شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۵۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 18 اسفند 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
پروفسور جف ویلسون حدود یکسال است که در یک خانه محقر و کوچک و به عبارت بهتر در یک زباله دانی زندگی می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
پس از شمارش آرا لحظاتی قبل، اسامی 40 نفر از منتخبان صاحبان کارت بازرگانی برای هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران انتخاب اعلام شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
اگر می خواهید از درآمدتان بیشترین بهره را ببرید، از هزینه های خانه داری، خدمات و خواروبار خود بکاهید، دنبال هدیه ها و تخفیف ها باشید و در هزیئه های بانکی و کارت های اعتباری صرفه جویی کنید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
حضور بادیگاردها بیش از همه چهره های شناخته شده در اطراف خواننده های ایرانی به چشم می خورد و این موضوع چندان به میزان شهرت آنها ارتباط ندارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از فردا (سه شنبه) به مدت دو روز برگزار می شود که یکی از دستورکارهای آن انتخاب هیات رییسه جدید خواهد بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل بانک ملی از تعیین تکلیف بدهی گروه آریا به این بانک خبرداد و گفت: قرارداد واگذاری گروه ملی فولاد به بانک ملی به امضا رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
جمعی از فرزندان شهدا به مناسبت روز شهید با وزیر خارجه کشورمان دیدار کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
گروه داعش روز یکشنبه پیام ویدئویی جدیدی را منتشر کرد که در آن دو نفر از شبه نظامیان این گروه با استفاده از زبان اشاره در تلاش برای جذب افراد کر و لال به عضویت این گروه هستند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره تفاوت "الف" با محمد رضا رحیمی به دانا گفته: رحیمی ثروت آنچنانی برای خود ندوخته و چیزی ندارد. همین الان هم همسر او در بیمارستان خوابیده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۷    
د ر غربی ترین مرزهای استان تهران، پشت جاد ه های خاکی منتهی به شهرستان نظرآباد ، حاد ثه ای تلخ و شیرین رخ د اد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۴    
کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در پیامکی از برادر خود دکتر نورالدین پیرموذن نماینده دور ششم و هفتم مجلس که هم اکنون در آمریکا به سر می برد، اعلام انزجار کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۴    
جلاد انگلیسی داعش از خانواده خود به دلیل مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده است، عذرخواهی کرد !
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۱    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: آنچه الآن بیشتر برسر زبان هاست بحث ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی در خبرگان است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۷    
عصرخبر - محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
پس از آنکه آمار اشتغال آمریکا نشان داد نرخ بیکاری در این کشور به کمترین سطح از می 2008 رسیده است، دلار روز جمعه در برابر ارز های مهم دیگر به بالاترین سطح 11.5 سال اخیر رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۸    
نشست خبری دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران با اصحاب رسانه، در ادارات مرکزی این بانک با حضور بالغ بر 200 خبرنگار حوزه بانک برگزار شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
بازی ایرانی سنگ اژدها تا اواخر فروردین ماه 94 با گذراندن مراحل نهایی، برای عرضه سراسری در کشور آماده سازی می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
با صدای کمک خواهی مرد جوان، اهالی متوجه درگیری شده و با رساندن خود به محل درگیری او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
این ماه قبوض گاز خانگی با شکل و شمایل جدیدی توزیع شده است و همین بهانه ای شد تا ببینیم قبض گازی که برای مشتریان ارسال می شود، به جز هزینه گاز مصرفی چه مبالغ دیگری را شامل می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
مدیر عامل شرکت ایرانسل از بازگشت تعرفه بسته های اینترنتی ایرانسل به حالت قبلی خود خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
کیا در جریان نمایشگاه دفاعی IDEX 2015 در برای اولین بار از یک زره پوش تاکتیکی سبک رونمایی کرد. این خودرو برای بازار صادرات در نظر گرفته شده و امکان تولید انبوه آن از سال 2016 وجود دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
بانک مرکزی فهرست شعب بانکی منتخب توزیع کننده اسکناس نو را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۹    
فاکس نیوز نوشت: درصورتیکه توافق دیپلماتیک با ایران مانع از حرکت تهران به سوی دستیابی به سلاح نشود، عربستان سعودی احتمالا طرح هسته ای خود را به جریان می اندازد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی، از احتمال اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمد رضا رحیمی در آینده نزدیک خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۴    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل جدید فروش خودرو که قرار است در روزهای آینده در هیات دولت بررسی و تصویب شود، را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۴    
نماینده بروجرد در مجلس گفت: اقدام بانک مرکزی در حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس های جدید پذیرفتنی نیست و از رئیس بانک مرکزی می خواهم از انتشار این اسکناس جلوگیری کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
توافق احتمالی بر سر برنامه اتمی در یک قطعنامه فصل هفتمی منشور ملل متحد تأیید و در نتیجه به یک توافق الزام آور برای همه دولت ها تبدیل می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان مالیاتی از درآمد 52 هزار میلیارد تومانی تا آخر بهمن ماه خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
با حکم فرمانده کل قوا سردار سرتیپ حسین اشتری به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
یک نماینده فعال کارگری با اشاره به پیشنهاد جدید دولت، طی فرمولی در آخرین جلسه شورای عالی کار که روز جمعه با حضور وزرای اقتصادی ارائه خواهد شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی از یک رسوایی جنسی در تأسیسات اتمی دیمونا در فلسطین اشغالی پرده برداشت و گفت: این اتفاق همزمان با سخنرانی نتانیاهو در کنگره رخ داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
در پایان معاملات امروز تالار شیشه ای شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 46 واحد افزایش به 63 هزار و 853 واحد رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
ورود خودروهای خارجی مدل 2015 به بازار، تغییراتی را در قیمت برخی خودروها ایجاد کرده که این تغییرات به طور متوسط به حدود 10 میلیون تومان می رسد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۶    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار 965 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3406 تومان فروخته می شود که بر خلاف روزهای گذشته از روند کاهشی تغییر جهت داده و با افزایش همراه شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
دنیای اقتصاد: طبق اظهارات یک بنگاهدار املاک فعال که جزو یکی از مشاوران قدیمی محسوب می شود، در گذشته متقاضیان خرید آپارتمان مجبور بودند برای مراجعه به بنگاه ها ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل جدید فروش خودرو که قرار است در روزهای آینده در هیات دولت بررسی و تصویب شود، را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که سایتی را برای ارتباط اجتماعی و جایگزینی فیس بوک راه اندازی کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی با حضور هیأتی از آژانس و در راستای ادامه همکاری ها بین ایران و این نهاد بین المللی در محل سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
مسئولان وزارت خارجه به مناسبت روز درختکاری در محوطه بیرونی ساختمان وزارت خارجه چند اصله نهال غرس کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
جدیدترین آمار سپرده ها نشان می دهد که رشد نقطه به نقطه سپرده های بانکی پس از سقوط 18 واحد درصدی در 8 ماه نخست سال جاری، تغییر مسیر داده و در آذرماه افزایش 1.0 درصدی را نسبت به ماه قبل تجربه کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
شاخص کل بورس تهران همچنان بعد از گذشت بیش از 14 ماه در مسیر نزولی قرار دارد؛ به طوری که مرزهایی را که پیش از این کارشناسان نسبت به ورود به آن تردید داشتند پشت سر می گذارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
نمایشگاه خودروی ژنو که این روزها در صدر اخبار صنعت خودرو قرار گرفته، میزبان مجموعه ای از هیجان انگیزترین خودروها و فناوری های صنعت خودرو در سال 2015 است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۲    
طلا در بازار جهانی روز جاری اندکی افزایش یافت اما با صعود دلار به بالاترین سطح 11 سال گذشته، این فلز ارزشمند همچنان نزدیک به پایین ترین قیمت سه ماه گذشته قرار دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
کیفیت برخی سواری های تولیدی در بهمن ماه امسال افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
روند نزولی شاخص بورس و وضعیت نه چندان مطلوب این بازار موجب شده تا در چند ماه گذشته، شاخص ارزش سهام معامله شده همواره با اختلاف قابل توجهی در صدر پرریزش ترین شاخص های اقتصادی قرار گیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
بعد از تکان نخوردن نرخ تمامی ارزها در روز گذشته امروز نرخ 33 ارز در مرکز مبادلات ارزی تغییر کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور کشورمان با تأکید بر اینکه انقلاب با فداکاری و ایثار به پیروزی رسید، گفت: ایثار یعنی منافع و مصالح کشور را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۴    
گمان می کنم که عادلانه باشد اگر بگوییم که در مذاکره هسته ای ایران نوعی فوریت وجود دارد، زیرا این مذاکره ها نزدیک به یک سال است که ادامه یافته اند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
محمدرضا رحیمی صبح امروز برای تحمل حبس، به زندان اوین برگشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۹    
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه روز چهارشنبه دستمزد 94 کارگران نهایی می شود گفت: اختلافات زیادی بین کارگران و کارفرمایان بود که در جلسه روز گذشته شورا نظرها تقریباًً بهم نزدیک شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
براساس تصمیم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب پست بانک ایران در ایام پایانی سال جاری از 23 لغایت 27 اسفندماه به مدت 5 روز کاری اقدام به توزیع اسکناس نو در سطح استان تهران می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
فارس: فرمان برخورد با تخریب گران محیط زیست؛ ردپای پول های کثیف در اردوگاه مدعیان اصلاحات؛ پنجم اردیبهشت 94 سعید مرتضوی در دادگاه؛ نفس داعش در صلاح الدین به شماره افتاد و پرسپولیس همچنان در دام لیگ ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
وزیر سابق اقتصاد از حرف تا عمل اقتصاد بدون نفت می گوید و اینکه چرا در زمان وفور درآمد نفت کسی به فکر کاهش اتکاء به درآمدهای نفتی نیفتاد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
استاندار تهران گفت: در ایام نوروز باید بر شرکت های هواپیمایی در فرودگاه های امام و مهرآباد بیشتر نظارت شود تا بلیت با قیمت مصوب و عادلانه میان مسافران توزیع شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
یک گروه 47 نفری از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا در یک نامه سرگشاده به رهبران ایران هشدار دادند که هرگونه توافق هسته ای که با دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به امضا درآید بعد از پایان دوران ریاست ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و حراج تک قیمتی شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
سرانجام پس از دو هفته مبارزه برخی برندهای صنایع لبنی برای افزایش قیمت شیر، قیمت این محصول توسط بعضی از این برندها با تذکر سازمان حمایت به قبل برگشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهور مجوز مربوط به حق بهره برداری از 10 هکتار از اراضی واقع در شهرستان شمیرانات استان تهران را لغو کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
اردیبهشت سال 86 بود که دستورِ برکناری ناگهانی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه ایران توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
آخرین ورژن های تلفن های اپل یعنی آیفون 6 و 6 پلاس در دنیای تلفن های هوشمند دارای بهترین دوربین ها هستند، اما برای استفاده بهتر از این دوربین ها بهتر است اپلیکیشن های درستی را انتخاب کنید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
انتخاب لپ تاپ مناسب، کار چندان آسانی نیست. حتی پس از مدتی استفاده از رایانه نیز باز هم تشخیص این که رایانه کاملا مناسبی را انتخاب کرده اید یا نه ، مشکل خواهد بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از صبح امروز - 18 اسفند - آغاز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۳    
بسیاری از کارشناسان صنعت تلفن همراه معتقدند که با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی سیم کارت های تلفن همراه باید بسیار سریع تر از دور خارج می شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
آئین نامه ای وجود دارد که زمینه را برای تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی واقع در محدوده شهرها و فضای سبز شهری را فراهم می کند که نمونه بارز آن ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۳    
تصاویری از اتومبیل های لوکس و گران قیمت ستاره های روز دنیای فوتبال را اینجا ببینید.