پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 اسفند 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 1 اسفند 1394 العالم 2 اسفند 1394 العالم 8 اسفند 1394 العالم 9 اسفند 1394 العالم 10 اسفند 1394 العالم 11 اسفند 1394 العالم 12 اسفند 1394 العالم 13 اسفند 1394 العالم 14 اسفند 1394 العالم 15 اسفند 1394 العالم 16 اسفند 1394 العالم 17 اسفند 1394 العالم 18 اسفند 1394 العالم 19 اسفند 1394 العالم 20 اسفند 1394 العالم 21 اسفند 1394 العالم 22 اسفند 1394 العالم 23 اسفند 1394 العالم 24 اسفند 1394 العالم 25 اسفند 1394 العالم 26 اسفند 1394 العالم 27 اسفند 1394 العالم 28 اسفند 1394 العالم 29 اسفند 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۱    
العالم شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر هر دو هفته یک بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صحبت می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۱    
العالم مقام های کویت دهها سوری دارای مجوز اقامت را به بهانه گذرنامه جعلی به کشور امارات فرستادند ؛ اما امارات نیز به نوبه خود آنها را نپذیرفت و به کویت بازگرداند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
العالم - یک نویسنده انگلیسی در کتاب جدید خود از روابط صمیمانه "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس و همسر سابق "رابرت مرداک" میلیارد یهودی پرده برداشت که باعث جدایی مرداک از "ویندی دنگ" همسر چینی اش شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
العالم - یک منبع وزارت امور خارجه سوریه به اظهارات "عادل جبیر" وزیر امور خارجه عربستان که روسیه و نظام سوریه را به نقض توافق آتش بس متهم کرده بود، پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
العالم - دهها نفر در انفجار تروریستی شهرک المقدادیه در نزدیکی بغداد پایتخت عراق کشته و مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
العالم - یک راننده بی احتیاط تریلی که در شهر شیجیانگ در شرق چین و بدون مهار لوله های حجیم فلزی در حرکت بود، هنگام توقف با حرکت لوله ها به سمت جلو مواجه و جابجا کشته شد ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
العالم - عملیات نظامی روسیه علیه گروه های تروریستی در شرایطی روند جنگ در سوریه را تغییر داد که به کارگیری سلاح های پیشرفته توسط روسها، تروریست ها را سردرگم و جهانیان را شگفت زده کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
العالم - نظامی ارشد سابق آمریکایی و فرمانده پیشین ناتو از قصد واشنگتن برای ایجاد مخالفان معتدل سوری با اجرای طرح "بی" خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
العالم - سردبیر نشریه رای الیوم با پرداختن به موضوع کمک های مالی ایران به خانواده شهدای انتفاضه و موضع تشکیلات خودگردان فلسطینی در قبال آن به این موضوع واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۵    
العالم - دو موبایل قاپ حرفه ای در عرض 6 ثانیه و به راحتی تلفن همراه دو شهروند لندنی را در روز روشن می دزدند. داستان را در فیلم پیوست ملاحظه نمایید.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
العالم - معاون نخست وزیر ترکیه گفت: بیش از 150 هزار کودک آواره سوری از ابتدای جنگ سوریه که 6 سال قبل آغاز شد، در ترکیه به دنیا آمده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
العالم منابع محلی در استان کرکوک عراق، از اعدام سه جوان در شهرستان حویجه، به اتهام شعارنویسی علیه ابوبکر بغدادی و درخواست خروج عناصر تروریستی داعش از این شهر خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۷    
العالم - ارتش سوریه در حومه لاذقیه یک تروریست ترکمان را که در غارت وسایل خلبان کشته شده روس سهیم بود، بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۳    
العالم - آثار هنری در موزه ها و گالری های ژاپن به وفور دیده می شود اما این بار آثار به خیابان ها و زیر پای عابران هم کشیده شده و درپوش های فاضلاب حکاکی و نقاشی شده زیبایی خاصی به مسیرهای عبور مردم ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
العالم - گزارش منابع خبری حاکیست گروه تروریستی داعش اعضای حیاتی بیش از 180 نفر را که "کافر" خوانده از بدن آنها در حالی که زنده بودند جدا کرده و به عناصر خود پیوند زده و یا به فروش رسانده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۲    
العالم - شیخ الازهر با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی جایگزین ندارد و باید طرحهای نابودی منطقه به شکست کشانیده شود، گفت: تنها اسراییل است که از درگیریهای مذهبی در منطقه سود می برد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
غزه(العالم) – "محمود الزهار" از رهبران حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست این جنبش را از بازی بلوک بندی ها دور سازند و تاکید نمود که جمهوری اسلامی ایران همواره از مقاومت حمایت کرده و در مقابل هیچ ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
العالم - تصاویر جالب و دیدنی از گوشه و کنار دنیا
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۰    
نویسنده و تحلیلگر فلسطینی از برخورد دوگانه رسانه های مصری با پرونده محمد مرسی رئیس جمهور معزول مصر و ملاقات آشکار نماینده مجلس این کشور با سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره برای عادی سازی روابط به شدت ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۶    
افشای سفر چند هفته پیش هیئت رسمی بلندپایه اسرائیلی به ریاض بیانگر وجود رابطه صمیمی بین عربستان سعودی و اسرائیل است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
علی مشمیع فعال و فرزند "حسین مشیمع" از رهبران انقلابی و زندانی بحرینی، ادعای اخیر شبکه سعودی "العربیه" علیه پدرش را رد کرد و آن را در راستای تداوم دروغ پردازی و حمله تبلیغاتی آل سعود و آل خلیفه علیه ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۵    
پس از جنجال پذیرایی نماینده مجلس مصر از سفیر رژیم صهیونیستی در منزلش، سفارت این رژیم در قاهره برگزاری مسابقه فوتبال دوستانه بین تیم های ملی مصر و رژیم صهیونیستی را پیشنهاد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۵    
سازمان بین المللی "اواز" که در زمینه محیط زیست و حقوق بشر فعالیت می کند، در واکنش به دعوت رژیم اشغالگر قدس از ستاره های سینمای هالیوود ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۵    
گروه تروریستی داعش در فتوایی از عناصرش خواسته است تا بستگان خودشان را به قتل برساندند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۵    
یک روزنامه انگلیسی از سفر شماری از ائمه جماعت مساجد این کشور به عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۰    
سازمان ملل متحد سعی دارد در پنج روز آینده به حدود 154 هزار سوری محاصره شده کمک رسانی کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
روزنامه ایندیپندنت به وضعیت کنونی گروه تروریستی داعش در مناطق تحت کنترلش در عراق پرداخت و نوشت که این گروه همانند جانوری درنده و زخمی می جنگد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
اوضاع در مرکز و حومه دمشق (ریف) در دومین روز آتش بس طبیعی و آرام است اما سوری ها نگرانی خود را از پایبند نبودن گروههای مسلح به آتش بس پنهان نمی کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
گروهان های "جهاد" اظهارات وزیر خارجه امارات ضد بسیج مردمی عراق را تلاشی "طایفه ای" جهت بازداشتن بسیج، از آزادسازی موصل از چنگ داعش دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
نویسنده و روزنامه نگار مشهور عرب تأکید کرد که عربستان سعودی با دور شدن از مسأله فلسطین و نزدیک شدن به اسرائیل به دام آمریکا و غرب افتاده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۷    
یک نمایندۀ مصری که به سبب میزبانی سفیر رژیم صهیونیستی، در پارلمان به سمت او کفش پرتاب کردند، گفت: "هر چه می خواهید بگویید، من به کنست (پارلمان اسرائیل) خواهم رفت."
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
منبعی در وزارت کشور عراق اعلام کرد: شمار شهدای دو انفجار انتحاری و تروریستی شهرک صدر در شرق بغداد پایتخت این کشور به 70 نفر افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
منابع خبری از درگیری شدید نیروهای حامی عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی و فراری یمن، در اطراف کاخ المعاشیق در عدن واقع در جنوب این کشور خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
معاون وزیر کشور با اشاره به تلاش تروریستها برای ایجاد ناامنی در آستانه انتخابات یا در جریان آن تأکید کرد که در انتخابات اخیر هیچگونه ناامنی به لحاظ داخلی و یا بیرونی نداشتیم.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۷    
نیروهای ارتش سوریه مناطقی را در حومه جنوبی حلب از دست داعش آزاد کردند.