده بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۴    
اکوفارس: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه شرکت پوشاک نانو مهیار در زنجان به بهره برداری رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
اکوفارس: برهم صالح رئیس جمهور عراق در سخنانی با تأکید بر لزوم انجام اصلاحات، گفت عادل عبدالمهدی به شرط تعیین جایگزینی برای او با اعلام استعفا موافقت کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۲    
اکوفارس: دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
اکوفارس: آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور می گوید تیمش برای کسب سه امتیاز برابر تراکتور به میدان می رود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش توانسته اند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را رصد و آن را مجبور به فرار از آسمان این کشور کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اکوفارس: دور دوم تظاهرات در چند استان عراق امروز ادامه یافت و بیش تر معترضان، شعارهایی در محکومیت فساد و لزوم اصلاح ساختار سیاسی و اداری این کشور سر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اکوفارس: رهبر حزب کارگر انگلیس در اولین روز کمپین انتخابات زودهنگام در این کشور وعده داد، همه پرسی دوم برگزیت را اجرا کرده و توافق تجاری شیرینی را که رئیس جمهور آمریکا به دنبال آن است از گزینه ها حذف ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اکوفارس: منابع آمریکایی و کُرد سوری با اشاره به بازگشت نظامیان آمریکایی به شمال سوریه و گشت زنی مجدد در نزدیکی مرز ترکیه، می گویند قرار است میادین نفتی این کشور تحت اشغال آنها قرار گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اکوفارس: سازمان پزشکان بدون مرز در نتیجه تحقیقات حمله ائتلاف سعودی به بیمارستانی در شمال یمن که گفته اشکال در موشک سبب انحراف آن شده، ابراز تردید جدی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اکوفارس: منابع یمنی گفتند توافق ریاض بین عربستان و امارات درباره تقسیم قدرت در عدن در جنوب یمن که قرار بود امروز امضا شود، به تعویق افتاده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: یکی از پزشکان سابق پزشکی قانونی نیویورک سیتی گفت، زخم های جسد میلیاردر آمریکایی نشان می دهد که این قاچاقچی دختران زیر سن قانونی، به احتمال زیاد به قتل رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: منابع یمنی امروز از درگیری های شدید شبه نظامیان تحت امر عربستان و امارات در جنوب یمن خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۸    
اکوفارس: انتظار می رود که امسال آمریکاییان 8 میلیارد و 800 میلیون دلار را صرف خرید آبنبات، پوشاک و تزئینات مخصوص هالوین کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۸    
اکوفارس: کمیته حقوق بشر در پارلمان عراق اعلام کرد که از زمان آغاز اعتراضات در این کشور، دویست و پنجاه نفر جان خود را در این ارتباط از دست داده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن تا رسیدن به توافقی جدید، همچنان به اعمال تحریم ها علیه ایران ادامه خواهد داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: یک کارشناس مسائل غرب آسیا کشته شدن البغدادی را بیشتر شبیه به یک سناریوی هالیوودی دانست و گفت: احتمالا هم اکنون البغدادی در یکی از ایالات های آمریکا در حال گذران حیات است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا در توییتی نوشت: با اقدامات مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم آمریکا کمپین فشار حداکثری علیه ایران ادامه یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز ورود خودرو به کشور تحریم نیست، اما آمریکایی ها ورود قطعات خودرو به ایران را تحریم کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های موسسات اعتباری را صادر کرد و گفت: باید با حوصله به داد مردم رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۷    
اکوفارس: سامانه سمات بانک مرکزی و سامانه جامع مدیریت تضامین دولت در راستای ارتقاء شفافیت و انضباط مالی دولت با یکدیگر مرتبط شدند و از این پس اطلاعات این سامانه ملاک محاسبه بدهی دولت خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۶    
اکوفارس: اسناد سری پرونده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در کاگ ب سازمان اطلاعات شوروی سابق در نمایشگاهی در شهر سن پترزبورگ زادگاه وی، در معرض نمایش قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: دولت هند علیرغم اعتراضات گسترده ساکنان کشمیر هند، امروز (پنجشنبه) رسماً جامو و کشمیر را به دو منطقه جامو و کشمیر و لداخ تقسیم کرد که مستقیماً تحت کنترل دولت مرکزی دهلی نو قرار می گیرند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: "سیاوش حیدراف "معاون کمیته دولتی امور تشکلهای دینی جمهوری آذربایجان گفت : از سال 2011 میلادی تاکنون بیش از 400 شهروند جمهوری آذربایجان به جرم پیوستن به گروههای افراطی سلب تابعیت شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
اکوفارس: به دلیل خشکی شدید آب و هوا و وزش باد که سرعت آن به 70 مایل در ساعت می رسد، آتش سوزی در بخش هایی از کالیفرنیای شمالی همچنان ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور کشور امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان به بهره برداری رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نباید نسبت به وارد کردن کالاهایی که مشابه آن در کشور به حد کافی تولید می شود، اقدام کرد که در همین راستا واردات 1524 قلم کالا ممنوع شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان گفت: از آغاز دور جدید تحریم ها هیچ واحد تولیدی در زنجان تعطیل نشده است.