یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۱    
همسر رونالدو هم بعد از واکنش های فراگیر به گل کریس واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خروج از بنگاهداری و حضور جدی در بازار پول و سرمایه در کنار ایجاد ساختار اقتصادی شفاف و ضدفساد از برنامه های جدی این صندوق در حوزه اقتصادی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وجود افزایش 15 درصدی سفرها، تلفات انسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به صفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۰    
یک قاضی در کرمان طی حکمی پنج متهم قتل غیر عمد را به جای یک سال زندان به آموزش رایگان هنرو کاشت درخت محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشاهده چند مورد بیماری هپاتیت A در استان خوزستان، نسبت به تبعات کمبود آب و خشکسالی بر شیوع بیماری ها به ویژه بیماری های منتقله از آب هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۲    
اتحادیه کارگری راه آهن فرانسه چهار روز دیگر به جدول روزهایی که کارکنان راه آهن دست از کار خواهند کشید، اضافه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۵    
دادستان های آمریکایی به دنبال محکوم کردن معاون سابق بانک خلق ترکیه به تحمل بیش از 15 سال حبس به جرم ادعایی کمک به دور زدن تحریم های اقنصادی و بانکی علیه ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۳    
یک شرکت معتبر کامپیوتری جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۷:۵۴    
با شروع فصل بهار و به دنبال آن با فرارسیدن فصل تابستان بازار خرید عینک همچون سال های گذشته تا حدودی از رکود خارج شده و رونق می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۱۹    
پیاده روی از جمله کارهای ساده ایست که نیاز به هیچ مقدمه ای ندارد اما می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند. پس اگر اهل پیاده روی هستید این راهنما را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۱۳    
یکی از استراتژیست های بازار جهانی کالا می گوید: افزایش تنش های ژئوپلتیکی بین ایران و عربستان سعودی به زودی می تواند قرارداد اوپک برای کاهش تولید به منظور حفظ قیمت نفت در بازار را تهدید کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۶    
بخش نوآوری هوانوردی ناسا پس از سالها بناست هواپیمای با سرنشینی بسازد که تماما براساس فنآوری فراصوت طراحی و ساخته می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۱    
عده ای ناشناس با نارنجک های دست ساز به کتیبه های آرامگاه فردوسی آسیب زدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۵۷    
رییس مجلس شورای اسلامی وجود 65 هزار طرح نیمه تمام ملی و استانی را از جمله مشکلات اقتصادی کشور بر شمرد و گفت: اتمام این طرح ها نیازمند 600هزار میلیارد تومان اعتبار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۵۲    
وزیر کار گفت: حل مسائل کشور از جمله فشار به آب و خاک، ریزگردها، پنجره جمعیتی و عدم بزرگ شدن اقتصاد تنها با اجماع و یاس زدایی قابل حل هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۵    
تروریست های داعش برای نخستین بار پس از فروپاشی حکومت خود در عراق و سوریه، با انتشار بیانیه ای، باردیگر با ابوبکر البغدادی رهبر خودخوانده خود اعلام وفاداری و بیعت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۱    
هیات وزیران در جلسه چهارشنبه خود به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، به بررسی و تصویب ضوابط اجرایی بودجه سال 1397 کل کشور پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۶    
نشست سه جانبه حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه درباره سوریه در آنکارا برگزار شد و طرفین در خصوص برگزاری دور بعدی این نشست در تهران به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه خنک کردن چشم ها باعث کاهش تورم زیر چشم می شود در خصوص روش هایی برای برطرف کردن پف زیر چشم توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۲۹    
تیم داوری ایران در روسیه درآمد قابل توجهی خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۸    
خودروی پژو 206 پس از واژگون شدن و شکافتن گاردریل، در فضای سبز مابین دو مسیر بزرگراه شهید باکری خودروی پژو 206 پس از واژگون شدن و شکافتن گاردریل، در فضای سبز مابین دو مسیر بزرگراه شهید باکری متوقف شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۱    
فوق تخصص شبکیه با هشدار درباره استفاده از نشانگرهای لیزری به ویژه با رنگ آبی و سبز، گفت: طی 6ماه گذشته موارد متعددی از کودکان را داشتیم که بر اثر بازی با لیزر پوینترها و نگاه به نور لیزری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۸    
دولت بحرین امروز چهارشنبه از کشف ذخایر جدید نفت شیل که معادل 80 میلیارد بشکه تخمین زده شده است، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۶    
یکی از بازیکنان پیشکسوت تیم ملی انگلیس بعد از سپری کردن یک ماه از عمرش در بستر بیماری سرانجام درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۴    
به گفته متخصصان، خیار با سم زدایی از بدن و پیشگیری از بی آبی بدن به کاهش مشکلات در تابستان کمک کرده و موجب بهبود وضعیت سلامت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۸    
محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق جزییات دریافتی و هزینه های دوسال نمایندگی خود را منتشر کرد. او نوشته مجلس به نمایندگان وام خرید سوزوکی و سراتو و ال 90 می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۰    
یک هواپیمای در حال پرواز ممکن است به دلایل مختلفی مجبور به فرود اضطراری شود که در این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۹    
رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارق فراری در صندوق عقب خودروی همسایه خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۸    
ولوو خودروساز متعهدی که به حفظ جان انسان ها، حفاظت از محیط زیست، آرامش و راحتی سرنشینانش بسیار می اندیشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۹    
هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن با نمایش فیلم جدید اصغر فرهادی افتتاح خواهد شد. این خبر در نشریه معتبر سینمایی ورایتی منتشر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۶    
در اینفوگرافیک زیر،هزینه یک بشقاب غذا در مناطق مختلف جهان را مشاهده میکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۲    
سرمربی تیم پرسپولیس و رضا چلنگر در افتتاح فیلمبرداری فیلم سونامی حضور داشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون بیش از 7 میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت، کد شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۴۰    
یک مسئول در بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اتریش، یکی از بهترین کشورهای همکار ایران در حوزه روابط بانکی است، گفت: هیچ تغییری در سیاست های اوبربانک اتریش در رابطه با ایران رخ نداده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۸    
در اینفوگرافیک زیر، دستمزد مجریان معروف صدا و سیما را مشاهده میکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۷    
آگهی فروش املاک مازاد بانک ها بر در و دیوار شعب بانکی نشان از برنامه جدید بانک ها برای تسریع در واگذاری فروش املاک و اموال مازاد دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۳    
مدیرعامل شهر جدید پرند می گوید چنانچه دستگاه های خدمات رسان برای نصب انشعابات به موقع اقدام نکنند و سال 97 را از دست بدهیم اتمام پروژه مسکن مهر در این شهر به سال 98 کشیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۹    
مدیرکل مسافری سازمان راهداری گفت: از 24 اسفند96 تا 14 فروردین امسال 6 میلیون و 978 هزار و 475 مسافر در قالب 670 هزار و 990 سرویس با اتوبوس جابه جا شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۶    
مدیران شبکه بانکی کشورمان با رییس کل بانک مرکزی سوئد به بحث و گفت و گو نشستند و از نزدیک با شرایط و تجارب اقتصادی این کشور آشنا شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۴    
رییس مرکز آمار ایران گفت: به منظور رسیدن به اهداف کلان مرکز و حول برنامه ملی آمار، برنامه های سال 97 در 6 حوزه پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۸    
دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد نتایج نظرسنجی های سال 2016 نشان می دهد بیش از 3 میلیون نفر از جوانان اروپایی که پیش تر در دانشگاه یا کالج تحصیل می کرده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
در اسفندماه 1396 بالاترین رشد متوسط قیمت مسکن شهر تهران در منطقه 5 با 41 درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۹    
نخستین نشاء مکانیزه برنج کشور روز چهارشنبه باحضور استاندار مازندران در شهرستان آمل انجام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: ابلاغ بخشنامه دستمزد 1397 به سراسر بنگاهها بعد از نهایی شدن میزان افزایش سایر سطوح مزدی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۲    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هر چند در زمینه منابع گازی در دنیا رتبه بالایی داریم اما جایگاه مناسبی در زمینه تجارت جهانی گاز نداریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
یک اقتصاددان می گوید متاسفانه عده ای هستند که حتی امیدوارند نرخ ارز به 6200 تومان برسد و آن را برای اقتصاد مفید می دانند، در حالی که چنین نیست و افرایش نرخ ارز وضعیت اقتصاد کشور را بهم می ریزد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری امسال و حمایت های رهبری و قوانین مصوب مجلس در حمایت از تولید ملی ، گفت: صدا وسیما در برنامه هایش تبلیغات نادرست و دروغ پخش نکند و برنامه سازی معکوس نشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۱    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: انتظار داریم امسال با بهره برداری کامل از طرح های پتروشیمی مرجان، متانول کاوه و فاز نخست پتروشیمی بوشهر، ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی کشور به حدود 63 میلیون تن برسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داده مقام های دولت این کشور در حال بررسی سناریوهای مربوط به پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابتی ها کربوهیدرات های پیچیده(نان سبوس دار و حبوبات) مصرف کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۷    
ارزش دلاری صادارت غیرنفتی در سال 1396 براساس برآورد اولیه گمرک های کشور به حدود 47 میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با سال 1395 حدود 6.5 درصد افزایش را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
در تصاویر زیر ماشین تشریفاتی مورد استفاده رییس جمهور در سفر ترکیه را مشاهده می کنید. رییس جمهوری عصر امروز فرودگاه آنکارا را به مقصد تهران ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۶    
یکی از مراجع عظام تقلید ضمن تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: توقع این است تلاش ها به گونه ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را بر سر سفره خود احساس کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۱    
رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره محکومیت باشگاه سپیدرود به پرداخت مطالبات بازیکن تیم فوتسال بانوان این باشگاه گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۸    
رئیس جمهور عصر چهارشنبه به وقت محلی و پس از شرکت در دومین نشست سه جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه، آنکارا را به مقصد تهران ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۶    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران بخش دوم صحبت های خود را در قالب بیانیه ای در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۶    
مدیر اطلاعات ملی آمریکا می گوید شورای امنیت ملی این کشور درباره ادامه حضور نظامی در سوریه یا خروج از این کشور تصمیم گیری کرده و این تصمیم به زودی از سوی کاخ سفید اعلام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک،به تصویر یک درخت افرا در باغ پورتلند(portland) ژاپن اختصاص دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز ناخرسندی از نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه، این دیدار را از زمان جنگ دوم جهانی بی سابقه توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر دفاع سوریه تاکید کرد که گروه تروریستی داعش تنها 4 درصد از خاک سوریه را تحت کنترل خود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۹    
نرخ سهم بانک صادرات ایران طی10 روز کاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران قریب به 22 درصد رشد یافت و به 622 ریال رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
'هیات بین المللی نظارت بر مدیریت عربستان بر حرمین شریفین' با برگزاری کنفرانسی در تایلند، ضمن تاکید بر ناکامی عربستان در نحوه اداره اماکن مقدس مسلمانان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: تمام متقاضیان غیردولتی، پس از نصب سامانه خورشیدی مورد تأیید این شرکت در شهر تهران، می توانند به فروش انرژی حاصل از تولید نیروگاه خورشیدی اقدام کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۹    
ظاهراً مشاورین ترامپ با توجه به احتمال عقب نشینی آمریکا از برجام، مامور پیشنهاد گام های بعدی برای مواجهه با ایران شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۶    
کاخ سفید با محکوم کردن حمله موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن به نفتکش سعودی، باز هم مدعی ارسال سلاح به یمن توسط ایران شد!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: الان مد شده که همه از کالای ایرانی و لزوم حمایت از آن صحبت می کنند این در حالی است که همین کالا مواد اولیه خود را از خارج و با قیمت دلار تهیه می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک ضمن مرور دستاوردهای مهم سال گذشته، سیاست های بانک ملی ایران در سال جدید را اعلام و تاکید کرد: حمایت از تولید داخلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۴    
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، شبهات ایجاد شده درخصوص توقف قیمت گذاری تجهیزات پزشکی را تکذیب کرد و گفت: قیمت گذاری تجهیزات پزشکی متوقف نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۹    
بی شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۵    
وزیر بهداشت کل حقوق یک پزشک را حدود دو میلیون تومان اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۹    
کمبود ید می تواند فهرستی طولانی از علائم را موجب شود که از ناراحتی های خفیف تا موارد شدید و حتی خطرناک را شامل می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۹    
رژیم های غذایی کم چرب اغلب برای افرادی که نیازمند کاهش وزن هستند، توصیه می شوند. دلیل اصلی در پس این توصیه آن است که چربی در مقایسه با پروتئین و کربوهیدارت کالری بیشتری در هر گرم ارائه می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی به نفع ملت، اشتغال و اقتصاد کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۵    
طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، به دنبال اتهام زنی به یک سازمان غیرانتفاعی نروژی درباره ارتباط با ایران، این سازمان بیش از دو میلیون دلار جریمه پرداخت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۸    
صنعت داروسازی کشور در سال گذشته با فراز و نشیب هایی همراه بود که باعث شد تولید کنندگان داخلی سال 96 را، بحرانی ترین سال به لحاظ تامین منابع مالی صنعت دارو در ایران بدانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه ایران اعلام کرد که حضور نظامی ما در سوریه قانونی و به درخواست دمشق صورت گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی امروز وارد کشور شده است، گفت: طی دو روز آتی بخشهایی از شمال غرب، غرب، جنوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۳    
در راستای تحقق شعار شهرداری تهران در دوره مدیریت جدیدمبنی بر مشارکت شهروندان در مدیریت شهری،روابط عمومی منطقه 22 در نظر دارد از شهروندان محترم برای نامگذاری میدان جدیدالاحداث نظرخواهی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۲    
اینفوگرافیک زیر میزان فروش پنج فیلم پر فروش در دومین هفته سال 1397 را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۶    
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی از اظهارات ولی عهد سعودی درباره تلاش ریاض برای تشکیل جبهه مخالف با ایران، استقبال کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
بارش برف در فصل بهار شیخ کلخوران در اردبیل را سفیدپوش کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۷    
شرکت موزیلا قصد دارد به زودی نسخه جدیدی از مرورگر اینترنتی فایرفاکس را با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی منتشر کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۱    
درپی افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز طی روزهای اخیر، وزارت کشاورزی تعطیلی و محدودیت تردد ماشین های حمل محصولات پروتئینی را عامل افزایش قیمت عنوان و اعلام کرده که قطعا قیمت این محصولات در آینده نزدیک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
فرمانده کل ارتش خرید اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند در ارتش را ممنوع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
قیمت طلا در معاملات امروز با کاهش ارزش دلار در برابر ین و نزول بازارهای سهام به دنبال تلافی اقدامات امریکا از سوی چین به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید و هر اونس 1344.55 دلار فروخته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
وزیر بهداشت گفت: بهره بردار اصلی خدمات طرح تحول سلامت، عموم مردم و بویژه اقشار محروم بودند و از نظر مردم، خدمات این طرح بدون هیچ کم و کاستی همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
براساس آخرین آمار میزان بارش ها در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته 51 درصد و در مقایسه با متوسط 49 ساله 48.9 درصد کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸    
غول تکنولوژی مایکروسافت تقصیر عدم موفقیت سیستم عامل ویندوزفون را بر گردن شرکت های سازنده گوشی های هوشمند انداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸    
رییس جمهوری به روابط و همکاری های سازنده و رو به گسترش ایران و روسیه در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: مناسبات راهبردی تهران- مسکو در راستای توسعه ثبات و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۴    
این روز ها فناوری بیشتر بخش های زندگی انسان ها را احاطه کرده است و توانسته جوامع را دست خوش تحولات بزرگی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ورود رئیس جمهور به موضوع بازآفرینی شهری، این موضوع از جمله فعالیت های اصلی این وزارتخانه در سال جاری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه ویژه و مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: می توان با واردات حدود 4 میلیون تن گندم از کشورهایی همانند استرالیا، آرژانتین، اوکراین و غیره، آب را به صورت مجازی وارد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
پلیس در هشداری جدید اعلام کرد: متصدیان داروخانه های شبانه روزی در ساعات شبانه از پنجره تعبیه شده برای فعالیت استفاده کند و در را ببندند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در پیام هایی در صفحه توییتر خود از قوانین مرزی آمریکا و مناسبات تجاری دولت های قبلی با چین انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
در تصویر زیر، ترافیک محور آمل-تهران، محدوده کهرود را مشاهده می کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور گفت: برخی از قدرت های بزرگ از جمله آمریکا می خواستند از گروه های تروریستی مثل داعش و النصره برای سال های طولانی به عنوان ابزار خود در منطقه بهره برداری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
موسسه آماری پترو لجستیکی اعلام کرد که تولید نفت اعضای اوپک در سه ماه نخست سال 2018 به پایین ترین حد خود از زمان آغاز اجرای توافق جهانی کاهش تولید نفت تاکنون رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
با تایید مراجع ذیصلاح، به خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت بدون فیلتر ارائه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
دبیر کل بانک مرکزی از آغاز حراج سکه در بانک کارگشایی از روز شنبه 18 فروردین ماه خبر داد.