جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 21 اسفند 1398 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 31 فروردین 1398 اعتدال 31 اردیبهشت 1398 اعتدال 31 خرداد 1398 اعتدال 31 تیر 1398 اعتدال 31 مرداد 1398 اعتدال 31 شهریور 1398 اعتدال 30 مهر 1398 اعتدال 1 آبان 1398 اعتدال 30 آذر 1398 اعتدال 30 دی 1398 اعتدال 30 بهمن 1398 اعتدال 1 اسفند 1398 اعتدال 2 اسفند 1398 اعتدال 3 اسفند 1398 اعتدال 4 اسفند 1398 اعتدال 5 اسفند 1398 اعتدال 6 اسفند 1398 اعتدال 7 اسفند 1398 اعتدال 8 اسفند 1398 اعتدال 9 اسفند 1398 اعتدال 10 اسفند 1398 اعتدال 11 اسفند 1398 اعتدال 12 اسفند 1398 اعتدال 13 اسفند 1398 اعتدال 14 اسفند 1398 اعتدال 15 اسفند 1398 اعتدال 16 اسفند 1398 اعتدال 17 اسفند 1398 اعتدال 18 اسفند 1398 اعتدال 19 اسفند 1398 اعتدال 20 اسفند 1398 اعتدال 21 اسفند 1398 اعتدال 22 اسفند 1398 اعتدال 23 اسفند 1398 اعتدال 24 اسفند 1398 اعتدال 25 اسفند 1398 اعتدال 26 اسفند 1398 اعتدال 27 اسفند 1398 اعتدال 28 اسفند 1398 اعتدال 29 اسفند 1398 
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوت چهار نفر به علت مصرف الکل در همدان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵    
متاسفانه زهرا صدراعطم نوری از اعضای شورای شهر تهران با مناسب دیدن ماجرای کرونا و بی حواسی مردم در پی آن است با فشار به حناچی، شاه داماد عزل شده را به ریاست یکی از شرکت های شهرداری تهران منصوب کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از لحاظ تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا ، در رتبه سوم و چهارم کشور قرار گرفتیم و این افزایش اصفهان را از نظر سرعت ابتلا در رده اول قرار داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
نام "مریم میرزاخانی" دانشمند ایرانی به پیشنهاد دانشجویان "دانشگاه فنی برلین" بر یکی از خیابان های این شهر گذاشته شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در خوزستان به 46 نفر رسید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا روزهای گذشته در استان کرمان روزانه 2 یا 4 مورد جدید ابتلای به ویروس کرونا داشتیم ولی متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 18 مورد به تعداد مبتلایان به این ویروس در ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ویروس کرونا در مرحله دوم گسترش خود قرار دارد و پیش بینی ها از شروع موج سوم در فروردین سال آینده حکایت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۵    
در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره مسئول قرنطینه کردن مراکز شیوع بیماری کرونا در کشور مطرح شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
دولت در هفته گذشته پیش نویس لایحه ای را به کمیسیون لوایح هیئت دولت فرستاده که در صورت نهایی شدن آن، قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات ریاست جمهوری تغییر می کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۵    
همکاران عزیز و پرتلاش شبکه بانکی کشور سلام علیکم در روزهای اخیر که با شیوع ویروس کرونا، اذهان عمومی هموطنان مان با نگرانی و تشوش همراه است و آحاد خدمتگزاران راستین میهن در صدد مقابله با این ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان اسیدها را نابودکننده ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: سرکه از درجه اسیدی پایینی برخوردار است و لذا ضد عفونی کننده مناسبی برای کرونا نیست.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
شیوع بیماری کووید-19 در سراسر جهان بی تردید وحشتناک است. همه گیری یک بیماری می تواند محرکی برای بروز اضطراب در انسان باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به شایعه ابتلای وی به ویروس کرونا گفت: تولیدکنندگان اخبار جعلی چون دین ندارند هر نوع دروغی را جایز می شمارند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۵    
فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن تشریح آخرین مصوبات ضدکرونایی در استان تهران، گفت: متاسفانه بر اساس نظرسنجی ما در کلان شهر تهران، 60 درصد مردم علی رغم همه توصیه ها ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز با تاکید براینکه هیچ کس قصد ندارد استرس و ترس بی جا در جامعه ایجاد کند، تاکید کرد که امروز در مقایسه با یک ماه قبل ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: قرار نیست که هیچ کدام از پمپ بنزین های سطح کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و موضوعی که در فضای مجازی منتشر شده، تنها یک شایعه است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۰    
شیوع بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد و در حال حاضر 120 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری فارس با انتشار جدولی مدعی شد اسحاق جهانگیری به کرونا مبتلا شده است
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۰    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد، نمازجمعه این هفته نیز در مراکز استان ها برگزار نخواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
در این مقاله سعی خواهیم کرد سفر در عید نوروز و همچنین نکاتی را برای ایجاد تجربه ای شگفت انگیز از سفر خود در نوروز در این جشن کهن ارائه دهیم.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
دختر تکواندو کار ایرانی که از کشور مهاجرت کرد حالا دو هفته ای است محل سکونتش در آلمان را مشخص کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
نماینده مجلس: کرونا در همه شهرها شایع شده و قرنطینه دیگر فایده ای ندارد
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 12 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این استان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
سید عباس موسوی صبح روز چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: توصیه می شود افرادی که تاکنون ماهیانه یک قرص ویتامین D پنجاه هزار واحدی را مصرف می کردند به همین روال ادامه دهند و کسانی که تاکنون قرص ویتامین D مصرف ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
فدراسیون کوهنوردی ایران به باشگاه های متخلفی که با وجود شیوع ویروس کرونا همچنان دوره و کلاس های آموزشی خود را تعطیل نکرده اند، هشدار جدی داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
یک متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه برخی افراد در روزهای اخیر دچار اختلال در حس بویایی خود شده اند، علل این اختلال را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
شهربانو امانی در صفحه شخصی خود نوشت: در این روزها که آقای روحانی و معاونش باید فعالانه تر و با جدیت بیشتر در صحنه حضور داشته باشند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
دادسرای ارشاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجرمانی که در ازای دریافت پول، تصاویر مستهجن را در بستر اینستاگرام منتشر می کردند، با دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی بازداشت شدند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
تیمی از محققان چینی در تحقیقات اخیر خود پی بردند که مصرف دوز بالا ویتامین C می تواند یکی از گزینه های درمانی برای کروناویروس باشد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران دستورالعمل بهداشتی "نظافت آشپزخانه و منزل برای پیشگیری از کرونا ویروس" را منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
دولت ترکیه پس از شکستن سکوت خود در مورد ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن اعلام کرد که یک مورد از ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: مسافران اگر به استان بوشهر مسافرت کنند به احتمال زیاد به مدت 14 روز با هزینه شخصی خود قرنطینه خواهند شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه از سیستم قضایی ایران خواست به دلیل گسترش شیوع کروناویروس زندانیان آمریکایی حاضر در ایران را آزاد کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
یک کارشناس و مشاور خانواده ضمن تشریح برخی عادتهای اشتباه فردی که موجب انتقال ویروس کرونا می شود، گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
یک نماینده مجلس گفت: یکی از نمایندگان گفت در یکی از شهرستان های کوچک استان گلستان 40 نفر فوت شدند. عامل آن هم همایش تبلیغات اسلامی در قم بوده که چند نفر از این شهرستان در آن همایش شرکت کرده بودند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
بیشترین تلفات کروناویروس در 11 کشور: چین : 80 هزار و 778 مبتلا و 3158 مورد فوتی ایتالیا : 10 هزار و 149 مبتلا و 631 مورد فوتی ایران : 8042 مبتلا و 291 مورد فوتی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "همگان باید مشکل کرونا را جدی بگیرند"، نسخه واحد دنیا برای مقابله با کرونا را قطع زنجیره نقطه شروع ویروس و به حداقل رساندن تردد درون و برون شهری دانست.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش ها تا 20 فروردین برنامه ریزی شده است و امکان دارد سال تحصیلی تغییر کند و و یک ماه از تعطیلات تابستانی را به آموزش اختصاص دهیم.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
طبق آخرین آمار منتشرشده در جهان تاکنون 119هزار و 225 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده و تعداد 66هزار و 569 نفر بهبود یافته اند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهش می کنیم مسافران به استان ما نیایند و برای مردم ما هم مشکل ایجاد نکنند چراکه مردم محروم سیستان و بلوچستان به اندازه کافی، مشکل دارند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
شهریار شریفی، مدیر مرکز طب اسلامی صومعه سرا بعد از چند روز بستری در یکی از بیمارستان های رشت بر اثر کرونا درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
محمود صادقی نماینده مجلس، با انتشار چند مورد از توییتهای خود که در ارتباط با ورود کرونا به کشور هشدار داده بود، از صداو سیما و وزارت بهداشت انتقاد کرد!
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
بر اساس گزارش خبرنگار اعتدال، آخرین قیمت سکه و طلا و ارز به شرح زیر است: دلار نقدی 15,380 یورو نقدی 17,300 دلار صرافی 15,450 دلار دستوری 15,400 خرید دلار سنا 14,750 ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۵    
*با ثبت 16 مورد جدید و فوت یک نفر، شمار مبتلایان در آمریکا به هزار و 10 نفر و جان باختگان به 31 نفر رسید. ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۵    
اخبار 20:30 گزارشی پخش کرد و در آن گفته شد که ایران برای کنترل و درمان قطعی کرونا، دارویی تولید کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۵    
داروی ایرانی کرونا ویروس ظرف 24 ساعت پس از تزریق اولیه پاسخ نسبی نشان داده است. اما هنوز برای قضاوت و ارزیابی در این زمینه زود است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
ابوالفضل فاتح
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
انتقاد از سفر برخی از مردم به شمال: باید جام بیشعوری را به آنها بدهند!
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
نوحه یک مداح در واکنش به عدم برگزاری مراسمات مذهبی به خاطر کرونا؛ منو از مریضی می ترسونن، من مریض میشم بدون روضه
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۰    
اظهارات علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت، درباره مبتلایان به ویروس کرونا (16 بهمن 98): در سطح استان(خوزستان) ما هیچ مورد مثبتی نداشتیم. در سطح کشور هم نداشتیم ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
این روحانی انجام نکات بهداشتی مثل دست ندادن، روبوسی نکردن و... را در مواجهه با کرونا مخالفت با دستورات دینی قلمداد می کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
کاخ سفید از دولت کره جنوبی خواست که تجربیاتش را درباره ایستگاههای تست مبتلایان احتمالی که داخل ماشین انجام میشود در اختیار آمریکا قرار بدهد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
آقای دکتر نمکی! بیایید یکبار هم که شده مصلحت اندیشی بی مورد و تعارف با دولتمردان را کنار بگذارید و در این شرایط بحرانی اشخاص یا نهادهایی را که در مقابله با کرونا احساس مسئولیت نمی کنند و یا با عدم ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۵    
باید مشخص شود چه کسانی و با چه انگیزه ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند/ طفره رفتن از کار کوچکی که می توانستند با قرنطینه قم انجام دهند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۰    
اعتراض عضو شورای شهر تهران و یک روزنامه نگار به بی توجهی روحانی و دولت به وضعیت بحرانی و شبه جنگی این روزها
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: طبق درخواست های مکرر افراد از بنده جهت قرنطینه کامل استان گیلان ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بخش خصوصی با کمک وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت اقلام بهداشتی وارد کشور کنند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۰    
نتایج یک مطالعه پزشکی جدید نشان می دهد که بروز علائم کروناویروس در افراد بیمار طی حدودا پنج روز رخ می دهد.