یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۶    
رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری دزدی خبر داد که با بازگشت صاحبخانه از سفر داخل کمد دیواری مخفی شده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۴    
وزیر آموزش و پرورش از تقویت فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در برنامه درسی دانش آموزان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۶    
برخی رسانه های عربی پیشتر مدعی شده بودند که دو فروند جنگنده اف35 رژیم صهیونیستی با عبور از آسمان کشورهای سوریه و عراق در صدد پرواز به سوی آسمان ایران بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۸    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دیروز و امروز دمای هوای زابل به 41 درجه سلسیوس رسید و گرمترین روز دهه نخست فروردین در 55 سال اخیر را شکست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
صنعت قطعه سازی کشور در سال های تحریم شرایط دشواری را پشت سر گذاشت اما با اجرای توافق هسته ای برجام بار دیگر بارقه های امید به رونق در این بخش زنده شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۸    
درحال حاضر روزانه حدود 800 میلیون مترمکعب گاز تولید و به شبکه انتقال گاز تزریق می شود و به گفته حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در سال 2020 مقدار تولید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۴    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه خبر برخی رسانه ها مبنی بر هشدار دونالد ترامپ به ولادیمیر پوتین در مذاکره تلفنی اخیر را تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۵    
وزیر امور خارجه از تعیین 6اولویت راهبردی برای حوزه دپیلماسی اقتصادی کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به آخرین ژاژخایی و گستاخی ولیعهد جوان و خام اندیش و تجربه نیاموخته سعودی که سخن از جنگ با ایران ظرف 10 تا 15 سال آینده رانده بود واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۳    
سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: ساعت فعالیت واحدهای صنفی واماکن عمومی تهران بزرگ درشش ماهه اول سال به شرح ذیل می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۰    
اینفوگرافیک زیر رشد اقتصادی شش ماهه نخست سال 1396 را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید خدمات سهم بیشتری از این رشد را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۴    
اینفوگرافیک زیر رشد ماهانه میانگین قیمت آپارتمانهای مسکونی معامله شده در شهر تهران در سال 1396 نسبت به سال 1395 نشان می دهد. نمودار رشد قیمتها در اسفند 1396 به میزان 26/1 درصد را نمایش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
جالب اینجاست که استانبول در شمال غربی ترکیه است و آدانا در جنوب این کشور ؛ در واقعیت پرواز استانبول را در شرایط اضطراری به آدانا نمی برند ولی چون قرار است "پایتخت" تبلیغاتچی آدانا شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۵    
دهها نفر امروز (جمعه) در بغداد پایتخت عراق با برپایی تظاهرات، خواستار لغو فوری سفر ولی عهد عربستان به این کشور شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۹    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به وضعیت جاده ها و حجم سفرهای نوروزی به مسافران توصیه می شود بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۹    
نیویورک تایمز در دیدگاهی نوشت: تنها راه جلوگیری از اینکه ' ترامپ' در قبال 'برجام' دست به بدترین کار نزند؛ تقویت رابطه دوستانه میان ترامپ و ' مکرون' به رغم اختلاف نظرهای فراوان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تمامی شهرهای کشور امروز به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز هستند گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اصلاحیه ای که ارائه کرده ایم کار نهایی قانون مالیات بر تولید در اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید و می توان این خبر خوب را به تولیدکنندگان داد که مالیات بر عملکرد با ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۴    
رئیس سازمان هواشناسی کل کشور از افزایش 2درجه ای دمای هوا و کاهش 50 میلی متری بارش ها طی 50 سال گذشته در کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، ضمن اشاره به ضرورت سرمایه گذاری 700 هزار میلیارد تومانی برای تحقق رشد 8 درصدی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
در شرایطی که بانک ها در انتهای سال 96 مجدد از طریق فروش اوراق مالی اقدام به جذب سپرده های با سود 20 درصدی کردند و در عین حال با کاهش درآمد از طریق پرداخت تسهیلات مواجه هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۱    
توپخانه های رژیم صهیونیستی 4 گلوله به سمت جنوب غزه شلیک کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بر خلاف نخست وزیر این رژیم از توافق هسته ای با ایران حمایت کرد و ضمنا گفت تهران به این توافق پایبند بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی از افزایش 30درصدی درآمد گمرکات کشور در سال96 نسبت به رقم بودجه مصوب دولت خبر داد و گفت: اجرای سامانه گمرکی به طور جدی در سال97 دنبال خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۹    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور با بیان اینکه 35 هکتار از جنگل های این بخش در 72 ساعت اخیر در آتش سوخت، گفت: تلاش ها برای مهار آتش ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۱    
در هر تلفن همراه انواع و اقسام عنصر شیمیایی وجود دارد. ولی چون مقدار به کار رفته اندک است، قیمت مواد اولیه زیاد نیست. به عنوان مثال مواد تشکیل دهنده یک آی فون 1 دلار می ارزند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۳    
جدول زیر مبلغ دیه برخی از اعضای بدن که بیشتر در تصادفات آسیب می بینند به نرخ سال97 نشان داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی فرابخشی و مربوط به تمام بخش های حاکمیتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۷    
کتیبه 'عین الروم' اشنویه قدیمی ترین سنگ نوشته اورارتویی با مضمونی در ارتباط با آب است؛ کتیبه ای که وقف نامه اهدا آب چشمه ای به همین نام به مردم منطقه به شمار می رود و اهمیت مایه حیات را در حدود سه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۶    
لابان اوندیتی رائو عضو هیات مدیره مناطق ویژه اقتصادی کنیا در دیدار با هادی فرجوند سفیر جمهوری اسلامی ایران درنایروبی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۱    
'کانگ کیونگ وا' وزیر خارجه کره جنوبی در اظهاراتی مصالحه جویانه خواستار مشارکت فعال کره شمالی در طرح انرژی منطقه ای شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۶    
اورهان بورسالی روزنامه نگار و تحلیل گر ترک طی مقاله ای در روزنامه جمهوریت نوشت: ترکیه 438میلیارد دلار بدهی ناخالص خارجی در بخش عمومی و خصوصی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۳    
طبق وعده های وزیر نیرو قرار شده که امسال 3000 مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود و شاهد افتتاح 40 طرح بزرگ آب و فاضلاب باشیم. علاوه بر این نیز تا پایان امسال 13 سد جدید وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۷    
یک کارشناس حوزه کار بر لزوم مقابله با قاچاق تاکید کرد و گفت: مصرف کننده ایرانی تعصب داخلی دارد ولی حق انتخاب هم دارد و از کالایی استقبال می کند که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۸    
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت ایجاد محتوای داخلی در عرصه فضای مجازی، مقوله مالکیت معنوی را اصلی ترین رکن ایجاد عرضه و تقاضا در بازار تولیدات مجازی داخلی ارزیابی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۳    
در بازار نوروز امسال برنج به ویژه برنج خارجی جزو محصولاتی بود که با افزایش قیمت روبرو شد که به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی بالا رفتن قیمت این محصول ارتباطی به محدودیت در واردات یا کمبود آن در بازار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۴    
محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و 720 هزار تومان خبر داد و گفت: البته در این قیمت حدود 120 هزار تومان حباب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۸    
رییس فراکسیون بنادر، دریانوردی و توسعه دریایی مجلس شورای اسلامی گفت: درصددیم در 6 ماه آینده با اصلاح کردن قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و افزودن سازمان بنادر به دایره شمول این طرح ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
عراق نامه ای به یونسکو فرستاد و به صورت رسمی خواستار ثبت مراسم اربعین در لیست میراث فرهنگی این سازمان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: رسانه ها همچون سینما و تلویزیون نقش بسیار مهم و بسزایی در روشنگری افکار عمومی برای حمایت از کالای ایرانی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
عضو فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران برای ارتقای جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در زمینه بنادر و صنایع دریایی هشت اولویت مانند هدایت کالاهای کاپوتاژی از جاده به دریا و استفاده از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۵    
استاندار ایالت سند پاکستان در دیدار با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران، گسترش همه جانبه روابط با کشورمان به ویژه در زمینه اقتصادی را خواستار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۱    
رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به فعالیت 27 هزار واحد تولیدی مرغ در کشور گفت: از این تعداد هفت هزار واحد تولیدی مرغ غیر مجاز است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۸    
مصرف بنزین کل کشور در نهمین روز سال 1397 (پنجشنبه) با 21.4 درصد رشد نسبت به دوره مشابه پارسال (1396) به 105 میلیون و 500 هزار لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۳    
رییس پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 16 امروز جمعه ممنوع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۳    
وزیر نیرو: با اتصال شبکه برق ایران و روسیه قدرت و توانایی پایداری این شبکه فوق العاده افزایش پیدا خواهد کرد که می توانیم حتی به شبکه برق اروپا هم متصل شویم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
رییس پلیس راه خوزستان گفت: در سانحه رانندگی که روز جمعه در محور اندیکا- لالی در استان خوزستان رخ داد 6 نفر کشته و 23 نفر مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۸    
اینفوگرافیک زیر تعداد کل معاملات آپارتمانهای مسکونی در شهر تهران در سال های 1395 و 1396 را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۹    
اینفوگرافیک زیر رشد ماهانه تعداد کل معاملات آپارتمانهای مسکونی در شهر تهران در سال 1396 نسبت به سال 1395، نمودار 11/8 رشد در سال 1396 نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 66درجه ای دمای هوای پایتخت طی 2روز آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
موسویان می گوید: مثلث واشنگتن، تل آویو و ریاض یک لیست اقدام مفصل در دست پیگیری دارد که تظاهرات اعتراضی در ایران، اختلافات مسئولان، مشکلات داخلی ایران به ویژه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۹    
وزارت خارجه روسیه سفرای کشورهای استرالیا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا و دیگر کشورهای غربی که دیپلمات های روس را اخراج کرده اند، احضار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
رییس جمهوری ترکیه امروز (جمعه) در انتقادی شدیداللحن از پیشنهاد همتای فرانسوی خود برای میانجیگری میان ترکیه و کردهای سوریه گفت: تو که هستی که می خواهی میانجیگری کنی؟!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است، تقریبا نیمی از ارز صادرات غیر نفتی در سال 96 مستقیما مصروف خروج سرمایه شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۹    
اینفوگرافیک زیر تورم اسفندماه 1396 به تفکیک دهک های هزینه ای نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
بیشترین نرخ تورم ثبت شده در سال 1396 مربوط به آبان ماه با 8.4 درصد، و کمترین نرخ تورم در سال گذشته مربوطه به فرودین ماه با 6.9 درصد بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۵    
وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) از پرتاب آزمایشی موفقیت آمیز دومین موشک بالستیک قاره پیمای جدید موسوم به "سارمات" خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۹    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد خرید کالاهای ایرانی، گفت: با خرید کالاهای داخلی باید برای به حرکت درآوردن چرخ های تولید داخلی اقدام کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۶    
رئیس پلیس پایتخت گفت: ارتکاب بیشترین جرایم فضای مجازی در بستر شبکه های اجتماعی صورت گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به نجات بیش از 2 هزار و 300 مسافر حادثه دیده در حوادث ترافیکی گفت: 38 هزار و 807 نفر در قالب طرح نوروزی امداد رسانی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۷    
رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 277 هزار و 410 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۱    
آخرین وضعیت جوی جاده های کشور در روز دهم فروردین اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۴    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر گفت: بیش از 4 هکتار از جنگل های بهشهر طی شبانه روز گذشته در آتش سوخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷    
حق اولاد کارگری طبق آخرین مصوبه نشست شورای عالی کار برای فرزندان زیر 18 سال 111 هزار و 414 تومان پرداخت خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۹    
هر بازیکن تیم ملی که در جام جهانی حضور داشته باشد، درآمدی برای باشگاه خودش نیز خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۱    
در شرایطی که بحران در شبکه بانکی ادامه دارد و نوسان ارزی باعث نگرانی عرضه کنندگان بخش مسکن هم شده است، افزایش تقاضای خرید مسکن در سال96 امید کافی برای خروج مسکن از رکود را بوجود نیاورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۵    
رییس اسبق کانون صرافان معتقد است: دادن ارز ارزان و محدود برای اقتصاد سم و فساد آفرین است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۰    
عضو اقتصادی مجلس می گوید: ما امیدوار بودیم که امسال به عنوان سال طلایی برای تعیین تکلیف موضوع یارانه ها باشد تا تعداد یارانه بگیرها تعدیل و فقط بخش های کم درآمد جامعه مشمول دریافت یارانه ها باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
پس از گذشت یک هفته از آغاز سال جدید گیشه سینماها رونق گرفت و فیلم ها به فروش خوبی دست یافتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت سال پیشرو را سالی پر از امید و شوق برای تولید ملی توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
یک کارآفرین گفت: برای حفظ بازار فرش بیش از هر موضوعی باید اهتمام جدی برای حفظ کیفیت تولید داشته باشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۶    
واردات نفت خام شرکت اسار (ESSAR) هند از ایران در ماه فوریه سال جاری در مقایسه با ماه ژانویه 9 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خیز بزرگ اجرای طرح اشتغال فراگیر از اردیبهشت ماه سال 97 خبر داد و گفت: نتایج این طرح در سال پیشرو به خوبی قابل رویت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۷    
رئیس مرکز ملی فرش با بیان اینکه فرش ایران به 80 کشور دنیا صادر می شود، گفت: روند روبه رشد فرش خوشحال کننده است اما، راضی کننده نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰    
قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته به کمتر از 7 هزار و 500 دلار در هر واحد رسید و مجموع سرمایه بازار ارزهای رمزنگار 550 میلیارد دلار آب رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در 24ساعت گذشته سبقت و سرعت غیرمجاز عامل وقوع 60درصد تصادفات بوده است و 20نفر در این مدت کشته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان درباره نتایج سفر بن سلمان، وزیر دفاع و ولیعهد سعودی به آمریکا نوشت: چنین برمی آید که واشنگتن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۹    
اینفوگرافیک زیر سهم آپارتمانهای مسکونی (با عمر 6 تا 10 سال) از کل معاملات آپارتمانهای مسکونی در شهر تهران در سالهای 1395 و 1396 نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۹    
ایفوگرافیک زیر سهم آپارتمانهای مسکونی (با عمر زیر 5 سال) از کل معاملات آپارتمانهای مسکونی در شهر تهران در سالهای 1395 و 1396 نشان می دهد. نمودار کاهش سهم آپارتمانهای نوساز را نمایش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۱    
رییس خانه معدن ایران با تاکید بر اهمیت تامین مالی (فاینانس) برای فعالان معدنی بخش خصوصی، تصریح کرد در سال 1397نوسازی ماشین آلات این بخش به 500میلیون دلار سرمایه نیاز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۴    
مردی تنها بخاطر بودن با زنی، همسرش را هدف توهین های شوم قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۹    
درحالی که تاجران درحال بررسی تاثیر افزایش ذخایر نفت انبارهای آمریکا در تقابل با تداوم محدودیت تولید اوپک بودند، قیمت های نفت بالا رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۵    
رییس پلیس راهور ناجا عامل 90 درصد از تصادفات 24 ساعت گذشته را سرعت و سبقت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و گفت: بیش از 20 نفر در این تصادفات جان باختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸    
قاچاق علاوه بر کاهش سرمایه گذاری مولد در مسیر سرمایه گذاری هم انحراف ایجاد می کند. در واقع، قاچاق، فرصت های سرمایه گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید ناخالص داخلی را از بین می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۰    
سود بانک های چینی در سال 2017میلادی با رشد قابل توجهی روبرو شد و با اعمال سیاست های بازدارنده اعتباری دولت چین، سود موسسات مالی چین بیش از گذشته جهش کر.د
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۴    
رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: بخش خصوصی یک دهه است با تمام توان خود تلاش می کند پیشنهاد اصلاح قوانین را ارائه کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۸    
محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اعلام کرد که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به زودی به آنکارا سفر می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۱    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت این سازمان ضمن اعتراض به اتهامات بی اساس عربستان درباره نقش ایران در حمله موشکی به یمن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: متوجه شدیم که بخش قابل توجهی از کودکانی که زیر 17 سال هستند و از نعمت آموزش محروم می شوند، غالبا اولیا و به خصوص مادرشان کم سواد و بیسوادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۳    
شرکت شادی آوران شمرون جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین به دلیل وقوع تصادف در محدوده نظرآباد خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
مجموعه هلدینگ ساختمانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
زمان اجرای طرح ترافیک جدید،وضعیت امنیت نوروز،وضعیت سرقت تهران،برخورد با اراذل و اوباش و تامین امنیت شب تهران مهمترین بخش های گفت و گو با رئیس پلیس تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۰    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۱    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از سوریه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت در این مورد باید از کاخ سفید جویا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۰    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی روز پنجشنبه به نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال گفت: جامعه جهانی برای جلوگیری از جنگ با ایران باید، فشارهای سیاسی و اقتصادی به این کشور را افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در اقدامی غافلگیرانه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی به زودی خاک سوریه را ترک می کنند.