جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 8 اسفند 1398 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 31 فروردین 1398 اعتدال 31 اردیبهشت 1398 اعتدال 31 خرداد 1398 اعتدال 31 تیر 1398 اعتدال 31 مرداد 1398 اعتدال 31 شهریور 1398 اعتدال 30 مهر 1398 اعتدال 1 آبان 1398 اعتدال 30 آذر 1398 اعتدال 30 دی 1398 اعتدال 30 بهمن 1398 اعتدال 1 اسفند 1398 اعتدال 2 اسفند 1398 اعتدال 3 اسفند 1398 اعتدال 4 اسفند 1398 اعتدال 5 اسفند 1398 اعتدال 6 اسفند 1398 اعتدال 7 اسفند 1398 اعتدال 8 اسفند 1398 اعتدال 9 اسفند 1398 اعتدال 10 اسفند 1398 اعتدال 11 اسفند 1398 اعتدال 12 اسفند 1398 اعتدال 13 اسفند 1398 اعتدال 14 اسفند 1398 اعتدال 15 اسفند 1398 اعتدال 16 اسفند 1398 اعتدال 17 اسفند 1398 اعتدال 18 اسفند 1398 اعتدال 19 اسفند 1398 اعتدال 20 اسفند 1398 اعتدال 21 اسفند 1398 اعتدال 22 اسفند 1398 اعتدال 23 اسفند 1398 اعتدال 24 اسفند 1398 اعتدال 25 اسفند 1398 اعتدال 26 اسفند 1398 اعتدال 27 اسفند 1398 اعتدال 28 اسفند 1398 اعتدال 29 اسفند 1398 
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
عجیب آنکه انگار از علی دایی ترسی در بین مسئولان ورزشی ایران به وجود آمده که هرکس می خواهد نخواستنش را به گردن دیگری بیندازد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
روش صحیح شستن دست ها طبق استاندارد اروپایی DIN EN 1500
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
یک زن فرانسوی با دیدن چشم چرانی و هرزگی شوهرش نسبت به زن میز کناری در یکی از رستوران های مارسی چشم او را کور کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی شنبه (10 اسفند ماه) و یکشنبه (11 اسفند ماه) در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
طبق اطلاعیه شماره 17 روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل تست 4 بیمار در بابل مثبت شد و در حال حاضر 46 بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان بستری هستند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
مجید جمشیدی و محمد جمشیدی، دو برادری که نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بودند، براثر ابتلا به کرونا درگذشتند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
آموزش تلویزیونی دانش آموزان برای جبران تعطیلی ها، از شنبه در شبکه آموزش آغاز خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
عباس عبدی
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی مغرضانه، ضمن تروریست خواندن سردار سلیمانی، مدعی شد که او جان مردم آمریکا را تهدید می کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۶    
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار دراین شهرستان مثبت اعلام شد و با ارسال آزمایشهای تکمیلی این افراد به اهواز ، منتظر نتیجه نهایی از مرکز استان هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری در پی ارسال پیام ویدیویی توییتری ایشان و تشکر صمیمانه از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهور بار دیگر یگانه مرجع تصمیم گیری در خصوص مدیریت بیماری کرونا را ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا معرفی کرد و دستگاه ها و ارکان کشور را به اجرای تمامی مصوبات این ستاد موظف و مکلف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۷    
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از درگذشت ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به تصویب رئیس جمهور هم رسید، آئین اعتکاف رجبیه در کشور لغو شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
هنگامی که بسیاری از کارشناسان، همچون ایتالیا، کره جنوبی و چین خواستار قرنطینه شدن یک یا دو استان درگیر کرونا شدند، وزارت بهداشت بارها ادعا کرد قرنطینه قدیمی شده و مشکلات خاص خود را خواهد داشت ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
اداره کل مدیریت بحران قم در اطلاعیه ای از تداوم کاهش ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان قم و تعطیلی مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی در هفته آینده خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس که باعث شد برخی از هم میهنان برای بازگشت به کشور دچار مشکلاتی شوند، واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
نخست وزیر ژاپن دستور تعطیلی یک ماهه همه مدارس این کشور را صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بهبودیافتگان موارد قطعی و مشکوک کرونا در کشور، در عین حال بر لزوم محدودیت ترددهای شهری و بین شهری از سوی هموطنان تاکید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
شرکت هواپیمایی هما خبر داد که سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان در بخشنامه ای از تاریخ 7 اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
تست کرونای رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مثبت شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
مبتلا شدن ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، به ویروس کرونا در برنامه تلویزیونی آمریکایی دیلی شو از تراور نوآ، سوژه ای برای شوخی شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
آیا ویروس کرونا روی لباس و پارچه، زنده می ماند و قابل انتقال است؟ پاسخ کارشناسان تلویزیون ملی چین به سوالات مخاطبان شبکه نظر درباره ویروس کرونا را ببینید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۷    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پس از ابتلای دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بیماری کرونا، هم اکنون دو معاون وی و ده نفر از پزشکان و پرستاران قم هم به این بیماری مبتلا شده اند. ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
آیت الله سیدهادی خسروشاهی(ره) صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری و در سن 81 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
شورای سیاست گذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه ای را صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۷    
مدیرروابط عمومی و ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
"بالاخره چند تن از نمایندگان مجلس آلوده به این مساله شدند. آقای امیرآبادی حالش بسیار بد است. این فرد وقتی به مجلس می آید و تنفس کرده و نوشیدنی و چایی مصرف می کند، این ها خطر ایجاد می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
جمله چراغ (دی) سبز می شود این روزها در توصیف حال و روز بانک دی شنیده می شود که خود به روشنی حکایت از چشم انداز روشن پیش روی این بانک است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به گزارش موارد ابتلای ویروس کرونای جدید در این استان، از مردم خواست که به دنبال تعطیلی هایی که اعلام می شود، برای حفظ سلامتی شان به گیلان سفر نکنند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
یک بانوی فوتسالیست قم در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
وزارت بهداشت کویت از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا 43 نفر در این کشور خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا صمیمانه تشکر کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
تعداد کل مبتلایان قطعی کووید 19 به شمار 245 تن رسید که متاسفانه 26 تن از آنها جان باختند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۲    
روزنامه عربستانی از دلیل لغو دیدار پرسپولیس و التعاون سخن به میان آورد و تاکید کرد که دیگر باشگاه عربستانی هم منتظر لغو بازی برابر نماینده ایران است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۷    
منچسترسیتی توانست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را شکست دهد و لیون در خانه برابر یوونتوس پیروز شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۷    
گزارش های میدانی اعتدال از بازار ارز حاکی از آن است علیرغم وعده های رییس بانک مرکزی، قیمت دلار در بازار تنها 30 تومان کاهش یافته و به 15820 تومان رسیده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
اولین شب جمعه ماه رجب شب لیلة الرغائب به معنای شب آرزوها است. در روایات آمده که در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند و از آن به عنوان شب برآورده شدن حاجات یاد شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع بهمن طی روز جمعه در جاده چالوس از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شنبه آینده خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
وزیران امورخارجه آمریکا و قطر در یک تماس تلفنی با یکدیگر درباره ایران گفت وگو کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
یک متخصص عفونی با انتقاد از مصرف بی رویه برخی ویتامین ها در جهت پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، گفت: هیچ مطالعه ای نشان نداده است که مصرف ویتامین خاصی می تواند در بهبود یا عدم ابتلا به کروناویروس ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
کمیسیون ملی سلامت در چین از شناسایی 433 مورد جدید ابتلا به کروناویروس و مرگ 29 بیمار خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۲    
جدیدترین آمار رسمی کرونا در ایران تا ساعت 10 صبح امروز
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
گلایه شدید پرستار همراه و دوست نرجس خانعلی زاده از رییس بیمارستان میلاد لاهیجان: شما به عنوان رییس آن بیمارستان خراب شده، برای نرجس چه کردید؟
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
شبکۀ تلویزیونی جهانی چین (CGTN) خبر داده که منطقۀ خودمختار نینگ شیا در شمال غرب چین که تا امروز از کرونا پاک مانده بود، مورد مثبت کرونا پیدا شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف دو کامیون حامل زنجبیل قاچاق در پایتخت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۳    
وزارت امور خارجه چین، نماینده سفارت آمریکا را به نشانه اعتراض به سخنان محکوم کننده مایک پامپئو درباره اقدامش برای اخراج اخیر سه روزنامه نگار وال استریت ژورنال احضار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۳    
در عکس زیر حامد کمیلی را در کنار عبدالله اسکندری استاد محبوب گریم ایران می بینید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۳    
خاص ترین عکس لاله اسکندری
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۸    
شیلا خداداد و فرزندانش
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۳    
بهترین راه برای پاکیزه نگه داشتن هوای محیط های سرپوشیده باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از شبانه روز و تهویه مناسب است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل باشگاه سپیدرود می گوید چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپیدرود در وضعیت حادی قرار دارند و خودش نیز به علت آنفولانزا چند روز است از خانه بیرون نیامده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳    
برنامه بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا، با بیان این که سطح تهدید شیوع ویروس کرونا در آمریکا "بسیار پایین است"، گفت که کشورش برای مقابله با این ویروس کاملا آماده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۳    
براساس بیانیه اداره هواپیمایی ترکیه که در صفحه توییتری منتشر شده است: پروازهای مسافری بین ترکیه و ایران تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است و شرکت های مسافرتی ایران می توانند با شرط ورود بدون ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۳    
احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال قوت گرفت. این خبر را آذری جهرمی اعلام کرد و از پیش بینی امکانات ویژه برای آموزش مجازی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
عربستان سعودی اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر عمره به این کشور و زیارت مرقد نبوی را به طور موقت متوقف می کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
فرماندار شهرستان لاهیجان گفت : تاکنون از هفت مورد فوتی مشکوک به کرونا در لاهیجان تست سه نفر از آنان تایید شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۳    
هشدار بامدادی سخنگوی وزارت بهداشت بر خود مراقبتی مردم برای مقابله با کرونا