دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۲۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
زن جوان بعد از اطمینان از خیانت همسرش تصمیمی عجولانه و خطرناک گرفت. او تصمیم گرفت به زندگی هر خانواده سه نفرشان پایان بدهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۷    
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الفجیره امارات از حضور در مراسم ازدواج دخترش خودداری کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۴    
گروهی از افراد با وجود داشتن وزن متعادل، شکم نسبتا بزرگی دارند، ریشه این مشکل مربوط به هضم مواد غذایی است که در طول روز مصرف می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۴    
جهان پر است از فرقه های مذهبی و غیرمذهبی مبهم که باورها و مراسم عجیب و غریبشان بیشتر به آیین پرستش موجودات فضایی شبیه است و حتی در مواردی، قتل و کشتار در این مراسم نیز امری پذیرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: صادرات در سال 96 قرار بود به 50 میلیارد دلار برسد و در برنامه ششم پیش بینی رشد 22 درصدی داشتیم که این امر به علت نبود امکانات و زیرساخت ها رخ نداد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
در سال 1966 گروهی از بانک ها یک اجماع بین المللی کارت را تشکیل دادند که سه سال بعد در 1969 به مسترشارژ تبدیل شد؛ 10 سال بعد نام آن به مسترکارت تغییر یافت و نام برند آن به نیروی غالب بازار تبدیل شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۹    
برخلاف 4 سال گذشته که بازار اجاره بهای مسکن از آرامش نسبی برخوردار بود پیش بینی می شود امسال این بازار برای مستاجران خصوصا در شهر تهران، سال نسبتا سختی باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۲:۱۱    
آمیلاز را می توان مهم ترین آنزیم گوارشی دانست. آمیلاز مسئولیت تجزیه کربوهیدارت ها را بر عهده دارد که در بسیاری از مواد غذایی مورد علاقه شما از نان تا غلات صبحانه و پاستا یافت می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۲:۰۱    
پلیس راهنمایی و رانندگی چین اعلام کرده است: استفاده از تلفن همراه مهم ترین عامل تصادفات در این کشور است که منجر به وقوع تصادفات با خسارات شدید جانی و مالی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۱    
عامل قتل چوپان ساوه ای دستگیر و به قتل اعتراف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گسترش زیرساخت های فیبرنوری به ویژه فیبر منازل و رفع موانع کسب و کارهای نوپا در اولویت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۱۸    
مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت می گویند در سال 97 تسهیلات مختلفی برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مافیای واردات مانع مهم در راه حمایت از کالای ایرانی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۰۰    
حسین امیری خامکانی با ابراز اینکه حمایت از کالای ایرانی یعنی رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور گفت: رفع پدیده بیکاری در گرو رونق تولید ملی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۵    
مسئول امور نخبگان دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بانک عامل اصلی توقف در بخش تولید کشور است گفت: بانک رابطه خوبی با بنگاه های اقتصادی ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس به دنبال این است که هر کسی که به یارانه نیاز دارد یارانه دریافت کند، البته هر کسی که نیازمند نیست و متمول است حقی در یارانه ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۳    
معاون صید و صیادی سازمان شیلات ایران گفت: قایق غیر مجازی در حوزه هرمزگان در حین صید ماهی یال اسبی واژگون شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۳۵    
بستن شبکه اجتماعی تلگرام از سوی برخی مقام ها به دلایل گوناگون مانند امنیت اطلاعات کاربران پیگیری می شود اما شماری از متولیان امر با اشاره به پیامدهای منفی اقدام های مشابه مانند آسیب رسانی به کسب و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۰۱    
به گفته مقام های اوبربانک، پروژه هایی که این شرکت قصد داشت برای آنها خط اعتباری در ایران بگشاید، شامل طرح های زیرساختی مانند خط آهن، نیروگاه های آبی، پروژه های تولید انرژی پاک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۷    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخلی گفت: علاوه بر اقداماتی نظیر مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۳    
باران کوثری عکسی از کودکی خود به همراه پدرش را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۴    
از مجموع چک های برگشتی در کل ایران حدود 58 درصد که مبلغی تا 8700 میلیارد تومان را در برمی گیرد به نام تهران ثبت شده است که دلیل 95 درصد آن کسری و نبود موجودی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۹    
طبق جدیدترین نظرسنجی رویترز، قیمت های نفت امسال احتمالا تحت تاثیر اختلالات در عرضه و توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک افزایش خواهد یافت اما تردیدها نسبت به آینده این پیمان چندجانبه و رشد تولید آمریکا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۷    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، موقعیت ممتاز بین المللی، نفوذ منطقه ای و اقتدار دفاعی کشور را عامل حسادت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۷    
بازار ارز، سال نو را طوفانی شروع کرد و بعد از چند روز تعطیلات ابتدایی ابتدای سال یکباره چشم بازار به دلار بالای 5000 تومان روشن شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از وزش باد شدید و مواج شدن دریای خزر و خلیج فارس خبرداد و به مسافران توصیه کرد که از شنا کردن در دریا پرهیز کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۳    
روزنامه دیلی میرور در گزارشی نوشت وزیر امور خارجه ژاپن هشدار داد کره شمالی در حال آماده شدن برای انجام یک آزمایش جدید هسته ای است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۷    
نشریه فوربس در گزارشی به تیراندازی های مرگ بار و خشونت در آمریکا پرداخته و می نویسد در حالی که طی چند دهه گذشته جمعیت آمریکا رشدی 35 درصدی داشته اما واردات سلاح به این کشور 632 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۹    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: استان مازندران رتبه نخست مقصد سفرهای نوروزی بوده است. گیلان نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۰    
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که تغییر ریل اقتصاد ایران برای حصول رشد اقتصادی بالا نیاز به تصمیم های سخت دارد و سیاست گذار باید در حوزه های پولی، مالی و ارزی یک قاعده مشخص و هماهنگ را تعریف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۱    
شینهوا، خبرگزاری رسمی چین امروز شنبه گزارش کرد شواهد نشان دهنده از هم پاشیدن تدریجی خانواده 'دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵    
فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف 2 فروند شناور در آبهای شمالی خلیج فارس و کشف 11 میلیارد و 900 میلیون ریال کالای خانگی قاچاق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۴    
محمود صادقی در توییترش نوشت: طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسئولان ذ ربط، تا کنون نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه ای درباره فیلتریگ تلگرام نداشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۱    
نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی از فردا به مدت 5 روز در پایتخت تونس برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۷    
محققان آمریکایی موفق به توسعه نرم افزاری شده اند که قادر است ماشین بافندگی را به یک دستگاه پرینتر سه بعدی تبدیل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۲    
ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی که اخیرا در ریاض آزاد شد، ماهیانه 30 میلیون دلار به عنوان بهای آزادی خود به آل سعود پرداخت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش باران پراکنده در 11 استان کشور طی ساعات آتی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۴    
مأموران گمرک جنوب چین 26نفر را دستگیر کردند که با استفاده از طناب، سیم و پهپاد، گوشی های تلفن همراه به ارزش تقریبا 80 میلیون دلار از هنگ کنگ به شنزن در چین قاچاق می کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
مشاور رییس جمهور نوشت: اگر بن سلمان بعد از شنیدن سخنان اخیر ترامپ عاقلانه محاسبه کند، خودش هم درمیابد که کنار آمدن با ایران به صرفه تر و محترمانه تر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۳    
طرح وزارت خارجه آمریکا در صورت عملی شدن، شامل حال نزدیک به 15 میلیون نفر در سال خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از افزایش صدور احکام مجازات های جایگزین حبس، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۵    
نزدیک به 2000 نفر در سوانح ترافیکی جاده ها نجات داده شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۱    
فیلم دهانه یک آتشفشان را از چشم یک پهپاد نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۶    
تصویری از میتی کومان وی در قرن17در ژاپن می زیسته و به دلیل صداقتش کار سرکشی به سایر شهرها را انجام می داد. 2محافظ نیرومند هم داشته که در کارتون به نام های تسوکه و کایکو بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۳    
رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بزرگ آماده باش 100درصدی برای برگزاری هر چه بهتر روز طبیعت داشته و تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
گران قیمت ترین جوراب دنیا با قیمت 3500 دلار که از نادرترین و گران ترین پشم دنیا یعنی پشم آهوی آفریقایی ساخته شده است!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با اعلام این که نرخ خرید تضمینی گندم برخلاف قانون اعلام نشده است و این موضوع انگیزه کشاورزان را کاهش می دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۲    
معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: 129 پارک و تفرجگاه جنگلی در استان های گیلان ، مازندران و گلستان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۸    
رئیس سازمان شیلات ایران با تکذیب برخی مطالب خلاف واقع در خصوص صیادی چینی ها در آب های سرزمینی ایران اعلام کرد که این شناورها متعلق به شرکت های ایرانی است و با صید خرد صیادان کشور تداخل ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۸    
نماینده کارگران در شورای عالی کار درباه آخرین وضعیت بسته مزدی 97 کارگران گفت:در سال 97 مزد و مزایای کارگران در بهترین حالت 1میلیون و 500 هزار تومان است و قیمت سبد معیشت در سال 97 حدود 2میلیون و 669 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۰    
تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری از قطار کیم جونگ اون را که با آن برای دیدار تاریخی خود با رئیس جمهوری چین، شی جین پینگ، به پکن سفر کرده بود پخش کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۶    
در دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه درباره تسهیل صدور روادید برای شهروندان 2 کشور و ایجاد کنسولگری های جدید گفتگو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۹    
اینفوگرافیک زیر میزان افزایش قیمت نهاده های ساختمان مسکونی در سال 1396 نسبت به سال 1395 نشان می دهد. گروه فولاد و آهن آلات صدرنشین نمودار هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۵    
هم اکنون 2 هزار نیروی آمریکایی در سوریه حضور دارند. 30 درصد از خاک سوریه در کنترل آمریکا و متحدان منطقه ای واشنگتن است که 90 درصد منابع نفتی سوریه در این 30 درصد متمرکز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۶    
در پی وقوع بحران سمی میان روسیه و غرب، پس از مسمومیت یک جاسوس پیشین روس در انگلیس، مسکو 59 دیپلمات از 23 کشور خارجی را از روسیه اخراج و اعلام کرد که این حق را دارد که اقدامات بیشتری اتخاذ کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران–نوشهر گفت: با باران شب گذشته آتش سوزی درعرصه های جنگلی منطقه ‘کهنه ده ‘ کجور نوشهر در غرب مازندران خاموش شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای ترکیه ای خود و برای حضور در دور دوم مذاکرات سه جانبه با روسیه، بعد از ظهر سه شنبه چهاردهم فروردین ماه جاری به آنکارا پایتخت ترکیه سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۱    
پلیس راه راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تا ساعت 13 امروز (شنبه) 11 فروردین ماه جاری اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۸    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ریزش معدن همکار واقع در شهرستان راور و کشته و زخمی شدن 3نفر در این حادثه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۴    
ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه گفت: زمان فیلتر تلگرام زمان دقیقی نیست و نباید اخباری به جامعه پمپاژ شود که امنیت روانی مردم را مخدوش کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز به همراه شهردار منطقه12 از محله هرندی بازدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۴    
علی دایی با انتشار تصویری در اینستاگرامش روز پدر را تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۸    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در سال 1396 به 181.2 هزار واحد مسکونی بالغ شد که در مقایسه با سال پیش از آن (1395)، 11.8 درصد افزایش نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۲    
با توجه به حداقل دستمزد کارگران در سال97 حق بیمه قابل پرداخت هم مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۳    
رییس کارگروه امکان سنجی خودکفایی برنج کشور گفت: بخشی از تولید داخلی و واردات برنج سال گذشته به سال جاری منتقل شده است و در صورت بی برنامه در تنظیم بازار و تعیین حجم مناسب واردات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۲    
علی دایی یک روز پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس با حضور در موزه ملی ایران از نمایشگاه لوور در تهران بازدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۶    
بانک ملی ایران در آستانه ورود به دوران جدید بانکداری دیجیتالی است، دورانی که در آن با بهره گیری از فرصت ها و توان حداکثری، می توان زنجیره خلق ارزش در نظام بانکداری و اقتصادی کشور را تکمیل کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۴    
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اگر ضرورت اقتضا کند به لبنان حمله خواهیم کرد و در این جنگ غیرنظامیان این کشور در امان نخواهند ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۲    
شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست آمریکا 27 کشتی، 21 شرکت کشتی رانی و یک تاجر را بابت کمک به کره شمالی در دور زدن تحریم های دریایی و قاچاق نفت و زغال سنگ به فهرست تحریم های بین المللی اضافه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۶    
دولت فرانسه در گزارشی هشدار داد هزینه میزبانی المپیک2024 ممکن است حدود نیم میلیارد یورو بیشتر از بودجه پیش بینی شده برای برگزاری آن باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۳    
اجرای طرح بخشودگی دوبرابری جرایم، مرگ روزانه 43 ایرانی در تصادفات، برخورد با سرعت در شهرها و توقیف خودروهای حادثه ساز مهمترین بخش های گفت و گوی میزان با رئیس پلیس راهور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۹    
یک محقق گونه های غیربومی آبزی با بیان اینکه ماهی های زینتی اعم از ماهی قرمز و ماهی فایتر به نوعی ماهی غیربومی هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۹    
تسلا موتورز با اظهار نظر رسمی درباره حادثه تصادف روز جمعه خودروی مدل ایکس در کالیفرنیا اعلام کرد خودرو هنگام حادثه در حالت اتوپایلوت بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۲    
می توان در لیست بهترین خودروسازان جهان روی برندهایی حساب کرد به جای تولید مدل و نسخه های فراوان؛ خودروهای کمتر و در عین حال کیفی تر ارائه خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۱    
ایران دوازدهمین بازار بزرگ خودرو در جهان شناخته شد و بیش از 1.7میلیون دستگاه خودرو نو در ایران طی سال میلادی گذشته به فروش رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۶    
مجله ورلد ساکر 500 بازیکن برتر جهان را انتخاب و معرفی کرد. در این لیست نام 5 بازیکن ملی پوش ایران دیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر، رضایتمندی زائران هشتمین نور ولایت را مهمترین برنامه این بانک در ایام نوروز عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد و فکر می کنم این اتفاق حداکثر تا پایان ماه جاری بیافتد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح تلاش های معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه به منظور اصلاح چرخه معیوب ساخت و ساز گفت: دولت، ناظر، هدایتگر و سیاستگذار حوزه مسکن و ساختمان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۱    
محمد حسن فدایی فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا اظهار کرد که دستگاه دیپلماسی در تداوم دستورکار قبلی خود به منظور اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
مرکز آمار ترکیه اعلام کرد که کسری تجاری ترکیه در 2 ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 54درصد رشد داشته و به رقم 15میلیارد دلار رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحقق نامگذاری و شعار امسال به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نیازمند نگاهی جامع به تمام حلقه هایی است که مجموعه آنها اقتصاد کشور را تشکیل می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۲    
اینفوگرافیک زیر 15جاذبه گردشگری استان لرستان را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران در بازرسی از یک محموله ترانزیتی سیب زمینی، 872کارتن انواع مشروبات الکلی به ارزش10میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۹    
کاهش محسوس معاملات مسکن در آخرین ماه از سال 1396 پیش بینی ها در این خصوص که بازار مسکن در سال 1397 به رونق کامل می رسد را به چالش کشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به اینکه مسئولیت پیشگیری از قاچاق با قوه قضائیه است، انتظار می رود در این زمینه اقدامات بیشتری از سوی این قوه در دستور کار قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا پس از اطلاع از اختصاص بسته 200میلیون دلاری برای بازسازی سوریه، دستور تعلیق آن را صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس گروه مشاوره سیاسی اوراسیا می گوید بعید است که توافق هسته ای ایران و 1+5 موسوم به برجام، بتواند از دور اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ، جان سالم به در ببرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از ساخت بیمارستان هسته ای فوق پیشرفته و تخصصی در استان البرز خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۷    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استان البرز در شبانه روز گذشته پرترددترین استان کشور بوده است، تاکید کرد: در شبانه روز گذشته 37 تن در تصادفات رانندگی کشته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
ماموران گمرک در 24 ساعته گذشته موفق به کشف 3محموله جدید قاچاق انسان شدند و تعداد کشفیات قاچاق انسان در ایام تعطیلات نوروزی به 22 نفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۸    
آمریکا اعلام کرد که حمایت اعضای شورای امنیت سازمان ملل را از بسته جدید تحریمی علیه کره شمالی جلب کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
نتایج یک بررسی جدید که بتازگی منتشر شده ، نشان می دهد که بیشتر مردم استرالیا به شبکه اجتماعی فیسبوک اعتماد ندارند، زیرا اطلاعات آنها در این شبکه امنیت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۳    
'یانگ جیه چی' عضو ارشد شورای دولتی چین گفت: کشورش به اقدامات تلافی جویانه علیه کره جنوبی، در خصوص استقرار سامانه موشکی آمریکایی 'تاد' پایان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۹    
تغییر ارز گزارشگری اقتصاد ایران از دلار آمریکا به ارزهای دیگر، وعده سال 1395 بانک مرکزی بود اما در سال 1396 نیز پیاده نشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان فاجعه کشتار فلسطینیان در سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
بر اساس بخشنامه سازمان مالیاتی، مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 96 تا 31فروردین 97 تمدید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۶    
رئیس اتحادیه صادر کنندگان خشکبار با بیان اینکه در سال 96، 2 میلیارد دلار خشکبار صادر شده است، گفت: کماکان مشکلات بانکی وجود دارد و انتقال ارز بسیار سخت امکان پذیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۲    
المنار امروز (شنبه) از سقوط یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۷    
اینفوگرافیک زیر روند رشد ماهانه شاخص کل قیمت نهاده های تولید ساختمان مسکونی در کشور نشان می دهد. همانظور که مشاهده می کنید. افزایش نرخ رشد قیمتها پس از 4 سال تغییر ناچیز داشته است.
  • ۱