جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 25 اسفند 1398 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 31 فروردین 1398 اعتدال 31 اردیبهشت 1398 اعتدال 31 خرداد 1398 اعتدال 31 تیر 1398 اعتدال 31 مرداد 1398 اعتدال 31 شهریور 1398 اعتدال 30 مهر 1398 اعتدال 1 آبان 1398 اعتدال 30 آذر 1398 اعتدال 30 دی 1398 اعتدال 30 بهمن 1398 اعتدال 1 اسفند 1398 اعتدال 2 اسفند 1398 اعتدال 3 اسفند 1398 اعتدال 4 اسفند 1398 اعتدال 5 اسفند 1398 اعتدال 6 اسفند 1398 اعتدال 7 اسفند 1398 اعتدال 8 اسفند 1398 اعتدال 9 اسفند 1398 اعتدال 10 اسفند 1398 اعتدال 11 اسفند 1398 اعتدال 12 اسفند 1398 اعتدال 13 اسفند 1398 اعتدال 14 اسفند 1398 اعتدال 15 اسفند 1398 اعتدال 16 اسفند 1398 اعتدال 17 اسفند 1398 اعتدال 18 اسفند 1398 اعتدال 19 اسفند 1398 اعتدال 20 اسفند 1398 اعتدال 21 اسفند 1398 اعتدال 22 اسفند 1398 اعتدال 23 اسفند 1398 اعتدال 24 اسفند 1398 اعتدال 25 اسفند 1398 اعتدال 26 اسفند 1398 اعتدال 27 اسفند 1398 اعتدال 28 اسفند 1398 اعتدال 29 اسفند 1398 
اعتدال   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۰    
بر اساس داده های مقدماتی موجود، تعداد مبتلایان زن در ایران به کرونا حدود 40درصد کمتر از مردان است. در حالی که این نسبت در چین تقریبا مشابه است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
63 دستگاه آمبولانس پیشرفته ایران خودرو دیزل در مراسمی با حضور سیدکامل تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت و فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو به ناوگان امدادی کشور تحویل شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۰    
رویترز: کرونا ویروس ساعت ها در هوا باقی می ماند و از طریق هوا منتقل می شود
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
در تحقیقی که علینقی مشایخی استاد دانشگاه صنعتی شریف به اتفاق همکاران خود با هدف شبیه سازی پدیده دینامیک گسترش کرونا انجام شده ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
به گزارش اعتدال، نشزیه فرانسوی لوموند نوشت: در مرحله سوم مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تدابیر ویژه ای در طول هشت تا دوازده هفته اعمال می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
به گزارش اعتدال، هانس کریستیان روسله در فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ نوشت: خیابان های مادرید شبیه شهر ارواح است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
دولت چین در دستور العملی نشستن رو در رو در رستوران ها و کافه های این کشور را ممنوع اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
کرونا با همه بدی هایش به ما نشان داد که ساده ترین اتفاق های زندگی هم می تواند تبدیل به بزرگ ترین دلتنگی ها شود چه برسد به لحظات و اتفاق های مهم زندگی.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال استعفا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس مرکز سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری تنها راه پیشگیری از کرونا را ماندن در خانه دانست و افزود: کنترل و شکست این بیماری راه دیگری جز در خانه ماندن ندارد؛ نمی شود که مهمانی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش شدید باران در 14 استان کشور و احتمال وقوع سیل خبر داده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
ویدئوهایی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد در غرب تهران از آسمان بادمجان به سمت زمین فرود می آید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
بانک مرکزی مصادیق بخش ها و رسته های کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده اند را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
سیدحسین موسویان
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
مقامات شهر نیویورک به دیپلمات های سازمان ملل هشدار دادند که ویروس کرونا به صورت گسترده ای در این شهر شیوع یافته و احتمالا تهدیدات این ویروس برای شهروندان تا اواخر ماه سپتامبر ادامه خواهد یافت.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی شورای سلامت کیش از تصمیم این شورا برای اجرای طرح قرنطینه مسافران ورودی به کیش و تشدید عملیات مبارزه با ویروس کرونا در این جزیره خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
حمیدرضا گودرزی در جلسه با مدیران فروشگاه های زنجیره ای، شایعات پیرامون کمبود کالا در فروشگاه ها را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هشت تن در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۰    
تمام مدارس، کافه ها، رستورانها و باشگاههای ورزشی از روز یکشنبه در سرتاسر هلند تعطیل شدند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس رژیم صهیونیستی بنی گانتس را مأمور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۰    
رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا، یکشنبه 25 اسفند توسط قرارگاه پدافند زیستی ارتش و با حضور کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
ابوالفضل فاتح
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که پرداخت حقوق اسفند ماه از امشب آغاز شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
شهرداری نمایشگاه گل گذاشته است و در تبلیغات محیطی مردم را دعوت به شرکت در آن می کند، صداوسیما هم تبلیغات مشابهی انجام می دهد. در حالی که شرایط واقعا خطرناک است و تردد مردم باید به حداقل برسد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
باید هواپیمایی ماهان را که به خاطر پول جان مردم را در خطر قرار دادند، یا افرادی که در قم جان مردم را با اعتقادات خرافی معامله کردند و صدا و سیما که یک روز قبل از انتخابات کرونا را شایعه نامیده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
در حالی که همه استان های کشور از جمله استان های جنوبی درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند در این گیرودار میهمانان ناخوانده دیگر یعنی ملخ های مهاجم با دسته های بسیار بزرگی کماکان به استان های جنوبی و هم ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۰    
سعید حجاریان
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۰    
دولت های آمریکای لاتین در حالی همچنان در مسیر مقابله جدی با شیوع کرونا در این منطقه گام برمی دارند که تدابیر گسترده جدیدی و سختگیرانه ای را برای مقابله با این ویروس اتخاذ کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
نخست وزیر اسپانیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور، به مدت 15 روز قرنطینه سراسری اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
ملکه الیزابت انگلیس از ترس ابتلا به کرونا از کاخ سلطنتی مرکز لندن به اقامتگاه شهرستان خود موسوم به قلعه ویندزر پناه برد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
کره جنوبی نزدیک به یک ماه پس از آغاز درگیری با ویروس کرونا، اعلام کرد که در روز گذشته 76 مورد جدید ابتلا و 3 مورد فوت ناشی از این ویروس در این کشور ثبت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
انجمن صلیب سرخ چین روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد دو متخصص دیگر این نهاد از استان ان هویی چین با هدف مبارزه با ویروس کرونا، به گروه متخصصان داوطلب چینی در ایران پیوسته اند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۰    
جلسه محاکمه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهونیستی که با سه پرونده فساد مالی روبرو است، به علت محدودیت های اعمال شده در پی شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۰    
رسانه های گروهی مغرب از مبتلا شدن عبدالقادر أعماره وزیر حمل و نقل این کشور به ویروس کرونا خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۰    
به گزارش اعتدال، آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار در زیر آمده است: دلار نقدی 15,650 یورو نقدی 17,450 دلار صرافی 15,750 دلار دستوری 15,650 خرید دلار سنا 14,700 دلار حواله نیما 13,461 ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
روزهای سخت مالی پرسپولیس درحالی از راه رسیده است که این باشگاه برای دریافت پول از کارگزار رسمی خود، باید چک ضمانت ارائه کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
با وجود مصوبه شورای پول و اعتبار و تاکید رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه اقساط وام قرض الحسنه کلیه اشخاص بدون هیچ قید و شرطی به مدت سه ماه به تعویق بیفتد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
شیوع ویروس کرونا سیستم بهداشتی ایران را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
با توجه به آسیب اقتصادی شیوع ویروس کرونا و رکود بسیاری از کسب وکارها، جمعی از کارشناسان اقتصادی برای خروج از این وضعیت و جبران خسارات، پیشنهاداتی همچون پرداخت هزینه های برق، آب، گاز ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
یک کارشناس بهداشت محیط گفت: با توجه به اینکه هنوز دارویی برای بیماری کرونا تولید نشده، بهترین راه جلوگیری از فراگیری بیشتر آن، انفصال حلقه شیوع با اعمال سیاست قرنطینه خانگی است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
به توجه به شیوع همه گیری بیماری نوظهور کرونا ویروس جدید در ایران و جهان و با توجه به آسیب پذیری بالای گروه سنی سالمندان در مقابل این ویروس نسبت به سایر افراد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
اقدام عجیب کشیش آمریکایی: دست هایتان را بر روی تلویزیون های خود بگذارید تا کرونای شما را شفا دهم!
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از اینکه چرا دولت با قاطعیت جلوی ترددها و سفرهای غیر ضروری مردم را نمی گیرد، خواستار تعطیلی ادارات و جلوگیری از ترددها و سفرهای غیر ضروری شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
اینجا زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان در 22 اسفند است. واقعا می شود در خانه بمانیم؟
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
حداکثر نرخ انواع ژل و محلول های ضدعفونی کننده دست از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مصوب شد و تاکید شد که کلیه تولیدکنندگان ملزم به رعایت قیمت های مصوب هستند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
تصاویر خبرگزاری فرانسه از نوشیدن ادرار گاو توسط برخی هندوها برای جلوگیری از کرونا!
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
به گزاشر اعتدال، نشریه ژاپنی سانکی نوشت: ایران که بدترین وضعیت به لحاظ شیوع ویروس کرونا در خاورمیانه را دارد ، گذشته از اینکه نماز جمعه را به حالت تعلیق در آورده ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
به گزارش اعتدال به نقل از لوموند، گفتگوی تلویزیونی دوازدهم مارس امانوئل مکرون نقطه عطفی در مدیریت این بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا بود ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۵    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر انتظار دارید مردم در خیابان ها حضور پیدا نکنند باید زمینه نیاز به حضور آنها کاهش پیدا کند که از جمله این کارها تعطیلی ادارات است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
حتی با وجود تمرکز جهانی به کروناویروس، ریسک واقعی تنش زایی های خطرناک در خاورمیانه هنوز وجود دارد. با برخوردهای نظامی مداوم بین نیروهای آمریکایی و نیروهای نیابتی ایران در عراق- و نبود یک روند سیاسی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
استوری تامل برانگیز پرستار قمی: بابایی قول میدم تا سه ماهگیت کرونا رو شکست بدم که پیشت باشم. این پرستار جوان قمی به تازگی صاحب فرزند شده و امروز دو ماهگی پسرش را اینطوری جشن گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
بروز ناراحتی به صورت گریه و عزاداری و برگزاری مراسم و خیرات و دعا برای متوفی به طورحتم در تسلی بخشی بازماندگان بسیار مفید است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
آقای ولایتی کمی آنطرف تر از بیمارستان مسیح دانشوری (23 کیلومتر) بیمارستان خصوصی پزشکان (با علامت تجاری عرفان نیایش) را تاسیس کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
کیومرث یزدان پناه درو
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش های پراکنده همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و پیش بینی ها نشان می دهد که از فردا(دوشنبه) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۰    
بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از خروج افراد دارای علائم مشکوک و مبتلا به این ویروس از منزل و شهر جلوگیری می شود و اعمال محدودیت تردد در 11 استان به همین منظور انجام شده و این کار هیچ مشکل و ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت اعضای این شورا با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در روز جمعه 21 شهریور سال آینده خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
استاندار خوزستان با بیان اینکه پایانه های مسافربری و همه مراکز تجاری به جز اصناف ضروری خوزستان تعطیل خواهند بود، گفت: با خاطیان و افرادی که سلامت جامعه را به خطر اندازند، برخورد می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور گفت: همه اقدامات قرارگاه تشکیل شده ستاد کل نیروهای مسلح باید با هماهنگی کمیته اجتماعی، امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
پزشک کاخ سفید بامداد یکشنبه با صدور بیانیه ای از منفی بودن جواب آزمایش ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ویروس کووید19 خبر داد
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۵    
آینده این اپیدمی به میزان مداخلات و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد، در صورت عدم رعایت اصول، اپیدمی تا جایی گسترش می یابد تا بخش زیادی از جامعه را مبتلا کرده و در نهایت فروکش کند
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
مقامات چین اعلام کردند، یک مرد چینی از استان هوبئی این کشور که مرکز اولیه شیوع کروناویروس بود، بیمار صفر کووید-19 بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
در این شرایط که کرونا مهمان ناخوانده ایرانیان شده ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توصیه ها و هشدارهایی را برای برگزاری این سنت قدیمی ارائه کرده است.